Is dat niet een Cessna?quote:
Dat gedoe in Belgorod zou daar eerder reden voor zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:33 schreef Ulx het volgende:
Wel geruchten over volledige mobilisatie.
[ twitter ]
Zou kunnen. Ik weet het niet. Maar is één zo'n pietepeuterige false flag genoeg voor mobilisatie? Dan moet je toch eerder een paar honderd doden veroorzaken lijkt me.
Sportvliegtuigje.quote:
Lijkt me ook eerder. Maar dan nog. Rusland heeft niet de middelen om dit te doen. Met humans waves aanvallen gaat hem echt niet worden. En als het al lukt: troepenconcentraties krijgen gewoon keihard op hun donder voor ze het slagveld kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gedoe in Belgorod zou daar eerder reden voor zijn lijkt mij.
Het is gewoon een optelsom, mits het gebeurt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gedoe in Belgorod zou daar eerder reden voor zijn lijkt mij.
Niet verrassend.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon een optelsom, mits het gebeurt.
Nog wel interessant, een artikel over de publieke opinie in Oekraïne:
https://www.kyivpost.com/post/17648
The following list projects the total number of people around the globe that are eligible for military service.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:38 schreef Starhopper het volgende:
Maar ik vraag mij wel af wie ze nog willen mobiliseren dan?Vrouwen en kinderen? De zoon van Peskov?
Fake, dat ding zou dan achteruit moeten vliegen ofzo?quote:
Nee, zoek eens op 'canard wing drone' of 'canard wing aircraft'quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Fake, dat ding zou dan achteruit moeten vliegen ofzo?
Mooi artikel om te sturen naar alle vredesduifjes die pleiten voor ONDeRhAndELen!!!1quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon een optelsom, mits het gebeurt.
Nog wel interessant, een artikel over de publieke opinie in Oekraïne:
https://www.kyivpost.com/post/17648
Men schiet op Oekraïne en dan hoor je Russen lachen met de opmerking sterf Nazis, terwijl mijn woonwijken supermarkten en ziekenhuizen en speeltuinen bestookt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet bepaald de sloppenwijken van Moskou, zo te zien.
[ afbeelding ]
Nu kunnen wij lachen en STERF NAZI's roepenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Men schiet op Oekraïne en dan hoor je Russen lachen met de opmerking sterf Nazis, terwijl mijn woonwijken supermarkten en ziekenhuizen en speeltuinen bestookt.
Maar als er een drone op Rusland komt is het gelijk een terreur daad.
Ook al is misschien niet eens van Oekraïne afkomstig.
Of dienstplicht in Moskou.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
Vermoedelijk helaas een false flagje om meer Russische opofferingen voor de invasie van Oekraïne te rechtvaardigen.
Yup. Oekraïne heeft hier geen enkele baat bij, Poetin wellicht wel.quote:
Als de EU en de VS het welletjes vinden is Oekraïne gedwongen te onderhandelen. Er wordt wel steeds geroepen dat het afhangt van de Oekraïne maar in de praktijk hangt het af van het doorgaan van het financiële infuus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 08:48 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Mooi artikel om te sturen naar alle vredesduifjes die pleiten voor ONDeRhAndELen!!!1
Op zich wel. Poetin moet verklaren hoe het überhaupt mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup. Oekraïne heeft hier geen enkele baat bij, Poetin wellicht wel.
Gaat niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als de EU en de VS het welletjes vinden is Oekraïne gedwongen te onderhandelen. Er wordt wel steeds geroepen dat het afhangt van de Oekraïne maar in de praktijk hangt het af van het doorgaan van het financiële infuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |