Dat duurt nog een paar dagen.. maar zou best kunnenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk pas als Zoe manager af is..
Ik las verkeerd... ik had het over de nominatie...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat duurt nog een paar dagen.. maar zou best kunnen
Zou best maandag weer kunnen zijn, alhoewel er al een nominatie is geweestquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik las verkeerd... ik had het over de nominatie...
Ja precies ik weet niet of dat 2 keer kan in een managers termijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou best maandag weer kunnen zijn, alhoewel er al een nominatie is geweest
denk pas nominatie nadat zoe geen manager meer is , anders heeft zij 2 x vrijstellingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou best maandag weer kunnen zijn, alhoewel er al een nominatie is geweest
Vast wel, nu helemaal omdat ten einde looptquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies ik weet niet of dat 2 keer kan in een managers termijn.
Veull brood..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:53 schreef woxxel het volgende:
Basisbehoefte is voor t weekend al in huis, dus geen verdienopdracht. Meel brood en bier
Staat toch in de regels dat de manager 1 x vrijstelling heeftquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk pas nominatie nadat zoe geen manager meer is , anders heeft zij 2 x vrijstelling
Maar zou Zoe dan nog steeds een vrijstelling hebben..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vast wel, nu helemaal omdat ten einde loopt
kamp sas en co wel beetje, team ice hoor je amper iets vanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:56 schreef woxxel het volgende:
Ze zijn nog niet heel veel over de nominaties aan het praten. Ik denk dat t nog ff duurt.
Ja dat dacht ik ook... maar dan duurt de volgende nominatie nog wel even.. misschien gaan er dan wel gelijk 2.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk pas nominatie nadat zoe geen manager meer is , anders heeft zij 2 x vrijstelling
k5 kan zomaar de regels veranderen als het hun uitkomtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat toch in de regels dat de manager 1 x vrijstelling heeft
Goedemorgen...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:56 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
hoop op een dag zonder gedoe van jef, maar zijn nog veel irritaties in de loods
iedereen loopt op eieren precies in de loodsquote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Maar iedereen is een beetje geïrriteerd is me opgevallen.
Ik geloof wel dat er meer gegadigden zijn dan de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
as maandag moeten degene die manager willen worden zich aanmelden
nieuwe manager komt uit groep ice gaat morrie worden , niks 1 grote groep hoor , de 2 kampen blijven bestaanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:02 schreef woxxel het volgende:
Wie manager gaat worden hoeven ze zich nu ook niet zo druk meer om te maken. Ze gaan nu als groep bepalen wat er gaat gebeuren. Daar zijn ze nu wel aan toe. Ze doen nu "normaal "
hoorde mss janet ook ervoor wil gaanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer gegadigden zijn dan de afgelopen maanden.
De laatste maand is er toch geen manager...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:14 schreef spapaars het volgende:
Ze geven de voorkeur aan de laatste maand, maar ik kan me niet voorstellen dat je als onaantastbare manager naar de finaledag kan gaan
Is dat al zo gezegd?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De laatste maand is er toch geen manager...
hoe de finale en de laatste maanden er gaan uitzien weet niemandquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De laatste maand is er toch geen manager...
Dat er de laatste maand geen manager is, staat vast... is ook logisch want vrijstelling bladieblaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoe de finale en de laatste maanden er gaan uitzien weet niemand
Lijkt mij ook, maar had er nog niets over gehoord of gelezen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat er de laatste maand geen manager is, staat vast... is ook logisch want vrijstelling bladiebla
Ik geloof dat Martin dat zelfs nog voorgelezen heeft..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar had er nog niets over gehoord of gelezen.
Sasha ook, maar misschien alleen om naar het toilet te gaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is er als 1ste uit.. die gaat zich weer uitleven met allerlei vage yoga oefeningen.
Vind het best knap dat ze die discipline heeft om dat zo goed als iedere dag te doenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Eunice is er als 1ste uit.. die gaat zich weer uitleven met allerlei vage yoga oefeningen.
Ooh die had ik gemist...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sasha ook, maar misschien alleen om naar het toilet te gaan.
Ik heb niet veel met Eunice maar heb wel respect voor haar discipline en doorzettingsvermogen..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het best knap dat ze die discipline heeft om dat zo goed als iedere dag te doen
Ik dacht wel een manager maar die heeft dan geen vrijstelling.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat er de laatste maand geen manager is, staat vast... is ook logisch want vrijstelling bladiebla
Dan heb ik het misschien verkeerd begrepen/gehoord..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht wel een manager maar die heeft dan geen vrijstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |