SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah gelukkig, geen soepavondquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:18 schreef livelink het volgende:
Dank jullie wel allemaal. We gaan vanavond uit eten om het te vieren
Het universum wil je wat duidelijk maken jaquote:Op donderdag 25 mei 2023 08:43 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat mijn onderbewuste niet wil dat ik ga werken vandaag. Gisteren in het restaurant was ik bij het weggaan bijna mijn laptop vergeten en moest mijn zoon me eraan herinneren dat ik die mee moest nemen.
En nu net wil ik aan het werk gaan en kom tot de ontdekking dat ik mijn laptop in de auto heb laten liggen. En die auto is bij mijn man op het werk![]()
Dus nu springt mijn man in de auto om mij die laptop te brengen, maar wellicht was het beter geweest als ik mijn werk had gezegd dat ik vandaag niet kan werken omdat ik geen laptop heb.
Eerst maar even sociaal doen dan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:43 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat mijn onderbewuste niet wil dat ik ga werken vandaag. Gisteren in het restaurant was ik bij het weggaan bijna mijn laptop vergeten en moest mijn zoon me eraan herinneren dat ik die mee moest nemen.
En nu net wil ik aan het werk gaan en kom tot de ontdekking dat ik mijn laptop in de auto heb laten liggen. En die auto is bij mijn man op het werk![]()
Dus nu springt mijn man in de auto om mij die laptop te brengen, maar wellicht was het beter geweest als ik mijn werk had gezegd dat ik vandaag niet kan werken omdat ik geen laptop heb.
Jarig? Ik weet dat het zo rond deze tijd is.quote:
Bijnaquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Jarig? Ik weet dat het zo rond deze tijd is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |