Ok dan, het komt ooit afquote:
Het komt misschien ooit klaar.quote:
Je bijdrage is welkomquote:
Ik ben niet zo goed om binnen de lijntjes te kleuren.quote:
Ik teken gewoon het patroon bij SF er opquote:Op zondag 28 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er blijken dus penis mandala kleurboeken te bestaan
[ afbeelding ]
Geniet ervan, van de Baileys.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga van een galg naar een snikkel inkleuren...
Ik haal er ff een Baileys bij
Oh snorkel![]()
Dank uquote:
Souvenirtje uit Peniscola?quote:
Is dit een Rubiks dick?quote:
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want zonder zand ... ben er idd wel eens geweest eb kennissen hebben er een huis
Niet leverbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Linkje voor de liefhebbershttps://www.bol.com/nl/nl(...)ts/9300000021656237/
Oh zolang was ik er niet .... was een beetje een frustie vakantie dat jaar ..quote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.
Even naar beneden scrollenquote:
Dat ligt aan de omaquote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel eens geweest. Ze hebben daar niet echt souvenirs die je leuk voor je oma kan kopen.
Gewoonweg een klotestreek.quote:
Die plaatjes met, If you have a dirty mind zijn soms ook wel gaaf.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
"I work at Home Depot and I told my daughter how hectic it was last week before the blizzard hit. "
The letter continued: "I told her we sold out every single shovel we had, and then I found one more in the back room, and that several people were fighting over who would get it.
"Her picture doesn't show me dancing around a pole. It's supposed to depict me selling the last shovel"
Dat is je eigen tekening?quote:
Ik was de jongste dus dat moet mijn broer zijn geweestquote:
Dat zou mij ook niets verbazen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de jongste dus dat moet mijn broer zijn geweest
Heb je kleurpotloden in huis?quote:Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er gaat een wereld voor me open wat betreft kleurboeken.
quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
"I work at Home Depot and I told my daughter how hectic it was last week before the blizzard hit. "
The letter continued: "I told her we sold out every single shovel we had, and then I found one more in the back room, and that several people were fighting over who would get it.
"Her picture doesn't show me dancing around a pole. It's supposed to depict me selling the last shovel"
Nu de kleurplaat nogquote:
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.quote:
Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 28 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.
quote:Op zondag 28 mei 2023 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel rustgevend om zo'n piemelmandala in te kleuren.
Ik denk dat ik mij maar even terug trek uit deze discussie.quote:
Natuurlijk TREK jij je terugquote:Op zondag 28 mei 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij maar even terug trek uit deze discussie.
De wijsheden van een badeendje zijn voor stervelingen onbegrijpelijk.quote:
Nou ben ik God, dus kan je prima volgenquote:Op zondag 28 mei 2023 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De wijsheden van een badeendje zijn voor stervelingen onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |