SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Je hebt ook spullen nodig voor mobilisatie, ze het veld in schoppen met een houten stok en een vrolijk liedje brengt niet de overwinning. Er van uitgaand dat je ze in het juiste veld kunt krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
The following list projects the total number of people around the globe that are eligible for military service.
Russia 33,098,306 (m) 35,968,883 (v)
Ukraine 7,056,742 (m) 9,234,591 (v)
Iets minder breed genomen:
According to the Russian population census of 2020-2021, the number of men 18-26 years old in Russia was around 7.21 million in 2021
Joh, het ging hier om de wie, niet 'met wat'.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je hebt ook spullen nodig voor mobilisatie, ze het veld in schoppen met een houten stok en een vrolijk liedje brengt niet de overwinning. Er van uitgaand dat je ze in het juiste veld kunt krijgen.
Het ging mij er meer om om toe te voegen dat je er niet bent met een poppetje alleen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joh, het ging hier om de wie, niet 'met wat'.
Waarom zou je dat toevoegen als je er niet vanuitgaat dat een ander denkt dat dat niet relevant is?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om om toe te voegen dat je er niet bent met een poppetje alleen.
Alsof de Russen ze met een houten stuk en nota bene een vrolijk liedje het veld in sturen. Dan moet je wel houten stokken en vrolijke liedjes over hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:18 schreef zalkc het volgende:
Je hebt ook spullen nodig voor mobilisatie, ze het veld in schoppen met een houten stok en een vrolijk liedje brengt niet de overwinning.
'Westerse wapens'quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Op zich wel. Poetin moet verklaren hoe het überhaupt mogelijk is.
Het is je misschien ontgaan maar dat de NAVO Rusland aanvalt is een gepasseerd station, dat beweerde Herr Putler meerdere malen en al maanden geleden. Nextquote:
Waren die ATACMS feitelijk eigenlijk al niet afgeschreven en aan vervanging toe?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Vertaling uit het Bidiaans: levering deze herfst.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alsof de Russen ze met een houten stuk en nota bene een vrolijk liedje het veld in sturen. Dan moet je wel houten stokken en vrolijke liedjes over hebben.
Dan gebruikt hij dat narratief toch lekker weer?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:49 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan maar dat de NAVO Rusland aanvalt is een gepasseerd station, dat beweerde Herr Putler meerdere malen en al maanden geleden. Next
Bij Wagner wel.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om om toe te voegen dat je er niet bent met een poppetje alleen.
Je hoort zoveel onzin.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij Wagner wel.
Ik zag beelden van huurlingen gewapend met een stok een paar maand terug.
Zelenski bedankt graham voor de steun. Graham zegt "it's the best buck we could spend". Alleen kwam het bij mij geedit over hoewel hij het wel gezegd zou kunnen hebben en wat hij zegt feitelijk juist is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:37 schreef Barbusse het volgende:
Waarom in godesnaam heeft Rusland trouwens een arrestatiebevel uitgevaardigd voor Lindsey fucking Graham?
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zelenski bedankt graham voor de steun. Graham zegt "it's the best buck we could spend". Alleen kwam het bij mij geedit over hoewel hij het wel gezegd zou kunnen hebben en wat hij zegt feitelijk juist is.
https://www.gelderlander.(...)94a0e24064&auth_rd=1quote:Rusland start strafzaak tegen Amerikaanse senator die Oekraïnegeld het ‘best bestede geld ooit’ noemde
Rusland heeft de Amerikaanse senator Lindsey Graham op de lijst van gezochte personen geplaatst. Hij zou ‘stervende Russen het best bestede geld ooit’ hebben genoemd. Of toch niet?
Nog altijd een meester-strateeg.quote:
In herhaling blijven vallen voegt weinig tot niets meer toe.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan gebruikt hij dat narratief toch lekker weer?
Hmm dat maakt een false flag wel onwaarschijnlijk. Wel vreemd dat ze niet neergeschoten zijn. Makkelijke doelwitten lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zelenski bedankt graham voor de steun. Graham zegt "it's the best buck we could spend". Alleen kwam het bij mij geedit over hoewel hij het wel gezegd zou kunnen hebben en wat hij zegt feitelijk juist is.
Beter wel. Dit werd tijdquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm dat maakt een false flag wel onwaarschijnlijk.
What's airdefense doing?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm dat maakt een false flag wel onwaarschijnlijk. Wel vreemd dat ze niet neergeschoten zijn. Makkelijke doelwitten lijkt me.
Die hebben ze toch laatst op daken van overheidsgebouwen getakeld?quote:
Scary shit...quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Benieuwd hoe dit er over 10 jaar uit ziet met AI erbij en dergelijke.
"Moscovia wanted war, so war came to moscovia"quote:
Zou hem dat ook maar iets kunnen schelen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In herhaling blijven vallen voegt weinig tot niets meer toe.
Tja, als je S300 en masse gaat inzetten als Grond, Grond wapen niet erg verwonderlijk dat je luchtverdediging dan steeds meer gaten gaat vertonenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm dat maakt een false flag wel onwaarschijnlijk. Wel vreemd dat ze niet neergeschoten zijn. Makkelijke doelwitten lijkt me.
Zal de luchtverdediging in Sochi wel op orde zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:13 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Tja, als je S300 en masse gaat inzetten als Grond, Grond wapen niet erg verwonderlijk dat je luchtverdediging steeds meer gaten gaat vertonen
Hem net zo min als ons.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou hem dat ook maar iets kunnen schelen?
Ik zie dit in de toekomst ook nog wel gebruikt gaan worden door terreurorganisaties. Gewoon een drone met explosieven laten neerploffen op een vol plein met feestvierende mensen, veel effectiever dan met een vrachtwagen door een menigte heenploegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zo de drone wars is dan nu toch echt begonnen zo lijkt het. Met zwermen drones beide kanten op. Benieuwd hoe dit er over 10 jaar uit ziet met AI erbij en dergelijke.
Jup, het idee van betonnenblokken om terroristen in auto's en vrachtwagens tegen te houden is nu alweer achterhaaldquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie dit in de toekomst ook nog wel gebruikt gaan worden door terreurorganisaties. Gewoon een drone met explosieven laten neerploffen op een vol plein met feestvierende mensen, veel effectiever dan met een vrachtwagen door een menigte heenploegen.
Idd ja nu je het zegt 😱quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie dit in de toekomst ook nog wel gebruikt gaan worden door terreurorganisaties. Gewoon een drone met explosieven laten neerploffen op een vol plein met feestvierende mensen, veel effectiever dan met een vrachtwagen door een menigte heenploegen.
Vervang die betonblokken maar met SAM installaties, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jup, het idee van betonnenblokken om terroristen in auto's en vrachtwagens tegen te houden is nu alweer achterhaald
Kijk omhoog SAMmie kijk omhoogquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vervang die betonblokken maar met SAM installaties, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd ja nu je het zegt 😱
Een beetje handige Harrie Hamid kan zoiets wel in elkaar knutselen met een DJI drone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |