ja dat je aan het eind van je bruiloft gewoon poedelnaakt op het strand staatquote:
Mega sushi…quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super handig! Na 1 keer dragen kan het zo de groenkliko in of op de composthoopHoef je het nooit te wassen
Ha, 2 weken geleden hebben we daar in Welness Hotel Clervaux overnacht.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:43 schreef Blues het volgende:
En hoiiii vanuit ons huissie aan de Our.
Ons uitzicht.
[ afbeelding ]
Knetterdruk hier.
Met vogels![]()
1 kasteeltje al afgevinkt onderweg.![]()
Chateaux Clervaux. Met toevallig een prachtige foto-tentoonstelling, een kadootje.![]()
Mooiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:43 schreef Blues het volgende:
En hoiiii vanuit ons huissie aan de Our.
Ons uitzicht.
[ afbeelding ]
Knetterdruk hier.
Met vogels![]()
1 kasteeltje al afgevinkt onderweg.![]()
Chateaux Clervaux. Met toevallig een prachtige foto-tentoonstelling, een kadootje.![]()
GRAAGquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 gewoon schrijven die brief! You can do it![]()
En als je een meelezer wil, stuur me dan even je brief, de vacature en je cv (mag geanonimiseerd uiteraard) op, dan wil ik best even met je mee kijken!
Heb je gedm'd!quote:
Ja mijne ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef derLudolf het volgende:
Die heeft de mijne ooit es nagekeken en dan feedback voorzien
Ik heb nu net iets meer dan een pagina, dus ik denk dat dat wel goed zit. Kon ook redelijkerwijs niks meer bedenkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb je gedm'd!
Ik probeer brief altijd 1 a4 te houden, voor leesbaarheid. Maar stuur er gerust een van 4 a4 naar me op, dan kan ik altijd even kijken wat je er weer uit kan halenhaha ik zou dus zeker niet er 4 pagina's van gaan maken als je niet echt 4 pagina's iets zinnigs te melden hebt! B zit ook in een compleet ander vakgebied toch?
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb hem meteen al even doorgelezen, en mijn eerste indruk is dat het echt een prima brief is zo hoor @:Tele6! Hoeft echt niks bij hoor. Ik kijk er vanavond nog een keer gedetailleerder naar, maar ik zie geen grote dingen waarvan ik denk huh hoezo staat dit erin, ofzo.
Mijn jaartje biomedische wetenschappen lang lang geleden hielp wel bij de meeste jargon haha
Ach, over onkunde gesproken:quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef sigme het volgende:
Bij ons is laatst een sollicitatiegesprek afgenomen door twee mensen die geen bal weten van onze niche, dus die hebben een perfecte kandidaat met BI-ervaring afgewezen omdat 'ie geen java beheerst...
Ik heb gezegd dat ik meer van hem verwacht dan alleen akkoord geven op de bestelling van een 3,5mm jack naar USB-C telefoon verloop stekkertje…quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo "ben je niet van de inhoud"?![]()
Waarvan DAN?
EN hij is al anderhalf jaar lekker 8k per maand aan het scheppen zonder enig idee verder?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik meer van hem verwacht dan alleen akkoord geven op de bestelling van een 3,5mm jack naar USB-C telefoon verloop stekkertje…
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik meer van hem verwacht dan alleen akkoord geven op de bestelling van een 3,5mm jack naar USB-C telefoon verloop stekkertje…
vrijdag bips. En ik wil me best opofferen om er eentje extra te drinken hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tuulk. Maar daarna alleen thuiskomen is wel uh mweh.
Ik duik de kroeg wel in ofzo.
Ik kan nog meer onthullen, maar dat bewaar ik wel voor een andere keer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN hij is al anderhalf jaar lekker 8k per maand aan het scheppen zonder enig idee verder?Wat een leven
Bij Koos wordt ook vaak vele A4-tjes verwacht, maar is vooral CV in staccato, geen motivatie van die lengtequote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb nu net iets meer dan een pagina, dus ik denk dat dat wel goed zit. Kon ook redelijkerwijs niks meer bedenken
B zit in een heel ander vakgebied inderdaad, niet academisch. Zijn CV is echt een soort boodschappenlijstje ook. Tja
Wel slim nu steeds meer grotere bedrijven een voorselectie doen met (vrij matige) AI inzet. Die scannen dan op exacte woorden die ze willen terugzien. Het čcht doorgronden van teksten op zinnigheid en bondigheid kunnen die AI's nog niet echt goed is mijn observatie dus dan komt B goed wegquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Tele6 het volgende:
![]()
B z'n redenering was "ze lezen de brief toch niet maar zoeken alleen naar buzzwords, ik zorg gewoon dat ALLE buzzwords erin staan en dan komt het altijd goed".
Shit floatsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]lang geleden, toen IT nog in de kinderschoenen (eigenlijk sokjes) stond werkte ik voor een IT directeur van een multinational. Komt hij naar mij met een bestelformulier die hij had gekregen van 2 it’ers “Kaatje, wat is een lazer (uitspraak) printer”. Ik moest even nadenken
en wees toen op onze laserprinter. Zijn reactie “oh, die noem is snelle printer”
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]lang geleden, toen IT nog in de kinderschoenen (eigenlijk sokjes) stond werkte ik voor een IT directeur van een multinational. Komt hij naar mij met een bestelformulier die hij had gekregen van 2 it’ers “Kaatje, wat is een lazer (uitspraak) printer”. Ik moest even nadenken
en wees toen op onze laserprinter. Zijn reactie “oh, die noem is snelle printer”
Klinkt zaligquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan nog meer onthullen, maar dat bewaar ik wel voor een andere keer.
Eén ding nog: We hebben 2 soorten functies in ons subteam van 8 personen, onderverdeeld naar 2 groepen van 4 personen met dezelfde functie.
Hij dacht dat we koppels vormden met daarin dan van elke soort functie één vertegenwoordiger.
Complete onzin, ik weet zelf nauwelijks wat die andere functionarissen uitvreten.
Ik heb ze voor mijn werk in ieder geval niet nodig…
Ons gehele team omvat 35 personen met die ene manager…
De Belasting en IT is nooit een fijne combi geweest..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik nog vergat, de man is van ons bedrijf naar de belastingdienst gegaan om een IT afdeling op te zetten of te leiden dat weet ik niet meer
een team groter dan een man of 10-12 is niet meer een "team". Dat is een hele afdeling of zo.quote:
Oh zo, ja dat kan, ligt beetje aan de functies en soort werk ook welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een team groter dan een man of 10-12 is niet meer een "team". Dat is een hele afdeling of zo.
Bij ons werd ooit bedacht dat twee managers ieder wel 40 mensen konden aansturen. Waarbij het land geografisch doormidden werd gehakt, want logisch….quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een team groter dan een man of 10-12 is niet meer een "team". Dat is een hele afdeling of zo.
Even denken hoe we ons 'officieel' noemen, ik hou me daar niet zo mee bezig.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We houden ons gezamenlijk bezig met de gehele infrastructuur van het applicatie landschap (subteam 1) en die van de werkplekken en generieke internetopgangen, firewalls, certificaten e.d. (overige subteams).quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat kan, ligt beetje aan de functies en soort werk ook wel
En zit ergens dan nog wel een inhoudelijk opperbevelhebber?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We houden ons gezamenlijk bezig met de gehele infrastructuur van het applicatie landschap (subteam 1) en die van de werkplekken en internetopgangen, certificaten e.d. (overige subteams).
Daarbinnen hebben we een stuk of 6 verschillende functies…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |