Hiervoor kijken we de hele avond.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek net een minuutje, wel grappig. Net zag ik beelden langskomen van een camera die de binnenkant van die gecrashte auto filmt. #topshow
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het verlies van de grote Noh Yoon-seo te verwerken!quote:
Wie riep dat ook alweer. Het was in ieder geval iemand waar ik instantaan een afschuwelijke teringhekel aan hadquote:
Dit weet je best!quote:Op zondag 28 mei 2023 21:43 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wie riep dat ook alweer. Het was in ieder geval iemand waar ik instantaan een afschuwelijke teringhekel aan had
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wens je alle sterkte toe die je nodig hebt om het verlies van de grote Noh Yoon-seo te verwerken!
Ik vind foto's van @yvonne waarop ze haar ogen dichtknijpt persoonlijk niet echt helpen, het moet wel originele content zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @:yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.
Laten we een oogje houden op de posts de komende tijd en zorgen dat de sc weer zoals het hoort vol met Aziatische content zit.
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden een oproep gedaan voor meer Aziatische vrouwen in de sc in het kader van diversiteit wat ook voor FOK! belangrijk is ( @:yvonne ) maar de laatste tijd merk ik juist een neerwaartse lijn als het gaat om het aantal Aziaten wat voorbij komt in de sc.
Laten we een oogje houden op de posts de komende tijd en zorgen dat de sc weer zoals het hoort vol met Aziatische content zit.
niet echt wat ik zocht want ik bedoelde oost-aziatische vrouwen, maar goed we moeten natuurlijk niet te kieskeurig zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:49 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je een stel Aziatische vrouwen
quote:Op maandag 29 mei 2023 00:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
niet echt wat ik zocht want ik bedoelde oost-aziatische vrouwen, maar goed we moeten natuurlijk niet te kieskeurig zijn.
Verder doorgestuurd naar @:rambodirk
quote:
Uitstorting van de heilige geest.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wie kan zonder te googlen zeggen wat er met Pinksteren wordt gevierd?
@KingRolandquote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Iets met roze homo's die hand in hand lopen ipv met hun vuisten te slaan ?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Neerdalen klinkt wat netter. Maar toch de punten.quote:Op maandag 29 mei 2023 13:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uitstorting van de heilige geest.
Stop de tijd.
Ja bijna makkerquote:Op maandag 29 mei 2023 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets met roze homo's die hand in hand lopen ipv met hun vuisten te slaan ?
Raar verhaalquote:Op maandag 29 mei 2023 13:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets met roze homo's die hand in hand lopen ipv met hun vuisten te slaan ?
Discrimineren is klappen krijgen, italiaantjequote:Op maandag 29 mei 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch weer, dat het door een oud-Feijenoorder uit de hand loopt.
In elk geval geen hartproblemen voor de Feyenoorders. @Nouriquote:Op maandag 29 mei 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch weer, dat het door een oud-Feijenoorder uit de hand loopt.
Kan je deze even uitleggen, of is het gewoon niet grappigquote:Op maandag 29 mei 2023 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In elk geval geen hartproblemen voor de Feyenoorders. @:Nouri
Nee doe maar niet.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je deze even uitleggen, of is het gewoon niet grappig
Ik zelf heb zelf vorig jaar twee hartaanvallen gehad. In mei een open hartoperatie. Ik gruwel van dit soort posts over in dit geval Nouri. Het trieste besef dat er dit soort users bestaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan je deze even uitleggen, of is het gewoon niet grappig
Je bet te laf hè? Stoere semi kuthoer.quote:
Ja je hebt meestal een aantal opperkneusjes die het gebruiken en het sijpelt zo door naar het gepeupel.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zelf heb zelf vorig jaar twee hartaanvallen gehad. In mei een open hartoperatie. Ik gruwel van dit soort posts over in dit geval Nouri. Het trieste besef dat er dit soort users bestaan.
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.quote:Op maandag 29 mei 2023 15:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Discrimineren is klappen krijgen, italiaantje
Dat was fokkie!quote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.
Straks weer slijmen.
Ik ben zo weg. Kun je weer lekker knus je woodle bespreken, in de kerk. Onder de juiste maaltijd van de big 4-Mac.quote:
Dan haal ik jullie door elkaar. Slik m'n woorden in en bied excuses aan voor een schappelijke prijs.quote:
Wat je kwijt kanquote:Op maandag 29 mei 2023 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan haal ik jullie door elkaar. Slik m'n woorden in en bied excuses aan voor een schappelijke prijs.
Ben je dronkenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.
Straks weer slijmen.
Graag je cijferquote:
Stukje banlieu.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland is wonen en werken in Parijs na je studie niks voor jou?
Een leuke kantoorbaan in La Défense, 's middags nat lunchen met Coca Cola Zero, na de 5-urige werkdag lekker squashen en 's avonds bij een traiteur Asiatique eten.quote:
En une sieste bij het parc des Buttes na de lunch. En zondags een kerkdienst bij de kerk afrique in St.Denis.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een leuke kantoorbaan in La Défense, 's middags nat lunchen met Coca Cola Zero, na de 5-urige werkdag lekker squashen en 's avonds bij een traiteur Asiatique eten.
Dat is echt een k²eind met de metro vanaf Défense.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En une sieste bij het parc des Buttes na de lunch. En zondags een kerkdienst bij de kerk afrique in St.Denis.
Ik stond achter het doel in het Volkspark stadion, op de dag dat Nederland van West-Duitsland won.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat park ben ik trouwens in december geweest, op de dag dat Nederland verloor van Argentinië.
BallenjongenGOD.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond achter het doel in het Volkspark stadion, op de dag dat Nederland van West-Duitsland won.
Toen er in Hamburg nog werd gewonnen.
pasta tonijnquote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tot morgen.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Helpquote:Op maandag 29 mei 2023 17:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is echt een k²eind met de metro vanaf Défense.
Eitje bakken.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo leer je nog eens iets over iemand, ik denk dat niemand dit nog wist!quote:
Ik heb dit jaar nog gezeten bij FC Groningen - Cambuur vlak langs het veld.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens iets over iemand, ik denk dat niemand dit nog wist!
Ik voel me belazerdquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Bijna penalties bij Barnsley - Sheffield wednesday
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Helaas geen pingels maar wel leuk voor Sheffield-Wednesdayquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Ik was helaas net te laat, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Ik dacht dat jij geen voetbal keek.quote:
Nauwelijksquote:
Lans zette laatst geen like op mijn random pics van de dag mention aan hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
On the bbc?
@:Lange_Lans heeft wel een bbc voor je.
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Tegenwoordig ben ik druk aan het wordfeuden met een leuke vrouw.
Yvonne is yvonne en daarmee uit!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:17 schreef Malavita het volgende:
[..]werkt dat een beetje? Niet dat het opeens een ouwe vent blijkt te zijn
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Yvonne is yvonne en daarmee uit!
Jezus, wat een lap tekst.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nauwelijks
Interessante wedstrijdjes van de CL en wedstrijden van Nederland.
Al zijn de FAcup en die playoffs daar in Engeland wel puur entertainment, al is het alleen om de centen die ze kunnen verdienen.
Eredivisie is niet mijn ding, al is het wel leuk om te kijken hoe sjon de poppetjes weer neer zal zetten, ben wel fan van footballmanager.
Tegenwoordig ben ik druk aan het wordfeuden met een leuke vrouw.
Zullen wij ook wordfeuden?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus, wat een lap tekst.
Geen dickpics maar geile woordjes in de chat van Wordfeud. Leuk hoor.
We chatten niet eensquote:Op maandag 29 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus, wat een lap tekst.
Geen dickpics maar geile woordjes in de chat van Wordfeud. Leuk hoor.
Ik begreep uit die post dat ze liever dickpics heeft.quote:
Druk nog niet op send!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep uit die post dat ze liever dickpics heeft.
Ik kon me nog net inhouden!quote:
Wat voor literaire pareltjes hebben we het dan over?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We chatten niet eens
Soms gooi ik er een ZzzzzZzzz in om 23:30
We leggen leuke woorden en die komen steeds terug, gaat niet om te winst.
Dan krijg je met geluk 7 letters per etmaal.quote:
ie/kut/lul/pik/we/in/je/ware/ik/uw bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 mei 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor literaire pareltjes hebben we het dan over?
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |