Je weet maar nooit daar, niemand is te vertrouwenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp, maar hij deed het zo snel, leek wel of hij bang was dat iemand zijn bakje wilde afpakken.
Ik link het juist niet aan autisme, zeg dat dat geen excuus isquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:31 schreef Verida het volgende:
Wat ontzettend overdreven om het uitlikken van je ijsbakje te verbinden aan autisme.
Dat heeft er helemaal niets mee te maken, ook niet met ongemanierdheid.
Het hoort er allemaal bij, er zijn er die boeren of scheten laten. Er zijn er die liggen te neuken. Dan vind ik een ijsbaan uitvingeren nog niet eens het ergste. Maar goed iedereen denkt daar anders overquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo wel iets, wat anderen niet mogen zien en wat gewoon ongemanierd is. Alleen hij kiest ervoor om op televisie te komen en in een groep te leven en dan kun je dat niet maken, vind ik. Ik was heel weinig mijn theemok af, als ik samen met anderen ben zorg ik dat mijn theemok schoon is. Simpelweg sociale voelsprieten (en vermoedelijk autisme heeft niks met manieren te maken).
Ja, ik vind al die dingen niet kunnen in sociale situaties... Scheten laat je op het toilet en boeren houd je in enzovoort...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij, er zijn er die boeren of scheten laten. Er zijn er die liggen te neuken. Dan vind ik een ijsbaan uitvingeren nog niet eens het ergste. Maar goed iedereen denkt daar anders over
Vond dat hongerige gelebber van JW en`Eunice onsmakelijker om te zien dan ditquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik link het juist niet aan autisme, zeg dat dat geen excuus is
En het is slecht gemanierd... Altijd dat lebberen van Erik, wonen in een groep is je gedragen
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat hongerige gelebber van JW en`Eunice onsmakelijker om te zien dan dit
Mag ik het ook allebei onsmakelijk vinden?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond dat hongerige gelebber van JW en`Eunice onsmakelijker om te zien dan dit
ALs jij dat mag, mag ik het ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag ik het ook allebei onsmakelijk vinden?
Wat je in je in je eigen huis doet, zonder toeschouwers, is wat anders dan in gezelschap en op stream/ tv.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ALs jij dat mag, mag ik het ook.
Ja hoor dat magquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar kan nu even niets van Babet mooi vinden, haar nare karaktereigenschappen voeren bij mij nu ff de boventoonquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
brabbel heeft haar nieuwe blouseding aan![]()
staat haar mooi
[ afbeelding ]
tja.. maar dat hebben ze allemaal..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar kan nu even niets van Babet mooi vinden, haar nare karaktereigenschappen voeren bij mij nu ff de boventoon
Die heeft zich niet mooi op de kaart gezet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar kan nu even niets van Babet mooi vinden, haar nare karaktereigenschappen voeren bij mij nu ff de boventoon
Puisten bij de ander uitduwen vind ik ook smerig om te zienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat anaalroze staat haar goed ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:41 schreef Monique___ het volgende:
brabbel heeft haar nieuwe blouseding aan![]()
staat haar mooi
[ afbeelding ]
Klopt, maar ik kon haar altijd wel hebben, maar zoals ze nu over Wendy praat, echt slecht en gemeen, dat heeft er bij mij wel voor gezorgd dat ik nu echt anders tegen haar aan kijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja.. maar dat hebben ze allemaal..
het zijn ook maar mensenen al 8 maanden in een kleine setting..
Maar wat zou er moeten zijn dat ze zich nu zo anders gedraagt? Ik zie wat je bedoeld, maar ik begrijp haar totale omslag richting Wendy nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:47 schreef Puzzie het volgende:
nou ja ach nu is Bep ineens slecht , maar goed ,ieder zijn ding
Ik blijf erbij dat er iets is
Ze is al zolang achter de rug van Wendy om aan het roddelenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wat zou er moeten zijn dat ze zich nu zo anders gedraagt? Ik zie wat je bedoeld, maar ik begrijp haar totale omslag richting Wendy niet
Er is iemand (ik noem de naam van Zoë niet) die het niet echt leuk vindt .... het is hāār Ice he.....quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Mirthe mag steeds vaker met de bro's mee doen.
Sorry dat ik het vraag, maar bedoel je geen koraalroze/koraalrood??quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry dat ik het vraag, maar bedoel je geen koraalroze/koraalrood??
ik heb nog nooit van anaalroze gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe heeft het warm, ze was in de badkamer. Straks glijden haar wimpers nog over haar gezicht.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe heeft het warm, ze was in de badkamer. Straks glijden haar wimpers nog over haar gezicht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoe heeft het warm, ze was in de badkamer. Straks glijden haar wimpers nog over haar gezicht.![]()
ja ze is echt gek..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:22 schreef Hoempah het volgende:
je kunt me vinden in de tuin of kamer 2... of op Isaac.
brabbel maakte er ook al een opmerking over vandaag..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:37 schreef chufi het volgende:
24/7 zijn ze online hoor ik ICE nog ff melden ... zouden ze vanachter echt teruggeroepen zijn op hun gedrag ?! domme vraag ook wel .. ja dus
Ik schaam me niet .. Babbel zou zich moeten schamen, maar dat beseft ze dan weer niet .... das dr interlect gebrek denkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel maakte er ook al een opmerking over vandaag..
zal vast iets tegen ze gezegd zijn..
brabbel in het gesprekje met wendie vanmiddag ook bezig met hoe ze overkomt op de stream.. dat ze niet wil dat mensen thuis zich schamen (zo iets was de strekking)
ze wilde niet dat mensen thuis zich voor haar zouden schamen. ze zei ook nog iets van haar moeder? dat ze niet wilde dat die bij de kassa zou worden aangesproken op gedrag van brabbelquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schaam me niet .. Babbel zou zich moeten schamen, maar dat beseft ze dan weer niet .... das dr interlect gebrek denk
Bedankt voor de info...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ALs jij dat mag, mag ik het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |