Is niet het officiële kanaal dus je hebt kans dat ze die er af gooien.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef DaMook het volgende:
Zou ik daar echt de race kunnen kijken of stopt zo'n stream op YT vlak voor de race ?
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef DaMook het volgende:
Zou ik daar echt de race kunnen kijken of stopt zo'n stream op YT vlak voor de race ?
Ik geef het 10 minuten voordat dat eraf wordt gepleurd wegens copyright.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef DaMook het volgende:
Een andere manier al dan niet met vpn iemand ? Alvast voor de zekerheid.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef het 10 minuten voordat dat eraf wordt gepleurd wegens copyright.
Deze stream gaat yt zelf eraf gooien. Het mag niet en het gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een andere manier al dan niet met vpn iemand ? Alvast voor de zekerheid.
Ziggo Sport, maar buiten dat zul je denk ik toch echt zelf op zoek moeten naar een illegale stream ergensquote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is toch een illegale streamquote:Op zondag 28 mei 2023 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziggo Sport, maar buiten dat zul je denk ik toch echt zelf op zoek moeten naar een illegale stream ergens
Je kunt het op Reddit proberen, daar is volgens mij een subreddit waar ze illegale streams delen.
Klopt, maar buiten YT om worden ze vaak wat minder snel weggehaaldquote:
Straks is de race gewoon op kanaal 14 van Ziggoquote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen ziggoquote:Op zondag 28 mei 2023 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Straks is de race gewoon op kanaal 14 van Ziggo
Ik gok van wél, maar we gaan het zienquote:Op zondag 28 mei 2023 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doet Rinus nog altijd dat moeilijke draaitje bij z'n introductie?
IJe IJe IJe. Rinus moet een stukje rijequote:Op zondag 28 mei 2023 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Zanger Rinus eindelijk eens een Indy rijden waar ie niet de hele race naar achteren zakt?
Uit jaloezie gestopt met lezen hier.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:52 schreef H_T het volgende:
De ene keer dat ik bij de 500 ben geweest won Will Power. Dat vind ik al bijna genoeg reden om nog een keer te gaan, zodat ik iemand kan zien winnen die ik het wel gun
Ik kan absoluut niet uitleggen waarom, maar ik vind het een lulquote:
Bijna iedereen denkt er zo overquote:Op zondag 28 mei 2023 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet uitleggen waarom, maar ik vind het een lul
Allesquote:
Nope! Was een perfecte strategiequote:
Race kopen kan ookquote:Op zondag 28 mei 2023 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet zoveel tégen Will Power, maar ook geen fan.
En ik kom er zojuist achter dat dit op Ziggo is, wat ik inmiddels niet meer heb. Moet ik weer ali illegali kijken en daar heb ik een hekel aan
Hoewel ik Monaco héél graag in had willen ruilen voor Indy als dat een optie was geweestquote:Op zondag 28 mei 2023 17:57 schreef beantherio het volgende:
Het zou toch wel cool zijn als Nederlanders op dezelfde dag Monaco en Indianapolis winnen.
Voor de 500 heb ik geen zin in gekut en dus gewoon de knip getrokken. 15 euro voor 3 races inclusief de 500 kan wel een keer, ook al kijk ik de rest van de maand nietquote:Op zondag 28 mei 2023 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet zoveel tégen Will Power, maar ook geen fan.
En ik kom er zojuist achter dat dit op Ziggo is, wat ik inmiddels niet meer heb. Moet ik weer ali illegali kijken en daar heb ik een hekel aan
Die optie kon ik in het KPN-menu niet vinden, daar stond alleen maar voetbalquote:
Ik weiger gewoon om meer dan 3 streamingboeren tegelijk binnen te harken.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor de 500 heb ik geen zin in gekut en dus gewoon de knip getrokken. 15 euro voor 3 races inclusief de 500 kan wel een keer, ook al kijk ik de rest van de maand niet
Is ook kut.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om meer dan 3 streamingboeren tegelijk binnen te harken.
Voor Iowa had ik ook geen Ziggo genomenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flopshowquote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
Sorry geen Voorspel spel van mijn kant vandaag. Geen laptop in de buurt en ook geen tv met Ziggo
Ronde 58quote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
Sorry geen Voorspel spel van mijn kant vandaag. Geen laptop in de buurt en ook geen tv met Ziggo
Met Indy is die uitgebreider!quote:
Heel goed. GEEN CENT NAAR AJAX.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik kom er zojuist achter dat dit op Ziggo is, wat ik inmiddels niet meer heb.
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Die optie kon ik in het KPN-menu niet vinden, daar stond alleen maar voetbal
Bij indy eerste cautionquote:
Serieuze crash. Echte 'big ones' heb je in Indy doorgaans nietquote:
Nee dit kan nietquote:
Ik voor Josef en Rinusquote:
Natuurlijk kan dit wel. Waarom zou je anders kiezen?quote:
Ronde 71, precies op dat moment komt de eerste caution zie ik in mijn glazen bol.quote:
Jij hebt een voorkeur voor Aziatische vrouwen?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:17 schreef Zorro het volgende:
Ik juich voor Rinus en Sato-san
Oh en Malukas want als die wint komt zijn vrouw/vriendin ook veel in beeld
Wel voor Will?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:18 schreef Zorro het volgende:
Ik juich overigens expliciet niet voor Ferrucci.
Met zijn haar.
Idem. Ik wissel ieder jaar. Heeft ook als voordeel dat je complete seizoenen kunt kijkenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee niet speciaal maar ik dacht even gerbuik te maken van het momentquote:Op zondag 28 mei 2023 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt een voorkeur voor Aziatische vrouwen?
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:19 schreef Starflyer het volgende:
- Aantal cautions (1 pt)
4
- Aantal oud winnaars in de top 8 (1 pt)
2
- Finishen we onder groen ja/nee? (1 pt)
ja
- Eerste uitvaller (2 pt)
Enerson
- Eindklassering Veekay (2 pt)
2
- Top 5 (4pt voor winnaar goed, 2 voor juiste positie en 1 voor in top 5, maar niet juiste plek)
Newgarden
Palou
Ericsson
Veekay
Dixon
- Schiftingsvraag (bij gelijke stand; in welke ronde hebben we de eerste crash?
66
Dat acht ik vanzelfsprekend. Wie daar wel voor juicht is niet goed bij zijn paas pinkstereiquote:
En meteen daarna de gewerenquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat acht ik vanzelfsprekend. Wie daar wel voor juicht is niet goed bij zijn paas pinksterei
Een Indy 500 zonder dit vertoon zou ook wel echt megasuf zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:21 schreef Jane het volgende:
Kijk, het religieuze en militaristische is toch wat je mist bij F1.
Hmm. Ik hou wijzelijk mijn mond, dat zou vloeken in de kerk zijn nuquote:Op zondag 28 mei 2023 18:21 schreef Jane het volgende:
Kijk, het religieuze en militaristische is toch wat je mist bij F1.
Op de Dam?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Saluutschoten en The last Post, dat zie ik in Zandvoort niet gebeuren.
We racen daar dan ook niet op (het equivalent van) 4 meiquote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan zo iemand het volkslied laten zingen
En dan midden in de race twee minuten stiltequote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We racen daar dan ook niet op (het equivalent van) 4 mei
Die twee minuten stellen relatief maar weinig voor.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jazeker wel (hoewel niet op Zandvoort). Op 4 mei is onze Memorial Day.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Nederland heeft het sowieso ook niet echt op z'n militairen, agenten, brandweerlieden en dat soort lui. En Nederland in het geheel is natuurlijk supernuchter.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Die twee minuten stellen relatief maar weinig voor.
"Defending our freedom" is ook een beetje raar als je zelf de aggressor bent en alleen in verre landen aan de andere kant van de wereld meent te moeten vechten.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Maar wel geinig dat ze altijd denken dat militaire doden hun leven hebben gegeven "uit liefde voor hun land en de vrijheid en onze waarden" enzo. In plaats van dat het gewoon hun werk was en het helaas fout ging.
Nou ja, niet helemaal waar natuurlijk, maar soms wel inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Defending our freedom" is ook een beetje raar als je zelf de aggressor bent en alleen in verre landen aan de andere kant van de wereld meent te moeten vechten.
Begon goed, maar ineens een joekel van een valse uithaalquote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
laat ik zeggen dat dit een interessante versie van het volkslied is
Hier in de regio nemen ze er anders zo ongeveer heel september voorquote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederland heeft het sowieso ook niet echt op z'n militairen, agenten, brandweerlieden en dat soort lui. En Nederland in het geheel is natuurlijk supernuchter.
Jimi Hendrix was helaas niet beschikbaarquote:
September?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier in de regio nemen ze er anders zo ongeveer heel september voor
Airbornemaand.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
September?
Bijzonder, nooit van gehoord in combinatie met het herdenken van iets wat aan de oorlog gerelateerd is
Meerdere..quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begon goed, maar ineens een joekel van een valse uithaal
Heb het geluid maar even afgezet.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begon goed, maar ineens een joekel van een valse uithaal
Het zuiden is wat eerder bevrijd he, dat de rest wat achterloopt kunnen we ook niks aan doen.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
September?
Bijzonder, nooit van gehoord in combinatie met het herdenken van iets wat aan de oorlog gerelateerd is
Memorial Day is op 29 mei.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, 'rond' of 'de dag ervoor'. Het is natuurlijk Memorial Day-weekeinde. Dit jaar is het inderdaad op 29 mei.quote:
Memorial Day is morgen pasquote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je maakt wat mee op een dag, he.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik switchte van stream naar tv, op eens was het voorbij
Hij woont niet in het zuidenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zuiden is wat eerder bevrijd he, dat de rest wat achterloopt kunnen we ook niks aan doen.
Ik doelde ook meer op "nooit gehoord van iets met bevrijding in september"quote:
Vitesse in de Airborneshirts.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op "nooit gehoord van iets met bevrijding in september"
Indy500 is tijdens Memorial Day weekend. En wordt altijd "gevierd" tijdens de Indy500. Maar dat weet jij ook welquote:
Precies. en Eindhoven en omstreken ook. Het 18 septemberplein in Eindhoven is echt niet zo genoemd omdat de KISS leden op die datum in 1978 hun solo-albums uitbrachtenquote:
Niet?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. en Eindhoven en omstreken ook. Het 18 septemberplein in Eindhoven is echt niet zo genoemd omdat de KISS leden op die datum in 1978 hun solo-albums uitbrachten
Het had gekund, dat geef ik toe.quote:
Ik hoor Rene Hoogterpquote:
Precies nu je het post komt René Hoogterp onlinequote:
Ik dacht ook al, maar hij is wakker geworden.quote:
Wellicht ook nog even iets voor je?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wellicht ook nog even iets voor je?
Topicreeks: Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt
Dan ben ik opgelichtquote:
Verdorie, ik dacht al dat het een FOK! uitnodiging wasquote:
Ik houd niet van vliegen, dus doe maar Monaco. Huur een leuke boot voor ons of zo.quote:
Covidjequote:Op zondag 28 mei 2023 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Penske valt tegen met "start your engines"
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:40 schreef TweedeKlum het volgende:
De Belgische Luchtmacht zou ook zo over Spa heen vliegen maar het ging niet door, de piloot was ziek.
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Penske valt tegen met "start your engines"
GMTAquote:Op zondag 28 mei 2023 18:40 schreef Zorro het volgende:
Nou meneer Penske, daar had ik meer van verwacht
Als ik dat zou kunnen betalenquote:
?quote:
Dat kan niet als je niet startquote:Op zondag 28 mei 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Eerste uitvaller
Ik verlies de voorspelling.
Ik kon bij KPN geen optie vinden om de race los aan te schaffen en heb nu meteen een hele maand Ziggo Sport Totaal, wat voor mij niet had gehoevenquote:
Wat een toewijdingquote:Op zondag 28 mei 2023 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kon bij KPN geen optie vinden om de race los aan te schaffen en heb nu meteen een hele maand Ziggo Sport Totaal, wat voor mij niet had gehoeven
Pay per view online (voor de volgende keer)quote:Op zondag 28 mei 2023 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kon bij KPN geen optie vinden om de race los aan te schaffen en heb nu meteen een hele maand Ziggo Sport Totaal, wat voor mij niet had gehoeven
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef Zorro het volgende:
Ook een manier om brandstof uit te sparen. Brilljante strategen daar.
Via Indy zelf?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Pay per view online (voor de volgende keer)
Ik heb het op de website van ziggosport gekocht. Heb helemaal geen tv abbo.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan in de app en op de website van Ziggoquote:Op zondag 28 mei 2023 18:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Nooit problemen mee bij Ziggo eigenlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan in de app en op de website van Ziggo
Maar dan zit je opgescheept met streamingbagger.
Ik had idd wel iets beter dan 720p verwachtquote:Op zondag 28 mei 2023 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streaming is gewoon bagger per definitie, geen uitzonderingen. Niks staat boven pure HD van de kabel.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het op de website van ziggosport gekocht. Heb helemaal geen tv abbo.
Dankquote:Op zondag 28 mei 2023 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet mee eens, leuke 4k stream is altijd goedquote:Op zondag 28 mei 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Streaming is gewoon bagger per definitie, geen uitzonderingen. Niks staat boven pure HD van de kabel.
Ik weet wel een manier.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:46 schreef Zorro het volgende:
Ze weten niet eens hoe ze hun eigen auto uit elkaar moeten halen
Maar 4k streams bestaan er nu niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet mee eens, leuke 4k stream is altijd goed.
Die gaat straks vast iemand proberenquote:
De eerste weke nadat Max Barcelona gewonnen had in 2016, liep de boel bij Ziggo streams vaak vast, maar zij hebben dat iig wel gefixt (en klanten gecompenseerd).quote:
Was het maar. Zou beter zijn.quote:
Vlucht, huurauto, hotel, tickets... 1000 euro ben je al snel kwijtquote:
Kun je gewoon paal zeggen?quote:
Dat zou me nog meevallen, ik dacht een veelvoudquote:Op zondag 28 mei 2023 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlucht, huurauto, hotel, tickets... 1000 euro ben je al snel kwijt
quote:
Dit is wel mazzel hebben met de vluchten en huurauto, hotel ver weg van het circuit, kort verblijf en op een paar andere manieren goedkoop gerekendquote:Op zondag 28 mei 2023 18:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou me nog meevallen, ik dacht een veelvoud
DRS nog niet enabled?quote:
Dan heet het lift, net als een vliegtuig vleugel.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Heet het nog wel downforce als het negatief is?
Eigenlijk nietquote:Op zondag 28 mei 2023 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Heet het nog wel downforce als het negatief is?
In het middenveld is inhalen lastig en voorin willen ze brandstof besparen.quote:
Jaquote:
Wat zeggen ze?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze zijn alweer lekker aan het geilen op VeeKay bij de Amerikaan.
Niks. Ze lieten zijn helm zienquote:
Ach so, ja dat zag ik.quote:
Ja je bent moeilijk te volgen, het ene moment heb je het over VeeKay, dan weer over Dixon en dan weer over Newgarden.quote:
Ik heb het qua plaatsen alleen over Josef en Rinusquote:Op zondag 28 mei 2023 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja je bent moeilijk te volgen, het ene moment heb je het over VeeKay, dan weer over Dixon en dan weer over Newgarden.
Hopen dan maar dat ze niet te dicht bij elkaar komen rijdenquote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het qua plaatsen alleen over Josef en Rinus
Beetje hoog ethanolverbruik toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is Ed Carpenter racing trouwens nog steeds een slechte auto voor in de race? Want als ik me niet vergis was dat de voorgaande jaren vooral het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |