-knip- het is hier geen SC die een deurtje verderquote:
Aangekocht.. zaten maar 2 pijlen bijquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:00 schreef chufi het volgende:
Wat extra pijlen zou wel wenselijk zijn geweest .. Is dit een aangekocht iets of moet het nog terug?
-knip SC is een deurtje verderquote:
3 lijkt me standaard, maar ja tis en blijft tvquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Aangekocht.. zaten maar 2 pijlen bij
Vond het ook raar dat er maar 2 bij zaten.. vaak zitten er 3 bijquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
3 lijkt me standaard, maar ja tis en blijft tv
Het was ook gisteren geleverd met de spullen van de obstacle run. En er werd gisteren gezegd dat ze de pijl en boog mochten houden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
3 lijkt me standaard, maar ja tis en blijft tv
gewoon ff de tiktok link aanklikkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik leave.En wat ziet ze er goed uit.
Jij begon over Bern.quote:
Klootviool.quote:
En terecht.Dat greys het leuk vindt is tot daaraantoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:10 schreef Monique___ het volgende:
regie was het ook zat dat kattengejank
Hoe dan....quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En terecht.Dat greys het leuk vindt is tot daaraantoe.
Zo doet ze me een beetje aan The hunger games denken.quote:
maar dan de slechte uitvoering daarvan.........quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo doet ze me een beetje aan The hunger games denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sas is geen lelijke damequote:Op woensdag 24 mei 2023 15:15 schreef Monique___ het volgende:
Wat ik al zei: dan wel de slechte uitvoering van haar:
[ afbeelding ]
Ze heeft heel dun haar valt me wel eens op. En ze lijkt er weinig aan te doen.. aan haar coupe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas is geen lelijke dame
ander haar zou al schelen
misschien kan ze het brood gaan tellenquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:20 schreef Monique___ het volgende:
hoor zowie zeggen dat het ergens? een bende is.. vre-se-lijk zegt ze
Zoe en tellen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan ze het brood gaan tellen
Super gezel.quote:
Op haar LinkedIn heeft ze veel langer haar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze heeft heel dun haar valt me wel eens op. En ze lijkt er weinig aan te doen.. aan haar coupe.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
ahh zowie zegt in de keuken dat de gebarentaal alleen is bedoeld om te oefenen en niet om te communiceren met elkaar![]()
![]()
Kinderhandjesquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:48 schreef Monique___ het volgende:
de ring van jappie is nog steeds te groot.. ook al is hij een maat kleiner
hij is voor iedere vinger echt te groot
zowie gaat naar achter mailen of hij toch nog een keer geretourneerd mag worden..
roes uitslapen, die had hem aardig zitten en pas laat/ vroeg vanmorgen naar bed gegaanquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
ligt babs nu gewoon sneaky te slapen in de cabana?![]()
vind het wel slim van drquote:Op woensdag 24 mei 2023 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
roes uitslapen, die had hem aardig zitten en pas laat/ vroeg vanmorgen naar bed gegaan
Nee hoor Babs houdt niet van drinken čn zot hier niet voor het geld.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
roes uitslapen, die had hem aardig zitten en pas laat/ vroeg vanmorgen naar bed gegaan
ze hebben de hele dag geklust om dit te makenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom hout verspillen om overdag een vuurtje aan te maken?
Eunice ligt ook voor apegapenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het wel slim van dr
het valt niet op
Zoe zal ze zo wel wekkenquote:
gelukkig is Zoe totaal niet ordinairquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind d het niet kunnen dat Zoë tegen een man an 40 zegt : houd je smoel
😅quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig is Zoe totaal niet ordinair
er bewoog heel even een arm van haar..quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Shot vol op slapende Bep.
Dus het mag gewoon
ze kletste net ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
lekker de binnenkant van de ogen verder bekijken
![]()
[ afbeelding ]
Inmiddels wel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog steeds dat de laatste maanden van EJVJL worden zoals de laatste weken van BB met Jill als winnaar
gewoon gezellig
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er bewoog heel even een arm van haar..
Te dik voor een zweetpak eerst afvallenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
morrie kijkt wat de kaarten haar vertellen
[ afbeelding ]
5xlquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
Morri beus want pak te klein ( 10 XL ?!?!)
Die 2 kunnen wel met elkaar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:31 schreef Monique___ het volgende:
jeff en morrie gaan straks aan de wandel
ja die gaan leuk samenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die 2 kunnen wel met elkaar.
Is wel leuk om naar te kijken
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
getverdemme mirthe voelt aan de binnenkant van de broek van ruppie.. ' oh je broek is helemaal nat'![]()
daar voel je toch niet aan.. vieze zweetpak..
Te veel gezopen gisteren dan nu slapenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:35 schreef schizolientje het volgende:
De dames lekker slapen en straks gezond weer op. Mag schijnbaar nu
Schuif is op, doen we even om en om tikkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:42 schreef Monique___ het volgende:
stem: beste babbette wil jij je microfoon controleren wendy en jasper ook..
jeff: tijd om wakker te worden jongens kom op werken, werkuhhh![]()
en veel snoepen erbijquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:46 schreef Clasientje het volgende:
Als Moraima Brood blijft eten met Kaas, chips, snoepen, Aardappelen en Rijst en heel erg weinig bewegen tja dan dan schiet het ook niet op met afvallen.
Ik vind dit ook wel leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:47 schreef Ebinas het volgende:
't is idd wel een leuke pijl en boog.
Niet zo'n flutding
Ook het plezier wat ze hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is ook een leuk ding![]()
![]()
morrie doet het![]()
ik weet dat decathlon dit verkoopt..quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:50 schreef Ebinas het volgende:
Ben het aan het zoeken.
Hebben ze het van Bol?
Ik kan hier echt van genieten die twee.quote:
Ah superquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet dat decathlon dit verkoopt..
ze hebben dit volgens mij van achter gekregen.. gekocht..
en ze vonden het ook raar dat er maar 2 pijlen bij zaten....
normaal zitten er 3 bij..
https://www.decathlon.nl/(...)yMoplkRoCFEcQAvD_BwE
quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hier echt van genieten die twee.
Ja ze hebben hem ook in het rood zoals die ophangt bij JAAquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah super![]()
Zie die rode daar ook.
toch nog 50 euro.
Wel waard, maar voor even voor de lol zomaar, nog maar even niet
en kaarters...........quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:08 schreef spapaars het volgende:
Zie wat in het zwembad, maar de regie ziet vooral hangers en liggers.
Je loopt een beetje achter skat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ik hoor het nu pas.. de mosselen en oesters.. van marciano
en de manager heeft nog geld achter de hand want zogenaamd niemand weet.. al weten ice en brabbel het en de Febo.. voor het weekendquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben voedsel tot vrijdag, dus verwacht morgen wel een verdienopdracht.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zit ze niet ergens onder water verstopt??????
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vandaar die smile van Isaak.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zit tussen al die boeken geen kookboek ?
Neequote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan een klein bedrag voor dat handlezen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en de manager heeft nog geld achter de hand want zogenaamd niemand weet.. al weten ice en brabbel het en de Febo.. voor het weekend
Gebarentaal.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan een klein bedrag voor dat handlezen.
Point taken.quote:
Ach... die ligt er lekker bijquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:22 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe ligt lekker op het luchtbedje![]()
edit link werkte niet
[ afbeelding ]
De uitvluchten komen nu alquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:25 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: als ik aankom van het stoppen met roken dan begin ik weer
Ja precies... ze moet nog gaan stoppen.....quote:
Isaac bhv-erquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:26 schreef woxxel het volgende:
Op fb wordt gezegd dat er een mol in zit.
Ik denk wel 2.
Isaak als de bhv-er en babette als gespreksleider
Dat ook ja, ik durf daar wel een weddenschap op af te sluitenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja precies... ze moet nog gaan stoppen.....
wil ook nog wel zien als er een fles alcohol voor haar neus staat of ze dan nog zo standvastig is om niet meer te drinken
Hij is volgens mij wel de aangewezen BHV-er binnen de loods. Maar ik zou het ook liever zelf bekijken dan dat ik hem iets zou toevertrouwenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac bhv-er![]()
Ik zou hem nog geen pleister laten plakken.
Ik denk wel 3...quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:26 schreef woxxel het volgende:
Op fb wordt gezegd dat er een mol in zit.
Ik denk wel 2.
Isaak als de bhv-er en babette als gespreksleider
stoppen met roken en alcohol gaat haar niet lukken.. dat is wel een ding wat zeker isquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ook ja, ik durf daar wel een weddenschap op af te sluiten
Ik zou gelijk zakken !quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac bhv-er![]()
Ik heb hem toen bezig gezien met die bhv-cursus, maar dat zag er niet erg betrouwbaar uitquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel de aangewezen BHV-er binnen de loods. Maar ik zou het ook liever zelf bekijken dan dat ik hem iets zou toevertrouwen
Mirthequote:Op woensdag 24 mei 2023 17:27 schreef Monique___ het volgende:
wie gooide nu dat koude water op marciano?
Ja dat klopt. Maar hij kan boos worden als t eerstehulp koffertje niet bij zijn kast staatquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:28 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik zou gelijk zakken !
Hoe hij die brandwond heeft behandeld.
Af en toe is ze best grappigquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toch Mirthe.. kon het me niet voorstellen van haar
maar wel dus..
viel niet goed
Ja die moet een vaste plek hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:30 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar hij kan boos worden als t eerstehulp koffertje niet bij zijn kast staat
En Babette gesprekleider ze praat alleen zelf en niemand krijgt een kans om iets te zeggenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac bhv-er![]()
Wat is dat toch met die lage broeken.quote:
Jaaa okeee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Babette gesprekleider ze praat alleen zelf en niemand krijgt een kans om iets te zeggen
Nee ze stuurt haar niet weg, ze ging zich even afdrogenquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:37 schreef Monique___ het volgende:
sjennet net tegen jeff: mirthe komt helpen..
nu stuurt ze mirthe weer weg...
denk dat sjennet lekker alleen in de keuken haar ding wilt doen
quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze stuurt haar niet weg, ze ging zich even afdrogen
vond het meer zo van: ga maar lekker je ding doen... dan doe ik mijn ding hierquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze stuurt haar niet weg, ze ging zich even afdrogen
Mirthe vraagt wat ze kan doen, Janet zegt wat, Dan vraagt Mirthe of ze zich even mocht afdrogen en zegt Janet ga maar lekker.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vond het meer zo van: ga maar lekker je ding doen... dan doe ik mijn ding hier
ik zie hetquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe vraagt wat ze kan doen, Janet zegt wat, Dan vraagt Mirthe of ze zich even mocht afdrogen en zegt Janet ga maar lekker.
Mirthe is nu gewoon aan het helpen
Moraimaquote:
Dat dus..............vind sjennet niet vriendelijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is Janet toch een bitch...... ik heb gesegttttttt dat iedereen mag helluppuh....... maar mevrouw is beledigdddddd, iedereen mag helluppuhhhhh hoor..... Jeff mag ook helluppuhhhhhhh (die stuurde ze net ook al weg!!!)
Oke het vlees wordt in roomboter gebakken, aangebakken, dan gaat het in de oven.....ze waarschuwt Mirthe om het niet te laten verbranden........
Ik vind het haar op een vriendelijke toon zeggen, niet bitchies aan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Wat is Janet toch een bitch...... ik heb gesegttttttt dat iedereen mag helluppuh....... maar mevrouw is beledigdddddd, iedereen mag helluppuhhhhh hoor..... Jeff mag ook helluppuhhhhhhh (die stuurde ze net ook al weg!!!)
Oke het vlees wordt in roomboter gebakken, aangebakken, dan gaat het in de oven.....ze waarschuwt Mirthe om het niet te laten verbranden........
zodat het precies gaat zoals sjennet het wilquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:45 schreef humpty het volgende:
Ooh gaat over Morrie....en Mirthe krijgt instructies in de keuken
Dan hebben we het allebei anders gehoordquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het haar op een vriendelijke toon zeggen, niet bitchies aan.
Dit,quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janet is gewoon kordaat, ze zei het helemaal niet onvriendelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakte daarnet een teiltje dat even door smoezelig water gegaan was droog/schoon met een theedoek om daar even later weer iets anders mee af te drogen.......quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind dat Janet zich steeds meer ontpopt als een echte kenau. Ze komt zo bazig over en snauwt en grauwt iedereen af, maar ze is ook een smeerhannes in de keuken. Doet alles met 1 doekje, werkt zeer onhygiënisch
DIe pakt een hoop aan is vaak de hele dag in de weer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet is gewoon kordaat, ze zei het helemaal niet onvriendelijk.
Verbrand vlees.quote:
Janet doet echt heel veel, is bijna de hele dag bezig en zij heeft nou eenmaal een kordate manier van praten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe pakt een hoop aan is vaak de hele dag in de weer.
Ik zat nu toevallig eens goed op te letten hoe Janet deed omdat ik veel lees dat ze bazig is.
Maar ik vond het haar net echt niet. Maar goed iedereen hoort en ziet het verschillend
Ik vind Janet er wel positief over denken...Ze maakt zich niet zo druk en wil geen heisaquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
janet wil niet dat Mirthe het er met Morrie over heeft, je hoeft er niets over te zeggen. Janet is allang blij dat zij de baas kan blijven in de keuken, ze heeft liever hulp van mensen die niet zien hoe vies zij in de keuken bezig is.
Maar het is allemaal zo lomp.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet doet echt heel veel, is bijna de hele dag bezig en zij heeft nou eenmaal een kordate manier van praten.
Dat op zeker.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet doet echt heel veel, is bijna de hele dag bezig en zij heeft nou eenmaal een kordate manier van praten.
Mirthe kookt niet zo vaak, dus goed dat Janet haar daar op wijst.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:52 schreef Monique___ het volgende:
mirthe laat de boter verbranden wijst sjennet haar op
Nee ze had het over dit vlees..... misschien wel XXLquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel bewegelijk voor karbonades.
Mss morgen ofzo ?
Nee, het zijn echt karbonades, heeft ze vanmiddag voorbereid..quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel bewegelijk voor karbonades.
Mss morgen ofzo ?
Ze was niet aan het opletten stond met Babs te babbelen en het vlees verbranden bijnaquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mirthe kookt niet zo vaak, dus goed dat Janet haar daar op wijst.
Tja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene noemt het lomp, de ander kordaat.
Nee niet echt, ze kan wat kort door de bocht zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat op zeker.
Maar het is geen teamplayer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |