quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
Wat? En de IJsselderby dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:01 schreef Treinhoer het volgende:
Ron Jans komend seizoen. Dan winnen jullie de beker tenminste met 5-1 van PEC![]()
Zonder grappen, als PEC fan hoop ik wel dat jullie komend seizoen weer op volle oorlogsterkte zijn. Mooiste wedstrijd van het jaar. Komt wel weer goed.
Het lijkt er wel op dat dit al een tijdje speelt dus misschien snel een vervanger maar goed is het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden
Zo gaat het bij Feyenoord nu ook al jaren, hoeft niet per se slecht beleid te zijn. Eigenlijk functioneert een voetbalclub op zijn beste als deze qua bestuursstijl een beetje dictatoriaal opgezet is. Hoe meer lijntjes en belangen deze te ingewikkelder het is om te handelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Over een paar weken Maurits H. namens de RVC: ”Helaas hebben wij na een lange zoektocht geen geschikte kandidaat kunnen vinden dus zit er voor mij niks anders op dan de taak van Algemeen Directeur zelf op mij te nemen.”
Hier durf ik wel een zak geld op te zetten.
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Over een paar weken Maurits H. namens de RVC: ”Helaas hebben wij na een lange zoektocht geen geschikte kandidaat kunnen vinden dus zit er voor mij niks anders op dan de taak van Algemeen Directeur zelf op mij te nemen.”
Als die dictator het (over het algemeen) bij het rechte eind heeft wel ja, zoals bij Overmars.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo gaat het bij Feyenoord nu ook al jaren, hoeft niet per se slecht beleid te zijn. Eigenlijk functioneert een voetbalclub op zijn beste als deze qua bestuursstijl een beetje dictatoriaal opgezet is. Hoe meer lijntjes en belangen deze te ingewikkelder het is om te handelen.
Omdat het een keer goed gaat betekent het nog niet dat het goed is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo gaat het bij Feyenoord nu ook al jaren, hoeft niet per se slecht beleid te zijn. Eigenlijk functioneert een voetbalclub op zijn beste als deze qua bestuursstijl een beetje dictatoriaal opgezet is. Hoe meer lijntjes en belangen deze te ingewikkelder het is om te handelen.
A380 huren voor de losersvlucht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Matig lijstje..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van der Sar vertrekt bij Ajax: dit zijn vijf mogelijke opvolgers van de oud-keeper
Dit lijken me wel de echte kanshebbers (op nummer 5 na dan)
Als verdediger deed hij het wel aardigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Matig lijstje..
Danny Blind heeft toch eigenlijk in alle functies gefaald?
Ken de beste man verder niet maar het hoeft kennelijk geen zak uit te maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het een keer goed gaat betekent het nog niet dat het goed is.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:57 schreef TLC het volgende:
Het is ook gewoon allemaal de schuld van Sigrid 'Nederland-verdiend-haar-niet' Kaag![]()
![]()
![]()
![]()
3, 4 en 5. Ik zou keihard gaan janken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Matig lijstje..
Danny Blind heeft toch eigenlijk in alle functies gefaald?
Ja ik bedoelde functies buiten het veld.. de "functie elders"-variant van een voetballer dusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als verdediger deed hij het wel aardig
Het is toch echt verdient en niet verdiend, TLC.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:57 schreef TLC het volgende:
Het is ook gewoon allemaal de schuld van Sigrid 'Nederland-verdiend-haar-niet' Kaag![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Daar wil Eringa nog wel een weddenschap op zetten. "Let maar op. Ik wil het zo doen: mocht het zo zijn dat de nieuwe bestuursraad zou zeggen 'We willen niet door met deze RvC', dan krijgen jullie allemaal een krat wijn of bier, wat jullie maar drinken. En als we wel blijven zitten, dan verwacht ik op zijn minst dat er één flesje wijn mijn kant opkomt."
Nou, hoppa dan:quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van der Sar vertrekt bij Ajax: dit zijn vijf mogelijke opvolgers van de oud-keeper
Laten we maar Jordi doen. Mooi boegbeeld van de club. Verder vooral de mensen met verstand hun werk laten doen (TD, commercieel directeur, coach, etc).quote:
'club te redden'quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jordi dan maar, er moet weer een Cruijff komen om de club te redden lijkt me
niet alleen vanuit Manchester maar ook vanuit Munchen toch (Gravenberch, Mazraoui, Daley Blind)quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'club te redden'
dramaqueen, 1 minder jaar omdat je teveel heb 'moeten' verkopen (wegens woekerprijzen vanuit Manchester).
Je hebt helemaal gelijk, ik hat beter op moeten leten tijdens mijn vakken Nederlants.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het is toch echt verdient en niet verdiend, TLC.
Hij blijft voor mij een absolute held. Mooi interview, mooie emotie.quote:
is het ook. Ook gewoon een echte Ajacied. Alleen niet de juiste man op de juiste positie. Teveel uit de wind gehouden. Thats itquote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij blijft voor mij een absolute held. Mooi interview, mooie emotie.
Ik ben al benaderd, komt goedquote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
Topsport Toon staat er niet eens op, matig lijstje, die Geelen is heel goed in wat hij doet, die moet je dat vooral dus laten blijven doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat gaat hij ook wel winnen omdat het eenvoudigweg niet kan in 1 keer, het enige wat ze kunnen doen is RVC leden die willen stoppen of aan het einde van hun termijn zitten vervangen door een lid wat meer in hun straatje past.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:28 schreef Scrummie het volgende:
De AD stapt op, dus wat doe je dan met de pers? Een weddenschapje!
[..]
Die weddenschap kan ik overwegen. Zullen we een zak geld vertalen als 100 euro ? Niet al te dol doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Daar zijn we niet blij mee en ik denk heel mensen binnen Ajax ook niet dus ik zie het niet gebeuren, als het toch iemand wordt zonder voetbalachtergrond geef ik Geelen meer kans.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:40 schreef trein2000 het volgende:
Het zal Maurits wel worden, had bij de aanstelling van die man al het idee dat ze een functie gecreëerd hadden om hem binnen te halen voor op termijn wat anders. Maar of je daar gelukkig mee moet zijn?
Haha ja want Cruijff heeft in 2010 de club gered.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 15:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dat laatste jaar is hem vergeven, was allemaal niet even goed, maar wat wil je?quote:
Daar had heel Ajax beter kunnen presteren. Vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Vd Sar heeft over het algemeen goed werk geleverd, al was het communicatief op bepaalde aspecten echt wel onder de maat, bijvoorbeeld de situatie rond Nouri en de kwestie rond de dickpic van Overmars.
Benieuwd wie z'n opvolger gaat worden.
Is wel zo, je kan wat zeggen over de fase erna, maar de fluwelen revolutie was hoognodig en was zonder Cruijff niet tot stand gekomen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 17:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha ja want Cruijff heeft in 2010 de club gered.Dit nog steeds geloven.
Toen over Cruijff: "Er was wat kanker geconstateerd."quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Vd Sar heeft over het algemeen goed werk geleverd, al was het communicatief op bepaalde aspecten echt wel onder de maat, bijvoorbeeld de situatie rond Nouri en de kwestie rond de dickpic van Overmars.
Nee voor de camera's was het echt heel matigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toen over Cruijff: "Er was wat kanker geconstateerd."
En die persconferentie na het ontslag van Schreuder...
Prima kerel wel verder, maar natuurlijk niet echt een geschikt uithangbord.
Kappen met die shitquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee voor de camera's was het echt heel matig
Precies dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
wat dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Maar is hij ook harvard niveau? Misschien kan jij hierover wat duiding geven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat je Jordi Cruijff voorzitter/algemeen directeur van de club moet maken.
sympathiek gast
komt wel uit zijn woorden in tegenstelling tot van der Sar
Je hebt gelijk opkanjeren nuquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat dan?
wat voor goed werk?
de club is leeggelopen onder van der sar
alles werd verdoezelt onder zijn leiding omdat je sportief nog aardig meedeed
maar ondertussen kon overmars zijn piemel aan iedereen laten zien
ez spelers werden de club uitgejaagd
hij heeft geen fuk voor ajax betekent behalve dat hij zijn zakken lekker gevuld heeft
Dan spuit ik alles eronder al is dat vooral een gevoelsdingetjequote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Scorpie het volgende:
Cruijff/Mislintat/Bosz dan maar als drie-eenheid?
Waar komt het vertrouwen in Cruijf en Bosz vandaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan spuit ik alles eronder al is dat vooral een gevoelsdingetjeBosz ben ik sowieso fan van, eerste indrukken van Mislintat zijn erg goed en ik denk dat Cruijff ook goed past al heeft hij vooral andere functies gehad natuurlijk
Waarom Cruijff? Wat heeft Jordi precies laten zien als AD?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:30 schreef Scorpie het volgende:
Cruijff/Mislintat/Bosz dan maar als drie-eenheid?
Of Mislintat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waar komt het vertrouwen in Cruijf en Bosz vandaan?
En Van der Sar? Jordi heeft meer bestuurlijke ervaring dan Sar toen hij begon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom Cruijff? Wat heeft Jordi precies laten zien als AD?
De club is ook wel weer wat verder dan toen hij begon.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En Van der Sar? Jordi heeft meer bestuurlijke ervaring dan Sar toen hij begon.
Leg uit.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
De club is ook wel weer wat verder dan toen hij begon.
Je zit alleen al op een begroting die veel hoger is dan toen hij begon, hij laat het een stuk beter achter.quote:
Ja dat is een goed argumentquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zit alleen al op een begroting die veel hoger is dan toen hij begon, hij laat het een stuk beter achter.
Weer een twitterbron zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
Onder het mom van "erger dan dit kan haast niet?" Bosz hadden ze in de winter al kunnen halen, maar blijkbaar was men te koppig om daar aan te denken. Van wat ik van Mislintat bij Stuttgart heb gezien was ik niet heel erg onder de indruk, maar ook daar was het eigenlijk een paar jaar chaos. Tim Walter al na een half jaar eruit, Materazzo promoveerde wel, maar nadat Kaleziç werd verkocht konden ze geen goalgetter vinden en ging het alsnog mis. Materazzo eruit, Wimmer tussenpaus, Labbadia tussenpaus en intussen was Mislintat ook wegquote:
freaky40 is een beetje de Aad de Mos van dit topicquote:
Het komt er eigenlijk op neer dat het bij Ajax allemaal geen reet uitmaakt, zolang je maar CL speelt wordt alles met de mantel der liefde bedekt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:24 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Toen over Cruijff: "Er was wat kanker geconstateerd."
En die persconferentie na het ontslag van Schreuder...
Prima kerel wel verder, maar natuurlijk niet echt een geschikt uithangbord.
Zelfs ik vind Freaky40 een totale gek.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
freaky40 is een beetje de Aad de Mos van dit topic
Leuke rubriek
Rot eens op naar je eiland man!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
freaky40 is een beetje de Aad de Mos van dit topic
Leuke rubriek
15 eigen goals!1!!1quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Wat een kut lamp.
https://youtube.com/shorts/FvMqFEf9o5c?feature=share
@:de_boswachter @:psvcl @:mexicanobakker @:coco
graag gifje maken van dit
Ajax en Scandinaviërs is wel vaak een goede combinatie.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens de Azijnbode heeft Mislintat zijn oog op 'onder andere' Hjulmand en Knutsen (Bodo Glimt) laten vallen.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Wat een kut lamp.
https://youtube.com/shorts/FvMqFEf9o5c?feature=share
@:de_boswachter @:psvcl @:mexicanobakker @:coco
graag gifje maken van dit
Blij om dat te lezen. Lijken me uitstekende trainers al heb ik ook weer niet zoveel van ze gezien. Hjulmand speelt wel leuk voetbal met Denemarken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens de Azijnbode heeft Mislintat zijn oog op 'onder andere' Hjulmand en Knutsen (Bodo Glimt) laten vallen.
Wij zeggen NEE tegen Van der Bquote:Op woensdag 31 mei 2023 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit kan echt niet #viesmad #ophef #ajax
Z'n begeleider is laatquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:56 schreef Malavita het volgende:
Klaas heeft weer vrij van de opvang zo te zien
Skaffa Neres en Mike Verweij.quote:
als het een betere is dan zou dat echt niet uitmaken voor mij. Tuurlijk liever een NLer maar als die er niet is / ongeschikt...quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Buiten het feit dat ik het liefst Bosz zie vind ik het ook niet echt iets om een buitenlandse trainer te hebben
Je kunt prima een buitenlandse trainer hebben terwijl de clubcultuur behouden blijft maar dan moet de rest van de organisatie wel goed ingevuld zijn en dat is momenteel helaas niet zo. Desalniettemin zijn er zo weinig geschikte trainers dat je je niet kunt beperken tot het vissen in die vijver.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Buiten het feit dat ik het liefst Bosz zie vind ik het ook niet echt iets om een buitenlandse trainer te hebben
Bosz zat bovendien een paar maanden geleden bij Studio Voetbal en Rondo en leek toen aan te geven niet te willen.quote:
Klopt, hij was helemaal niet opzichtig in elk programma aan het solliciteren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bosz zat bovendien een paar maanden geleden bij Studio Voetbal en Rondo en leek toen aan te geven niet te willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |