Mirthe kiest toch niet zelfquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:21 schreef Ebinas het volgende:
Man man man
Doe nu maar Eunice haa rzin.
Draait het toch op uit
Anders gaat ze weer sissen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:21 schreef Ebinas het volgende:
Man man man
Draait het toch op uit
Laat haar zichzelf maar weer belachelijk makenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:21 schreef Ebinas het volgende:
Man man man
Draait het toch op uit
Dat kirt ze wel weg.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Laat haar zichzelf maar weer belachelijk maken
morse?quote:
?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe stuurt dit wel allemaal goed aan hoor
Die staat alleen maar te klooienquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe stuurt dit wel allemaal goed aan hoor
COME ONNNN.quote:
Nou ja zeg.quote:
Doet niks,kan niks,wil niks...quote:
Maar wat was ze blij voor Icieboyquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die staat alleen maar te klooien
Daar irriteert Jeff zich juist aan
Maar diet stond niet in die buuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:33 schreef Ebinas het volgende:
Eunice had beter op moeten letten met de lessen
Ja, als je het nooit gebruikt vergeet je het. Mijn middelbare school Frans was een dikke 8, gebruik het nooit, dus kan er geen connard meer vanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:33 schreef Ebinas het volgende:
Eunice had beter op moeten letten met de lessen
Ik heb daar nooit les in gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, als je het nooit gebruikt vergeet je het. Mijn middelbare school Frans was een dikke 8, gebruik het nooit, dus kan er geen connard meer van
Het is canard.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, als je het nooit gebruikt vergeet je het. Mijn middelbare school Frans was een dikke 8, gebruik het nooit, dus kan er geen connard meer van
Hou eens je bek mensquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Had beter moeten opletten met de les"
Die krijgen een wipquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:37 schreef Monique___ het volgende:
jappie en wendie maken kiezen een nummertje
Prima ,al 30 broden.quote:
O echt!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:34 schreef mootie het volgende:
Wat is Wendy een huisvrouw geworden met deze haarkleur.Snel weer roze.
Oh nee met sommige spellen niet, zeker met denk opdrachtenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk hoe vaak ze falen, niet dat ik het beter kan hoor.
Precies datquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:38 schreef mootie het volgende:
Wendy kan soms zo uilig kijken, hoe ze naar dat bord kijkt, alsof ze water ziet branden.
En dat ze de schuld die min honderd nog wat van haar voorganger heeft weggewerkt....quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat we gaan horen hoe goed het van haar is geweest om zo'n voorraad aan te leggen
Bertweterquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:39 schreef Lovely het volgende:
5de afvallen van een jaar van je leven, wie was dat ook alweer?
Straks gaat hij het uitleggen in braillequote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
en nog maar eens uitleggen..
[ afbeelding ]
Met zijn monologen.quote:
of in gebarentaalquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Straks gaat hij het uitleggen in braille
Jeff heeft een oortje in met ons.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:28 schreef Kakadylo het volgende:
Het mooie aan Jeff vind ik dat ie hetzelfde denkt als wij en zich zichtbaar loopt te ergeren
Ja datquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
T is de 20ste letter, dus R de 19e ....
eh...
Was best vermakelijk vroeg in de ochtend.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik niet echt meegemaakt gelukkig
Omdat het over het programma gaatquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:43 schreef spapaars het volgende:
Met afvallers moeten ze die de loods nooit heeft bereikt nu wel meetellen.
Nu hebben we Eunice en of Erikquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was best vermakelijk vroeg in de ochtend.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:45 schreef Monique___ het volgende:
jappie; de antwoorden waren goed we hadden alleen tijd te weinig
Daar is genoeg over gezegd.quote:
mocht welquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:46 schreef Lovely het volgende:
Maar ze mogen dus niet eerst antwoord op het bord schrijven en daar onder de cijfers?
En toch wisten sommigen er toen geen eentje op te blazenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:47 schreef Ebinas het volgende:
Er fietst nu een oempaloempa naar de ballonnenwinkel
MExxquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch wisten sommigen er toen geen eentje op te blazen
Een spelopdracht, ze moeten steeds sommige oplossen en door oplossen kunnen ze sleutel pakken..waar ook tig van liggen op plateu ding er naastquote:
Verschilt per kistjequote:
100 euro.quote:
Teamwork.quote:
Jappie had het goed doorquote:
Its in your headquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:53 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso is dat eerste koffertje de interessantste want je wilt weten wat ze daar exact in hebben gedaan
Valt op het grote beeldscherm van de tv nog meer opquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:38 schreef mootie het volgende:
Wendy kan soms zo uilig kijken, hoe ze naar dat bord kijkt, alsof ze water ziet branden.
dat kunnen ze beter aan wendy over latenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:53 schreef spapaars het volgende:
Jef zullen ze wel matsen.
Drink een krat bier leeg in 5 minuten.
hij die alles wintquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jeff de alleskunner, goed gedaan jongens
Jeff had het aantal leden van Destiny's Child fout (want 3 ipv 4) maar dan hoor je hem vervolgens niet meer overquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Jeff de alleskunner, goed gedaan jongens
ik hoor hem veel credits aan Erik gevenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:58 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff liet Erik al het serieuze werk doen en bouwt daardoor al een excuus in
Ik dacht dat Jeff alles wist en alles kon winnenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:58 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff liet Erik al het serieuze werk doen en bouwt daardoor al een excuus in
Omdat het een verdienopdracht isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor hem veel credits aan Erik geven
of mis ik wat
met zijn grote mond wel dat is dan ook allesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff alles wist en alles kon winnen
dat erik bepaalde dingen wistquote:
Ja natuurlijk, Jeff heeft het weer gedaan. Heb je de opdracht wel gezien?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:00 schreef Clasientje het volgende:
Betweter Jeffrey had toenet nog een grote bek tegen de rest de die gefaald hebben nu faalt hij zelf.
Jij bent echt goed.quote:
welquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:07 schreef Dotteke het volgende:
De man die alles weet heeft het twee keer niet gehaald
Ik ben niet zo goed met namenquote:
Die oempa loempa ook nietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
Zoveel tijd over, en hij krijgt de code niet gedraaid, wat een loser.
Hoe dan de zoemer ging en ze waren nog bezigquote:
Is hetzelfde als met die balletjes waar ze niet logisch over nadenkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:09 schreef greysbones het volgende:
ze komen er niet uit met de slotjes
ook de oempa loempa niet
Die blijft maar hysterisch brabbelen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kijk alleen en wordt al zenuwachtig van dat gedoe van Babs
er komt een andere oempa loempa om het uit te leggenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is hetzelfde als met die balletjes waar ze niet logisch over nadenken
Die stem doet denken aan die van Koefnoenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:11 schreef Monique___ het volgende:
'snappen jullie het' wat een lijzige stem
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die stem doet denken aan die van Koefnoen
Klopt en eist de titel grootverdiener steeds maar weer op.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff alles wist en alles kon winnen
Er wordt tv gemaakt, dat duurt allemaal lang. Shot hier en daar en zo. Alles goed in beeld brengen.quote:
Daar begon het al meequote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Ze worden weer flink genaaid door falende sloten.
De wereld is te klein als hem dat verboden wordt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hossaaaaa doen ze even..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mag hij toch wel een paar kratjes voor hebben lijkt me..
er staan maar een bepaald aantal letters op de slotjesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zei het wel.
Maar met 5 letters ook nog de combinatie vinden is bijna onhaalbaar.
Kan niet lang staan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
Mora zit al de hele tijd op die blauwe stoel terwijl al de rest moet blijven staan klaarblijkelijk
Volgens mij op elke rol dezelfde letters.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staan maar een bepaald aantal letters op de slotjes
niet het volledige alfabet
nee Sas zeiquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij op elke rol dezelfde letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |