Ik 2,5 week geleden al johquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Idem! Ik heb 11 minuten na jou hetzelfde besloten!
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier zat ik ook nog over te twijfelen, maar uiteindelijk geen kaartje gehaald.
Omdat ik samen met een vriend erheen zou gaan, maar die wil toch niet vanwege de prijs. Dat houdt me ook een beetje tegen, want 45 euro is duur en het is op dinsdag of woensdag.quote:
ah zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat ik samen met een vriend erheen zou gaan, maar die wil toch niet vanwege de prijs. Dat houdt me ook een beetje tegen, want 45 euro is duur en het is op dinsdag of woensdag.
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het wel een mooi moment om aan een lang weekend te beginnen.
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Had je dit al gezien @:Luctor.et.Emergo?
100 euro? Dan haak ik al snel af, of het moet echt iets unieks zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah zo.
Het is idd een beetje prijzig, maar de concerten waar ik heen ga schommelen de prijzen tussen 30 euro en 100 euro
Ja, voordeel van vroeg beginnen. Vroeg klaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu al.
Dat klinkt eigenlijk wel heel aantrekkelijk om dat goede voorbeeld te volgen eigenlijk.
Ja, zó vroeg begin ik nu ook weer niet dat ik nog eerder kan stoppen.quote:
Ik ben nu ook gestopt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, voordeel van vroeg beginnen. Vroeg klaar.
[..]
Ja, zó vroeg begin ik nu ook weer niet dat ik nog eerder kan stoppen.
Zekerquote:Op vrijdag 26 mei 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een erg lang weekend.
Ik had dus om 11:59 mijn laptop uit gedaan, een minuut te kort gewerkt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, voordeel van vroeg beginnen. Vroeg klaar.
[..]
Ja, zó vroeg begin ik nu ook weer niet dat ik nog eerder kan stoppen.
Dinsdag een minuut eerder beginnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had dus om 11:59 mijn laptop uit gedaan, een minuut te kort gewerkt.
Ik leid een ruig en gevaarlijk leven.
Dan zit ik in Parijsquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dinsdag een minuut eerder beginnen.
Je bent heel erg rock en roll, Arizonaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Minuut eerder vertrekken uit Paris dan.quote:
#livingontheedgequote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja hequote:
Ojaaaaa ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn op RG. Vooral naar wat ze eromheen organiseren. In Rotterdam vind ik dat ook altijd zo leuk georganiseerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja he
Zondag t/m woensdag. En de dinsdag zitten we bij Roland Garros
Ik kijk er enorm naar uit
Jaaa ik ook! Ik ben uiteraard ook erg benieuwd naar de wedstrijden die we gaan zien (welke dat zijn weet je pas een dag van tevoren) maar vooral ook naar hoe het is om op zo'n groot sportevenement te zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ojaaaaa ik ben zo benieuwd hoe het gaat zijn op RG. Vooral naar wat ze eromheen organiseren. In Rotterdam vind ik dat ook altijd zo leuk georganiseerd.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILER: oma updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een topic op reddit aanmakenquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
Ik zit hier weer bij Steunende collega. Ik heb er wat van gezegd vanmorgen (vond ik heel dapper van mexelf) , zo van Wat zit je toch te zuchten en te steunen. Zegt ie: ja, ik moet zoveel klikken en ik ben niet helemaal fit de laatste dagen.
Hij doet dit al sinds hij hier werkten hij heeft het echt niet door. Hij zucht, steunt, kreunt, neuriet, brabbelt en lacht vrolijk door
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik nu
Tof, zit je de hele dag dan aan één baan of kun je vrij over het hele park lopen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 16:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaa ik ook! Ik ben uiteraard ook erg benieuwd naar de wedstrijden die we gaan zien (welke dat zijn weet je pas een dag van tevoren) maar vooral ook naar hoe het is om op zo'n groot sportevenement te zijnHoe dat is qua sfeer, eten, terrein enzo
![]()
Rotterdam ben ik nog nooit geweest, ik zag toevallig wel dat vandaag daarvoor de kaartverkoop weer is gestart voor 2024.
Wij hebben kaartjes voor het een na grootste court (Suzanne Lenglen). Daar hebben we vaste zitplaatsen voor de hele dag en dan zou je daar gemiddeld 4 wedstrijden kunnen kijken. Maar je kunt ook naar alle andere banen, behalve de állergrootstequote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tof, zit je de hele dag dan aan één baan of kun je vrij over het hele park lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |