Ah, nu is het zelfs racistisch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:57 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je kunt dit niet zeggen terwijl zowel jijzelf als twee van jouw ideologisch gelijken op compulsieve wijze de racistische AP en NYT menen te moeten beschermen.
Wanneer woord en daad niet overeenkomen zijn de daden geloofwaardiger. Het observeerbare.
Over belangrijkere zaken gesproken, laten we anders even hebben over de passionele wijze waarop de Armeense gemeenschap van LA zich heeft verzet tegen de indoctrinatie van hun kinderen tijdens 'Pride Month'.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof er geen belangrijkere zaken zijn die aandacht nodig hebben
Nou inderdaad, dat idee had ik ook afgaande op @Kijkertje haar posts. Maar dat doet ze hier wel vaker. Vragen negeren en dan ineens over een ander onderwerp beginnen. Gelukkig ben ik zo vriendelijk een leuk nieuw onderwerp voor te stellen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:04 schreef Kansenjongere het volgende:
Aha, de bekende truc. In plaats van te reageren als het moeilijk wordt, worden de doelpalen snel verschoven.
Doet me denken aan die lagerhuisleden in Tennessee die werden geschorst. Toen had je ook de mond vol over dat de sancties verschilden naarmate het gedrag van de leden. Toen je erop werd gewezen dat de aanklacht voor alle drie hetzelfde was en dat het gros van de republikeinen (dat excuus voor een partij die claimt voor law and order te staan) blind stemden voor oprotten (dus op basis van een valse aanklacht) begon je ook weer snel over een ander onderwerp. Waarom niet gewoon ruiterlijk toegeven dat je wederom de plank finaal misslaat?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat idee had ik ook afgaande op @:Kijkertje haar posts. Maar dat doet ze hier wel vaker. Vragen negeren en dan ineens over een ander onderwerp beginnen. Gelukkig ben ik zo vriendelijk een leuk nieuw onderwerp voor te stellen.
Altijd handig toch. Even een vlotte GOTCHA posten wanneer het zuigen en traineren niet werkt. En anderen uiteraard vervolgens beschuldigen van niet inhoudelijk discussiëren wanneer men niet in de stroppen en andere drogredenen trapt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat idee had ik ook afgaande op @:Kijkertje haar posts. Maar dat doet ze hier wel vaker. Vragen negeren en dan ineens over een ander onderwerp beginnen. Gelukkig ben ik zo vriendelijk een leuk nieuw onderwerp voor te stellen.
Nee hoor, daar zat ik goed. Ik zit eigenlijk meestal goed, dat is het resultaat van kritisch nadenken en een divers mediadieet. Maar ik kan mij goed voorstellen dat het veel frustratie oproept als je weinig inhoudelijke tegenargumenten hebt, behalve dan natuurlijk de discussiepartner weg te zetten als een 'domme trol' of beginnen over een spelfoutje.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Doet me denken aan die lagerhuisleden in Tennessee die werden geschorst. Toen had je ook de mond vol over dat de sancties verschilden naarmate het gedrag van de leden. Toen je erop werd gewezen dat de aanklacht voor alle drie hetzelfde was en dat het gros van de republikeinen (dat excuus voor een partij die claimt voor law and order te staan) blind stemden voor oprotten (dus op basis van een valse aanklacht) begon je ook weer snel over een ander onderwerp. Waarom niet gewoon ruiterlijk toegeven dat je wederom de plank finaal misslaat?
Als men niet kan terugvallen op het posten van tweets en/of MSM-artikelen van de bekende orakels blijft er heel weinig meer over. Dit onvermogen zorgt wellicht ook voor het snelle getriggerd zijn, men wil wel reageren maar weet gewoon niet hoe. Het is bijzonder om te aanschouwen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:13 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Altijd handig toch. Even een vlotte GOTCHA posten wanneer het zuigen en traineren niet werkt. En anderen uiteraard vervolgens beschuldigen van niet inhoudelijk discussiëren wanneer men niet in de stroppen en andere drogredenen trapt.
Daarom kan ik altijd genieten van hen die voor hun beeldvorming 100% afhankelijk zijn van een Autoriteit. Die zijn daardoor enorm voorspelbaar. Alsof ze een set instructies volgen. Een code. Als een NPC in een spel.
Daar zat je fout en dat weet je maar al te goed, vandaar dat we je er sindsdien niet meer over gehoord hebben.quote:
quote:Lawmakers learned about the reason for O'Boyle's suspension, which was previously unreported, in testimony that Jennifer Moore, executive assistant director of the FBI for human resources, provided to the House Judiciary Committee's Select Subcommittee on the Weaponization of the Federal Government. Portions of her testimony are included in a letter that top Democrats on the Judiciary and Weaponization panels wrote to Garland, alleging that O'Boyle lied to the committee about leaking information prior to his suspension.
Toegeven is lastig natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Doet me denken aan die lagerhuisleden in Tennessee die werden geschorst. Toen had je ook de mond vol over dat de sancties verschilden naarmate het gedrag van de leden. Toen je erop werd gewezen dat de aanklacht voor alle drie hetzelfde was en dat het gros van de republikeinen (dat excuus voor een partij die claimt voor law and order te staan) blind stemden voor oprotten (dus op basis van een valse aanklacht) begon je ook weer snel over een ander onderwerp. Waarom niet gewoon ruiterlijk toegeven dat je wederom de plank finaal misslaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op zondag 11 juni 2023 01:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, expres de transgenders "jesters" noemen. Man man man. Wat een haat weer Biden!
Zit er ook een in het witte huis trouwens.Wat is jouw haat jegens transgenders dat je het steeds aanhaalt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips
Huh? dus transgenders aanhalen zoals Biden doet is in eens haat?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is jouw haat jegens transgenders dat je het steeds aanhaalt?
Nee mattie, je speelt erop. Laat het gaanquote:Op zondag 11 juni 2023 02:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Huh? dus transgenders aanhalen zoals Biden doet is in eens haat?
Wat je niet begrijpt is dat Jesters een woord is die niet echt meer gebruikt mag worden in Murica. Dat Biden weer eens niet uit zijn woorden komt en Jesters gebruikt is natuurlijk weer komisch.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee mattie, je speelt erop. Laat het gaanJe hoeft het niet steeds aan te halen wat iemand ook zegt. Ben je er ook bewust van dat er misschien mensen meelezen hier die er aanstoot aan nemen. Laat gewoon lekker iedereen in zijn waarde. (mijn persoonlijke mening)
Als je alleen de tweet post is dan toch genoeg?
In dat geval "my bad"quote:Op zondag 11 juni 2023 02:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat je niet begrijpt is dat Jesters een woord is die niet echt meer gebruikt mag worden in Murica. Dat Biden weer eens niet uit zijn woorden komt en Jesters gebruikt is natuurlijk weer komisch.
Als Trump of Desantemonius het had gezegd waren ze homofoob of transfoob. Aangezien Biden al vaker vreemde uitspraken heeft gehad zoals de 7/11. Of "corn pop" "hairy legs" verbaasd mij het niets dat hij dit grapje maakt als de camera's niet aanstaan.
ON = NPO = MSN = staatspropaganda manquote:Op zondag 11 juni 2023 01:44 schreef koosbasterd het volgende:
Vanaf 23 min voor de evt. geïnteresseerden
https://www.npostart.nl/ongehoord-nieuws/08-06-2023/VPWON_1346898
Wat waardeer je zoal aan Kari Lake? Haar eerdere werkzaamheden bij Ongehoord Arizona, haar draaikonterij (ze is vaker van partij gewisseld dan Hero Brinkman) of haar nederlaag bij de gouverneursverkiezingen?quote:
Weet niet hoor, maar die kerel zegt dus gewoon helemaal niets. Hij mijmert iets over sturing door Biden en Garland. En dat is ook goed om te weten, I guess, maar dat verandert niets aan de feiten dat tot dusver naar buiten zijn gekomen. Alleen al de audio-opnames van Trump schetsen een beeld van iemand die willens en weten staatsgeheimen bewaarde en deelde met derden. En ik ben hierin wellicht niet deskundig, maar als ik commentatoren van links tot rechts beluister, is dat niet de bedoeling.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef HowardRoark het volgende:
Het is fascinerend om te aanschouwen hoe veel progressieven en zelfs sommige conservatieven in hun nopjes zijn met de recente ontwikkelingen met betrekking tot Trump. Vivek Ramaswamy wist op uitstekende wijze orde op zaken te stellen bij CNN. Erg benieuwd hoe hij het gaat doen in de voorverkiezingen, als het om het debat gaat is hij uitstekend.
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is vooral fascinerend om te aanschouwen hoe, nog voor ze wisten wat de aanklacht was veel republikeinen al wisten te verkondigen dat het EEN SCHANDE was, hoe deze clown al met pardons loopt te wapperen nog voor de uitspraak is gedaan (Trump staat voor hem blijkbaar boven de wet) en hoe jij dat allemaal toejuicht maar niet snapt dat er ook gewoon mensen zijn die blij zijn als er mensen die verdacht worden van zware misdrijven ook gewoon vervolgd worden, ook (of misschien wel juist) als ze deel uitmaken van een groep die gewend is met alles weg te komen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:58 schreef HowardRoark het volgende:
Het is fascinerend om te aanschouwen hoe veel progressieven en zelfs sommige conservatieven in hun nopjes zijn met de recente ontwikkelingen met betrekking tot Trump. Vivek Ramaswamy wist op uitstekende wijze orde op zaken te stellen bij CNN. Erg benieuwd hoe hij het gaat doen in de voorverkiezingen, als het om het debat gaat is hij uitstekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |