ik vind het heel knap dat je naar eunice kunt luisterenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:08 schreef pingu66 het volgende:
Zou Eunice nou echt zo naïef zijn of speelt ze dit?
Ach ze doet genoeg daar, ik zou klaverjassen als ontspanning ook wel leuk vinden, heb het vroeger fanatiek gedaan maar ja niet iedereen kan het en je hebt er 4 man voor nodig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
nou he he
Janet heeft het voor elkaar
ze kan klaverjassen
Kijk haar genieten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
nou he he
Janet heeft het voor elkaar
ze kan klaverjassen
die stream laat ik dan even voor wat het isquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:23 schreef pingu66 het volgende:
Zoe puisten aan het uitknijpen van Ruperts tug op het bed van Bern
Geleerd van GJquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Kende degenen die spelen allemaal klaverjas?? kan ik me niet voorstellen
ik neem aan daar geleerd?
echt?? wat leuk en dat er steeds meer het gaan spelen.quote:
Moet Erik niet meedoen ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:20 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe en de bro's aan het spelen
[ afbeelding ]
moet ze nu ff k2 inlopenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:44 schreef pingu66 het volgende:
Zoë wil dat isaac ook beneden komt liggen ipv stapel bed. Gewoon voor de gezel. Echt dat kind is niet wijs
Had ie het laatst ook over ... Hij heeft kids en een vrouwtje thuis ... zoals ie dat zei ... walgelijkquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:48 schreef greysbones het volgende:
nu moet ze weer aandacht hebben van Babs
die aan het kaarten is
ze wil knuffelen maar elke keer is babs bezigggg![]()
je loopt ietsje achterquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Zoe wil weer aandacht en hangt om de nek van Babs
ik weet het Chanelquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
kakstreams man ik word er zo zat van
Mag wel savonds als ze naar bed gaan dan mag iedereen lezenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:49 schreef greysbones het volgende:
Imi is een boek aan het lezen
en Eunice is een boek aan het lezen
ahum FEBO
We hebben toch 2 streams?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:57 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
het is echt geen toeval meer te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |