quote:
nee nee niet meer met deze groepquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Als iedereen alles kan pakken...
dan is het toch acuut op..
Als sommige vaker iets pakken wel, en dat gebeurd geheidquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Vlak Mirthe niet uit.quote:
Ja, die slepen hele flessen cola naar hun slaapplaats.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Actie in de loodsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Leuk tochquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
"Ja dat wist ik toch niet"quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:39 schreef Ebinas het volgende:
Sas dacht er maar 2 broden waren.
Nee 16 krijgt ze te horen, dat hoofd dat ze trekt
Stelt goede vragen en vervolgens praat iedereen behalve Zoequote:
naar hun holletje iddquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, die slepen hele flessen cola naar hun slaapplaats.
Mag Zoe ook nog zelf praten want Babs praat telkens voor haarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: dan is het voor haar moeilijk in te schatten
Net als Jasper met wijn doet als dat er is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, die slepen hele flessen cola naar hun slaapplaats.
quote:
Tuurlijk joh, die gaan niet wachten tot een ander het pakt, de een probeert altijd de ander voor te zijn, in ieder geval voordat je misgrijpt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
snelwerkende schildklierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als ik lees wat Mirthe allemaal zou jatten had ze nu het figuur van Moriama gehad.
aanleg/ bouwquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Als ik lees wat Mirthe allemaal zou jatten had ze nu het figuur van Moriama gehad.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
![]()
![]()
[..]
snachts na tweeen dan gaan we met zijn allen naar beneden![]()
![]()
![]()
Ben wel benieuwd na hoe ima is zonder rupi of andersom..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
Ima zit of loopt telkens naast Rupi alsof ie elk moment kan gaan blaffen of een snoepje krijgt en moet gaan rennen
Onzin, heeft ook met aanleg te maken. Anders zou Erik nu ook tonnetje rond moeten zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |