Maar weet wel van aanpakkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet echt, ze kan wat kort door de bocht zijn.
Mirthe is vaak verstrooid en afgeleid, als Janet niet had ingegrepen hadden ze zwarte schnitzels gehadquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:55 schreef Chanel5 het volgende:
Het ging even te hart bij Mirthe, kwam behoorlijke rook af en even later hoorde je haar al...tj abeter opletten meisje.
Vandaar dat Sjenet een beetje kordaatde leiding neemt, soort van kookles? Ze bedoelt het goed, ze is af en toe een rauwdauwer maar dat is haar natuur.
ah neeee ze heeft het vlees in het afwasteiltje gemarineerdquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:58 schreef xsaskiax het volgende:
Aha het donkere spul uit het teiltje was marinade
Zo dan, BOINK!quote:
Ik zou niet met haar samen kunnen werken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
Janet spoelt borden, bekers en bestek alleen met water af en zet ze in het afdruiprek
en niet vergeten als ze afdroogt.. is dat met de doek waar ze net ook al mee over de vettige kookplaat ging.. de kruimels mee van het aanrecht veegt etc etc etcquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
Janet spoelt borden, bekers en bestek alleen met water af en zet ze in het afdruiprek
Janet is niet één van de hygiënistequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
Sloopt ook het nodige...quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en niet vergeten als ze afdroogt.. is dat met de doek waar ze net ook al mee over de vettige kookplaat ging.. de kruimels mee van het aanrecht veegt etc etc etc![]()
maar ze werkt wel hard![]()
Nee beetje sop, maar ze is zo snel dat het niet te zien is. Daarbij doet ze dit al maanden zo en ze leven nog steeds.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
Als je niets doet sloop je weinig als je veel doet sloop je veelquote:
Precies, ze gaan niet zomaar doodquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee beetje sop, maar ze is zo snel dat het niet te zien is. Daarbij doet ze dit al maanden zo en ze leven nog steeds.
Ja heel veel is die vrouw ik zag haar ook toenet koekenpannen afnemen met een geel doekje🤢quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:00 schreef xsaskiax het volgende:
ieuwquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:04 schreef chufi het volgende:
Misschien wordt het tijd voor een muggennet om de loods heen .... of in 1e instantie om de keuken... dr zat eerder al 1 in de boterkuip ///
dat teiltje wordt al vanaf het begin gebruikt voor grote hoeveelheden voedsel, als een soort schaal.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ah neeee ze heeft het vlees in het afwasteiltje gemarineerd![]()
daarna spoelde ze de bak met de franse slag af..........
zonder zeepsop..
Deze kan ik op mezelf betrekken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je niets doet sloop je weinig als je veel doet sloop je veel
Que?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Vies had volgens mij juist Jeff apart gelegd in folie
Dat klopt.quote:
Ik vond het er als een schnitzel uit zien, maar dan zal het wel een gepaneerde karbonade zijn.quote:
1 grote die ze in snackbars ook vaak gebruikenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Ja die roosters met blauw licht, maar daar moet je er wel tig van ophangen dan.
(tegen de vliegen)
En dat ruikt dan lekker...quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 grote die ze in snackbars ook vaak gebruiken
maar om nu om de haverklap
bzzzzz te horen
Ja dat is dan wel lopende band werk daarquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 grote die ze in snackbars ook vaak gebruiken
maar om nu om de haverklap
bzzzzz te horen
Zie je wel, functioneert als grote schaal, dat teiltjequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:14 schreef greysbones het volgende:
oei nu gaat de salade in dezelfde bak als waar de karbonades in gemarineerd werden
waarvoorquote:
er is ook al eens eten in bewaardquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie je wel, functioneert als grote schaal, dat teiltje
ik geloof dat er ook al eens een grote hoeveelheid bami in is gemaakt, door Marciano
Moraquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat iemand anders de salade zou maken? en ik hoorde iets over bietensalade...
Daar is ze heel makkelijk in.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarvoor
als ze dat door de salade doet
mag Eunice hem niet meer
Moraima, maar die is ergens boos over.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat iemand anders de salade zou maken? en ik hoorde iets over bietensalade...
En gisteren de vis van Wendyquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie je wel, functioneert als grote schaal, dat teiltje
ik geloof dat er ook al eens een grote hoeveelheid bami in is gemaakt, door Marciano
quote:
die zijn voor muggen. Tegen de vliegen en andere zijn die tennisracketjes en daarmee slaanquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Ja die roosters met blauw licht, maar daar moet je er wel tig van ophangen dan.
(tegen de vliegen)
quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef humpty het volgende:
en vanavond zit iemand met zijn voeten in het teiltje
Neequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef humpty het volgende:
Ja met kunststof en dan alles erin zou ik lastig vinden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
brrrr
ik zou niks meer in dat teiltje durven doen
misschien kunnen ze er boterham bijdoenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe gaat de borden op volgorde leggen.
Neequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:17 schreef humpty het volgende:
Of bonen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kunnen ze er boterham bijdoen![]()
Misschien dar Erik er wel zijn voeten in wast...quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee
het teiltje wordt echt alleen als schaal gebruikt in de keuken
Hoe op hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien dar Erik er wel zijn voeten in wast...
quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
MIsschien gebruiken ze het wel om in te kotsen als ze te veel gezopen hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien dar Erik er wel zijn voeten in wast...
Regel 1. Nooit COS en eten.quote:
Gewoon of beschimmeld??quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heeft het in iedere geval met voedsel te makenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien gebruiken ze het wel om in te kotsen als ze te veel gezopen hebben
quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:25 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verbaas me er iedere keer weer over dat ze zoveel tv programma's, films e.d. kennen en de acteurs met naam en toenaam weten te benoemen.....volgens mij hoorden we net tig deelnemers van ex on the beach voorbijkomen en wisten ze alles over die lui te vertellen....
Denk dat het fanatieke kijkers van realiteit programma's zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:25 schreef xsaskiax het volgende:
Ik verbaas me er iedere keer weer over dat ze zoveel tv programma's, films e.d. kennen en de acteurs met naam en toenaam weten te benoemen.....volgens mij hoorden we net tig deelnemers van ex on the beach voorbijkomen en wisten ze alles over die lui te vertellen....
ja echt.... ik vind het knap dat vooral Zoë die moeite heeft met veel dingen dit allemaal feilloos weet te benoemenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het fanatieke kijkers van realiteit programma's zijn.
Bietsaladequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:30 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd naar de hoeveelheden !!??? Wat zijn die roze HOMPEN?
Met dat je het post hoor ik Janet "ziet er gezellig uit"quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver dat ziet er heel smerig uit
Het doet me denken een kinetisch zandquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met dat je het post hoor ik Janet "ziet er gezellig uit"
Schijnt ook heerlijk te zijn, Moraima heeft het eerder gemaakt..quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit en kleurrijk, volgens Mirtje ... ze heeft wel gelijk
quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
oh maar 5 kilo aardappels zit er door .... toch zo al 300 gram per persoon
Met wat ze de laatste tijd eten, zou je verwachten dat bij een aantal de verloren kilo's er weer snel bij zullen zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dat is 4 porties per persoon
Eentje van alle toekomstige ex-deelnemers dus (exclusief Isaac)quote:
Bietensalade met makreel toch? Of haring?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
veel te bleek voor 'n goede bietensalade
Zure haringquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bietensalade met makreel toch? Of haring?
Misschien een stelling opgooien voor een 'slang tussen al die slangen'quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe wil een (huis)spin die al die vliegjes eet
Doe mij dan maar de vliegen
Of een trio met Nadir en Isaac.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft liever 'n dubbele kapsalon
Die had zich voor dit avontuur dan ook al bij verschillende programma's gemeld, waaronder ook BB.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja echt.... ik vind het knap dat vooral Zoë die moeite heeft met veel dingen dit allemaal feilloos weet te benoemen
Genoeg brood, dus dat moet wel goed komenquote:
Dat rode prutje niet, dat ligt nu op de borden van Babs en Wendy.quote:
Biet,n.quote:
Piepers zitten allemaal in de bietensaladequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
Maar ze hadden dus geen aardappels voor bij het vlees ?
Ook volkomen ongeschikt voor trouwensquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die had zich voor dit avontuur dan ook al bij verschillende programma's gemeld, waaronder ook BB.
Ah, zijn ook niet zo lekker..maar in een salade wel eetbaarquote:
Apart aardappels in bietensalade of hoort dat zo?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Piepers zitten allemaal in de bietensalade
Ach als ze nog trek hebben en er is nog wat overquote:
Janet moet gewoon van haar schaamhaar afblijven tijdens het kokkerellenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:49 schreef xsaskiax het volgende:
Zowel Babette, Jeffrey als Sasha hebben een haar in hun eten....... Sasha zegt tegen Mirthe dat ze voortaan haar haren op moet steken (terecht)
hihiquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Janet moet gewoon van haar schaamhaar afblijven tijdens het kokkerellen
Neequote:Op woensdag 24 mei 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan me vergissen, maar legt Janet nou een karbonade verpakt in folie in haar eigen kast????
Ze gaat zichzelf lesgeven?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:53 schreef pingu66 het volgende:
Eunice start weer 3x in de week met balletlessen ?!?!
NIet op gelet. Zag haar wel rommelen maar hoe of wat weet ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan me vergissen, maar legt Janet nou een karbonade verpakt in folie in haar eigen kast????
It jonkje heeft wel meerdere verslavingen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
tis toch verbazingwekkend dat het probleem van Jasper
neusspray is![]()
Vastkokers in blokjes, maar niet zoals hun hebben gedaan. aardappelpuree en dat 'n salade noemen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Apart aardappels in bietensalade of hoort dat zo?
seks drugs en neussprayquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
It jonkje heeft wel meerdere verslavingen.
Snuff en Wodka.quote:
Jawel dus scherp gezienquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig zo'n haar in je eten, kan je gelijk flossenquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:49 schreef xsaskiax het volgende:
Zowel Babette, Jeffrey als Sasha hebben een haar in hun eten....... Sasha zegt tegen Mirthe dat ze voortaan haar haren op moet steken (terecht)
Hhm nja valt wel in de smaakquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vastkokers in blokjes, maar niet zoals hun hebben gedaan. aardappelpuree en dat 'n salade noemen.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
Jawel dus,
[..]
Jawel dus scherp gezien
en ze komt er daarna niet mee terugJij bent goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waarom?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja, net zoiets als die leverworst van Erikquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik je kastje bewaren, dat is goor
Ik hoop dat die karbonade er over een paar dagen zelf weer uit kruiptquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Mss heeft ze het overlegd.
Maar het zou ook zo maar kunnen dat we een achteroverdrukker hebben betrapt
Ja ook zoiets smerigs, denk mensen niet na ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als die leverworst van Erik
En toch snap ik niet hoezo iemand als Janet meedoet aan zoiets als dit aangezien veelal 'jongeren' en de eindwinst is onmogelijk. Waarbij op iedere moment makkelijk te elimineren want geen enkele individuele eliminatieproef zou ze halen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
Als zij iets door de loods zien kruipen weten wij watquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat die karbonade er over een paar dagen zelf weer uit kruipt
Dit zou dan ook voor nog een paar (ex)bewoners gelden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch snap ik niet hoezo iemand als Janet meedoet aan zoiets als dit aangezien veelal 'jongeren' en de eindwinst is onmogelijk. Waarbij op iedere moment makkelijk te elimineren want geen enkele individuele eliminatieproef zou ze halen.
Karbonkelquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat die karbonade er over een paar dagen zelf weer uit kruipt
Het mogen meedoen is ook best belangrijk voor ze.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch snap ik niet hoezo iemand als Janet meedoet aan zoiets als dit aangezien veelal 'jongeren' en de eindwinst is onmogelijk. Waarbij op iedere moment makkelijk te elimineren want geen enkele individuele eliminatieproef zou ze halen.
Jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als zij iets door de loods zien kruipen weten wij wat
Ze gaat dat geheid vergeten.......quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Als zij iets door de loods zien kruipen weten wij wat
Jawel dus,
[..]
Jawel dus scherp gezien
en ze komt er daarna niet mee terugHad Janneteket ook niet zo'n grote mond over mensen(Rupie en Imi) die jattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Die eet dat vanavond voor het slapen gaan gewoon op, zo gek is ze niet om het dagen daar te bewaren.quote:
K1 Jappie denk ikquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Wie ligt daar boven in dat stapelbed te slapen?
Ik dacht dat dat niet mocht.
Ja potver waar nou weer?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Wie ligt daar boven in dat stapelbed te slapen?
Ik dacht dat dat niet mocht.
Ik zie dit voor me, Janet half onder het dekbed aan haar karbonade knabbelend, ik hoop dat het op stream komt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die eet dat vanavond voor het slapen gaan gewoon op, zo gek is ze niet om het dagen daar te bewaren.
Het was stream 1, maar inmiddels zit dit in kamer 4quote:
Zie haar er voor aan dat ze dat op het toilet doet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me, Janet half onder het dekbed aan haar karbonade knabbelend, ik hoop dat het op stream komt.
Als je weet dat je toch niet kunt winnen (want dat is bij sommigen gewoonweg zo) dan moet je niet eens deel willen nemen imoquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het mogen meedoen is ook best belangrijk voor ze.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was stream 1, maar inmiddels zit dit in kamer 4
Jawel dus,
[..]
Jawel dus scherp gezien
en ze komt er daarna niet mee terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
's Avonds een vent, 's ochtends de volgende dag ook een vent.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
jappie heeft hoofdpijn
door zijn neusspray verslaving
en misschien ook wel omdat hij 3/4 fles wodka heeft gedronken gisteren (oa)
Stomme Janetquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zie haar er voor aan dat ze dat op het toilet doet.
Missen we het ook nog
dat hij met wendy bezig is geweest helpt waarschijnlijk ook niet meequote:Op woensdag 24 mei 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends de volgende dag ook een vent.
En dat mag dan opeens allemaal wél uitgezonden worden?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dit voor me, Janet half onder het dekbed aan haar karbonade knabbelend, ik hoop dat het op stream komt.
¤5 op je muilquote:
Ben ik niet met je eens.Ik zie er best veel die het als een soort vakantie zien terwijl ze weten kansloos te zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je weet dat je toch niet kunt winnen (want dat is bij sommigen gewoonweg zo) dan moet je niet eens deel willen nemen imo
Wendy had in ieder geval geen hoofdpijn vannachtquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij met wendy bezig is geweest helpt waarschijnlijk ook niet mee
Vandaar dat het me ineens opviel, inpakken, weglopen, in haar kast rotzooien en met lege handen terugkomenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had Janneteket ook niet zo'n grote mond over mensen(Rupie en Imi) die jatten
Katerquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh hij heeft hoofdpijn hoorde ik net.
Dus dan mogen ze
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
¤5 op je muil
Handig toch als je terug kan spoelen
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dat mag dan opeens allemaal wél uitgezonden worden?
Er schijnen er ook in te zitten die niet mee doen om te winnen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je weet dat je toch niet kunt winnen (want dat is bij sommigen gewoonweg zo) dan moet je niet eens deel willen nemen imo
Babs bijv.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnen er ook in te zitten die niet mee doen om te winnen.
Jammer van die vastlopers, maar soms is het best wel fijn als je terug kan spoelen, dat is nu maar weer geblekenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ja lukt met pip in pip
Krijg dan wel vaker een vastloper
Ik vond het vaag , er is niet echt te zien op beeld wat ze pakt, bovendien waren de karbonades per persoon en iedereen heeft een karbonade gehad.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaar dat het me ineens opviel, inpakken, weglopen, in haar kast rotzooien en met lege handen terugkomen
Ja deze was mooiquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer van die vastlopers, maar soms is het best wel fijn als je terug kan spoelen, dat is nu maar weer gebleken
Er waren 4 over.Lekker voor Janet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het vaag , er is niet echt te zien op beeld wat ze pakt, bovendien waren de karbonades per persoon en iedereen heeft een karbonade gehad.....
Wat kreeg Eunice dan?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het vaag , er is niet echt te zien op beeld wat ze pakt, bovendien waren de karbonades per persoon en iedereen heeft een karbonade gehad.....
Nope die heeft ze in de vriezer gedaan, voor wanneer er iets met vis was en dat Jasper en Zoë dan ook iets zouden kunnen etenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren 4 over.Lekker voor Janet.
Janet vertelde aan Eunice, Sasha en anderen dat er nog 3 over waren en in de vriezer lagen, voor als er vis was, voor Zoë en Jasperquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er waren 4 over.Lekker voor Janet.
sinds een week of 2 wekenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Niet meegekregen dat dat niet meer mag.
Hoezo niet meer dansen dan?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet vertelde aan Eunice, Sasha en anderen dat er nog 3 over waren en in de vriezer lagen, voor als er vis was, voor Zoë en Jasper
#teamWendy.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:24 schreef Limbus het volgende:
Ik kijk nog liever naar Wendy die haar haren verft dan aandachtsorgel Eunice
Dansen is leuk, dan hebben ze plezier, dat mag niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Dat is niet best...quote:
ze vraagt aan Wendy of ze er ook bij komt zitten boven...... dezelfde Wendy die ze vannacht onder een aantal bussen gooidequote:Op woensdag 24 mei 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
Babs gaat bij Zoe zitten
die niet boven wil zitten de hele dag Zoe
De dj booth alleen gebruiken voor mixen of met zijn tweeën als de ander moet leren te mixen. Niet draaien voor op te dansen. Weet dat het nu niet echt zo is maar gewoon leuk om te zeggen gele kaart voor eunice ( en immi)quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:23 schreef Ebinas het volgende:
Jemig zeg, terwijl ze dan vaak dikke pret hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds een week of 2 weken
dj-en mag
maar niet dansen en muziek aan
Nee niet doen Wendy ook niet voor de gezelquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ze vraagt aan Wendy of ze er ook bij komt zitten boven...... dezelfde Wendy die ze vannacht onder een aantal bussen gooide
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De dj booth alleen gebruiken voor mixen of met zijn tweeën als de ander moet leren te mixen. Niet draaien voor op te dansen. Weet dat het nu niet echt zo is maar gewoon leuk om te zeggen gele kaart voor eunice ( en immi)
Veel dingen waar ze plezier aan/mee beleven lijken te worden verboden/afgenomen, wie weet wat er nog gaat volgenquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, terwijl ze dan vaak dikke pret hebben![]()
Maar zo te zien zijn de regel alweer vergeten
De een mag meer dan de ander...quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, terwijl ze dan vaak dikke pret hebben![]()
Maar zo te zien zijn de regel alweer vergeten
Verdorie, Wendy moest eens weten hoe ze over de tong gaat bij Babette en Zoëquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee niet doen Wendy ook niet voor de gezel
Ik hoop op de peuken dat daar een verbod op komt...quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Veel dingen waar ze plezier aan/mee beleven lijken te worden verboden/afgenomen, wie weet wat er nog gaat volgen
Omdat?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop op de peuken dat daar een verbod op komt...
oh de mails leest ze toch niet/later/wanneer het haar uitkomt, er stonden vanmorgen of zo toch ook nog 4 ongelezen mailsquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:32 schreef pingu66 het volgende:
Brief aan de manager : wij komen de dj booth ophalen.
Dit is dus echt een nummer?quote:
Omdat ik dat leuk zou vinden, het is tenslotte werk zegt Jefrey toch. Nou op je werk mag je ook niet rokenquote:
Dan boffen ze, ze roken buiten op een daarvoor bestemde plekquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk zou vinden, het is tenslotte werk zegt Jefrey toch. Nou op je werk mag je ook niet roken
Meer naar het eind toe kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Veel dingen waar ze plezier aan/mee beleven lijken te worden verboden/afgenomen, wie weet wat er nog gaat volgen
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop op de peuken dat daar een verbod op komt...
Vele werkplekken hebben een aparte rook ruimte of buiten op de stoep.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat ik dat leuk zou vinden, het is tenslotte werk zegt Jefrey toch. Nou op je werk mag je ook niet roken
Mozart was vrij doof.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zal Mozart maar zijn en dit opeens horen
quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan boffen ze, ze roken buiten op een daarvoor bestemde plek
lekker hoorquote:
oh die epileert Janet graag en anders Mirthe welquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor
FEBO zoomt nog even in op de neusharen van Jappie
Ik mag hier niks op zeggen...quote:
Die denkt ze ook te kunnen onderdrukken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:41 schreef woxxel het volgende:
T lijkt erop dat eunice de laatste tijd aansluiting zoekt bij morri
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |