quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
De beste stuurlui staan in de weg.
[ afbeelding ]
Tegeltje?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
De beste stuurlui staan in de weg.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij zei dat je taugé er nooit te vroeg in moet doen want anders wordt het slap, van Sjennet geleerd zei hij.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:44 schreef Monique___ het volgende:
zie dat de afwasbak weer goed gebruikt wordt..
hoor ice nu ook zeggen dat hij de tauge te vroeg erin gedaan heeft.. snotterig geworden
[ afbeelding ]
Brood genoegquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
Alleen sla eten, die lopen over een uur te geeuwen van de honger.
Teveel afwas,denk ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sommigen zitten alleen met een vork te schuiven en te schrapen over hun bord, waarom niet eten met mes en vork? Of is dat ouderwets?
Ze zei iets: ik vind het heel erg vervelend worden, beetje veel zelfs. Antwoord van Babet verstond ik nietquote:
Ze zijn sowieso niet echt gecast op manieren en niveauquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sommigen zitten alleen met een vork te schuiven en te schrapen over hun bord, waarom niet eten met mes en vork? Of is dat ouderwets?
Zal wel over Jeff gaan danquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei iets: ik vind het heel erg vervelend worden, beetje veel zelfs. Antwoord van Babet verstond ik niet
Geen idee. Wendy goede meid, maar veel te naïefquote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal wel over Jeff gaan dan
Jammer dat wendy niet weet wat er achter haar rug om wordt geluld
Ja jammer, ze doet veel voor allemaal maar achter har rug.....ze zouden er eens een paar video's in moeten gooien...quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee. Wendy goede meid, maar veel te naïef
Dat "geen manieren hebben" valt toch reuze mee?quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet echt gecast op manieren en niveau
ja wat ze allemaal zeggen over elkaar, maar niet tegen elkaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja jammer, ze doet veel voor allemaal maar achter har rug.....ze zouden er eens een paar video's in moeten gooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |