Dat begrijp ik ook welquote:Op maandag 29 mei 2023 23:08 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Er staat met enorme caps TO RUSSIAN !
maar of dat zoveel beter is?
Jawel, maar ik denk niet dat Putin in een Argentijns vliegtuig stapt.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook welMaar dat vliegtuig moet ook weer terug naar Argentini, he
Veel nazi's zijn ook naar Argentini gevlucht.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat Putin in een Argentijns vliegtuig stapt.
En laten we niet vergeten dat je overal dorpsgekken, beroepsdwarsliggers en dissidenten hebt. Ik zou de mening van enkele individuen verder niet extrapoleren.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn eerste, wat vinnige reactie.
Van de mensen die achterblijven, vermoed ik dat de meesten simpelweg gehecht zijn aan de mensen en het dorp waar ze vandaan komen, of om wat voor reden gewoon niet wegkomen.
Dergelijke beelden die jij noemt heb ik ook wel eens gezien, maar ik denk niet dat het representatief is. Maar goed, des te dichter bij Rusland, des te groter toch de invloed misschien qua propaganda.
Vlucht vanuit het Vaticaan dan?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel nazi's zijn ook naar Argentini gevlucht.
Ben benieuwd. Zoveelste teaser of gaat het nu daadwerkelijk gebeuren. Als je dit eenmaal communiceert en het klopt kun je niet meer zo lang wachten, want reken maar dat de Russen op zoek gaan nu.quote:
Ook het vliegtuig van de paus in de gaten houden dusquote:
Dat is altijd beter. Niet te vertrouwen natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook het vliegtuig van de paus in de gaten houden dus
Op zoek naar?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zoveelste teaser of gaat het nu daadwerkelijk gebeuren. Als je dit eenmaal communiceert en het klopt kun je niet meer zo lang wachten, want reken maar dat de Russen op zoek gaan nu.
Op zoek naar de plannen. Een besluit dat niet genomen is kan niet uitlekken.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Op zoek naar?
Nog een tijdje wachten kan niet zoveel kwaad toch? Ik zou nog het 1 en ander kaput schieten en nog wat aanvallen doen. Mooi die Russen nog even in spanning houden.
De plannen zullen er vast al even liggen en pas op het laatste moment lagerhand worden neergelegd.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op zoek naar de plannen. Een besluit dat niet genomen is kan niet uitlekken.
We spreken in deze ook van D-day en H-hour.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:40 schreef zalkc het volgende:
Beetje passend voor de komende periode, de operatie van D-Day was ook al ruim voor de tijd begonnen met het bombarderen van elk stuk spoor naar de Franse kust bijvoorbeeld. De daadwerkelijke landing was de cruciale stap in de hele operatie die moest slagen en was ook een duidelijk te herkennen punt.
Als straks bij Kherson er ineens grote bewegingen over de rivier zijn waar te nemen dan kun je duidelijk zeggen dat het offensief nu echt begonnen is, maar een serie aftastende operaties richting Melitopol of Mariupol zal een stuk minder makkelijk zijn te herkennen.
Niet elk offensief is ook een directe massale aanval, soms kan het langzaam maar zeker beginnen en ineens doorbreken. Net zoals het vorige offensief.
Markant feitje, D-Day heeft die naam ook gekregen omdat de exacte datum van de operatie helemaal niet vast lag, dat was afhankelijk van het weer, de plannen waren opgemaakt voor de paar dagen voor de operatie tot de periode erna. Al die momenten werden aangeduid als d-day -1 of d-day +2 om aan te geven wanneer een bepaalde operatie moest plaats vinden.
Gaat niet eerder komen dan dat die straaljagers en tanks geleverd zijn.quote:
Daarom moet je "het offensief" ook zo vaak aankondigen dat de frontline rus juist wel weer lekker slaapt. En dat is ook het moment waarop je juist wel wat gaat doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 23:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We spreken in deze ook van D-day en H-hour.
Ik vind het wel apart hoeveel er gecommuniceerd wordt wat betreft de aanstaande acties. We moeten er van uitgaan dat men dit doet met een reden. Als frontlinie Rus zou het mijn slaap alvast geen goed doen.
Klopt ja, zogeheten “waiters”. Is al eea over geschreven zo links en rechts. Maar dat gaat niet om enorme aantallen. De andere achterblijvers zijn vaak bejaarden of arme sloebers die verder nergens terecht kunnen.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Meer gebasseerd op wat filmpjes die ik heb gezien over Bakhmut, waarbij een aantal mensen niet gevacueerd wilde worden. Ook wel eens gelezen dat er mensen waren die dachten dat de Russen ze zouden komen 'bevrijden'.
Maar het is toch ook al een tijdje bezig? Of verwachten we dat 'het tegenoffensief' n bepaald startmoment heeft waarop ineens honderden tanks naar voren gaan rijden?quote:Op maandag 29 mei 2023 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Zoveelste teaser of gaat het nu daadwerkelijk gebeuren. Als je dit eenmaal communiceert en het klopt kun je niet meer zo lang wachten, want reken maar dat de Russen op zoek gaan nu.
Drones attacked the Russian capital on Tuesday morning, damaging several buildings, Moscow Mayor Sergey Sobyanin said, as quoted by news agency RIA Novosti. He added that there were no casualties.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Van 'Kyiv in drie dagen' naar 'alle drones op Moskou zijn neergeschoten'.
Nog meer goede plannen, Vlad?
Is dat niet een Cessna?quote:
Dat gedoe in Belgorod zou daar eerder reden voor zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:33 schreef Ulx het volgende:
Wel geruchten over volledige mobilisatie.
[ twitter ]
Zou kunnen. Ik weet het niet. Maar is n zo'n pietepeuterige false flag genoeg voor mobilisatie? Dan moet je toch eerder een paar honderd doden veroorzaken lijkt me.
Sportvliegtuigje.quote:
Lijkt me ook eerder. Maar dan nog. Rusland heeft niet de middelen om dit te doen. Met humans waves aanvallen gaat hem echt niet worden. En als het al lukt: troepenconcentraties krijgen gewoon keihard op hun donder voor ze het slagveld kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gedoe in Belgorod zou daar eerder reden voor zijn lijkt mij.
Het is gewoon een optelsom, mits het gebeurt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gedoe in Belgorod zou daar eerder reden voor zijn lijkt mij.
Niet verrassend.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon een optelsom, mits het gebeurt.
Nog wel interessant, een artikel over de publieke opinie in Oekrane:
https://www.kyivpost.com/post/17648
The following list projects the total number of people around the globe that are eligible for military service.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:38 schreef Starhopper het volgende:
Maar ik vraag mij wel af wie ze nog willen mobiliseren dan?Vrouwen en kinderen? De zoon van Peskov?
Fake, dat ding zou dan achteruit moeten vliegen ofzo?quote:
Nee, zoek eens op 'canard wing drone' of 'canard wing aircraft'quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Fake, dat ding zou dan achteruit moeten vliegen ofzo?
Mooi artikel om te sturen naar alle vredesduifjes die pleiten voor ONDeRhAndELen!!!1quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon een optelsom, mits het gebeurt.
Nog wel interessant, een artikel over de publieke opinie in Oekrane:
https://www.kyivpost.com/post/17648
Men schiet op Oekrane en dan hoor je Russen lachen met de opmerking sterf Nazis, terwijl mijn woonwijken supermarkten en ziekenhuizen en speeltuinen bestookt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet bepaald de sloppenwijken van Moskou, zo te zien.
[ afbeelding ]
Nu kunnen wij lachen en STERF NAZI's roepenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Men schiet op Oekrane en dan hoor je Russen lachen met de opmerking sterf Nazis, terwijl mijn woonwijken supermarkten en ziekenhuizen en speeltuinen bestookt.
Maar als er een drone op Rusland komt is het gelijk een terreur daad.
Ook al is misschien niet eens van Oekrane afkomstig.
Of dienstplicht in Moskou.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
Vermoedelijk helaas een false flagje om meer Russische opofferingen voor de invasie van Oekrane te rechtvaardigen.
Yup. Oekrane heeft hier geen enkele baat bij, Poetin wellicht wel.quote:
Als de EU en de VS het welletjes vinden is Oekrane gedwongen te onderhandelen. Er wordt wel steeds geroepen dat het afhangt van de Oekrane maar in de praktijk hangt het af van het doorgaan van het financile infuus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Mooi artikel om te sturen naar alle vredesduifjes die pleiten voor ONDeRhAndELen!!!1
Op zich wel. Poetin moet verklaren hoe het berhaupt mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Oekrane heeft hier geen enkele baat bij, Poetin wellicht wel.
Gaat niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als de EU en de VS het welletjes vinden is Oekrane gedwongen te onderhandelen. Er wordt wel steeds geroepen dat het afhangt van de Oekrane maar in de praktijk hangt het af van het doorgaan van het financile infuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |