Deze Live gaan volgen. Het is wel elke dag om 9 uur 's avondsquote:Op zondag 31 december 2023 06:21 schreef svann het volgende:
Woensdag 3 Januari start een nieuwe serie op de BBC !
22:00 uur, BBC 1.
https://www.bbc.co.uk/programmes/m001ttsn
[ afbeelding ]
[..]
Een uur tijdsverschil toch?quote:Op zondag 31 december 2023 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze Live gaan volgen. Het is wel elke dag om 9 uur 's avonds
O ja, 22:00 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net NZ aan het bingen. Onder de deelnemers een vrouw zonder haar en een man die 'legally blind' is.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ook wel opvallend, en iets wat je vaker in Engeland ziet, maar zelden in Nederland: Twee deelnemers met een handicap. Jonny mist (een deel van) een been, en die jonge meid mist een hand en heeft lang (nog steeds?) met een stoma geleefd.
Er was er bij Survivor ook al een die een onderbeen miste, en die kwam nog heel ver ook.
Kan Nederland wel een voorbeeld aan nemen. Bij A Place in the Sun is er ook een presentator die in een rolstoel zit volgens mij.
Nog een reden om te kappen met recyclen van al die tweede, en derderangs BN'ers in TV-programmas, waar ze vaak vooral inzitten om zichzelf in de kijker te spelen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:33 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ben net NZ aan het bingen. Onder de deelnemers een vrouw zonder haar en een man die 'legally blind' is.
Aan Nederlandse series doen vaak BN'ers mee en daar zitten niet zoveel mensen met een (fysieke) beperking tussen.
Ze pakken het groots aan, net als Moltalk op 3 direct na de uitzending op 1 hebben ze een vergelijkend The Traitors:Uncloaked op BBC2 die direct na de uitzending van BBC1 begint.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:20 schreef svann het volgende:
Vanavond de derde aflevering.
Was er even niet op bedacht dat de BBC zoiets vaak op achtereenvolgende avonden uitzend.
(Telkens woensdag, donderdag, vrijdag).
Gelukkig opgenomen, dus nu aflevering twee eerst kijken.
Thnx, dat had ik gemist.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:03 schreef spapaars het volgende:
Ze pakken het groots aan, net als Moltalk op 3 direct na de uitzending op 1 hebben ze een vergelijkend The Traitors:Uncloaked op BBC2 die direct na de uitzending van BBC1 begint.
Heb jij het gekeken?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze pakken het groots aan, net als Moltalk op 3 direct na de uitzending op 1 hebben ze een vergelijkend The Traitors:Uncloaked op BBC2 die direct na de uitzending van BBC1 begint.
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb jij het gekeken?
Ik heb het opgenomen maar nog niet aan gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:25 schreef svann het volgende:
Gisteravond aflevering 7 van BBC seizoen 2 gekeken.
Geweldig, wat een sfeertje wordt daar gecreëerd! Aansluitend moet je echt dat Uncloaked kijken.Leuk seizoen inderdaad! En niet zo emo doen als ze iemand eruit hebben gegooid. That's the game!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BBC S2 E9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BBC S2 E12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het bij de BBC USA S1 editie zo merkwaardig dat de wanhopige "I swear to god I'm a faithful"-s over tafel vlogen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Leuk seizoen inderdaad! En niet zo emo doen als ze iemand eruit hebben gegooid. That's the game!
Ook regelmatig bij Pointless enzo. Volgens mij is daar een speciale wet voor in Engeland.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ook wel opvallend, en iets wat je vaker in Engeland ziet, maar zelden in Nederland: Twee deelnemers met een handicap. Jonny mist (een deel van) een been, en die jonge meid mist een hand en heeft lang (nog steeds?) met een stoma geleefd.
Er was er bij Survivor ook al een die een onderbeen miste, en die kwam nog heel ver ook.
Kan Nederland wel een voorbeeld aan nemen. Bij A Place in the Sun is er ook een presentator die in een rolstoel zit volgens mij.
Ik neem je even mee naar het topic wat hiervoor bedoeld isquote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen aan seizoen 1 van België. Er staan nog veel meer landen op Videoland, heeft iemand die gezien en zijn er aanraders?
Oh yay, dankjewel!quote:Op maandag 8 april 2024 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem je even mee naar het topic wat hiervoor bedoeld isIk heb volgens mij inmiddels vijf franchises gezien (inclusief Nederland), en denk dat mijn top als volgt is:
1 UK
2 Australië
3 België
4 Nederland
5 USA
Eens, met uitzondering van Australië. Die doe ik op de laatste plek. Extreem weinig zendtijd voor de ronde tafel en theorieën. Daardoor veel minder spannend en sensationeel en lastiger te volgen.quote:Op maandag 8 april 2024 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem je even mee naar het topic wat hiervoor bedoeld isIk heb volgens mij inmiddels vijf franchises gezien (inclusief Nederland), en denk dat mijn top als volgt is:
1 UK
2 Australië
3 België
4 Nederland
5 USA
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef XMN8R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 3 mei is het tweede seizoen van The Traitors UK beschikbaar op Videoland!
Nog bedankt voor de tips, ik ben bijna klaar met UK en heb zó zitten genieten!quote:Op maandag 8 april 2024 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
1 UK
2 Australië
3 België
4 Nederland
5 USA
Nu al zin in!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef XMN8R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 3 mei is het tweede seizoen van The Traitors UK beschikbaar op Videoland!
Is op BBC1 al uitgezonden, en direct na de uitzending op BBC2 napraten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zo'n voorgevoel dat ik na deze serie niet echt meer zal genieten van de komende Nederlandse Halloween serie. UK, USA en AUS zijn toch allemaal een heel stuk beter, zowel productie, presentator als deelnemers.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:46 schreef XMN8R het volgende:
Zo dom en achterlijk vind ik Sam niet hoor, hij heeft het spel briljant gespeeld. Ik vond het heerlijk om te zien en te volgen.
De finale was lekker spannend en nog nooit eerder vertoond, in geen enkele serie wereldwijd. Het bleef tot het allerlaatste moment onduidelijk hoe het zou gaan aflopen.Heb jij het toevallig over US 1? Want de namen zeggen me weinig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zo'n voorgevoel dat ik na deze serie niet echt meer zal genieten van de komende Nederlandse Halloween serie. UK, USA en AUS zijn toch allemaal een heel stuk beter, zowel productie, presentator als deelnemers.
Australië (1) vond ik de minste van allemaal trouwens. Die hebben het concept van de ronde tafel niet begrepen. 2 moet ik nog kijken dus weer niet of die verbeterd is.Hotapnyc
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:46 schreef XMN8R het volgende:
Zo dom en achterlijk vind ik Sam niet hoor, hij heeft het spel briljant gespeeld. Ik vond het heerlijk om te zien en te volgen.
De finale was lekker spannend en nog nooit eerder vertoond, in geen enkele serie wereldwijd. Het bleef tot het allerlaatste moment onduidelijk hoe het zou gaan aflopen.Ongelooflijk dom gespeeld van de getrouwen vond ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zo'n voorgevoel dat ik na deze serie niet echt meer zal genieten van de komende Nederlandse Halloween serie. UK, USA en AUS zijn toch allemaal een heel stuk beter, zowel productie, presentator als deelnemers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:41 schreef Magica het volgende:
Ongelooflijk dom gespeeld van de getrouwen vond ik.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
Volgens mij speelden ze in seizoen 1 en/of 2 wel voor zilver. Alleen ging die zilverpot naar een kijker thuis ipv de kandidaten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:52 schreef XMN8R het volgende:
De eerste twee afleveringen van het derde seizoen van De Verraders BE staat op Videoland.
Ze spelen de opdrachten alleen voor toegang tot de wapenkamer en niet voor zilver.
Was dat vorige seizoenen ook al? Spelen ze in België dan alleen voor de eer?
Ja apart, daarom lijkt de noodzaak om verraders weg te spelen ook minderquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:52 schreef XMN8R het volgende:
De eerste twee afleveringen van het derde seizoen van De Verraders BE staat op Videoland.
Ze spelen de opdrachten alleen voor toegang tot de wapenkamer en niet voor zilver.
Was dat vorige seizoenen ook al? Spelen ze in België dan alleen voor de eer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |