Ik ben vandaag ook vooral aan het werk geweest. Bedankt Armani om even bij te springen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand was? Ik was onderweg naar huis vanuit Utrecht. Nog steeds eigenlijk maar sta even bij een supercharger nu.
Dan hebben we daar een verschil van mening. Dat 2e ben ik wel met je eens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Neuh ik denk wel dat hij oprecht spijt had. Hij heeft gewoonweg behoorlijke issues waar imo goede hulp voor nodig is.
Imho zijn issues geen reden om iemand de ruimte te geven zich zo te misdragen. Kan dat ook nog?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
Dan hebben we daar een verschil van mening. Dat 2e ben ik wel met je eens.
Ja? Aangezien Danny 'm er vanaf heeft gegooid ondanks dat ie denkt dat de spijt oprecht is en issues heeft onderschrijft dat toch ook?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Imho zijn issues geen reden om iemand de ruimte te geven zich zo te misdragen. Kan dat ook nog?
Een soort van. Maar hij komt weer terug en doet het weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ja? Aangezien Danny 'm er vanaf heeft gegooid ondanks dat ie denkt dat de spijt oprecht is en issues heeft onderschrijft dat toch ook?
Hij komt niet meer terug. Nou ja, niet bewust. Kan er weinig aan doen als hij een kloon aanmaakt, maar zodra we die zien gaat die ook de kliko in. Dit soort bedreigingen zijn een paar grenzen te ver.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Een soort van. Maar hij komt weer terug en doet het weer.
Het beschadigt mensen, unprovoked. Daar heb ik moeite mee.
Dat vind ik fijn om te horen!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef Danny het volgende:
Hij komt niet meer terug. Nou ja, niet bewust. Kan er weinig aan doen als hij een kloon aanmaakt, maar zodra we die zien gaat die ook de kliko in. Dit soort bedreigingen zijn een paar grenzen te ver.
Ik zou hem in WGR doen omdat je daar meer mensen zult treffen met boekhoud(software) ervaring, dan in DIGquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben op zoek naar een boekhoudprogramma voor een vereniging. Past een topic dan beter in WGR of in DIG?
BTC / [SC] Cryptocurrencies #1154 ATH na ATHquote:Op dinsdag 12 november 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Is er nog een lopend Crypto topic?
Ik zoek wat advies als beginner.
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:59 schreef bijdehand het volgende:
Dient een tweede deel niet geopend te worden door de oorspronkelijke TS?
WGR / Ontslag nemen via whatsapp #2
En via whatsappquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:59 schreef bijdehand het volgende:
Dient een tweede deel niet geopend te worden door de oorspronkelijke TS?
WGR / Ontslag nemen via whatsapp #2
Leuk, maar het klopt niet. Beter en fatsoenlijker had het geweest om het draadje te sluiten of even contact op te nemen. Nu heeft Coolguy eenzijdig besloten om een topic dat de opener bewust heeft verwijderd alsnog te openen en vervolgens ook de openingspost vast te zetten.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:18 schreef Rene het volgende:
Algemeen beleid. Je mag mailen met forum@fok.nl .
Waarom postte je het dan zelf "in the first place"?quote:Op woensdag 27 november 2024 15:47 schreef Kamelenteen het volgende:
post vol vrij persoonlijke informatie
Bezint eer ge begint. Correct.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom postte je het dan zelf "in the first place"?
Bezint eer ge begint![]()
En die afweging kun je dus ook heel goed vóóraf maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint. Correct.
En pas later realiseerde ik me dat ik het wellicht beter niet had kunnen plaatsen of op een andere wijze. Met wellicht een kloonaccount, minder of meer informatie, enz.
Een post wijzigen of een post 100% leegëditen (lees: de OP verwijderen) zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef Kamelenteen het volgende:
Feit is, iemand gebruikt de mogelijkheid zijn post te wijzigen
Ik heb niet eens de kans gehad om de post zo te editten na het leeghalen, want ben mn nest in gegaan en was er vanuit gegaan dat het topic wel gesloten zou worden. Dat lag meer voor de hand dan terugplaatsen. Eenmaal teruggeplaatst viel er weinig meer te editten, want die rechten zijn me ontnomen.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:57 schreef r_one het volgende:
[..]
En die afweging kun je dus ook heel goed vóóraf maken.
Niets is vervelender in WGR dan een leeggeëdite OP (terwijl de TT menen wel naar je topic trekken). Of er nou al wel of geen reacties staan, doet daar niets aan af.
[..]
Een post wijzigen of een post 100% leegëditen (lees: de OP verwijderen) zijn twee totaal verschillende dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |