Ok dan, het komt ooit afquote:
Het komt misschien ooit klaar.quote:
Je bijdrage is welkomquote:
Ik ben niet zo goed om binnen de lijntjes te kleuren.quote:
Ik teken gewoon het patroon bij SF er opquote:Op zondag 28 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er blijken dus penis mandala kleurboeken te bestaan
[ afbeelding ]
Geniet ervan, van de Baileys.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga van een galg naar een snikkel inkleuren...
Ik haal er ff een Baileys bij
Oh snorkel![]()
Dank uquote:
Souvenirtje uit Peniscola?quote:
Is dit een Rubiks dick?quote:
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want zonder zand ... ben er idd wel eens geweest eb kennissen hebben er een huis
Niet leverbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Linkje voor de liefhebbershttps://www.bol.com/nl/nl(...)ts/9300000021656237/
Oh zolang was ik er niet .... was een beetje een frustie vakantie dat jaar ..quote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.
Even naar beneden scrollenquote:
Dat ligt aan de omaquote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.
Gewoonweg een klotestreek.quote:
Die plaatjes met, If you have a dirty mind zijn soms ook wel gaaf.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
"I work at Home Depot and I told my daughter how hectic it was last week before the blizzard hit. "
The letter continued: "I told her we sold out every single shovel we had, and then I found one more in the back room, and that several people were fighting over who would get it.
"Her picture doesn't show me dancing around a pole. It's supposed to depict me selling the last shovel"
Dat is je eigen tekening?quote:
Ik was de jongste dus dat moet mijn broer zijn geweestquote:
Dat zou mij ook niets verbazen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de jongste dus dat moet mijn broer zijn geweest
Heb je kleurpotloden in huis?quote:Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er gaat een wereld voor me open wat betreft kleurboeken.
quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
"I work at Home Depot and I told my daughter how hectic it was last week before the blizzard hit. "
The letter continued: "I told her we sold out every single shovel we had, and then I found one more in the back room, and that several people were fighting over who would get it.
"Her picture doesn't show me dancing around a pole. It's supposed to depict me selling the last shovel"
Nu de kleurplaat nogquote:
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.quote:
Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 28 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.
Ik denk dat ik mij maar even terug trek uit deze discussie.quote:
Natuurlijk TREK jij je terugquote:Op zondag 28 mei 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij maar even terug trek uit deze discussie.
De wijsheden van een badeendje zijn voor stervelingen onbegrijpelijk.quote:
Nou ben ik God, dus kan je prima volgenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wijsheden van een badeendje zijn voor stervelingen onbegrijpelijk.
Ohw, ik dacht dat je een strontvlieg was.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ben ik God, dus kan je prima volgen
En daarom kan niemand een badeendje volgenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je een strontvlieg was.
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom kan niemand een badeendje volgen
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 28 mei 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ben ik God, dus kan je prima volgen
Ja bij mijn voordeur, wachtend op mijn pc.quote:
Kun je niet gewoon naar die winkel fietsen ?quote:Op maandag 29 mei 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja bij mijn voordeur, wachtend op mijn pc.
vandaag of toch gewoon dinsdag of woensdag ? wat zegt je tracking>quote:Op maandag 29 mei 2023 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja bij mijn voordeur, wachtend op mijn pc.
Vandaag is niet logisch, tweede pinksterdag.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
vandaag of toch gewoon dinsdag of woensdag ? wat zegt je tracking>
vertel jij het SBEquote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag is niet logisch, tweede pinksterdag.
Dat kwam er idd ook nog tussen. Iig 2-3 dagen bezorging. Dus rond donderdag.quote:Op maandag 29 mei 2023 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag is niet logisch, tweede pinksterdag.
Wat kan er gebeuren? Dat hij een keer vervelend schijt?quote:
Wachten duurt altijd te langquote:Op maandag 29 mei 2023 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwam er idd ook nog tussen. Iig 2-3 dagen bezorging. Dus rond donderdag.
Geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.quote:
En dat heb jij in deze nietquote:Op maandag 29 mei 2023 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak zei mijn moeder altijd.
Hoezo niet?quote:
Das toch anders hoor.quote:
Maar das niet pc specifiekquote:Op maandag 29 mei 2023 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch anders hoor.
Als je dan eenmaal besteld hebt wil je hem eigenlijk meteen.
Ik sprak haar net, dus het element der verrassing is wel weg nu.quote:Op maandag 29 mei 2023 01:06 schreef kree het volgende:
aan de andere kant, zo doe je iets wat toch wel gezellig is wel. En vond het wel leuk ook met zijn allen zoiets aanpakken..
Nouja ma nog op vakantie tot woensdag en dan horen we pas wat zij ervan gaat vinden.
gehehe grapjasquote:Op maandag 29 mei 2023 01:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik sprak haar net, dus het element der verrassing is wel weg nu.
Dat is toch een superleuk cadeau Kreequote:Op maandag 29 mei 2023 01:03 schreef kree het volgende:
hoi allen, hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Van als kadootje aan je ma ipv iets geven doe je iets wat constructiefs is, zoals we verbouwen je tuin. wel zoals je het wil. in een dag....
Ok werden er twee, uiteindelijk van met zijn 5 gedaan en is met drie kinderen en de aanhang ervan.
Wat een focking veel werk. En nu zijn we met zijn allen technisch nog wel behalve eentje. Maargoed op tuingebied niet echt.
Uiteindelijk kwam er wat leuks uit vonden wij met zijn allen na uren discussie over hoe en wat. hahaha
Al met al grappig wel, maar ben gesloopt wel mrt sjouwen en steentjes leggen etc
Hey jij ook hierquote:
Gelijk heb je, hier zitten wel gezellig mensen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eens even wat verder kijken dan DTS.
Wie dan ?quote:Op maandag 29 mei 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, hier zitten wel gezellig mensen hoor.
quote:
Ja dat leek ons ookquote:
Ze gaat het vast leuk vinden.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat leek ons ook
Op papier zag het er iets leuker uit alsdan hoeveel werk het toch weer eens was. Maargoed voor m'n ma en niet alleen en met m'n broertje en zusje en aanhang gedaan.
Of eat allemaal naar wensen is van mijn ma gaan we van de week zien, want ze is pas woensdag weer terug.
En afgezien van een paar korte filmpjes via whatsapp weet ze niet het resultaat
Ik gok van wel, maar ze is kritisch hoorquote:
Ze heeft het gekregen en door haar kinderen gedaan, dan zal ze toch wel iets minder kritisch zijn?quote:Op maandag 29 mei 2023 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik gok van wel, maar ze is kritisch hoor
Wij vonden het allemaal redelijk gelukt
Nou ik was verder naar deze, omdat ik er bijna onder val ook wel qua leeftijd.quote:Op maandag 29 mei 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eens even wat verder kijken dan DTS.
Niet in eerste instantie, maar ze is gevoelig voor "rest" puntjes en dat het dan weer lang duurt voor die opgelost zijn,quote:Op maandag 29 mei 2023 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft het gekregen en door haar kinderen gedaan, dan zal ze toch wel iets minder kritisch zijn?
Als je hun gezichten er niet op zet zullen ze het wel niet erg vinden, zou zeker ook die van jezelf niet openbaar maken. Even afdekken of wegkrassen.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:20 schreef kree het volgende:
[..]
Niet in eerste instantie, maar ze is gevoelig voor "rest" puntjes en dat het dan weer lang duurt voor die opgelost zijn,
Haha ik ken mijn ma ook wel aardig en zij ons ook onderhand. Voor ons duurt dat soms nl ff voordat er weer tijd is of dat iemand dat komt fixen.
Voor haar lijkt dat vaak lang, voor ons, tja eerste handige eerste mogelijkheid.
Hmmm zou er graag ff foto van posten want het is wel leuk, maar ik moet nog de foto's en beelden krijgen en ok ik wil dat nog wel delen.
Maar moet er ff mee rekening houden dat m'n broertje en zusje niks van fok weten dus wil die er niet zo opgooien
O dat meen je niet, ik kan mij voor stellen dat je schrikt. En jakkes een robot ipv personeel.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:29 schreef kree het volgende:
Was trouwens gister ff nog met m'n schoonbroer zakken tuinaarde halen bij de praxis.
Maar wtf. Ik liep daar dus met mijn karretje en hij stukje achter me.
Want we hadden ook nog wat andere tuin dingen nodig.
Maar schrok me dus helemaal de tantulatering tyfus, want dacht zo'n plastic zuil waar normaal foldertjes in zitten enzo die je wel eens ziet.
Maar blijkbaar hebben ze dus een robot daar, die zo ineens begon te bewegen voor me en mijn kar.
WTF man..... daarna achtervolgde die ons door de winkel "kan ik u helpen". kan ik u helpen....... Dam'n....
Nou serieus, dat was voor mij de eerste keer dat ik dat zag ja in een winkel.....quote:Op maandag 29 mei 2023 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat meen je niet, ik kan mij voor stellen dat je schrikt. En jakkes een robot ipv personeel.
Ik vind deze ontwikkelingen helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |