quote:
nee nee niet meer met deze groepquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Als iedereen alles kan pakken...
dan is het toch acuut op..
Als sommige vaker iets pakken wel, en dat gebeurd geheidquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Vlak Mirthe niet uit.quote:
Ja, die slepen hele flessen cola naar hun slaapplaats.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Actie in de loodsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Leuk tochquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
"Ja dat wist ik toch niet"quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:39 schreef Ebinas het volgende:
Sas dacht er maar 2 broden waren.
Nee 16 krijgt ze te horen, dat hoofd dat ze trekt
Stelt goede vragen en vervolgens praat iedereen behalve Zoequote:
naar hun holletje iddquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, die slepen hele flessen cola naar hun slaapplaats.
Mag Zoe ook nog zelf praten want Babs praat telkens voor haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: dan is het voor haar moeilijk in te schatten
Net als Jasper met wijn doet als dat er is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, die slepen hele flessen cola naar hun slaapplaats.
quote:
Tuurlijk joh, die gaan niet wachten tot een ander het pakt, de een probeert altijd de ander voor te zijn, in ieder geval voordat je misgrijpt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
snelwerkende schildklierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als ik lees wat Mirthe allemaal zou jatten had ze nu het figuur van Moriama gehad.
aanleg/ bouwquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als ik lees wat Mirthe allemaal zou jatten had ze nu het figuur van Moriama gehad.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
[..]
snachts na tweeen dan gaan we met zijn allen naar beneden![]()
![]()
![]()
Ben wel benieuwd na hoe ima is zonder rupi of andersom..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
Ima zit of loopt telkens naast Rupi alsof ie elk moment kan gaan blaffen of een snoepje krijgt en moet gaan rennen
Onzin, heeft ook met aanleg te maken. Anders zou Erik nu ook tonnetje rond moeten zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nu niet, maar je kan aftellen zodra alles beneden staatquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef Charmian het volgende:
Die lui zijn te vroeg begonnen en ze maken niet eens ruzie
Dan is het maar goed dat ze wat extra eetquote:
brokjes krijgen een eigen koelkastquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
Alles in hapklare brokken voor zoe aanleveren graag
Anders snapt ze het niet
Dot neem ik aan.quote:
preciesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Onzin, heeft ook met aanleg te maken. Anders zou Erik nu ook tonnetje rond moeten zijn
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ze wat extra eet
die loopt er straks vanzelf uitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:45 schreef humpty het volgende:
ben er wel even klaar mee....hoop dat ze er achter komen dat Janet een karbonade heeft verstopt in haar kast
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
dit moet toch heaven zijn voor erik he.. onbeperkt kunnen snaaien![]()
Alleen snaait Erik amper.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
dit moet toch heaven zijn voor erik he.. onbeperkt kunnen snaaien![]()
Tuulek niet, dan staat het vastquote:
Post jij maar voor mij.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
eunice komt nu al miepen voor dinsdag..
bah.. die heeft letterlijk niks gezegd netquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper niks toegevoegd, hele tijd stil
Loopt ie de keuken in, zegt ie: moeilijk doen om het moeilijk doen, tegen Ice
bikkel
irriteert me mateloos merk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bah.. die heeft letterlijk niks gezegd net
Conflictvermijdend sukkeltjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bah.. die heeft letterlijk niks gezegd net
ja maar zo'n types zijn er altijd..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
irriteert me mateloos merk ik
zeg dan iets in de vergadering, slappe hap
precies..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar zo'n types zijn er altijd..
is ook irritant.. zeg het op de plek waar het hoort of zwijg erover.
Jasper is zo'n slapjanus net als Wanda, grote smoel over van alles en nog wat maar tijdens de weekbespreking haar bek houden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper niks toegevoegd, hele tijd stil
Loopt ie de keuken in, zegt ie: moeilijk doen om het moeilijk doen, tegen Ice
bikkel
Ja het is net als irlquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar zo'n types zijn er altijd..
is ook irritant.. zeg het op de plek waar het hoort of zwijg erover.
En wat is de reden dat ze dat niet meer hebben?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
wel jammer dat ze geen weekbesprekingen meer hebben
That's how she rollsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:51 schreef engine het volgende:
Babbel complimentje aan Jeffwat een slijmerd.
Ze zei het wel héél zachtjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
Sas vind het helemaal top
en hij heeft gelijk![]()
geen idee?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat is de reden dat ze dat niet meer hebben?
er zijn nog 10 brodenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er wordrn 10 broden besteld volgens mij
Zowel de duurste als de slechtstequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
Sasha
de enige die zeurde over de budgetten was Kenzi
en die is al weg![]()
Gut gelukkig.quote:
Oh, vond dat juist wel fijn en ook voor de groep dat ze weten hoe en watquote:
Vloeibaar?quote:
Oh dus dan zal er wel niks besteld worden, en doelde ze op wat er nog wasquote:
Stond in de sluis.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gut gelukkig.
Was even weg, kom terug en zie dit.
Dacht dit kan niet van boven komen (vraagteken)
Ik bedoelde ookquote:
ik ookquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh, vond dat juist wel fijn en ook voor de groep dat ze weten hoe en wat
Wel toevallig ook, zeker als je net even niet kijktquote:
omdat niemand zijn mond open doetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ook
geen idee waarom dat is verdwnene
evenwicht herstellenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Eunice gaat de kasten schoonmaken
met een geel doekje dat al de hele dag wordt gebruikt
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
evenwicht herstellen
dan zijn de kasten weer net zo vies als de rest van de keuken
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:58 schreef Ebinas het volgende:
Hey ik zag een brinta (ander merk) dat wilde Mirthe graag
aah had weer te vroeg gejuichtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:58 schreef Puzzie het volgende:
Sas 'laat het maar fout gaan' want anders krijg jij....
Beetje welquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:00 schreef HappyCharly het volgende:
pingpongen blijft echt een kutgeluid op streams
en daar zou de manager dus ook aan moeten denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef pingu66 het volgende:
Bern en Sas vergeten Eunice haar lactose intolerantie ( stokbroodkruidrnboter en champ.soep.)
Janet komt checken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar zou de manager dus ook aan moeten denken
dat vereist denken...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Badminton? Gaan ze zo op hun knieënquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
gezellige avond weer in de loods
potje badmintonnen
[ afbeelding ]
Ja maar Zoë heeft wel vaker gezegd dat ze vindt dat Eunice zich aanstelt ( wat lactose betreft)quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gehoordquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar Zoë heeft wel vaker gezegd dat ze vindt dat Eunice zich aanstelt ( wat lactose betreft)
Maar zeiden ze nou dat Eunice geen tortilla's eet?
Die zou sowieso toch nog samen met Zoe de boodschappen doen?quote:
kan hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die zou sowieso toch nog samen met Zoe de boodschappen doen?
klopt dat zeiden ze netquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar Zoë heeft wel vaker gezegd dat ze vindt dat Eunice zich aanstelt ( wat lactose betreft)
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Zoe dus ook niet
die denkt dat die pakjes/zakjes niet zijn om soep te maken
ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:08 schreef Lovely het volgende:
Komen die mensen überhaupt wel in de supermarkt?
Veel te weinigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het niet
Janet vind 2 liter soep ook genoeg voor 16 man
wrapsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kun je raps eten? Bern en Janet hebben het over raps
Voor 6 personen heb je aan 3 liter genoeg, tenzij je iets na die tijd eetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
[..]
5 pers. uit een liter
Ik denk dat het voor de franse filmavond is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor 6 personen heb je aan 3 liter genoeg, tenzij je iets na die tijd eet
Ah dan zou misschien nog wel kunnen maar goed beter té veel maken dan té weinigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de franse filmavond is.
En eerder van de week had hij het over meerdere gangen
Janet beknibbeld graag op de budgetten van een anderquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de franse filmavond is.
En eerder van de week had hij het over meerdere gangen
6 personen? 3liter?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor 6 personen heb je aan 3 liter genoeg, tenzij je iets na die tijd eet
Ja en van die van haar sleept ze restanten in haar holquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet beknibbeld graag op de budgetten van een ander
goed gezegd!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en van die van haar sleept ze restanten in haar hol
4 Personen: 1600 ml (1,6 liter) tot 2000 ml (2 liter)quote:
Zodat haar eten beter uitkomt en ze in haar kluisje kan proppenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Wendy echt heel veel dingen leuk staanquote:
Ik denk dat je 16 personen bedoelt ipv 6quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
4 Personen: 1600 ml (1,6 liter) tot 2000 ml (2 liter)
5 Personen: 2000 ml (2 liter) tot 2500 ml (2,5 liter)
6 Personen: 2400 ml (2,4 liter) tot 3000 ml (3 liter)
Nee, zo staat het op die site https://www.huishoudplaza.nl/juiste-hoeveelheid-soep/quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat je 16 personen bedoelt ipv 6
ja maar ze ziet er toch ook leuk uitquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Wendy echt heel veel dingen leuk staan
6 Personen 3 liter soep das een ½ liter per persoon!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, zo staat het op die site https://www.huishoudplaza.nl/juiste-hoeveelheid-soep/
Ja precies. Veelzeggendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
ow mai got
Zoe
ik ga morgen vragen
wat wil je naar beneden
Schapje in de kast maken geloof ik.quote:
Daarom het is altijd Jeff zijn schuld terwijl Tiano Bep,Rupert,Imma,Wen Zoe morri er ook niet in pissen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie er meerdere met een fles bier, maar het was Jeff die er om zat te zeuren volgens menigeen hier
en eunice en mirthequote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom het is altijd Jeff zijn schuld terwijl Tiano Bep,Rupert,Imma,Wen Zoe morri er ook niet in pissen.
Vanaf 1 juni hoorde ikquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
FF opletten of Babet woord houdt en niet meer gaat drinken
Wie hebben er vandaag allemaal 1,5 uur in de tuin lopen schelden en tieren?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom het is altijd Jeff zijn schuld terwijl Tiano Bep,Rupert,Imma,Wen Zoe morri er ook niet in pissen.
Nee dan stopt ze met roken, maar drinken zou ze niet meer doen na die laatste avond/ nachtquote:
Jeff en daar profiteert de hele groep nu vanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Wie hebben er vandaag allemaal 1,5 uur in de tuin lopen schelden en tieren?
Oke we gaan het zien.....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee dan stopt ze met roken, maar drinken zou ze niet meer doen na die laatste avond/ nacht
nee drinken is ze al mee gestopt..... zegt ze..quote:
Oh? raar gedoequote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij ging het over Wendy
en jappie
dat Mori ze wel heeft gehoordquote:
Alsof Wendy daar uitleg over hoeft te geven ,ook wel ziekquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat Mori ze wel heeft gehoord
en dat Wendy dat dus niet zegt
Ze wil het gewoon niet hardop zeggen maar iedereen binnen die zoveel vierkante meter weet hetquote:
dat ze dat niet wil zeggen ,..of het daar niet met Bep over willen hebben begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze wil het gewoon niet hardop zeggen maar iedereen binnen die zoveel vierkante meter weet het
De een drinkt acht pilsjes en de ander drie glaasjes colaquote:
babs babbelt net iets te graagquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat ze dat niet wil zeggen ,..of het daar niet met Bep over willen hebben begrijp ik wel.
Want nu kan hetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De een drinkt acht pilsjes en de ander drie glaasjes flessen cola
Babs babbelt over iedereen maar oh wee zodra het over haarzelf gaatquote:
maar ze bedoelt het niet naarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs babbelt over iedereen maar oh wee zodra het over haarzelf gaat
Ja plus Bep zeikt haar soms ook af, daarnaast denk ik dat Wen ook wel doorheeft dat Bep alles bespreekt met Marciano (en de rest) en bij Marciano voelt ze zich al helemaal niet veiligquote:
Of 10 gram coke.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
voor hetzelfde geld besteld rupie 10 repen chocola
het kan allemaal
Maar tegelijk zit ze (en jij dus ook) in een spelquote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ze bedoelt het niet naar
(meen ik serieus)
tis gewoon een spraakwaterval
Dat weet Zoe toch niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is dan wel goedkope coke.. als die net zo goedkoop is als 10 repen chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |