Ok dan, het komt ooit afquote:
Het komt misschien ooit klaar.quote:
Je bijdrage is welkomquote:
Ik ben niet zo goed om binnen de lijntjes te kleuren.quote:
Ik teken gewoon het patroon bij SF er opquote:Op zondag 28 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er blijken dus penis mandala kleurboeken te bestaan
[ afbeelding ]
Geniet ervan, van de Baileys.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga van een galg naar een snikkel inkleuren...
Ik haal er ff een Baileys bij
Oh snorkel![]()
Dank uquote:
Souvenirtje uit Peniscola?quote:
Is dit een Rubiks dick?quote:
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want zonder zand ... ben er idd wel eens geweest eb kennissen hebben er een huis
Niet leverbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Linkje voor de liefhebbershttps://www.bol.com/nl/nl(...)ts/9300000021656237/
Oh zolang was ik er niet .... was een beetje een frustie vakantie dat jaar ..quote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.
Even naar beneden scrollenquote:
Dat ligt aan de omaquote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.
Gewoonweg een klotestreek.quote:
Die plaatjes met, If you have a dirty mind zijn soms ook wel gaaf.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
"I work at Home Depot and I told my daughter how hectic it was last week before the blizzard hit. "
The letter continued: "I told her we sold out every single shovel we had, and then I found one more in the back room, and that several people were fighting over who would get it.
"Her picture doesn't show me dancing around a pole. It's supposed to depict me selling the last shovel"
Dat is je eigen tekening?quote:
Ik was de jongste dus dat moet mijn broer zijn geweestquote:
Dat zou mij ook niets verbazen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de jongste dus dat moet mijn broer zijn geweest
Heb je kleurpotloden in huis?quote:Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er gaat een wereld voor me open wat betreft kleurboeken.
quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
"I work at Home Depot and I told my daughter how hectic it was last week before the blizzard hit. "
The letter continued: "I told her we sold out every single shovel we had, and then I found one more in the back room, and that several people were fighting over who would get it.
"Her picture doesn't show me dancing around a pole. It's supposed to depict me selling the last shovel"
Nu de kleurplaat nogquote:
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.quote:
Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 28 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.
Ik denk dat ik mij maar even terug trek uit deze discussie.quote:
Natuurlijk TREK jij je terugquote:Op zondag 28 mei 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij maar even terug trek uit deze discussie.
De wijsheden van een badeendje zijn voor stervelingen onbegrijpelijk.quote:
Nou ben ik God, dus kan je prima volgenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wijsheden van een badeendje zijn voor stervelingen onbegrijpelijk.
Ohw, ik dacht dat je een strontvlieg was.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ben ik God, dus kan je prima volgen
En daarom kan niemand een badeendje volgenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je een strontvlieg was.
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom kan niemand een badeendje volgen
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ben ik God, dus kan je prima volgen
Ja bij mijn voordeur, wachtend op mijn pc.quote:
Kun je niet gewoon naar die winkel fietsen ?quote:Op maandag 29 mei 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja bij mijn voordeur, wachtend op mijn pc.
vandaag of toch gewoon dinsdag of woensdag ? wat zegt je tracking>quote:Op maandag 29 mei 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja bij mijn voordeur, wachtend op mijn pc.
Vandaag is niet logisch, tweede pinksterdag.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
vandaag of toch gewoon dinsdag of woensdag ? wat zegt je tracking>
vertel jij het SBEquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag is niet logisch, tweede pinksterdag.
Dat kwam er idd ook nog tussen. Iig 2-3 dagen bezorging. Dus rond donderdag.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag is niet logisch, tweede pinksterdag.
Wat kan er gebeuren? Dat hij een keer vervelend schijt?quote:
Wachten duurt altijd te langquote:Op maandag 29 mei 2023 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwam er idd ook nog tussen. Iig 2-3 dagen bezorging. Dus rond donderdag.
Geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.quote:
En dat heb jij in deze nietquote:Op maandag 29 mei 2023 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.
Hoezo niet?quote:
Das toch anders hoor.quote:
Maar das niet pc specifiekquote:Op maandag 29 mei 2023 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch anders hoor.
Als je dan eenmaal besteld hebt wil je hem eigenlijk meteen.
Ik sprak haar net, dus het element der verrassing is wel weg nu.quote:Op maandag 29 mei 2023 01:06 schreef kree het volgende:
aan de andere kant, zo doe je iets wat toch wel gezellig is wel. En vond het wel leuk ook met zijn allen zoiets aanpakken..
Nouja ma nog op vakantie tot woensdag en dan horen we pas wat zij ervan gaat vinden.
gehehe grapjasquote:Op maandag 29 mei 2023 01:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik sprak haar net, dus het element der verrassing is wel weg nu.
Dat is toch een superleuk cadeau Kreequote:Op maandag 29 mei 2023 01:03 schreef kree het volgende:
hoi allen, hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Van als kadootje aan je ma ipv iets geven doe je iets wat constructiefs is, zoals we verbouwen je tuin. wel zoals je het wil. in een dag....
Ok werden er twee, uiteindelijk van met zijn 5 gedaan en is met drie kinderen en de aanhang ervan.
Wat een focking veel werk. En nu zijn we met zijn allen technisch nog wel behalve eentje. Maargoed op tuingebied niet echt.
Uiteindelijk kwam er wat leuks uit vonden wij met zijn allen na uren discussie over hoe en wat. hahaha
Al met al grappig wel, maar ben gesloopt wel mrt sjouwen en steentjes leggen etc
Hey jij ook hierquote:
Gelijk heb je, hier zitten wel gezellig mensen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eens even wat verder kijken dan DTS.
Wie dan ?quote:Op maandag 29 mei 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, hier zitten wel gezellig mensen hoor.
quote:
Ja dat leek ons ookquote:
Ze gaat het vast leuk vinden.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat leek ons ook
Op papier zag het er iets leuker uit alsdan hoeveel werk het toch weer eens was. Maargoed voor m'n ma en niet alleen en met m'n broertje en zusje en aanhang gedaan.
Of eat allemaal naar wensen is van mijn ma gaan we van de week zien, want ze is pas woensdag weer terug.
En afgezien van een paar korte filmpjes via whatsapp weet ze niet het resultaat
Ik gok van wel, maar ze is kritisch hoorquote:
Ze heeft het gekregen en door haar kinderen gedaan, dan zal ze toch wel iets minder kritisch zijn?quote:Op maandag 29 mei 2023 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik gok van wel, maar ze is kritisch hoor
Wij vonden het allemaal redelijk gelukt
Nou ik was verder naar deze, omdat ik er bijna onder val ook wel qua leeftijd.quote:Op maandag 29 mei 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eens even wat verder kijken dan DTS.
Niet in eerste instantie, maar ze is gevoelig voor "rest" puntjes en dat het dan weer lang duurt voor die opgelost zijn,quote:Op maandag 29 mei 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het gekregen en door haar kinderen gedaan, dan zal ze toch wel iets minder kritisch zijn?
Als je hun gezichten er niet op zet zullen ze het wel niet erg vinden, zou zeker ook die van jezelf niet openbaar maken. Even afdekken of wegkrassen.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
Niet in eerste instantie, maar ze is gevoelig voor "rest" puntjes en dat het dan weer lang duurt voor die opgelost zijn,
Haha ik ken mijn ma ook wel aardig en zij ons ook onderhand. Voor ons duurt dat soms nl ff voordat er weer tijd is of dat iemand dat komt fixen.
Voor haar lijkt dat vaak lang, voor ons, tja eerste handige eerste mogelijkheid.
Hmmm zou er graag ff foto van posten want het is wel leuk, maar ik moet nog de foto's en beelden krijgen en ok ik wil dat nog wel delen.
Maar moet er ff mee rekening houden dat m'n broertje en zusje niks van fok weten dus wil die er niet zo opgooien
O dat meen je niet, ik kan mij voor stellen dat je schrikt. En jakkes een robot ipv personeel.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:29 schreef kree het volgende:
Was trouwens gister ff nog met m'n schoonbroer zakken tuinaarde halen bij de praxis.
Maar wtf. Ik liep daar dus met mijn karretje en hij stukje achter me.
Want we hadden ook nog wat andere tuin dingen nodig.
Maar schrok me dus helemaal de tantulatering tyfus, want dacht zo'n plastic zuil waar normaal foldertjes in zitten enzo die je wel eens ziet.
Maar blijkbaar hebben ze dus een robot daar, die zo ineens begon te bewegen voor me en mijn kar.
WTF man..... daarna achtervolgde die ons door de winkel "kan ik u helpen". kan ik u helpen....... Dam'n....
Nou serieus, dat was voor mij de eerste keer dat ik dat zag ja in een winkel.....quote:Op maandag 29 mei 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat meen je niet, ik kan mij voor stellen dat je schrikt. En jakkes een robot ipv personeel.
Ik vind deze ontwikkelingen helemaal niet leuk.
Ik heb het ook nog nooit gezien, lijkt mij wel een hele rare gewaarwordingquote:Op maandag 29 mei 2023 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou serieus, dat was voor mij de eerste keer dat ik dat zag ja in een winkel.....
Het was zondag natuurlijk en 1e pinksterdag dus we gingen met een groepje 12 uur de winkel in toen ie eindelijk open was.
Maar echt ik had het nooit gezien????? eens even kijken of ze er een filmpje voor hebben voor het idee..?
Ja beetje te zwaar getild met die schouder, het valt mee hoor. Maar als je zo bezig bent let je er niet zo op. Heb het denk wat overbelast. Komt wel goedquote:Op maandag 29 mei 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien, lijkt mij wel een hele rare gewaarwording
Trouwens wel prutje dat je last hebt gekregen van je schouder. Hopelijk trekt het snel weer weg
IK zag het, het lijkt ook nog niet eens op een robot, maar zoals jij al zei een zuilquote:Op maandag 29 mei 2023 07:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja beetje te zwaar getild met die schouder, het valt mee hoor. Maar als je zo bezig bent let je er niet zo op. Heb het denk wat overbelast. Komt wel goed
ja joh, daarom, hij stak zo voor me over ineens (of erger het stond stil. en ineens ging het rijden)quote:Op maandag 29 mei 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zag het, het lijkt ook nog niet eens op een robot, maar zoals jij al zei een zuil
Welke tekeningen?quote:
In de eerste 35 posts van dit topic staan een paar leukequote:
quote:
Die!quote:Op maandag 29 mei 2023 08:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de eerste 35 posts van dit topic staan een paar leuke
IK ga even kijken, heb niet terug gelezenquote:Op maandag 29 mei 2023 08:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de eerste 35 posts van dit topic staan een paar leuke
Deze zijn de moeite van het terug lezen waardquote:Op maandag 29 mei 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga even kijken, heb niet terug gelezen
Nu heb ik een beeld voor ogen wat jij aan het kleuren bentquote:Op maandag 29 mei 2023 08:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zijn de moeite van het terug lezen waard
Ik word er helemaal zen vanquote:Op maandag 29 mei 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu heb ik een beeld voor ogen wat jij aan het kleuren bent
Ik doe er toch liever iets anders mee dan inkleurenquote:
Kleienquote:Op maandag 29 mei 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe er toch liever iets anders mee dan inkleuren
goedemorgen hieroquote:Op maandag 29 mei 2023 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Waardeloos, zo'n robot. Dezelfde ontwikkeling als met die zelfscan in de supermarkt... Zogenaamd goedkoper (personeel eruit) maar een stuk onpersoonlijker. Nog een paar miljoen meer winst. Voor de aandeelhouders.
Geeft dat ding ook advies, zoals een medewerker dat goed kan?
Nee, nouja, het is een trend.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goedemorgen hiero
ook even filmpje gekeken.. manager wil altijd positief in het nieuws komen... denkt dat dat met de robot die eigenlijk nog niet veel kan gebeurd
Ja lijkt mij ook niets hoor GGquote:Op maandag 29 mei 2023 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Waardeloos, zo'n robot. Dezelfde ontwikkeling als met die zelfscan in de supermarkt... Zogenaamd goedkoper (personeel eruit) maar een stuk onpersoonlijker. Nog een paar miljoen meer winst.
Hi GGquote:Op maandag 29 mei 2023 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Waardeloos, zo'n robot. Dezelfde ontwikkeling als met die zelfscan in de supermarkt... Zogenaamd goedkoper (personeel eruit) maar een stuk onpersoonlijker. Nog een paar miljoen meer winst.
Ja. Een medewerker kan nooit goed vervangen worden.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook niets hoor GG
Het hele menselijke verdwijnt
tja.. maar op het filmpje zie je dat je met aanklikken 1 artikel kunt invoeren waarvan je niet weet waar het ligt.. ding brengt je erheen en rijdt zonder je nog iets te vragen of de mogelijkheid om nog een artikel te vinden weer terug naar zijn homebase..quote:
Mogguh Deiss. Over de robot in de Praxis.quote:
Nou niet eens 'hallo' je moet het (ook nogquote:Op maandag 29 mei 2023 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Deiss. Over de robot in de Praxis.
"Hallo robot, ik zoek radiatorverf".
"Volgt u mij." "Wilt u aan de kant gaan, u staat in de weg"
Ik vind zo'n robot een belediging voor het personeelquote:Op maandag 29 mei 2023 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Deiss. Over de robot in de Praxis.
"Hallo robot, ik zoek radiatorverf".
"Volgt u mij." "Wilt u aan de kant gaan, u staat in de weg"
O. Gedoe dus.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou niet eens 'hallo' je moet het (ook nog) allemaal intikken en zoeken bij welke artikelgroep het zou kunnen liggen..
Ja, mee eens.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n robot een belediging voor het personeel![]()
Vervangen worden door een robot
IK vind het ook maar helemaal niet, nog even en er is geen personeel meer nodig in de winkelquote:Op maandag 29 mei 2023 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n robot een belediging voor het personeel![]()
Vervangen worden door een robot
quote:
Maar eigenlijk moet ik toegeven dat ik er zelf ook aan mee werk, want als ik boodschappen bij Jumbo doe reken ik 9 van de 10 keer af bij de zelfscanquote:Op maandag 29 mei 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het ook maar helemaal niet, nog even en er is geen personeel meer nodig in de winkel
Ja, daar gaan we heen. In de supermarkt ook... Je komt binnen, pakt een mandje, doet je boodschappen, naar de zelfscan afrekenhoek, bliep bliep bliep, en als je geen controle hebt even wapperen met de bon voor de scanner van dat hekje, en je loopt gewoon weer de winkel uit. Geen woord gezegd. Heel bijzonder.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het ook maar helemaal niet, nog even en er is geen personeel meer nodig in de winkel
Soms wel, soms ook niet. Vooral bij veel meuk gaat het afrekenen sneller via de normale kassa.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet ik toegeven dat ik er zelf ook aan mee werk, want als ik boodschappen bij Jumbo doe reken ik 9 van de 10 keer af bij de zelfscan
Ik nooit doe het altijd netjes bij de kassa. Vind dat ook wel gezelliger dan bij zo scanquote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar eigenlijk moet ik toegeven dat ik er zelf ook aan mee werk, want als ik boodschappen bij Jumbo doe reken ik 9 van de 10 keer af bij de zelfscan
quote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 29 mei 2023 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms wel, soms ook niet. Vooral bij veel meuk gaat het afrekenen sneller via de normale kassa.
Positieve manier ja?quote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
had het ook leuker gevonden en vooral makkelijker als het ding verbaal aan te sturen was.
maar goed.. meneer de manger heeft op een positieve manier het nieuws gehaald![]()
Ik zelfs 11 van de 10 keerquote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de kassa's dat hier nog steeds welquote:Op maandag 29 mei 2023 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ding zegt gelukkig trouwens niet meer "Dank u wel voor het winkelen bij Jumbo".
Wat was dat irritant zeg... je hoorde dat elke minuut gezegd worden of soms op meerdere plekken tegelijk.
Ja. Mensen gaan nu naar de Praxis in Noordwijk om die robot....quote:
Ik woon niet in de buurt van Noordwijk, maar ik zou juist weg blijven vanwege zo'n robotquote:Op maandag 29 mei 2023 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Mensen gaan nu naar de Praxis in Noordwijk om die robot....
He? werd dat bij de zelfscan gezegd?quote:Op maandag 29 mei 2023 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ding zegt gelukkig trouwens niet meer "Dank u wel voor het winkelen bij Jumbo".
Wat was dat irritant zeg... je hoorde dat elke minuut gezegd worden of soms op meerdere plekken tegelijk.
Ik zou het ding uittesten.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt van Noordwijk, maar ik zou juist weg blijven vanwege zo'n robot
Hier zegt ie wel wat, maar ik heb verdrongen wat het wasquote:Op maandag 29 mei 2023 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op maandag 29 mei 2023 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het ding uittesten.
Gewoon het verkeerde gangetje inlopen - komt dat ding je achterna om je te halen?
Ervoor gaan staan.... Niet aan de kant gaan... Klagen dat dat ding over mijn tenen heengereden heeft....
quote:Op maandag 29 mei 2023 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou het ding uittesten.
Gewoon het verkeerde gangetje inlopen - komt dat ding je achterna om je te halen?
Ervoor gaan staan.... Niet aan de kant gaan... Klagen dat dat ding over mijn tenen heengereden heeft....
Ik ben het oneens met de managerquote:Op maandag 29 mei 2023 08:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha hij zei het zelf in het filmjedan moet het ook wel zo zijn
Ja, dat apparaat zei dat als je afgerekend had. Leuk bedacht hoor, maar bij 8 van die scandingen en iedereen rekent binnen een paar minuten af, hoorde je dat elke 20 seconden gezegd worden.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
He? werd dat bij de zelfscan gezegd?
Hier is het pas vorig jaar ingevoerd.. nooit wat horen 'zeggen' gelukkig
De robot klemzetten bij de pallets met hout.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hoe krijg ik robot op tilt![]()
denk dat de kinderen die bij dat ding gedumpt worden zodat pa of ma klusser even rustig kan graaien in de stellingen , dat wel uitproberen
Hm jaquote:Op maandag 29 mei 2023 08:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar wij hebben het er hier al over.. niet positief maar wel weer reclame
Oh blij dat dat hier nooit aangezet is...... zul je maar als kasiere nog naast moeten zitten aan je lopende band.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat apparaat zei dat als je afgerekend had. Leuk bedacht hoor, maar bij 8 van die scandingen en iedereen rekent binnen een paar minuten af, hoorde je dat elke 20 seconden gezegd worden.
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh blij dat dat hier nooit aangezet is...... zul je maar als kasiere nog naast moeten zitten aan je lopende band.
word je toch ook koekoek na een dagje werken
"Gaan jullie maar even met die robot spelen, wij gaan even de winkel in".quote:Op maandag 29 mei 2023 08:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hoe krijg ik robot op tilt![]()
denk dat de kinderen die bij dat ding gedumpt worden zodat pa of ma klusser even rustig kan graaien in de stellingen , dat wel uitproberen
quote:Op maandag 29 mei 2023 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Gaan jullie maar even met die robot spelen, wij gaan even de winkel in".
Hier zit 9 van de 10 keer niemand bij de kassa, vaak staat er een rij bij de service balie.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier zit 9 van de 10 keer niemand bij de kassa, vaak staat er een rij bij de service balie.
Daar hebben we hier nog geen last van, overal zijn wel kassa's open. Hier bij de Lidl hebben ze nog niet eens een zelf scan. Bij de Lidl in Zutphen dan wel weerquote:Op maandag 29 mei 2023 08:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier zit 9 van de 10 keer niemand bij de kassa, vaak staat er een rij bij de service balie.
Bij 3 artikelen valt het wel mee, maar ze moeten tegenwoordig veel meer controleren, of alle artikelen. En zeker als je alles in tassen hebt gestopt is het gedoe.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:11 schreef pullup het volgende:
Ik ben dat controleren bij de zelfscan een beetje zat.
Als ze weer eens langskomen laat ik de zooi vrolijk liggen en haal later wel eens de boodschappen
Die is echt heel kleurrijkquote:Op maandag 29 mei 2023 09:08 schreef pullup het volgende:
Ik ben lekker laat maar nog eentje dan
[ afbeelding ]
Ja ik laat ze het eruit halen en wandel dan weg.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij 3 artikelen valt het wel mee, maar ze moeten tegenwoordig veel meer controleren, of alle artikelen. En zeker als je alles in tassen hebt gestopt is het gedoe.
Gedoe.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik laat ze het eruit halen en wandel dan weg.
Heb het voordeel dat die appie ook gewoon hier aan de overkant zit.
De limit was vorige keer toen ze na de vorige keer de helft te hebben gescand beweerden dat ik waarschijnlijk een artikel zou hebben vergeten te scannen en of ik het dan opnieuw zou willen doen allemaal.
Toen ben ik er gaan staan om me te laten zien welk artikel dat dan zou zijn en heb ze de rest laten checken
want ik was er vrij zeker van dat ik niets had overgeslagen.
En ik had gewoon alles gescand natuurlijk
Klaar mee.hoor
Je voelt je dan echt opgelaten lijkt mijquote:Op maandag 29 mei 2023 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
De limit was vorige keer toen ze na de vorige keer de helft te hebben gescand beweerden dat ik waarschijnlijk een artikel zou hebben vergeten te scannen en of ik het dan opnieuw zou willen doen allemaal.
Toen ben ik er gaan staan om me te laten zien welk artikel dat dan zou zijn en heb ze de rest laten checken
Klaar mee.hoor
Het is ook even de toon waarop natuurlijk. Als het allemaal vriendelijk gaat, dan oké, maar als het al zo is dat je je al een halve crimineel voelt daar "Scant u het nog maar een keer", dan wordt het al heel anders.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je voelt je dan echt opgelaten lijkt mij
Ow dat is ook niet fijn.. krijg je het idee dat je bewust of zeer per ongeluk iets zou hebben vergeten te scannen.. wat niet eens zo is en wilden ze je alles opnieuw laten scannenquote:Op maandag 29 mei 2023 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Klaar mee.hoor
Nee gewoon sjaggiequote:Op maandag 29 mei 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je voelt je dan echt opgelaten lijkt mij
Kan het mij voorstellen.quote:
Ze was wel vriendelijk hoorquote:Op maandag 29 mei 2023 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is ook even de toon waarop natuurlijk. Als het allemaal vriendelijk gaat, dan oké, maar als het al zo is dat je je al een halve crimineel voelt daar "Scant u het nog maar een keer", dan wordt het al heel anders.
Dat jaquote:Op maandag 29 mei 2023 09:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet fijn.. krijg je het idee dat je bewust of zeer per ongeluk iets zou hebben vergeten te scannen.. wat niet eens zo is en wilden ze je alles opnieuw laten scannen
Hey Domnivoorquote:Op maandag 29 mei 2023 09:54 schreef Domnivoor het volgende:
Wat gaat dit topic hard op de vroege maandagochtend
Hey Paulquote:
Lekker weer, ik ga een stuk fietsenquote:Op maandag 29 mei 2023 10:18 schreef kree het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vandaag, of wat ga je doen?
Ik denk voor mezelf wel genoeg gedaan eigenlijk, vannacht weer storingsdienst in. Hopen maar dat het rusti blijft.
IK tuf vandaag naar Arnhem, kleindochter is jarigquote:Op maandag 29 mei 2023 10:18 schreef kree het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vandaag, of wat ga je doen?
Ik denk voor mezelf wel genoeg gedaan eigenlijk, vannacht weer storingsdienst in. Hopen maar dat het rusti blijft.
Gefeliciteerd Dottekequote:Op maandag 29 mei 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK tuf vandaag naar Arnhem, kleindochter is jarig
Dank je Deisyy het is een dure maand, eerst een bruiloft en vandaag 3 verjaardagen in 1quote:
Zo dan, jij bent potje los in augustusquote:Op maandag 29 mei 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Deisyy het is een dure maand, eerst een bruiloft en vandaag 3 verjaardagen in 1
23 mei schoondochter jarig 4 juni mijn tweeling, waarvan 1 van de tweeling de vader van de kleindochter is die vandaag jarig is. En ze doen het alle 3 tegelijk vieren en dan mijn dochter volgende week ergens Dan 2 juli Henk 8 juli Max, en andere dochter 25 juli
Zijn echt dure maanden al die verjaardagen op elkaar
De Hoogvliet controleert ook bij de kassa. Steekproeven en dan 5 boodschappen.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nooit doe het altijd netjes bij de kassa. Vind dat ook wel gezelliger dan bij zo scan
Mijn buuf doet het ook en van de week had ze haast en dus ook snel de zelfscan.
Krijgt ze controle ik was bij de kassen en kwamen elkaar tegen toen we de winkel uitliepen. Ze was helemaal over de rooie voelde zich net een crimineel. Kan ik mijn hele tas uitpakken zegt ze.
Dat is dan weer het nadeel van zo zelfscan
Dag vakantiegeld, de ene helft is voor de eigen bijdrage zorgkosten en de rest en ik zo kwijt aan verjaardagenquote:Op maandag 29 mei 2023 10:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik
[..]
Zo dan, jij bent potje los in augustus
Hey Marcbquote:
O bij een gewone kassa controle heb ik hier nog nooit gezien.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De Hoogvliet controleert ook bij de kassa. Steekproeven en dan 5 boodschappen.
Alleen bij de zelfscan komen ze extra als er drank in je tas zit..
Moet ook vaak wachten
Gefeliciteerd en goedemorgen allen.
Zulke dagen heeft een mens af en toe weleens nodigquote:Op maandag 29 mei 2023 12:14 schreef Ebinas het volgende:
Ik verveel me stierlijk en ik heb ook geen zin om er wat aan te doen.
Doe van alles wat en maak niks af.
Dit gaat een vruchtbaar dagje worden, not
En dan met de fiets op de bank zitten?quote:
Is dat raar?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met de fiets op de bank zitten?
quote:Op maandag 29 mei 2023 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met de fiets op de bank zitten?
Nee ik wil even naar de paardenmarkt hier verderop.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah lekker weer voor.
weer een ijsje pakken?
Ga je de pit uit je kont zuigen? :dquote:Op maandag 29 mei 2023 12:23 schreef Ebinas het volgende:
Wacht even, ik snap hem.
Ik pak de stofzuiger
Nou ja als je er voor fietst, mag je best weer een ijsje.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik wil even naar de paardenmarkt hier verderop.
Maar dat ijsje was wel erg lekker, ik had een bolletje Werther's Echte en een bolletje bloedsinaasappel.
Nu heb ik er weer trek in
Heb hier nog wel een rode peper of pot sambal voor je. Wel zelf inbrengen hoorquote:Op maandag 29 mei 2023 12:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tja, hopen op wat pit in mijn kont![]()
En wat ga jij doen?
Voor jou niet hoorquote:
Je gaat een paard kopen? Mag die in de gangquote:Op maandag 29 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat ijsje was wel erg lekker, ik had een bolletje Werther's Echte en een bolletje bloedsinaasappel.
Oh ook actief doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een rode peper of pot sambal voor je. Wel zelf inbrengen hoor
Ik ga hockey kijken zo en wandelen tussendoor.
Ik ga niet voor de paarden hoor, maar het is wel gezellig met een marktje, terrasjes enzo. Ik haat paarden.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja als je er voor fietst, mag je best weer een ijsje.
Paardenmarkt, jemig zeg.
Dat dat nog bestaat
Nee die zet ik bij buurvrouw Jansen.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou niet hoor
[..]
Je gaat een paard kopen? Mag die in de gang
Gewoon voor de sier uit de kast halenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ga hem niet aanzetten, alleen al de gedachte
Da't klinkt gezellig.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de paarden hoor, maar het is wel gezellig met een marktje, terrasjes enzo. Ik haat paarden.
En het is een goed stukje om een ijsje mee te compenseren
Wat is dit?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:29 schreef kree het volgende:
zo jammer dat dit dan weer een soort stopt he.
Die kan nog wel wat mest gebruiken jaquote:
Nou het is me opgevallen, niet allen trouwens, maar vrouwen kwekken graag. En als je gewoon niks zegt en alleen luistert naar wat ze elkaar dan vertellen....quote:
Is daar ijs van?!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zouden vrouwen nooit doenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is me opgevallen, niet allen trouwens, maar vrouwen kwekken graag. En als je gewoon niks zegt en alleen luistert naar wat ze elkaar dan vertellen....
Kloptquote:Op maandag 29 mei 2023 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is me opgevallen, niet allen trouwens, maar vrouwen kwekken graag. En als je gewoon niks zegt en alleen luistert naar wat ze elkaar dan vertellen....
Nee bij nader inzien, denk ook nietquote:Op maandag 29 mei 2023 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zouden vrouwen nooit doen
Oh jij hebt een vleeseter.. hier staat een kleintje.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:46 schreef kree het volgende:
ff mijn vleeseters water geven hoorvoordat ze verdrogen, bijna vergeten
jaaaa ik heb ze verpot ook, gewone potgrond doen ze het niet zo lekker in. Ik heb het besteld via internet in 5L zakjes, het is een mengsel trouwens wat je zelf kunt maken.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh jij hebt een vleeseter.. hier staat een kleintje.
Kun je die ook in een grote pot verpotten? las dat 'gewone' potgrond niet goed voor ze is.. maar wil dat hij groter kan worden
Ah dan klopt het toch wat ik gelezen had.. dat ze het niet goed doen in gewone potgrond.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa ik heb ze verpot ook, gewone potgrond doen ze het niet zo lekker in. Ik heb het besteld via internet in 5L zakjes, het is een mengsel trouwens wat je zelf kunt maken.
Zo te vinden via google. maargoed dat zelf doen was teveel moeite.
Fotootje zien?
ik heb ze daarin ook gekocht, vorig jaar keertje over gepot naar groter en toen gingen ze in winterslaap. Althans die Venus kappers. Die beker plant bleef het gewoon doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah dan klopt het toch wat ik gelezen had.. dat ze het niet goed doen in gewone potgrond.
Oh 5L zakjes? haha ik heb 1 mini plantje hier staan.. in zo'n inimini klein potje.
Foto van de plantjes of het mengsel? ik ga eens zoeken op google naar mengels
wel fijn om een kenner hier te treffen
Ow.. ik houd hem af en toe even onder de kraanquote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef kree het volgende:
en alleen regenwater geven die planten. of zonder mineralen erin.
jaa zo eentje staat hier zo;n venus ding aka Dionaea muscipulaquote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ze daarin ook gekocht, vorig jaar keertje over gepot naar groter en toen gingen ze in winterslaap. Althans die Venus kappers. Die beker plant bleef het gewoon doen.
Venus kappers komen wel op, maar had veel grotere pot dus moeten ze daar maar ff in groeien nog. Heb bij die bekerplant nog een andere gezet met die druppels. maar die moet nog ff in een andere pot.
Wacht doe wel foto das leuker
quote:Op maandag 29 mei 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa zo eentje staat hier zo;n venus ding aka Dionaea muscipula
Ah die middelste is ook mooi! Ook al eens eerder gehad, die was ik nu heb ook.. maar uh.. is ook overleden.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
how to make a picture link to a url
jaaaaa mijn neefjes waren er gek van, dus ok wilde soort stekken ervan maar die van mij was nog zo in winterslaap dat dat niet kon.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah die middelste is ook mooi! Ook al eens eerder gehad, die was ik nu heb ook.. maar uh.. is ook overleden.
Hier is de mini :
[ afbeelding ]
haha nou hier net zo.. merendeel van wat hier staat is de betere nepquote:Op maandag 29 mei 2023 13:08 schreef kree het volgende:
ik ben min of meer al blij dat sowieso planten bij me overleven nu. Hahaha
Zijn allemaal grote zakken van dat spul om over te pottenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa mijn neefjes waren er gek van, dus ok wilde soort stekken ervan maar die van mij was nog zo in winterslaap dat dat niet kon.
Tweetjes besteld van diezelfde winkel te zien aan het label denk. het zijn echt grappige plantjes en ze kunnen best uitgroeien zo in een zomer. wel ff overpotten, maar niet in potgrond.
ff kijken hoor, ik weet zeker dat je dat zelf kunt mixen voor veel goedkoper, maarja ben makkelijk daarin dan weer om het toch maar te bestellenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn allemaal grote zakken van dat spul om over te potten
vind nu wel een 3 liter zak voor 6 euro zonder verzendkosten
1 ik ben ook van het kant en klaar kopen en 2.. denk dat je duurder dan 6 euro uit bent als je het allemaal los kooptquote:Op maandag 29 mei 2023 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
ff kijken hoor, ik weet zeker dat je dat zelf kunt mixen voor veel goedkoper, maarja ben makkelijk daarin dan weer om het toch maar te bestellen
Oh van onder op bewateren.. ik houd hem gewoon af en toe onder de kraanquote:Op maandag 29 mei 2023 13:22 schreef kree het volgende:
had het daar vandaan:
https://www.vleesetendeplant.nl/vleesetende-plant-aarde.html
en potjes via amazon: was net een mooie maat maar heb ze dit jaar in grotere potten gezet.
Kan het niet meer vinden die zelfde helaas. koste volgens mij 15 euro voor stuk of 6.
Tip met die planten, je moet er eentje hebben waar een schotel onder zit, die blijven volgooien met water.
Je weet dat Spanbroek een plaats is?quote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
In Spanbroek in Beverwijk![]()
Nieuwe schoenen op de zwarte markt?
Het staat er best een beetje krom.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
In Spanbroek in Beverwijk![]()
Nieuwe schoenen op de zwarte markt?
quote:
Ja.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat Spanbroek een plaats is?
Neequote:Op maandag 29 mei 2023 14:25 schreef Lovely het volgende:
Staat toch helemaal niet raar, die zin klopt gewoon
Ik zou mailen naar de telegraafquote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Man ontvoerd uit Spanbroek gevonden in Beverwijk.
Staan wel vaker vreemde koppen.quote:
Of Spandexbroek.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
AD ook regelmatig.Volgens mij heeft FOK! daar zelfs wel een topic van.quote:
Nja best wel slecht eigenlijk voor een krant..quote:Op maandag 29 mei 2023 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AD ook regelmatig.Volgens mij heeft FOK! daar zelfs wel een topic van.
En op Alex Soze.quote:
Het moet vaak snel,wie het eerst het nieuws plaatst.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja best wel slecht eigenlijk voor een krant..
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op maandag 29 mei 2023 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AD ook regelmatig.Volgens mij heeft FOK! daar zelfs wel een topic van.
Vraag maar niet.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71
Winnen ze daar iets meequote:Op maandag 29 mei 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het moet vaak snel,wie het eerst het nieuws plaatst.
Maar hij komt niet uit Spanbroek, dus is ontvoerd in Spanbroekquote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
En gevonden in Beverwijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hij komt niet uit Spanbroek, dus is ontvoerd in Spanbroek
Hier Nu kan het welquote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, update 23 minuten geledenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier Nu kan het wel
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-in-beverwijk.html
Bij mijn IJsboerin wel, en onder andere bokkepootjes-, bolus-, lemoncakeijsquote:
Maar waar is dat, dat moet ik proberenquote:
Ow ik las "wat is dat?"quote:Op maandag 29 mei 2023 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waar is dat, dat moet ik proberen
Kan natuurlijk ook de fiets eerst een stuk met trein en metro vervoerenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik las "wat is dat?"
Tussen Brielle en Rockanje, het is even een eindje fietsen vanaf jou, maar dan heb je wat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |