Niet solderen?quote:
jaquote:
maar dan ook vol overtuiging zeggen: ja hoor kun je gewoon repareren hoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
echt soms vraag ik me af
dat blijft nooooit zitten
gatverdammequote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef Ebinas het volgende:
Het water in het zwembad wordt groen.
Er heeft dagen geen filter in gezeten
dat is zo irritantquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar dan ook vol overtuiging zeggen: ja hoor kun je gewoon repareren hoor
Wij badderen er niet in Monique.quote:
Daarom wordt een aquarium groen, het is die opgemaakte kabouter die er in staatquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
erik: gister niet gedocht en toen erin gezwommen en niet de make up even afgehaald.ja...
Oh ja.. dan is het niet ergquote:
Zit wel een grond van waarheid in.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
erik: gister niet gedocht en toen erin gezwommen en niet de make up even afgehaald.ja...
kan ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:48 schreef IkFok het volgende:
Volgens Erik kunnen ze wel 4 a 5 maanden doen met dit water in het zwembad
jaaa dat gaat ver..... die stokken kunnen gewoon kapot gaan door te drummen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Erik vind dat Morrie die drumstok zelf moet betalen
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daarom wordt een aquarium groen, het is die opgemaakte kabouter die er in staat
Mori vindt Erik gierigquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa dat gaat ver..... die stokken kunnen gewoon kapot gaan door te drummen..
En goed het vuil er uit halen (schepnetje)quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ook
als je maar goed filtert
en chloorgebruikt
Vind ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori vindt Erik gierig
Mori heeft gelijk (VIND IK )
Hebben ze soms tegen Erik gezegd dat hij zijn afgebroken tanden ook zelf moet betalen of gaat hij die ook lijmen????quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Erik vind dat Morrie die drumstok zelf moet betalen
oh nee hebben ze weer filmavond vandaag?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Oh wacht even Bern is met gerechten bezig voor zijn filmavond natuurlijk.
Bedenk ik me nu.
Vroeg me al af waarom Bern en eten bereiden?
Ik steun deze motie.quote:
ja ik geef haar ook gelijk.. ik vind erik ook gierigquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori vindt Erik gierig
bodem stofzuigenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En goed het vuil er uit halen (schepnetje)
Maar dat zie ik hem wel vaak doen
Ik vindt Morrie juist hebberig in dit geval.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mori vindt Erik gierig
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hebben ze soms tegen Erik gezegd dat hij zijn afgebroken tanden ook zelf moet betalen of gaat hij die ook lijmen????
[..]
Hebben ze soms tegen Erik gezegd dat hij zijn afgebroken tanden ook zelf moet betalen of gaat hij die ook lijmen????
Nee, niet vanavond.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee hebben ze weer filmavond vandaag?
Stellingquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
bodem stofzuigen
maar die hebben ze niet
[..]
Ah dank je... dacht al .. niemand over gehoord vandaag dat er weer een film komt. maar zou kunnenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, niet vanavond.
Volgens mij volgende week dinsdag (niet zeker)
Moulin Rouge
en Frans "diner"
Vandaar dat Eunice wil gaan oefenen voor een onderwaterchallenge, wordt de bodem vanzelf schoonquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
bodem stofzuigen
maar die hebben ze niet
Scheelt weer een douche beurtquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat vinden wij niet raar.. dat vinden wij heeel bijzonder
Ik geef ze geen ongelijk , maar heb het idee dat erik vandaag een ietwat rare bui heeft..quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Krijgt Erik weer lik op stuk...... het lijkt erop of ze zijn 'commentaar' een beetje zat zijn
En samen niet feestenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef xsaskiax het volgende:
Zou Erik JW erg missen vraag ik me af..... ze konden zo lekker als die 2 bij de Muppets commentaar leveren en over de dingen des levens ouwenelen.......en alles beter weten
Dekzeil erop na laatste gebruik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En goed het vuil er uit halen (schepnetje)
Maar dat zie ik hem wel vaak doen
Als het niet veel gebruikt wel of maar 6 keer en het daarna in de hoek ligt wel jaquote:
als hij de 8 raakt dan telt het als 8 blijkbaarquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ze op 7 schieten dan tellen ze 8….vals spelers 😂🤪
Als de pijl op een klein randje op 8 staat is het dus 8 en geen 7…quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij de 8 raakt dan telt het als 8 blijkbaar
Willen Babette en Wendy op Jeff stemmen ?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:04 schreef Monique___ het volgende:
zowie met brabbel en wendie op kantoor nominatiebabbels
Die had Bep maanden geleden al moeten hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
Geloeiende kunnen ze geen geel geven voor het gesmoes van Zoë??? kind articuleer beter of praat harder!
Beter stap opquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:05 schreef xsaskiax het volgende:
Geloeiende kunnen ze geen geel geven voor het gesmoes van Zoë??? kind articuleer beter of praat harder!
Daar heb je groot gelijk in, ik twijfel door die lui soms aan m'n gehoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Die had Bep maanden geleden al moeten hebben.
Ik weet het nu niet.. vanmorgen had ik het idee dat brabbel en zowie op jeff wilden gaan..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Willen Babette en Wendy op Jeff stemmen ?
Babs is erg moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet het nu niet.. vanmorgen had ik het idee dat brabbel en zowie op jeff wilden gaan..
maar nu.. ik weet het niet.. want brabbel heeft het uitgepraat weer met jeff..
en die 2 hebben achter de rug om wendie erdoor gehaald...
![]()
is zoe ook weer jaloers opquote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat brabbel op jeff zou gaan..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs is erg moeilijk in te schatten
maar geloof niet dat ze op Jeff gaat
ik gok dat Zoe zich in de voet heeft geschoten vandaag
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
is zoe ook weer jaloers op
veel bij haar Icie
Is er vandaag iets voorgevallen tussen bep en zoe?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat brabbel op jeff zou gaan..
dat is ook weer uitgepraat en dikke mik.
maar.. denk ook dat brabbel dit niet gaat vergeten van zowie..
en hoe ze vanmorgen over haar clubje praatte gaat Ice ook niet vergetenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is het echt uitgepraat of heeft ze gewoon gezegd dat het oké is zodat er niet op haar gestemd gaat worden ?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik gok dat het hele praatje met zoe nuquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
brabbel wil weten hoe lang het duurt eer hun hun eigen plan gaan bespreken met hun?
echt uitgepraatquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is het echt uitgepraat of heeft ze gewoon gezegd dat het oké is zodat er niet op haar gestemd gaat worden ?
ze heeft echt met jeff gepraatquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is het echt uitgepraat of heeft ze gewoon gezegd dat het oké is zodat er niet op haar gestemd gaat worden ?
iedereen weet dat zowie alles doorkleppertquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat het hele praatje met zoe nu
een ik vertel je de plannen niet meer praatje is
want ze hebben het allang over eliminatie gehad ook met Babs
en het hele brood gedoe maakte nog veel meer duidelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft echt met jeff gepraat
en hoorde toen dat jeff zich gister irriteerde aan zowie omdat die drank overover zat te drukken, iets met een krat bier.. wat brabbel niet wist..
toen was het van: ohhh dat wist ik niet...... ohh.. nu snap ik je.. ik vond het al raar dat je zo deed etc etc etc
en toen na veel gebrabbel samen lachen en
ja dat was ook opmerkelijk..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:11 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy gaat haar haar doen, staat op en zegt: ik ben zo terug hoor
Noch Babette, noch Zoë reageren..
Als Wendy weg is smoest Zoë in rap tempo verder
Dat niet alleen, ze verdraait en liegt zo makkelijk, dat het gewoon 'eng' is.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iedereen weet dat zowie alles doorkleppert
ja ze weet alles wel naar haar hand te praten..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ze verdraait en liegt zo makkelijk, dat het gewoon 'eng' is.
restaurantquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:15 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë mag van Babette 'het restant bepalen'....??? en ze kijkt erbij als een kind dat in een speelgoedwinkel iets uit mag kiezen
oke..... ik was even bang dat het het restant van het geld van Babette wasquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
restaurant
toen Babs vannacht (haar) wijn haalde
wilde zoe er geen 2 geven
want het ging toch op
daarover hebben ze een weddenschap afgesloten
voor zolang het duurt , bep vertrouw ik voor geen meterquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat niemand daar te vertrouwen isquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
voor zolang het duurt , bep vertrouw ik voor geen meter
Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
wie kennen elkaar nu beter dan ze zeggen??
Isaac en Marcianoquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
wie kennen elkaar nu beter dan ze zeggen??
ik dacht dat ze het over iemand anders had??quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: hij vertelt soms het verhaal 5x maar dan net iets anders.. (jeff)
doet ze zelf ook
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft ineens zo'n zin in cola. Maak maar open zegt Zoë....... ze is zo eerlijk he, die meid
Ze was wel stilletjes.. maar kan ook zijn dat ze nog een kater heeft van gister?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:31 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy gaat haar haar nu uitspoelen..... komen jullie ook?????
Nee zegt Babette, die wil nog doorkletsen met Zoë......
Wendy was heel stil vond ik (maar ik kan me vergissen)
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor..
Die bananen liggen daar boven in kantoor waar het warm is en die wilt ze tot het weekend bewaren ?
Dat gaan die bananen niet redden.
dat is dus exact waar Jeff de hele tijd zo boos over isquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:33 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff hoor..
Die bananen liggen daar boven in kantoor waar het warm is en die wilt ze tot het weekend bewaren ?
Dat gaan die bananen niet redden.
Mirthequote:Op woensdag 24 mei 2023 20:34 schreef MMonique___ het volgende:
hebben ze het nu over sjennet?
noemde zowie haar nu achterlijk?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
volgens mij is Babs nu onopvallend aan het kijken wat er allemaal in de kasten lag
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
volgens mij is Babs nu onopvallend aan het kijken wat er allemaal in de kasten lag
met haar ice..............quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe weer jaloers
dat Mirthe sport met de bro s
Geld moet Rrrrrrrollenquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
Rupie wil in de maand van Moraima ook een stelling gooien
van 500
was dat nou om voor iedereen een ketting te kopen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
Rupie wil in de maand van Moraima ook een stelling gooien
van 500
voor zichzelfquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was dat nou om voor iedereen een ketting te kopen?
ow hahaha ik dacht al wat hoor ik nu... wat een raar idee om voor iedereen een ketting te kopen?quote:
erik was echt net op tijdquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ook: ze is slim, atletisch etc etc
erik verbaasd haar ook.. met zijn lange lichaam gaat hij piew piew piew (klopt ook wel vind ik )
heerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Rupert is ook niet te vertrouwen, die heeft echt 15 gezichten
heel erg zatquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is alleen nog maar met plamuren, shoppen en eliminaties bezig. Elke keer een ander target.
Ik hoop dat ze de dag nadat ze manager af is, er zelf op komt te staan en mag vertrekken. Ben die meid nu wel zat
maar ik verbaas me net als brabbel ook vaak over erik.. die doet het goed in spellen en fysiek onderschat ik hem ook..quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik was echt net op tijd
dus helemaal piew piew piew was het niet
fysiek is hij wel sterkquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar ik verbaas me net als brabbel ook vaak over erik.. die doet het goed in spellen en fysiek onderschat ik hem ook..
en johan door quincyquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Welke deelnemers zijn door anderen weggestuurd ? Alleen Jerrold door Jeff toch ?
Quincy stuurde Johan weg.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Welke deelnemers zijn door anderen weggestuurd ? Alleen Jerrold door Jeff toch ?
ja maar die fysieke spellen of dat parcours van gister.. of dat hij gister opeens omhoog klom om een vlag op te hangen.. daar is hij echt goed in.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
fysiek is hij wel sterk
maar een brain game gaat het mis
die duo eliminaties zijn niks aanquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en dat was alles in 8 maanden![]()
Vond dat juist het mooiste aan het programma
Je kunt hooguit een enkeling daar vertrouwen en al de rest hebben allemaal dubbele agenda's richting jouzelfquote:Op woensdag 24 mei 2023 20:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Rupert is ook niet te vertrouwen, die heeft echt 15 gezichten
Even de stream van hun aangezet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:56 schreef Rhosyn het volgende:
Bern biljarten met Erik. Erik geeft tips op zo'n belerend toontje. Bah.
Die zijn gemaakt zodat iedereen ze kan winnenquote:
Erik Zoe en Sasquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
ze hebben het ook al eens gehad over 3 mensen erop
dat stond in hun contract
Doe maar vanavond rond 11 uur, ze schrikken zich de pleuris als dit gebeurtquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
Zegt meer over hun dan over Mirthequote:Op woensdag 24 mei 2023 20:52 schreef Monique___ het volgende:
'ze is aandachtsgeil'
@:engine ze maken mirthe zwart....
Gaan Jappie en Wendy eigenlijk met mekaar om? Het voeren van gesprekken of samen klussen ofzo?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
toch bijzonder
ook zoe biedt nooit aan Wendy te helpen
met haar haren
terwijl ze echt 2 a 3 uur bezig is met die extension van Zoe
had je het gehoord op de stream?quote:
die hebben wel eens gesprekken samen jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaan Jappie en Wendy eigenlijk met mekaar om? Het voeren van gesprekken of samen klussen ofzo?
Zie daar geen enkel voordeel in want dan kun je het beter uitstrijkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
zegt niks over hoeveel er moeten gaan hequote:Op woensdag 24 mei 2023 21:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie daar geen enkel voordeel in want dan kun je het beter uitstrijken
of samen in bed liggen knuffelenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaan Jappie en Wendy eigenlijk met mekaar om? Het voeren van gesprekken of samen klussen ofzo?
Nu niet gehoord maar Rupie en dronken Babbel hebben dat gesprek afgelopen nacht ook al gevoerd. Moeten die twee zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had je het gehoord op de stream?
zegt heel veel over hun.........
brabbel zei ook nog dat ze haar niet kan lezen.. dat is wellicht ook irritant..
ze kunnen haar denk ik niet goed inschatten maar ze lieten zich alle drie flink gaan over mirthe (rupie brabbel en zowie) en ja.. ook andere bewoners werden besproken maar verbaasde me hoe negatief ze over mirthe waren.
Heeft hij al vaker gedaanquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:05 schreef Monique___ het volgende:
veelzijdige jeff knipt de haartjes van wendie
[ afbeelding ]
Dat deden ze al toen jij nog BB keekquote:
Omdat het er weleens over ging dat die twee amper met mekaar omgaan maar vervolgens wel elkaars bed induikenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben wel eens gesprekken samen ja
Zelfs uitlachen gaat mij moeilijk af bij Babette.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nu niet gehoord maar Rupie en dronken Babbel hebben dat gesprek afgelopen nacht ook al gevoerd. Moeten die twee zeggen
Zit brabbel al weer aan de pils? Wil vannacht weer iemand om uit te lachen hebben
Nee. Ze ontlopen elkaar meer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Oww waren ze vannacht ook al hierover bezig..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nu niet gehoord maar Rupie en dronken Babbel hebben dat gesprek afgelopen nacht ook al gevoerd. Moeten die twee zeggen
Zit brabbel al weer aan de pils? Wil vannacht weer iemand om uit te lachen hebben
hier of daar?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat het er weleens over ging dat die twee amper met mekaar omgaan maar vervolgens wel elkaars bed induiken
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat deden ze al toen jij nog BB keek
Ook als je die beelden bekijkt van hoe ze samen slapen dan ziet het er behoorlijk rommelig en afwerkerig uitquote:
Volgens mij mogen ze elkaar niet eens echt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook als je die beelden bekijkt van hoe ze samen slapen dan ziet het er behoorlijk rommelig en afwerkerig uit
Wendy en Jap hebben een ietwat vreemde bandquote:
Was vannacht niet moeilijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs uitlachen gaat mij moeilijk af bij Babette.
Dat ze het maar eens nuchter doen danquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy en Jap hebben een ietwat vreemde band
maar die is zeker wel bestaand
met pruikquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Morrie lekker douchen
Dat weet ik niet, ze was zich nog aan het uitkleden en daarna geen beeld meer op haarquote:
Hoorde eerder vandaag commentaar van haar over 30 cm ...... klinkt wel bekend hier neem ik aanquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze het maar eens nuchter doen dan![]()
Als Marciano dat doet zitten ook al zijn haren in de borstel, en is die kaalquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
Altijd zo knap van kapsters hoe ze met z’n ronde borstel altijd heel je kapsel er mooi uit laten zien !
En Net als Wendy bij haarzelf, als ik het doe blijven al mijn haren in die borstel zitten.
nee want dan kan jappie niet meer zeggen dat hij er niks meer van weet..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze het maar eens nuchter doen dan![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Marciano dat doet zitten ook al zijn haren in de borstel, en is die kaal
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde eerder vandaag commentaar van haar over 30 cm ...... klinkt wel bekend hier neem ik aan
Zo'n typische Wendy opmerking tussen neus en lippen doorquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa ik geloof je! had het zelf niet gehoord op de stream.
Heb het idee dat het niet uitmaakt. Erg vreemd. Wanda en Jappie zeggen allebei met elkaar verder te willen na het programma en ondertussen ligt Jappie om de zoveel tijd bij Wen in bed. Kan toch haast niet anders dat ze contact hebben gehad denk ik dan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee want dan kan jappie niet meer zeggen dat hij er niks meer van weet..
Ik snap die wanda niet als ze toch ziet dat hij met wendie ook in bed ligt als hij wat gezopen heeft..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het idee dat het niet uitmaakt. Erg vreemd. Wanda en Jappie zeggen allebei met elkaar verder te willen na het programma en ondertussen ligt Jappie om de zoveel tijd bij Wen in bed. Kan toch haast niet anders dat ze contact hebben gehad denk ik dan.
Ik snap het ook niet maar goed, mijn probleem niet dus lekker laten ketsenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik snap die wanda niet als ze toch ziet dat hij met wendie ook in bed ligt als hij wat gezopen heeft..
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:25 schreef D. het volgende:
Niemand die Babette even zegt dat dat echt niet kan?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n typische Wendy opmerking tussen neus en lippen door
Jappie schijnt, met de nadruk op schijnt.. want dat hoorde ik vanmiddag op de stream, heel heel erg graag te knuffelen... en daar veel behoefte aan te hebben..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar goed, mijn probleem niet dus lekker laten ketsen
Huidhongerquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jappie schijnt, met de nadruk op schijnt.. want dat hoorde ik vanmiddag op de stream, heel heel erg graag te knuffelen... en daar veel behoefte aan te hebben..
knuffelbehoefte
brrrrr engwoordquote:
met Gjquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: stel dat ik volgende week naar huis moet, mag ik dan nog shoppen?
Zoë: ja natuurlijk, dan sturen we het naar je huis........
zohee dat kwam er vanzelfsprekend uit, is vast en zeker eerder gedaan!
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
zohee dat kwam er als vanzelfsprekend uit, is vast en zeker eerder gedaan!
Heeft ze haar karbonade al opgeknabbeld onder het dekbed?quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:33 schreef Sestra666 het volgende:
sjenet ligt al in bed te lezen geloof ik
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
zohee dat kwam er als vanzelfsprekend uit, is vast en zeker eerder gedaan!
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk dat hij dan echt luiers van z'n laatste geld wil gaan kopen voor de achterblijvers.
ze is dr nagels aan het vijlen nuquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft ze haar karbonade al opgeknabbeld onder het dekbed?
Vond Isaac ook (uiteraard), maar die verpakte het in een compliment.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
Zoe vind Wendy ouder met dit haar
naar kind
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Denk dat hij dan echt luiers van z'n laatste geld wil gaan kopen voor de achterblijvers.
nieuwe nieuwequote:
Berend zei dat ie zich vast ging ketenen aan de loods maar ging vervolgens een halfuur zitten klaverjassenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:37 schreef KinKiJan het volgende:
ja ze heeft ze al 15 jaar vertelde Wendyquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe nieuwe
ze heeft het al eens laten doen???
(ik weet het niet meer zeker )
Mss omhoog laten zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwe nieuwe
ze heeft het al eens laten doen???
(ik weet het niet meer zeker )
Oh ja dan ben je toe aan versequote:Op woensdag 24 mei 2023 21:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ze heeft ze al 15 jaar vertelde Wendy
quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:42 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë komt tot de ontdekking dat Imadiddin geen moslim is.......... mogguhhhhhhhh
Op de streams was er idd niet veel te beleven. Vanochtend, begin van de middag een Babette die iedereen bijna in slaap lulde.quote:
Die moet bijna versleten stembanden hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Op de streams was er idd niet veel te beleven. Vanochtend, begin van de middag een Babette die iedereen bijna in slaap lulde.
De zomerbanden zitten er weer opquote:Op woensdag 24 mei 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moet bijna versleten stembanden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |