die heb je bij mij al jaren en zal ook niet veranderen. altijd als ik je naam zie lees ik gewoon rinusquote:
Onzin.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb je bij mij al jaren en zal ook niet veranderen. altijd als ik je naam zie lees ik gewoon rinus
onziN dan hequote:
Tering, ik heb dat nu pas doorquote:
wauw das misschien nog wel erger dan dat rinus versie 4.3 nog niet door hadquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, ik heb dat nu pas door
Ik heb er ook echt nooit op geletquote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das misschien nog wel erger dan dat rinus versie 4.3 nog niet door had
quote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tering, ik heb dat nu pas door
Ja en die wordt bedanktquote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is @:Kapt-Ruigbaard de enige waarbij dat niet gestorneerd wordt.
Neem dan tenminste even de moeite en typ Rinus met een hoofdletter ‘R’.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw das misschien nog wel erger dan dat rinus versie 4.3 nog niet door had
Niets mis met mijn Shift.quote:Op maandag 4 maart 2024 21:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Neem dan tenminste even de moeite en typ Rinus met een hoofdletter ‘R’.![]()
(volgens mij is je Shift stuk)
en wat is je feedback over dat topic?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:40 schreef noodgang het volgende:
WGR / [WGR] [SC] met schreeuwers die objecten neersabelen
Halloquote:
Presentquote:
Welke.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:47 schreef potjecreme het volgende:
Mag Blomke zijn rare post ook weg. Als we rarigheden niet mogen corrigeren, haal dan ook de oorzaak post weg.
Of op terug en topic open 🤷♂️quote:Op maandag 22 juli 2024 15:33 schreef Origami94 het volgende:
@:Rene @:capricia @:coolguy @:trein2000 mag de OP weg en mijn topic dicht?
Zullen we dit maar doen? Constant topics leeg- en dichtgooien omdat de adviezen niet conform verwachting zijn is ook geen beginnen aanquote:Op maandag 22 juli 2024 15:36 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Of op terug en topic open 🤷♂️
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |