Ik hoorde op de stream net dat ze paars zijn.quote:
van Babsquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde op de stream net dat ze paars zijn.
1 geen idee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
In Rotterdam hebben we het over krootjes, in andere delen van het land noemen ze het 'rode bietjes'....![]()
Zoë's hamstergedrag roept vragen bij me op
• Hebben ze het bij haar thuis niet zo breed, dat ze geleerd heeft zuinig aan te doen (ze zinspeelde er weleens op in haar verhalen)
• Is ze aan het 'sparen' voor haar eindfeest als manager?
• Doet ze dit alleen maar om aan Isaac te laten zien 'hoe goed ze is'??
1 volgens mij komt ze thuis niks te kortquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
In Rotterdam hebben we het over krootjes, in andere delen van het land noemen ze het 'rode bietjes'....![]()
• Hebben ze het bij haar thuis niet zo breed, dat ze geleerd heeft zuinig aan te doen (ze zinspeelde er weleens op in haar verhalen)
wellicht een combi van dit allemaal bij elkaar.. en dat het wellicht ook nog in haar karakter zit om zuunig aan te doen. naast het aangeleerdequote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
van ali express?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft armbandjes van Louis Vutton
die komt echt niks te kort
Niets te kort komen en het niet breed hebben kunnen heel goed samengaan (uit ervaring), ik bedoelde meer dat er daar thuis eerst gespaard wordt voor dingen, dat niet zomaar alles kanquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 volgens mij komt ze thuis niks te kort
2 ja
3 ja
Moet wel,De echte zijn van Louis Vuitton.quote:
whahaha ik een tas, merkschoenen e.d. (wel uit Turkijequote:Op woensdag 24 mei 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft armbandjes van Louis Vutton
die komt echt niks te kort
quote:
-knip- offtopicquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet wel,De echte zijn van Louis Vuitton.
-knip- offtopicquote:
nee van de winkel in amsterdamquote:
bij niet breed hebben , daar versta ik ook onder dat je niet veel geld te besteden hebt. Of in ieder geval het niet meteen kunt kopen, idd eerst moet sparen ervoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niets te kort komen en het niet breed hebben kunnen heel goed samengaan (uit ervaring), ik bedoelde meer dat er daar thuis eerst gespaard wordt voor dingen, dat niet zomaar alles kan
Tja dat is 'een uitleg geven aan'... mijn gevoel zegt dat ze om heel andere redenen gepest werd (natuurlijk een aanname) als je nu al zoveel maanden hoort en ziet hoe Zoë is/doet......ze zal nooit zeggen dat ze gepest werd omdat ze 'dom' was of iets aan haar uiterlijk mankeerde (ze heeft al van alles op laten knappen e.d.)quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee van de winkel in amsterdam
Zoe heeft ook vaak gezegd dat ze denkt dat ze zo gepest werd omdat zij het beter had thuis
de keukenbaasquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
de manager weet niet van wie de eieren zijn
wendy heeft eieren nodig voor iets
zoe weet het allemaal niet
moet ze maar aan Janet vragen
wat heeft zowie dan al laten doen??quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dat is 'een uitleg geven aan'... mijn gevoel zegt dat ze om heel andere redenen gepest werd (natuurlijk een aanname) als je nu al zoveel maanden hoort en ziet hoe Zoë is/doet......ze zal nooit zeggen dat ze gepest werd omdat ze 'dom' was of iets aan haar uiterlijk mankeerde (ze heeft al van alles op laten knappen e.d.)
Hier heb je ei.quote:
ze heeft filler(of botox) in haar neus laten spuitenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja dat is 'een uitleg geven aan'... mijn gevoel zegt dat ze om heel andere redenen gepest werd (natuurlijk een aanname) als je nu al zoveel maanden hoort en ziet hoe Zoë is/doet......ze zal nooit zeggen dat ze gepest werd omdat ze 'dom' was of iets aan haar uiterlijk mankeerde (ze heeft al van alles op laten knappen e.d.)
Neus en kin.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat heeft zowie dan al laten doen??
heeft ze daarom zo'n (vind ik) raar gezicht?
wow haar kin zelfs?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier gelezen dat ze iets aan haar neus heeft laten doen, verder waag ik me niet aan te veronderstellen waaraan nog meer.... ze heeft zelf ook een paar keer iets er over gezegd (maar dat is bij mij niet blijven hangen, sorry)quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wat heeft zowie dan al laten doen??
heeft ze daarom zo'n (vind ik) raar gezicht?
En een loep.quote:
toch knapquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zoë, Jeff heeft twee eieren gepakt vraag maar aan Jeff of Janet.
Wendy ook licht geïrriteerd.
Tik......tak....tik.,tak.....tik...tak
Sas zegt netquote:
Alles is Jeff's schuldquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch knap
de eieren staan boven
hoe kan jeff die hebben gepakt zonder toestemming....
Die naam ligt toch in hun bek bestorven als er iets (negatiefs) aan de hand is...... moeten we zo langzamerhand toch wetenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch knap
de eieren staan boven
hoe kan jeff die hebben gepakt zonder toestemming....
En zo ziet het ook uit.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sasha: "Dat spul ruikt echt naar kattenvoer"
lijkt op zei Wendy ... Mirthe moest wel ff ruiken en zei verder nog nietsquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Corned beef ruikt naar kattenvoer hoor ik iemand in de keuken zeggen
quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nu beledig je toch het kattenvoer FF......
Babbel nog niet denk ikquote:
die heeft er al aardig wat gesprekjes opzittenquote:
Tiano.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:03 schreef pingu66 het volgende:
Ik zou het grappig vinden Erik een gele kaart.
Waren irritaties tussen Erik en Marcianoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Even het filmpje van KinKiJan checken FEBO.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:05 schreef greysbones het volgende:
Babs to the rescue
de loodspsycholoog aan de slag
de FEBO zelf is te druk
Gelijke monniken....quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
Anders is dit wel heeeel hypocriet van de FEBO
of even onlinequote:Op woensdag 24 mei 2023 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even het filmpje van KinKiJan checken FEBO.
Twitter en FB.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
of even online
op een site
https://eenjaarvanjeleven(...)erboden-scheldwoord/
bij Mirthe leek het specifiek om het woordquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:09 schreef engine het volgende:
Tja ik moet ook zeggen. Schelden is schelden. Dan is dit ook geel maar zal wel weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan
dan kun je nu toch niet zeggen
aah maakt niet uitThinking is difficult, that’s why most people judge
zo, die zijn snelquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
of even online
op een site
https://eenjaarvanjeleven(...)erboden-scheldwoord/
Daar was laatst een meisje loos.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat heeft Janet voor een matrozenpakje aan
Als het echt heeeeel dringend is sturen ze er veel achter elkaar.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
Zou Zoe haar mails al wel gelezen hebben?
Zouden ze ook zo snel zijn geweest als het een Jeff zou zijn.quote:
Dan zou de gele kaart sneller zijn geweest (aanname)quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zouden ze ook zo snel zijn geweest als het een Jeff zou zijn.
Wat ze gisteravond heeft verbruid met haar drankje, moet ze nu weer recht lullen. Is een terugkerend ritueel wanneer ze gezopen heeft de dag ervoorquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:16 schreef engine het volgende:
Babbel is nog bezig met haar bed netjes maken. Dit is een project van een jaar.
Jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zouden ze ook zo snel zijn geweest als het een Jeff zou zijn.
Die had al rood moeten hebbenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dan zou de gele kaart sneller zijn geweest (aanname)
Heeft meneer Den Hartog aan zichzelf te dankenquote:
Het gaat hem niet om de troep, maar omdat ze zich niet aan de regels uit het regelboek houdenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Erik neemt zijn werk serieus
hij is aan het werk daar
(slapen op de bank mag ook niet Erik)
Breng mij niet op een idee !quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Erik neemt zijn werk serieus
hij is aan het werk daar
(slapen op de bank mag ook niet Erik)
Ik zou in slaap vallen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:20 schreef engine het volgende:
Babbel gaat weer over op haar tactiek om maar door te blijven lullen tot de ander er genoeg van heeft. Erik houdt nog even vol.
jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het gaat hem niet om de troep, maar omdat ze zich niet aan de regels uit het regelboek houden
Goeie.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tijd dat ze in het regelboek opnemen dat je niet een ander het eten van het bord mag kijken
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:22 schreef greysbones het volgende:
Misschien moeten ze tegen Erik zeggen dat het eten klaar staat
dan is hij zo klaar met praten
Kun je beter tegen Babette zeggen. Ow wacht, het is Erikquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:22 schreef greysbones het volgende:
Misschien moeten ze tegen Erik zeggen dat het eten klaar staat
dan is hij zo klaar met praten
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tijd dat ze in het regelboek opnemen dat je niet een ander het eten van het bord mag kijken
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:23 schreef greysbones het volgende:
Bern
lijkt wel natvoer voor een kat
corned beef
hij slaat over
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]ja, laten we nu gezel allemaal regels gaan verzinnen die in het regelboek zouden moeten komen
Of gewoon netjes opgevoedquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik wil niet stout zijn, want dat staat gelijk aan straf krijgen. Vind het gewoon zielig als je zo moet/ wilt leven. mssn heel streng opgevoed en veel straf gekregen
Dat idee krijg ik ook Moes.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik wil niet stout zijn, want dat staat gelijk aan straf krijgen. Vind het gewoon zielig als je zo moet/ wilt leven. mssn heel streng opgevoed en veel straf gekregen
grapje mag niet meer?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]ja, laten we nu gezel allemaal regels gaan verzinnen die in het regelboek zouden moeten komen
Of gewoon Erik.quote:
of gewoon autistisch(zelf gediagnosticeerd door hemzelf)quote:
Ja dat waarschijnlijk ook dusquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
of gewoon autistisch(zelf gediagnosticeerd door hemzelf)
Niet?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:29 schreef pingu66 het volgende:
Nee sjennet corned beef is niet Nederlands
Wat een ontzettend hilarische aannamequote:Op woensdag 24 mei 2023 13:30 schreef OmaJacky het volgende:
Erik is wel stout geweest en t was wel spannend, t was binnen de regels .
Ik was te laat om te horen waarover t ging.
(Ik vermoed dat hij zichzelf heeft afgetrokken.... aanname)
Ow dat zal het zijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
of gewoon autistisch(zelf gediagnosticeerd door hemzelf)
Ik was te laat om te horen waar het over ging!!! Maar wel met een aanname komenquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:30 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac wil nog even jennen.quote:
Varkensvlees en kip.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe heeft het over baklever maar bedoeld Smac ( ingeblikte inelkaar geperste ham)
Is rund.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:39 schreef Setje72 het volgende:
Is cornet beef geen varkensvlees?Dat eunice het zo enthousiast staat te bakken...
Schreef ik al eerder. Kankeren is een werkwoord.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Kankeren. Het werkwoord kankeren wordt al honderden jaren gebruikt en heeft niet per se met de ziekte te maken. 'In een schandelic ende canckerende ledt', staat er bijvoorbeeld in een oud wetboek uit 1604 en betekent 'een schandelijk en verziekt lid van de gemeenschap' volgens Instituut Nederlandse Taal.
Ik denk dat het geen gele kaart word.
Alweer?quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is moe.. de hele nacht naast Wendie gelegen
maakt het echt niet beterquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef ik al eerder. Kankeren is een werkwoord.
It's beef, dus rundquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:39 schreef Setje72 het volgende:
Is cornet beef geen varkensvlees?Dat eunice het zo enthousiast staat te bakken...
Je vermoeden was goed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:30 schreef OmaJacky het volgende:
wel als het erik isquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:47 schreef pingu66 het volgende:
Dus als iemand in de loods zegtdat iemand op moet kankeren dan mag dat niet
En niet als je Mirthe bent.quote:
Omdat de cos zowat op zijn kop stond, was het misschien even verstandig om dit er neer te zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef ik al eerder. Kankeren is een werkwoord.
O, wist ik niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat de cos zowat op zijn kop stond, was het misschien even verstandig om dit er neer te zetten.
Dat is inderdaad nogal dubbel.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
Dat ze schelden
ja
kan allemaal een keer
maar Mirthe krijgt geel voor het gebruik van een specifiek woord
en een ander dus niet
Werkwoordquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
Dat ze schelden
ja
kan allemaal een keer
maar Mirthe krijgt geel voor het gebruik van een specifiek woord
en een ander dus niet
al is het een werkwoord met een strikje eromquote:
Nou, die wil ik ook wel eens boos zien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
tis Erik he
stel je voor dat hij een boete krijgt
Waarom mag dat niet? T ging over de stream.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik was te laat om te horen waar het over ging!!! Maar wel met een aanname komen
Ligt aan de interpretatie van het woord. We wachten af en gaan kijken wie er gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
al is het een werkwoord met een strikje erom
het is een woord dat de FEBO niet wil horen
16.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
er zijn veel te veel broden
10 stuks![]()
het past allemaal niet in de diepvries
er wordt straks eten weggegooid omdat het stmpelweg niet op komt
Inmiddels zijn het er 16quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:53 schreef greysbones het volgende:
er zijn veel te veel broden
10 stuks![]()
het past allemaal niet in de diepvries
er wordt straks eten weggegooid omdat het stmpelweg niet op komt
Ow daar is ergens nog wel een leuk filmpje van. Middelvinger en fuck you.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, die wil ik ook wel eens boos zien.
_knip- hou hier eens mee opquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ligt aan de interpretatie van het woord. We wachten af en gaan kijken wie er gelijk gaat krijgen.
Netjes van de Manager.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
Iedereen kan een eigen brood pakken nu![]()
Druk dagje.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:59 schreef KinKiJan het volgende:
De verhalen carrousel draait weer op volle toeren
nouuuuu hoe kom je daar nu bijquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:00 schreef humpty het volgende:
Begint steeds meer op te vallen dat Zoe stinkend jaloers is
quote:
-knip- het is hier geen SCquote:
Ja zeker, Zoë verklapt weer van allesquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:01 schreef Judiwi het volgende:
Dacht echt dat Zoë een spelletje speelde, mAr ze meent het echt volgens mij om mee te stemmen met Sasha.
Fijne vriendin.quote:
Zoe had een voorraad brood aangeschaft maar niet in de vriezer gedaanquote:
ik kan zoe echt niet meer aanhorenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:07 schreef juul. het volgende:
Zoë; Wendy gaat ook ver komen, straks wint ze ook nog
Over 16 dagen zit ik weer beneden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan zoe echt niet meer aanhoren
wat naar
16quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 16 dagen zit ik weer beneden.
Iets minder volgens mij.De stemming is op een woensdag.quote:
ja volgende week tochquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets minder volgens mij.De stemming is op een woensdag.
Nee leave, Er zijn nog geen kandidaten toch?quote:
Laten we het even vragen?quote:
Fake Geisha.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:19 schreef Judiwi het volgende:
Nou die fake geisha mag er van mij zsm uit. Maar eerst Eunice, Bern of een Sasha Janet.
Op dit moment denk ik Babette omdat Zoë niet kan nuquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:19 schreef Judiwi het volgende:
Nou die fake geisha mag er van mij zsm uit. Maar eerst Eunice, Bern of een Sasha Janet.
Dat is van te voren gezegdquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe werd 3 mei verkozen.
31 mei is ook op woensdag
Dat is vier weken
waar halen ze 5 weken vandaan?
Ze is manager tot 7 Juni.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe werd 3 mei verkozen.
Dat is vier weken
Omdat Zoe zegt 16 dagen.Zal haar dyscalculie wel weer zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe werd 3 mei verkozen.
Dat is vier weken
Je en neequote:Op woensdag 24 mei 2023 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Zoe zegt 16 dagen.Zal haar dyscalculie wel weer zijn.
Dat kunnen we.quote:
Maw,ik maak er een potje van.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Ik stuur daar gewoon mails voor hè
Dat ze het uitrekenen
En van welk potje het moet
De FEBO neemt de administratie overquote:
quote:
Ze is manager tot 7 juni zei ze vanmorgenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe werd 3 mei verkozen.
Dat is vier weken
Over 17 hopelijk thuis!!!quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over 16 dagen zit ik weer beneden.
Kun je nog wel wat whisky voor kopenquote:
nee drank is x 25quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nog wel wat whisky voor kopen
Whisky over het algemeen bedoelde ik. Niet speciaal alleen voor onze grote vriend, die graag van een drankje houdquote:
Ice is niet echt goed.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
Jeff ice en Sas samen aan het schieten
ze hebben lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |