Voor de zekerheid zou ik de Duitse meneer gewoon vragen wat hij precies bedoelt met 'verschwitzt'…quote:
Bonprix?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, stel, ik heb een goed, wit overhemd/bouse nodig. Voor mij. Waar ga ik dan heen?
Meende ik uit de context al te halen jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Verschwitzt' is volgens mij dialect voor 'verwijderd/weggedaan' (verschwindet)…
En datquote:
Al gedaan, maar hij heeft nog niet gereageerd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik de Duitse meneer gewoon vragen wat hij precies bedoelt met 'verschwitzt'…
Mei Brähn daz nat kampjute. Vut du ju mihn bei "Verschwitzt"?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de zekerheid zou ik de Duitse meneer gewoon vragen wat hij precies bedoelt met 'verschwitzt'…
C&A. Lenen bij vrienden/familie.quote:
Ja, ik overweeg inderdaad tripje C&A. Maar ik dacht, misschien heeft iemand nog wel goed idee. Voor de toekomst moet de baas gewoon overhemden bijbestellen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
C&A. Lenen bij vrienden/familie.
En tegelijkertijd een goede bij Bonprix bestellen voor de toekomst.
HappySizeMore Die heeft vaak mooie kwaliteit ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:24 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, stel, ik heb een goed, wit overhemd/bouse nodig. Voor mij. Waar ga ik dan heen?
Boze Fles is mooiste Flesquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou C&A, en zeker niet bonprix vuile naaiers.
Had ook eens op korte termijn wat nodig. C&A informeerde me eerlijk over de levertijd. Bij Bonprix gekeken: "VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS OLEE"
Besteld
Betaald
En ja hoor, na een half uur begonnen de mailtjes. Dit niet leverbaar. Dat backorder. Zus over 3 weken weer. Opflikkeren met bonprix. Nooit meer bonprix. Bommen op bonprix.
In het biblebeltdorp waar mijn ongetrouwde hippie-ouders kinderen kregen was ook geen creche. Maar mijn moeder werkte in Stad, en daar was dus wel een creche. Later, toen mijn zusje & broertje kwamen werkte mijn moeder een paar jaar niet; volgens mij zijn zij ook niet op een creche geweest destijds, ik toen wel nog op een creche in een buurdorp (blijkbaar iets minder bijbelig dorp).quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:
[..]
Toen ik een popje was, waren er ook al wel crèches maar niet in het bible-belt dorp waar mijn niet-bible-belt ouders net naartoe verhuisd waren. En overblijven was ook pas na een paar jaar lagere school. Dus de eerste jaren aten we tussen de middag thuis met m’n vader en de oppas. Uiteindelijk is m’n moeder gestopt met haar werk toen mijn zusje geboren werd (na mn broertje). Toen werd het te lastig om te combineren, 3 kinderen met 8 jaar leeftijdsverschil tussen de oudste en de jongste.
Niet mijn bonprix platbombarderenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou C&A, en zeker niet bonprix vuile naaiers.
Had ook eens op korte termijn wat nodig. C&A informeerde me eerlijk over de levertijd. Bij Bonprix gekeken: "VANDAAG BESTELD MORGEN IN HUIS OLEE"
Besteld
Betaald
En ja hoor, na een half uur begonnen de mailtjes. Dit niet leverbaar. Dat backorder. Zus over 3 weken weer. Opflikkeren met bonprix. Nooit meer bonprix. Bommen op bonprix.
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Lekker aan het lezen op oudejaarsavond trouwens?
Wat zo mooi is, is dat hij in zijn woede bonprix ontzettend veel shortlinks geeftquote:
If you can't stand the heat, get out of the kitchenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet mijn bonprix platbombarderen
Ja danny lekker veel geld schrapen om fok in de lucht te houden. DAT is primaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat zo mooi is, is dat hij in zijn woede bonprix ontzettend veel shortlinks geeft
Ken je iemand met een Sligro- of Hanos pas?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn nog wel wat bedrijfskledingwinkels in Enschede maar die hebben allemaal de witte blouses uitverkocht hihaho.
Toch maar hotel boeken?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get out of the kitchen
Ja, ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je iemand met een Sligro- of Hanos pas?
Die verkopen ook kleding voor horeca personeel…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |