ja dat je aan het eind van je bruiloft gewoon poedelnaakt op het strand staatquote:
Mega sushi…quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super handig! Na 1 keer dragen kan het zo de groenkliko in of op de composthoopHoef je het nooit te wassen
Ha, 2 weken geleden hebben we daar in Welness Hotel Clervaux overnacht.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:43 schreef Blues het volgende:
En hoiiii vanuit ons huissie aan de Our.
Ons uitzicht.
[ afbeelding ]
Knetterdruk hier.
Met vogels![]()
1 kasteeltje al afgevinkt onderweg.![]()
Chateaux Clervaux. Met toevallig een prachtige foto-tentoonstelling, een kadootje.![]()
Mooiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:43 schreef Blues het volgende:
En hoiiii vanuit ons huissie aan de Our.
Ons uitzicht.
[ afbeelding ]
Knetterdruk hier.
Met vogels![]()
1 kasteeltje al afgevinkt onderweg.![]()
Chateaux Clervaux. Met toevallig een prachtige foto-tentoonstelling, een kadootje.![]()
GRAAGquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Tele6 gewoon schrijven die brief! You can do it![]()
En als je een meelezer wil, stuur me dan even je brief, de vacature en je cv (mag geanonimiseerd uiteraard) op, dan wil ik best even met je mee kijken!
Heb je gedm'd!quote:
Ja mijne ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef derLudolf het volgende:
Die heeft de mijne ooit es nagekeken en dan feedback voorzien
Ik heb nu net iets meer dan een pagina, dus ik denk dat dat wel goed zit. Kon ook redelijkerwijs niks meer bedenkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Heb je gedm'd!
Ik probeer brief altijd 1 a4 te houden, voor leesbaarheid. Maar stuur er gerust een van 4 a4 naar me op, dan kan ik altijd even kijken wat je er weer uit kan halenhaha ik zou dus zeker niet er 4 pagina's van gaan maken als je niet echt 4 pagina's iets zinnigs te melden hebt! B zit ook in een compleet ander vakgebied toch?
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb hem meteen al even doorgelezen, en mijn eerste indruk is dat het echt een prima brief is zo hoor @:Tele6! Hoeft echt niks bij hoor. Ik kijk er vanavond nog een keer gedetailleerder naar, maar ik zie geen grote dingen waarvan ik denk huh hoezo staat dit erin, ofzo.
Mijn jaartje biomedische wetenschappen lang lang geleden hielp wel bij de meeste jargon haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |