SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah gelukkig, geen soepavondquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef livelink het volgende:
Dank jullie wel allemaal. We gaan vanavond uit eten om het te vieren
Het universum wil je wat duidelijk maken jaquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:43 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat mijn onderbewuste niet wil dat ik ga werken vandaag. Gisteren in het restaurant was ik bij het weggaan bijna mijn laptop vergeten en moest mijn zoon me eraan herinneren dat ik die mee moest nemen.
En nu net wil ik aan het werk gaan en kom tot de ontdekking dat ik mijn laptop in de auto heb laten liggen. En die auto is bij mijn man op het werk![]()
Dus nu springt mijn man in de auto om mij die laptop te brengen, maar wellicht was het beter geweest als ik mijn werk had gezegd dat ik vandaag niet kan werken omdat ik geen laptop heb.
Eerst maar even sociaal doen dan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:43 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat mijn onderbewuste niet wil dat ik ga werken vandaag. Gisteren in het restaurant was ik bij het weggaan bijna mijn laptop vergeten en moest mijn zoon me eraan herinneren dat ik die mee moest nemen.
En nu net wil ik aan het werk gaan en kom tot de ontdekking dat ik mijn laptop in de auto heb laten liggen. En die auto is bij mijn man op het werk![]()
Dus nu springt mijn man in de auto om mij die laptop te brengen, maar wellicht was het beter geweest als ik mijn werk had gezegd dat ik vandaag niet kan werken omdat ik geen laptop heb.
Jarig? Ik weet dat het zo rond deze tijd is.quote:
Bijnaquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Jarig? Ik weet dat het zo rond deze tijd is.
quote:
Toch best een onbekend nummer, dacht ik.quote:
Je hoort het niet vaak neequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch best een onbekend nummer, dacht ik.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit wel, maar weet even niet hoe en wat
Heerlijk hè?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
Crazy on you (en dan zo hard mogelijk vals meeschreeuwen)
Moet je ver omrijden?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
We zullen weten dat we in de polder wonen hoor, gisteren was de weg een paar uur afgesloten voor deze oefening https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230524_60908294. Goed om te weten dat de oefening vlot verliep
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar fijn om te weten dat we door die schotten niet weg zullen spoelen als de boel ooit doorbreekt
Dat is heel wat waard. Bij ons wordt bij dreigende overstromingen ergens een dijk bewust doorgeprikt, waardoor het achterland overstroomt omdat anders Rotterdam gevaar loopt. Daar hebben wij dan weer geluk mee zo op het kruispunt van grote rivieren.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar fijn om te weten dat we door die schotten niet weg zullen spoelen als de boel ooit doorbreekt
Ja, jullie zitten ook best link.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is heel wat waard. Bij ons wordt bij dreigende overstromingen ergens een dijk bewust doorgeprikt, waardoor het achterland overstroomt omdat anders Rotterdam gevaar loopt. Daar hebben wij dan weer geluk mee zo op het kruispunt van grote rivieren.
Wij stromen niet over.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
https://overstroomik.nl/nl/jouw-situatie
Wij overstromen 1 meter.
Wij 2 meterquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef livelink het volgende:
https://overstroomik.nl/nl/jouw-situatie
Wij overstromen 1 meter.
Ik heb mijn man leren kennen toen hij geëvacueerd was wegens hoog water in 1995.quote:
Da’s wel heftigquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn man leren kennen toen hij geëvacueerd was wegens hoog water in 1995.
Waar hij toen woonde overstroom je tot maximaal 4,5 meter. Dan vertrek je wel.
Wel een bijzonder verhaal.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb mijn man leren kennen toen hij geëvacueerd was wegens hoog water in 1995.
Dat is wel heftig ja. En volgens mij waren dat toen hele nare overstromingenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het ook, ja. Hij was voor zijn werk in het buitenland toen het ineens heel snel ging en iedereen geëvacueerd moest worden. Dus zijn ouders en een aantal vrienden zijn naar zijn huis gegaan en hebben allle belangrijke spullen naar de zolder gesjouwd en hebben zijn motor weggereden. Mijn man kon meteen door naar de Jaarbeurshallen in Utrecht.quote:
Boodschap ze.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:57 schreef livelink het volgende:
Ik moet er even tussenuit om boodschappen te doen. Ben over een half uurtje terug.
Was jij geen thee halen voor Ddm dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Deze band heb ik echt een superhekel aan
Die ligt nu door de ruiten heen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij geen thee halen voor Ddm dan?
De thee?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die loopt nu gillend door de straat
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ddm heeft net zo’n grote hekel aan Womack en Womack als ik
Ware liefde.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ddm heeft net zo’n grote hekel aan Womack en Womack als ik
Welkom terug.quote:
Voor mij wel. Mijn man zal iets minder blij zijn. Het brood dat we allebei lekker vinden was er inderdaad niet meer.quote:
Soms is het niet anders helaasquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij wel. Mijn man zal iets minder blij zijn. Het brood dat we allebei lekker vinden was er inderdaad niet meer.
Ik ben er zo eentje.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef zorro28 het volgende:
Over mensen die niet kunnen zingen gesproken...
Tja, zij hadden weer andere kwaliteiten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef zorro28 het volgende:
Zoals?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, zij hadden weer andere kwaliteiten.
Gelukkig konden ze leuk dansen, de rest werd door Frank Farian opgelostquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef zorro28 het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig konden ze leuk dansen, de rest werd door Frank Farian opgelost
Mede mogelijk gemaakt door Vanessaquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef zorro28 het volgende:
Ik vond ook niet dat ze dat goed konden. Maar dat ben ik.quote:
Ze zagen er ook nog leuk uit. Dat compenseert ook nog wat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond ook niet dat ze dat goed konden. Maar dat ben ik.
Ik las: ik heb er zo weer eentje, en dat klopt.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zagen er ook nog leuk uit. Dat compenseert ook nog wat.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las: ik heb er zo weer eentje, en dat klopt.
Dit is vocaal geen feestje zeg maar
Wilden Prince een beetje nadoen, zo te horen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik las: ik heb er zo weer eentje, en dat klopt.
Dit is vocaal geen feestje zeg maar
Les 1: als het klinkt als…quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Wilden Prince een beetje nadoen, zo te horen.
Ja, ik wilde het gewoon niet geloven. Stom van me.quote:
Het leek er niet eens een beetje opquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
Deze versie ken ik niet, maar zal wel het origineel zijn.
quote:
Stuk voor stuk ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze kijken echt of ze er zin in hadden
ik ben nieuw hierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:52 schreef Charz het volgende:
[..]
Ja.. alsof dit niet op valt man.
Mensen weten heus wie je bent
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:47 schreef livelink het volgende:
Mijn moeheid wordt erger en erger. Ik kan bijna niet meer uit mijn ogen kijken van moeheid. Ik zit helemaal alleen op kantoor (vrijdag he) en ik denk dat ik zo gewoon in slaap val.
pas je wel goed op jezelf?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:47 schreef livelink het volgende:
Mijn moeheid wordt erger en erger. Ik kan bijna niet meer uit mijn ogen kijken van moeheid. Ik zit helemaal alleen op kantoor (vrijdag he) en ik denk dat ik zo gewoon in slaap val.
Klinkt niet goedquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:47 schreef livelink het volgende:
Kijk maar uit dat je geen ei gaat leggen dan.quote:
Dat ziet er sprookjesachtig uit. Welke regio zit je?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Unsere Hänsel & Gretel Hütte in Deutschland... 🇩🇪
Tussen Osnabruck en Ankum...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat ziet er sprookjesachtig uit. Welke regio zit je?
Ah, een regio die ik totaal niet ken. Er is vast mooie natuur en lekker eten. Ik was toevallig vandaag ook al een beetje aan het oriënteren voor de zomervakantiequote:
Goedemorgen Melting. Wat ben je vroeg?quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Wat ben je vroeg?
Tja... dat weet je zelf het beste wat je kan doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 06:21 schreef livelink het volgende:
Ja, hoewel ik wel echt wakker ben, dus ik twijfel een beetje of ik nog naar bed ga.
Vooraf-tracks om 17:53 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Whit Saturday
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Prima hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister straks wel een tijdje mee, weet alleen nog niet precies wanneer
Welkomquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:20 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
Weet nog niet helemaal voor hoe lang overigens.
Om een of andere reden denk ik dat dit een Nederlandse band is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomIk had nog geen enkel nummer gedraaid dat ik niet eerder heb gedraaid, maar daar begin ik nu mee.
Voor het eerst op Radio 49:GERD - Let Me In
Nee, Zweedse zangeres (uit m'n hoofd). In elk geval Scandinavië. Deze had eigenlijk in de reguliere uitzending gemoeten vorige keer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Om een of andere reden denk ik dat dit een Nederlandse band is.
Nee, verder nog niet gevierd, behalve het uit eten gaan natuurlijk. Ze heeft ons meteen in het volgende project gegooid, want ze heeft net ook gisteren een contract getekend voor een nieuwe kamer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:30 schreef DJ11 het volgende:
Hoe is het verder, Livelink? Beetje opgelucht nu je dochter is geslaagd? Is het nog uitgebreid gevierd?
Ze weet in elk geval wel van doorpakkenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, verder nog niet gevierd, behalve het uit eten gaan natuurlijk. Ze heeft ons meteen in het volgende project gegooid, want ze heeft net ook gisteren een contract getekend voor een nieuwe kamer.
Groter, met een eigen keuken en in hartje Utrecht (op loopafstand van CS). Dat was nog een heel gedoe met contract en zo en wij moesten garant staan.
Dus deze maand staat er ook nog een verhuizing op de planning. Het houdt niet op, niet vanzelf. Maar ik hoop wel dat dit een plek voor haar wordt waar ze lange tijd rustig en gelukkig kan wonen.
Zit er ook wel een beetje in. Ik moest zelf erg aan Celeste denken. En ook wel een beetje Amy Winehouse.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
Ik hoor hier een beetje Crazy in van Gnarls Barkley
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:36 schreef DJ11 het volgende:
ALMA - Natalia
Hierna een nogal vervelende, irritant-catchy dancetrack. Dan ben je als luisteraar alvast gewaarschuwd.
Ja, eens dat het een fijn liedje is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:44 schreef DJ11 het volgende:
En dit vind ik stiekem gewoon één van de fijnste liedjes van dit jaar tot dusverDan Croll - Talk To You
Dat on and on zit als tekst ook in een dansnummer. Even nadenken welke.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:47 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer gaat als een speer. Opmerkelijk dat het in Nederland nog niet is opgepikt:Conan Gray - Never Ending Song
Erg 80s. En ik hoor ook een soort hint naar "Go West" af en toe.
Oh ja, dat is Carry Me van Kygo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat on and on zit als tekst ook in een dansnummer. Even nadenken welke.
Lopende muziekencyclopedie, die Livelink. Wacht maar als ze straks weer gaat raden tijdens jouw uitzendingquote:
Ja, ik vind het erg knap.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lopende muziekencyclopedie, die Livelink. Wacht maar als ze straks weer gaat raden tijdens jouw uitzending
Nee, niet zomaar. Het is een nummer dat regelmatig voorbij komt in een YT-mix die ik luister.quote:
Ik vind het direct al mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt zo'n groeibriljantje. Ik heb 'm zelf ook nog maar een paar keer gehoord, maar het nummer wordt echt steeds beter:Matt Maltese - Hello Black Dog
Ah.... dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 18:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar. Het is een nummer dat regelmatig voorbij komt in een YT-mix die ik luister.
Smakelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor dit klein uurtje voor mij, DJ11. Altijd fijn om nieuwe muziek te horen.
Ik moet toevallig echt nu eten trouwens. Tot later
Tot laterquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor dit klein uurtje voor mij, DJ11. Altijd fijn om nieuwe muziek te horen.
Ik moet toevallig echt nu eten trouwens. Tot later
Dat was ze niet. Ze was maar 1.63.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Met wie anders dan Tina Turner begint deze uitzending.Tina Turner - Let's Stay Together
Ze komt verderop nog een paar keer voorbij, verspreid over de uitzending. Ze was één van de allergrootsten.
Martijn Oorvijg & Daggetnie - Houdoe! klinkt beter.quote:
Dat kan ik me maar zo voorstellen, dat jij dat vindtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Martijn Oorvijg & Daggetnie - Houdoe! klinkt beter.
Ik heb dan ook een goede smaak.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat kan ik me maar zo voorstellen, dat jij dat vindt
Dat is duidelijk te horen ja.....quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de reïncarnaties van The KLF...2K - Fuck The Millennium (radio edit)
Sorryquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:18 schreef Melting het volgende:
Wordt het weer zo'n dag?
Ik streep deze van mijn playlist voor vandaag.
Ja, maar die had ik niet klaar staan.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
SorryEr blijven nog genoeg fijne nummers van deze band over, toch? Sowing The Seeds Of Love bijvoorbeeld. Of Change.
Jij hebt vorige keer Jackie Graham gedraaid. Die had ik klaarstaanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar die had ik niet klaar staan.
Blijft een fijn nummer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:26 schreef DJ11 het volgende:
En zo zitten we ettelijke decennia eerder:Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Welkom terug.quote:
Nooit gehad.quote:
Ik vind dit een typisch ESF nummer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze zangeres stond een paar jaar geleden ook al eens in de hogere regionen van mijn jaarlijst. Daarna bracht ze een aantal wat mindere nummers uit, maar deze is weer ijzersterk:Moyka - Already Gone
Is dit een remake? Dit lijkt op een plaat waar ik niet op kan komen..... al wat oudere plaat.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Zo'n beetje de enige Top 40-hit van 2022 die mijn jaarlijst heeft gehaaldKungs - Never Going Home
Sorry, 2021. Piek #6, 16 weken in de lijst.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een remake? Dit lijkt op een plaat waar ik niet op kan komen..... al wat oudere plaat.
Ah..... die dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, 2021. Piek #6, 16 weken in de lijst.
https://www.top40.nl/kungs-1/never-going-home-1-37224
Het lijkt op Der Kommissar van Falco
Perfecte timing, ik kan niet anders zeggenquote:
Kom je gezellig naar hier. Daar zijn de winkels gewoon open.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer even weg, Moet boodschappen doen, want ik kom er achter dat de winkels morgen natuurlijk dicht zijn.
Tot zometeen weer (sorry).
Was je de munt en lavendel wel eerst?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Met een kopje thee van eigen oogst: verse munt en gedroogde lavendel
Frank Boeijen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Zelden een nummer gehoord dat zo mooi is en zo weinig aandacht krijgt.Quiet Man - Friendly Fire
Hierna iets waarvan ik vrij zeker ben dat het DDM wel kan bekoren.
Symph is er niet, die zit bij de handbalquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Overigens zijn verzoekjes welkom via DM
Ik heb er nog eentje van Symph staan van de vorige keerDie komt het komende uur sowieso nog voorbij.
Bijnaquote:
Nope. Ik veeg eventuele beestjes er wel afquote:Op zaterdag 27 mei 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Was je de munt en lavendel wel eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |