quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk
Wat? En de IJsselderby dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 12:01 schreef Treinhoer het volgende:
Ron Jans komend seizoen. Dan winnen jullie de beker tenminste met 5-1 van PEC![]()
Zonder grappen, als PEC fan hoop ik wel dat jullie komend seizoen weer op volle oorlogsterkte zijn. Mooiste wedstrijd van het jaar. Komt wel weer goed.
Het lijkt er wel op dat dit al een tijdje speelt dus misschien snel een vervanger maar goed is het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden
Zo gaat het bij Feyenoord nu ook al jaren, hoeft niet per se slecht beleid te zijn. Eigenlijk functioneert een voetbalclub op zijn beste als deze qua bestuursstijl een beetje dictatoriaal opgezet is. Hoe meer lijntjes en belangen deze te ingewikkelder het is om te handelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Over een paar weken Maurits H. namens de RVC: ”Helaas hebben wij na een lange zoektocht geen geschikte kandidaat kunnen vinden dus zit er voor mij niks anders op dan de taak van Algemeen Directeur zelf op mij te nemen.”
Hier durf ik wel een zak geld op te zetten.
Alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Over een paar weken Maurits H. namens de RVC: ”Helaas hebben wij na een lange zoektocht geen geschikte kandidaat kunnen vinden dus zit er voor mij niks anders op dan de taak van Algemeen Directeur zelf op mij te nemen.”
Als die dictator het (over het algemeen) bij het rechte eind heeft wel ja, zoals bij Overmars.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo gaat het bij Feyenoord nu ook al jaren, hoeft niet per se slecht beleid te zijn. Eigenlijk functioneert een voetbalclub op zijn beste als deze qua bestuursstijl een beetje dictatoriaal opgezet is. Hoe meer lijntjes en belangen deze te ingewikkelder het is om te handelen.
Omdat het een keer goed gaat betekent het nog niet dat het goed is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo gaat het bij Feyenoord nu ook al jaren, hoeft niet per se slecht beleid te zijn. Eigenlijk functioneert een voetbalclub op zijn beste als deze qua bestuursstijl een beetje dictatoriaal opgezet is. Hoe meer lijntjes en belangen deze te ingewikkelder het is om te handelen.
A380 huren voor de losersvlucht.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Matig lijstje..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Van der Sar vertrekt bij Ajax: dit zijn vijf mogelijke opvolgers van de oud-keeper
Dit lijken me wel de echte kanshebbers (op nummer 5 na dan)
Als verdediger deed hij het wel aardigquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Matig lijstje..
Danny Blind heeft toch eigenlijk in alle functies gefaald?
Ken de beste man verder niet maar het hoeft kennelijk geen zak uit te maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het een keer goed gaat betekent het nog niet dat het goed is.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:57 schreef TLC het volgende:
Het is ook gewoon allemaal de schuld van Sigrid 'Nederland-verdiend-haar-niet' Kaag![]()
![]()
![]()
![]()
3, 4 en 5. Ik zou keihard gaan janken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Matig lijstje..
Danny Blind heeft toch eigenlijk in alle functies gefaald?
Ja ik bedoelde functies buiten het veld.. de "functie elders"-variant van een voetballer dusquote:Op dinsdag 30 mei 2023 14:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als verdediger deed hij het wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |