Ik hoorde op de stream net dat ze paars zijn.quote:
van Babsquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde op de stream net dat ze paars zijn.
1 geen idee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
In Rotterdam hebben we het over krootjes, in andere delen van het land noemen ze het 'rode bietjes'....![]()
Zoë's hamstergedrag roept vragen bij me op
• Hebben ze het bij haar thuis niet zo breed, dat ze geleerd heeft zuinig aan te doen (ze zinspeelde er weleens op in haar verhalen)
• Is ze aan het 'sparen' voor haar eindfeest als manager?
• Doet ze dit alleen maar om aan Isaac te laten zien 'hoe goed ze is'??
1 volgens mij komt ze thuis niks te kortquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
In Rotterdam hebben we het over krootjes, in andere delen van het land noemen ze het 'rode bietjes'....![]()
• Hebben ze het bij haar thuis niet zo breed, dat ze geleerd heeft zuinig aan te doen (ze zinspeelde er weleens op in haar verhalen)
wellicht een combi van dit allemaal bij elkaar.. en dat het wellicht ook nog in haar karakter zit om zuunig aan te doen. naast het aangeleerdequote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
van ali express?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft armbandjes van Louis Vutton
die komt echt niks te kort
Niets te kort komen en het niet breed hebben kunnen heel goed samengaan (uit ervaring), ik bedoelde meer dat er daar thuis eerst gespaard wordt voor dingen, dat niet zomaar alles kanquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 volgens mij komt ze thuis niks te kort
2 ja
3 ja
Moet wel,De echte zijn van Louis Vuitton.quote:
whahaha ik een tas, merkschoenen e.d. (wel uit Turkijequote:Op woensdag 24 mei 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft armbandjes van Louis Vutton
die komt echt niks te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |