Gewoon voor de sier uit de kast halenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik ga hem niet aanzetten, alleen al de gedachte
Da't klinkt gezellig.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de paarden hoor, maar het is wel gezellig met een marktje, terrasjes enzo. Ik haat paarden.
En het is een goed stukje om een ijsje mee te compenseren
Wat is dit?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:29 schreef kree het volgende:
zo jammer dat dit dan weer een soort stopt he.
Die kan nog wel wat mest gebruiken jaquote:
Nou het is me opgevallen, niet allen trouwens, maar vrouwen kwekken graag. En als je gewoon niks zegt en alleen luistert naar wat ze elkaar dan vertellen....quote:
Is daar ijs van?!quote:Op maandag 29 mei 2023 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik wil even naar de paardenmarkt hier verderop.
Maar dat ijsje was wel erg lekker, ik had een bolletje Werther's Echte en een bolletje bloedsinaasappel.
Nu heb ik er weer trek in
Nee joh, zoiets zouden vrouwen nooit doenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is me opgevallen, niet allen trouwens, maar vrouwen kwekken graag. En als je gewoon niks zegt en alleen luistert naar wat ze elkaar dan vertellen....
Kloptquote:Op maandag 29 mei 2023 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is me opgevallen, niet allen trouwens, maar vrouwen kwekken graag. En als je gewoon niks zegt en alleen luistert naar wat ze elkaar dan vertellen....
Nee bij nader inzien, denk ook nietquote:Op maandag 29 mei 2023 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, zoiets zouden vrouwen nooit doen
Oh jij hebt een vleeseter.. hier staat een kleintje.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:46 schreef kree het volgende:
ff mijn vleeseters water geven hoorvoordat ze verdrogen, bijna vergeten
jaaaa ik heb ze verpot ook, gewone potgrond doen ze het niet zo lekker in. Ik heb het besteld via internet in 5L zakjes, het is een mengsel trouwens wat je zelf kunt maken.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh jij hebt een vleeseter.. hier staat een kleintje.
Kun je die ook in een grote pot verpotten? las dat 'gewone' potgrond niet goed voor ze is.. maar wil dat hij groter kan worden
Ah dan klopt het toch wat ik gelezen had.. dat ze het niet goed doen in gewone potgrond.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa ik heb ze verpot ook, gewone potgrond doen ze het niet zo lekker in. Ik heb het besteld via internet in 5L zakjes, het is een mengsel trouwens wat je zelf kunt maken.
Zo te vinden via google. maargoed dat zelf doen was teveel moeite.
Fotootje zien?
ik heb ze daarin ook gekocht, vorig jaar keertje over gepot naar groter en toen gingen ze in winterslaap. Althans die Venus kappers. Die beker plant bleef het gewoon doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah dan klopt het toch wat ik gelezen had.. dat ze het niet goed doen in gewone potgrond.
Oh 5L zakjes? haha ik heb 1 mini plantje hier staan.. in zo'n inimini klein potje.
Foto van de plantjes of het mengsel? ik ga eens zoeken op google naar mengels
wel fijn om een kenner hier te treffen
Ow.. ik houd hem af en toe even onder de kraanquote:Op maandag 29 mei 2023 12:57 schreef kree het volgende:
en alleen regenwater geven die planten. of zonder mineralen erin.
jaa zo eentje staat hier zo;n venus ding aka Dionaea muscipulaquote:Op maandag 29 mei 2023 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ze daarin ook gekocht, vorig jaar keertje over gepot naar groter en toen gingen ze in winterslaap. Althans die Venus kappers. Die beker plant bleef het gewoon doen.
Venus kappers komen wel op, maar had veel grotere pot dus moeten ze daar maar ff in groeien nog. Heb bij die bekerplant nog een andere gezet met die druppels. maar die moet nog ff in een andere pot.
Wacht doe wel foto das leuker
quote:Op maandag 29 mei 2023 13:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa zo eentje staat hier zo;n venus ding aka Dionaea muscipula
Ah die middelste is ook mooi! Ook al eens eerder gehad, die was ik nu heb ook.. maar uh.. is ook overleden.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
how to make a picture link to a url
jaaaaa mijn neefjes waren er gek van, dus ok wilde soort stekken ervan maar die van mij was nog zo in winterslaap dat dat niet kon.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ah die middelste is ook mooi! Ook al eens eerder gehad, die was ik nu heb ook.. maar uh.. is ook overleden.
Hier is de mini :
[ afbeelding ]
haha nou hier net zo.. merendeel van wat hier staat is de betere nepquote:Op maandag 29 mei 2023 13:08 schreef kree het volgende:
ik ben min of meer al blij dat sowieso planten bij me overleven nu. Hahaha
Zijn allemaal grote zakken van dat spul om over te pottenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa mijn neefjes waren er gek van, dus ok wilde soort stekken ervan maar die van mij was nog zo in winterslaap dat dat niet kon.
Tweetjes besteld van diezelfde winkel te zien aan het label denk. het zijn echt grappige plantjes en ze kunnen best uitgroeien zo in een zomer. wel ff overpotten, maar niet in potgrond.
ff kijken hoor, ik weet zeker dat je dat zelf kunt mixen voor veel goedkoper, maarja ben makkelijk daarin dan weer om het toch maar te bestellenquote:Op maandag 29 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn allemaal grote zakken van dat spul om over te potten
vind nu wel een 3 liter zak voor 6 euro zonder verzendkosten
1 ik ben ook van het kant en klaar kopen en 2.. denk dat je duurder dan 6 euro uit bent als je het allemaal los kooptquote:Op maandag 29 mei 2023 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
ff kijken hoor, ik weet zeker dat je dat zelf kunt mixen voor veel goedkoper, maarja ben makkelijk daarin dan weer om het toch maar te bestellen
Oh van onder op bewateren.. ik houd hem gewoon af en toe onder de kraanquote:Op maandag 29 mei 2023 13:22 schreef kree het volgende:
had het daar vandaan:
https://www.vleesetendeplant.nl/vleesetende-plant-aarde.html
en potjes via amazon: was net een mooie maat maar heb ze dit jaar in grotere potten gezet.
Kan het niet meer vinden die zelfde helaas. koste volgens mij 15 euro voor stuk of 6.
Tip met die planten, je moet er eentje hebben waar een schotel onder zit, die blijven volgooien met water.
Je weet dat Spanbroek een plaats is?quote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
In Spanbroek in Beverwijk![]()
Nieuwe schoenen op de zwarte markt?
Het staat er best een beetje krom.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:09 schreef maily het volgende:
[..]
In Spanbroek in Beverwijk![]()
Nieuwe schoenen op de zwarte markt?
quote:
Ja.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat Spanbroek een plaats is?
Neequote:Op maandag 29 mei 2023 14:25 schreef Lovely het volgende:
Staat toch helemaal niet raar, die zin klopt gewoon
Ik zou mailen naar de telegraafquote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Man ontvoerd uit Spanbroek gevonden in Beverwijk.
Staan wel vaker vreemde koppen.quote:
Of Spandexbroek.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
AD ook regelmatig.Volgens mij heeft FOK! daar zelfs wel een topic van.quote:
Nja best wel slecht eigenlijk voor een krant..quote:Op maandag 29 mei 2023 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AD ook regelmatig.Volgens mij heeft FOK! daar zelfs wel een topic van.
En op Alex Soze.quote:
Het moet vaak snel,wie het eerst het nieuws plaatst.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja best wel slecht eigenlijk voor een krant..
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71quote:Op maandag 29 mei 2023 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AD ook regelmatig.Volgens mij heeft FOK! daar zelfs wel een topic van.
Vraag maar niet.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #71
Winnen ze daar iets meequote:Op maandag 29 mei 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het moet vaak snel,wie het eerst het nieuws plaatst.
Maar hij komt niet uit Spanbroek, dus is ontvoerd in Spanbroekquote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
En gevonden in Beverwijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hij komt niet uit Spanbroek, dus is ontvoerd in Spanbroek
Hier Nu kan het welquote:Op maandag 29 mei 2023 14:44 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, update 23 minuten geledenquote:Op maandag 29 mei 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier Nu kan het wel
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-in-beverwijk.html
Bij mijn IJsboerin wel, en onder andere bokkepootjes-, bolus-, lemoncakeijsquote:
Maar waar is dat, dat moet ik proberenquote:
Ow ik las "wat is dat?"quote:Op maandag 29 mei 2023 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waar is dat, dat moet ik proberen
Kan natuurlijk ook de fiets eerst een stuk met trein en metro vervoerenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik las "wat is dat?"
Tussen Brielle en Rockanje, het is even een eindje fietsen vanaf jou, maar dan heb je wat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |