quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef XMN8R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 3 mei is het tweede seizoen van The Traitors UK beschikbaar op Videoland!
Nog bedankt voor de tips, ik ben bijna klaar met UK en heb zó zitten genieten!quote:Op maandag 8 april 2024 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem je even mee naar het topic wat hiervoor bedoeld isIk heb volgens mij inmiddels vijf franchises gezien (inclusief Nederland), en denk dat mijn top als volgt is:
1 UK
2 Australië
3 België
4 Nederland
5 USA
Nu al zin in!quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:08 schreef XMN8R het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf 3 mei is het tweede seizoen van The Traitors UK beschikbaar op Videoland!
Is op BBC1 al uitgezonden, en direct na de uitzending op BBC2 napraten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zo'n voorgevoel dat ik na deze serie niet echt meer zal genieten van de komende Nederlandse Halloween serie. UK, USA en AUS zijn toch allemaal een heel stuk beter, zowel productie, presentator als deelnemers.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:46 schreef XMN8R het volgende:
Zo dom en achterlijk vind ik Sam niet hoor, hij heeft het spel briljant gespeeld. Ik vond het heerlijk om te zien en te volgen.
De finale was lekker spannend en nog nooit eerder vertoond, in geen enkele serie wereldwijd. Het bleef tot het allerlaatste moment onduidelijk hoe het zou gaan aflopen.Heb jij het toevallig over US 1? Want de namen zeggen me weinig meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zo'n voorgevoel dat ik na deze serie niet echt meer zal genieten van de komende Nederlandse Halloween serie. UK, USA en AUS zijn toch allemaal een heel stuk beter, zowel productie, presentator als deelnemers.
Australië (1) vond ik de minste van allemaal trouwens. Die hebben het concept van de ronde tafel niet begrepen. 2 moet ik nog kijken dus weer niet of die verbeterd is.Hotapnyc
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:46 schreef XMN8R het volgende:
Zo dom en achterlijk vind ik Sam niet hoor, hij heeft het spel briljant gespeeld. Ik vond het heerlijk om te zien en te volgen.
De finale was lekker spannend en nog nooit eerder vertoond, in geen enkele serie wereldwijd. Het bleef tot het allerlaatste moment onduidelijk hoe het zou gaan aflopen.Ongelooflijk dom gespeeld van de getrouwen vond ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zo'n voorgevoel dat ik na deze serie niet echt meer zal genieten van de komende Nederlandse Halloween serie. UK, USA en AUS zijn toch allemaal een heel stuk beter, zowel productie, presentator als deelnemers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:41 schreef Magica het volgende:
Ongelooflijk dom gespeeld van de getrouwen vond ik.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
Volgens mij speelden ze in seizoen 1 en/of 2 wel voor zilver. Alleen ging die zilverpot naar een kijker thuis ipv de kandidaten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:52 schreef XMN8R het volgende:
De eerste twee afleveringen van het derde seizoen van De Verraders BE staat op Videoland.
Ze spelen de opdrachten alleen voor toegang tot de wapenkamer en niet voor zilver.
Was dat vorige seizoenen ook al? Spelen ze in België dan alleen voor de eer?
Ja apart, daarom lijkt de noodzaak om verraders weg te spelen ook minderquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:52 schreef XMN8R het volgende:
De eerste twee afleveringen van het derde seizoen van De Verraders BE staat op Videoland.
Ze spelen de opdrachten alleen voor toegang tot de wapenkamer en niet voor zilver.
Was dat vorige seizoenen ook al? Spelen ze in België dan alleen voor de eer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |