Volgens mij standaard bij de tweets van Zelensky. Die Russen zitten 24/7 klaar om als eerste wat neer te plempen zodra hij tweet.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zag per ongeluk de bovenste reactie. Kuttwitter.
Meer gebasseerd op wat filmpjes die ik heb gezien over Bakhmut, waarbij een aantal mensen niet geëvacueerd wilde worden. Ook wel eens gelezen dat er mensen waren die dachten dat de Russen ze zouden komen 'bevrijden'.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Oh, over dat onderwerp zou ik wel wat meer willen lezen. Dat zou mogelijk ander licht werpen op de morele vraagstukken van deze oorlog.
Heb je een stevige bron voor deze bewering?
Denk niet dat je een algemeen beeld van de redenen gaat vinden. Dat sommige blijven omdat ze het niet zo erg vinden (denken ze) om onder Russich gezag te komen is wel eens voorbij gekomen in tweets (filmpjes) die gingen over evacuatie heb ik gezien. Ze denken dan dat het wel meevalt en zien dus vooral de nadelen van het alles achter moeten laten en/of op de vlucht moeten terwijl ze oud zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:58 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Oh, over dat onderwerp zou ik wel wat meer willen lezen. Dat zou mogelijk ander licht werpen op de morele vraagstukken van deze oorlog.
Heb je een stevige bron voor deze bewering?
Ik vind dat best wel een heftige gedachte, daarmee zeg je ook dat ze gewoon gebombardeerd willen worden zodat ze zo snel mogelijk bevrijd kunnen worden door de Russen.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De risico's in west Oekraïne zijn redelijk beperkt, maar volgens mij zit er wel een verschil in het motief om te blijven tussen de mensen uit het oosten/westen. Heb het idee dat een best groot deel van de mensen die in het oosten blijven omdat ze wat meer pro-Russisch zijn.
quote:The State Emergency Service of Ukraine released video Monday of the immediate aftermath of what it says was a Russian air strike on a gas station in Toretsk, a town near the eastern city of Bakhmut.
At least two people were reportedly killed and eight were wounded in the strike, the unit said on Facebook, and three injured individuals were removed from the rubble.
Dit doen ze al de hele tijd. Iig de laatste maanden zie ik het voorbijkomen.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ligt het aan mij of komen dit soort vliegtuigen steeds dichterbij de Krim?
Sorry voor mijn eerste, wat vinnige reactie.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:21 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Meer gebasseerd op wat filmpjes die ik heb gezien over Bakhmut, waarbij een aantal mensen niet geëvacueerd wilde worden. Ook wel eens gelezen dat er mensen waren die dachten dat de Russen ze zouden komen 'bevrijden'.
Ligt aan jou, ze zitten nog steeds in het Turkse luchtruimquote:Op maandag 29 mei 2023 21:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ligt het aan mij of komen dit soort vliegtuigen steeds dichterbij de Krim?
Ik denk eerder dat een deel ook van een andere generatie is en vatbaar voor propaganda. Maar ik heb er een artikel over gevonden:quote:Op maandag 29 mei 2023 21:25 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel een heftige gedachte, daarmee zeg je ook dat ze gewoon gebombardeerd willen worden zodat ze zo snel mogelijk bevrijd kunnen worden door de Russen.
De reactie die ik bij de bevolking zag in de buurt van Kherson was een stuk anders tussen toen de Russen kwamen en toen de Oekraïners weer terug waren.
Het motief om te blijven is vaak iets wat je niet logisch kan uitleggen. Waarom zou je aan het verkeer deelnemen als je het risico hebt om een ongeluk te krijgen, waarom ga je sporten als je blessures kan oplopen? Als je heel klinisch over zaken nadenkt dan zul je nooit begrijpen waarom mensen dingen doen. Er is ook niemand Rotterdam uitgevlucht na die serie bomaanslagen, je denkt toch vaak dat het jou niet zou raken. Want hoe vaak worden de buitenwijken nu getroffen waar de meesten wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://kyivindependent.c(...)russia-draws-closer/
CNNquote:Iran has a direct route to send Russia weapons – and Western powers can do little to stop the shipments
The waters of the Caspian Sea appear deceptively calm. But this sea route – which provides a direct path between Iran and Russia – is increasingly busy with cargo traffic, including suspected weapons transfers from Tehran to Moscow.
As cooperation between the two countries deepens, the Caspian Sea route is being used to move drones, bullets, and mortar shells that the Russian government has purchased from the Iranian regime to bolster its war effort in Ukraine, according to experts. Tracking data shows that vessels in the region are increasingly going “dark” – suggesting growing intent to obfuscate the movement of goods.
quote:
quote:
quote:
Letterlijk alle 3 op dezelfde pagina van deze thread.....quote:
Er staat met enorme caps TO RUSSIAN !quote:Op maandag 29 mei 2023 23:01 schreef Starhopper het volgende:
Poetin gaat naar Argentinië?![]()
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |