kunnen ze wel gebruikenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Aanhoudend droog en warm dus, echt opvallend hoe veel neerslag zuid Europa krijgt te verwerken.
Die mazzel heb ik dan wel weer. Mijn huis houdt de noordenwind tegen want stadstuin op Zuid. Dus eigenlijk te warm nu.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:13 schreef Donna het volgende:
Lekker weer hier in het Noorden, maar jammer dat het vanochtend windstil qas en nu niet meer.
Heb je eindelijk zon, is die kutwind er weer
Dus je zwemt met je jas aan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kwam vanochtend met een dikke jas uit het zwembad. Grijs en fris genot.
Daar verbeter ik m’n tijden niet mee.quote:
poar neem'n #vrijmiboquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:19 schreef Djeez het volgende:
Het is inmiddels volle dichtgetrokken. Zat ik in de middagpauze nog gezellig met de collega's van de sociale werkplaats buiten, nu zitten we maar in de kantine
vet bizar ditquote:
Een vierluikje.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sander God @:wereldgozer @:zipportal
Deze zomer wordt bizar @fetXquote:Op vrijdag 2 juni 2023 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sander God @:wereldgozer @:zipportal
Joaquote:
Als je de huidige temperatuur neemt en je telt er in je hoofd 10 graden bij op, dan krijg je het vanzelf warm en bovendien een zonnig gevoel.quote:
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:09 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Kwa temperatuur zijn de vooruitzichten voor het zonnige Eindhoven zo slecht nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |