Lekker veel mailtjes en pakjes hopelijkquote:Op maandag 29 mei 2023 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die trappen worden al een klus voor haar
En zeker mensen die haar gaan helpen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima is slimmer dan ze zich voordoet en heeft veel mensenkennis, verkijk je niet op Moraima
Ik schat haar niet hoog in en denk inderdaad dat ze het vooral van hulp om zich heen moet hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En zeker mensen die haar gaan helpen.
Die valt in een maand hijgend nog een paar kilo afquote:Op maandag 29 mei 2023 16:16 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker veel mailtjes en pakjes hopelijkhele dag op en neer van poort naar pc.
Maar ook heeft ze een heel eigen mening.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schat haar niet hoog in en denk inderdaad dat ze het vooral van hulp om zich heen moet hebben.
Niets mis met een eigen meningquote:Op maandag 29 mei 2023 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ook heeft ze een heel eigen mening.
Babbel net zo. Vind het maar een raar gesprek.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:21 schreef pingu66 het volgende:
Tiano is altijd zo vaag in een gesprek. Lult veel maar zegt niets.
Net als Babette, het is echt blablabla, geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:21 schreef pingu66 het volgende:
Tiano is altijd zo vaag in een gesprek. Lult veel maar zegt niets.
Heeft ze het nu over haar woord ooit aan Jeff of aan Tiano?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:24 schreef greysbones het volgende:
What the fuck is mijn woord dan waard
Babs
Ze willen beide niet zeggen wat ze nou echt vinden heb ik het idee.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:23 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel net zo. Vind het maar een raar gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |