Is niet het officiële kanaal dus je hebt kans dat ze die er af gooien.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef DaMook het volgende:
Zou ik daar echt de race kunnen kijken of stopt zo'n stream op YT vlak voor de race ?
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef DaMook het volgende:
Zou ik daar echt de race kunnen kijken of stopt zo'n stream op YT vlak voor de race ?
Ik geef het 10 minuten voordat dat eraf wordt gepleurd wegens copyright.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:34 schreef DaMook het volgende:
Een andere manier al dan niet met vpn iemand ? Alvast voor de zekerheid.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef het 10 minuten voordat dat eraf wordt gepleurd wegens copyright.
Deze stream gaat yt zelf eraf gooien. Het mag niet en het gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een andere manier al dan niet met vpn iemand ? Alvast voor de zekerheid.
Ziggo Sport, maar buiten dat zul je denk ik toch echt zelf op zoek moeten naar een illegale stream ergensquote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is toch een illegale streamquote:Op zondag 28 mei 2023 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziggo Sport, maar buiten dat zul je denk ik toch echt zelf op zoek moeten naar een illegale stream ergens
Je kunt het op Reddit proberen, daar is volgens mij een subreddit waar ze illegale streams delen.
Klopt, maar buiten YT om worden ze vaak wat minder snel weggehaaldquote:
Straks is de race gewoon op kanaal 14 van Ziggoquote:Op zondag 28 mei 2023 17:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen ziggoquote:Op zondag 28 mei 2023 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Straks is de race gewoon op kanaal 14 van Ziggo
Ik gok van wél, maar we gaan het zienquote:Op zondag 28 mei 2023 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doet Rinus nog altijd dat moeilijke draaitje bij z'n introductie?
IJe IJe IJe. Rinus moet een stukje rijequote:Op zondag 28 mei 2023 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Zanger Rinus eindelijk eens een Indy rijden waar ie niet de hele race naar achteren zakt?
Uit jaloezie gestopt met lezen hier.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:52 schreef H_T het volgende:
De ene keer dat ik bij de 500 ben geweest won Will Power. Dat vind ik al bijna genoeg reden om nog een keer te gaan, zodat ik iemand kan zien winnen die ik het wel gun
Ik kan absoluut niet uitleggen waarom, maar ik vind het een lulquote:
Bijna iedereen denkt er zo overquote:Op zondag 28 mei 2023 17:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan absoluut niet uitleggen waarom, maar ik vind het een lul
Allesquote:
Nope! Was een perfecte strategiequote:
Race kopen kan ookquote:Op zondag 28 mei 2023 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet zoveel tégen Will Power, maar ook geen fan.
En ik kom er zojuist achter dat dit op Ziggo is, wat ik inmiddels niet meer heb. Moet ik weer ali illegali kijken en daar heb ik een hekel aan
Hoewel ik Monaco héél graag in had willen ruilen voor Indy als dat een optie was geweestquote:Op zondag 28 mei 2023 17:57 schreef beantherio het volgende:
Het zou toch wel cool zijn als Nederlanders op dezelfde dag Monaco en Indianapolis winnen.
Voor de 500 heb ik geen zin in gekut en dus gewoon de knip getrokken. 15 euro voor 3 races inclusief de 500 kan wel een keer, ook al kijk ik de rest van de maand nietquote:Op zondag 28 mei 2023 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet zoveel tégen Will Power, maar ook geen fan.
En ik kom er zojuist achter dat dit op Ziggo is, wat ik inmiddels niet meer heb. Moet ik weer ali illegali kijken en daar heb ik een hekel aan
Die optie kon ik in het KPN-menu niet vinden, daar stond alleen maar voetbalquote:
Ik weiger gewoon om meer dan 3 streamingboeren tegelijk binnen te harken.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor de 500 heb ik geen zin in gekut en dus gewoon de knip getrokken. 15 euro voor 3 races inclusief de 500 kan wel een keer, ook al kijk ik de rest van de maand niet
Is ook kut.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon om meer dan 3 streamingboeren tegelijk binnen te harken.
Voor Iowa had ik ook geen Ziggo genomenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flopshowquote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
Sorry geen Voorspel spel van mijn kant vandaag. Geen laptop in de buurt en ook geen tv met Ziggo
Ronde 58quote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef franklop het volgende:
Sorry geen Voorspel spel van mijn kant vandaag. Geen laptop in de buurt en ook geen tv met Ziggo
Met Indy is die uitgebreider!quote:
Heel goed. GEEN CENT NAAR AJAX.quote:Op zondag 28 mei 2023 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik kom er zojuist achter dat dit op Ziggo is, wat ik inmiddels niet meer heb.
quote:Op zondag 28 mei 2023 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Die optie kon ik in het KPN-menu niet vinden, daar stond alleen maar voetbal
Bij indy eerste cautionquote:
Serieuze crash. Echte 'big ones' heb je in Indy doorgaans nietquote:
Nee dit kan nietquote:
Ik voor Josef en Rinusquote:
Natuurlijk kan dit wel. Waarom zou je anders kiezen?quote:
Ronde 71, precies op dat moment komt de eerste caution zie ik in mijn glazen bol.quote:
Jij hebt een voorkeur voor Aziatische vrouwen?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:17 schreef Zorro het volgende:
Ik juich voor Rinus en Sato-san
Oh en Malukas want als die wint komt zijn vrouw/vriendin ook veel in beeld
Wel voor Will?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:18 schreef Zorro het volgende:
Ik juich overigens expliciet niet voor Ferrucci.
Met zijn haar.
Idem. Ik wissel ieder jaar. Heeft ook als voordeel dat je complete seizoenen kunt kijkenquote:Op zondag 28 mei 2023 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee niet speciaal maar ik dacht even gerbuik te maken van het momentquote:Op zondag 28 mei 2023 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt een voorkeur voor Aziatische vrouwen?
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:19 schreef Starflyer het volgende:
- Aantal cautions (1 pt)
4
- Aantal oud winnaars in de top 8 (1 pt)
2
- Finishen we onder groen ja/nee? (1 pt)
ja
- Eerste uitvaller (2 pt)
Enerson
- Eindklassering Veekay (2 pt)
2
- Top 5 (4pt voor winnaar goed, 2 voor juiste positie en 1 voor in top 5, maar niet juiste plek)
Newgarden
Palou
Ericsson
Veekay
Dixon
- Schiftingsvraag (bij gelijke stand; in welke ronde hebben we de eerste crash?
66
Dat acht ik vanzelfsprekend. Wie daar wel voor juicht is niet goed bij zijn paas pinkstereiquote:
En meteen daarna de gewerenquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat acht ik vanzelfsprekend. Wie daar wel voor juicht is niet goed bij zijn paas pinksterei
Een Indy 500 zonder dit vertoon zou ook wel echt megasuf zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:21 schreef Jane het volgende:
Kijk, het religieuze en militaristische is toch wat je mist bij F1.
Hmm. Ik hou wijzelijk mijn mond, dat zou vloeken in de kerk zijn nuquote:Op zondag 28 mei 2023 18:21 schreef Jane het volgende:
Kijk, het religieuze en militaristische is toch wat je mist bij F1.
Op de Dam?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Saluutschoten en The last Post, dat zie ik in Zandvoort niet gebeuren.
We racen daar dan ook niet op (het equivalent van) 4 meiquote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Daar zit wat in.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan zo iemand het volkslied laten zingen
En dan midden in de race twee minuten stiltequote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We racen daar dan ook niet op (het equivalent van) 4 mei
Die twee minuten stellen relatief maar weinig voor.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We racen daar dan ook niet op (het equivalent van) 4 mei
Jazeker wel (hoewel niet op Zandvoort). Op 4 mei is onze Memorial Day.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Nederland heeft het sowieso ook niet echt op z'n militairen, agenten, brandweerlieden en dat soort lui. En Nederland in het geheel is natuurlijk supernuchter.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Die twee minuten stellen relatief maar weinig voor.
"Defending our freedom" is ook een beetje raar als je zelf de aggressor bent en alleen in verre landen aan de andere kant van de wereld meent te moeten vechten.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Maar wel geinig dat ze altijd denken dat militaire doden hun leven hebben gegeven "uit liefde voor hun land en de vrijheid en onze waarden" enzo. In plaats van dat het gewoon hun werk was en het helaas fout ging.
Nou ja, niet helemaal waar natuurlijk, maar soms wel inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Defending our freedom" is ook een beetje raar als je zelf de aggressor bent en alleen in verre landen aan de andere kant van de wereld meent te moeten vechten.
Begon goed, maar ineens een joekel van een valse uithaalquote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
laat ik zeggen dat dit een interessante versie van het volkslied is
Hier in de regio nemen ze er anders zo ongeveer heel september voorquote:Op zondag 28 mei 2023 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nederland heeft het sowieso ook niet echt op z'n militairen, agenten, brandweerlieden en dat soort lui. En Nederland in het geheel is natuurlijk supernuchter.
Jimi Hendrix was helaas niet beschikbaarquote:
September?quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier in de regio nemen ze er anders zo ongeveer heel september voor
Airbornemaand.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
September?
Bijzonder, nooit van gehoord in combinatie met het herdenken van iets wat aan de oorlog gerelateerd is
Meerdere..quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begon goed, maar ineens een joekel van een valse uithaal
Heb het geluid maar even afgezet.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Begon goed, maar ineens een joekel van een valse uithaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |