Lees mijn post.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat allemaal wat Jasper nu van de kar haalt?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Oo wat gezellig, ik zie glazen met suikerrandjes daar gaat natuurlijk een vreselijke borrel in.
Cava.quote:
Ja lijkt mij ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
ze staan in de keuken al het fruit te snijden voor in de glazen voor vanmiddag.. die banaan wordt toch zompig?
En dat voor alles wat misschien nog geen uurtje duurt zo jammer eigenlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het bergen rotzooi binnenslepen lijkt niet te stoppen.. gaat het toch nog een Utopia worden
TV momentje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat voor alles wat misschien nog geen uurtje duurt zo jammer eigenlijk
En iedereen zal ook wel niet mee doen.
IN de keuken wordt ook druk gewerkt. Zelfs Bern gaat helpen in de keuken
Het lijkt me sterk al die moeite voor nog geen uurtje... ik hoop echt een paar uur..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat voor alles wat misschien nog geen uurtje duurt zo jammer eigenlijk
En iedereen zal ook wel niet mee doen.
IN de keuken wordt ook druk gewerkt. Zelfs Bern gaat helpen in de keuken
Raspen is ook echt heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
sjennet blaft met haar mond vol nog even wat bern moet doen en hoe
Nee fruitcoctail uit blikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Oo wat gezellig, ik zie glazen met suikerrandjes daar gaat natuurlijk een vreselijke borrel in.
COME ONNNquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:07 schreef Monique___ het volgende:
zwaar ding..
obstacle run om het op te zetten![]()
[ afbeelding ]
Hoop met je mee. Is altijd wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk al die moeite voor nog geen uurtje... ik hoop echt een paar uur..
Staat het geluid uit?quote:
quote:
Ik hou van dit soort dingen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop met je mee. Is altijd wel leuk om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Erik komt even controleren,handjes bij de knuppel.
Met 2 ballen.quote:
Awwwwwww nu is Eunice niet meer te zien in de kasquote:
hahaha jaaaaa zijn we daar mooi vanafquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:20 schreef danaqui het volgende:
[..]
Awwwwwww nu is Eunice niet meer te zien in de kas![]()
ze was net al niet zo blij aan haar gezicht te zien dat dat ding daar kwam te staan
Äaah geen aandachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha jaaaaa zijn we daar mooi vanaf![]()
Jammer dat dit maar voor een dagje daar opstaat
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:23 schreef pingu66 het volgende:
Voor wanneer is dat eten? Het is pas 9.30 uur?
IK heb echt geen idee, er is wel een stelling geweest geloof ik, maar durf het niet 100% zeker te zeggen broquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
Is al die rotzooi gehuurd uit de Pot of is Febo zo gul geweest omdat ze allemaal zo braaf TV maken
Dacht ik al dat die kleine binnen moest en die grote buiten, vond dat ding wat binnen staat nu wel heel erg groot om daar neer te zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
genot dat ding van buiten moet naar binnen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dacht ik al dat die kleine binnen moest en die grote buiten, vond dat ding wat binnen staat nu wel heel erg groot om daar neer te zetten
Gewoon op tijd beginnenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:25 schreef humpty het volgende:
Sacha werkt ook al zo traag ...kan later wat worden als die bij elkaar blijven
Het zijn twee uiterstenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon op tijd beginnen
Ik heb overigens liever een wat langzaam werkend iemand in de keuken dan zo'n gooi en smijtwerk type als Janet.
Ze hebben daar toch alle tijd om het op hun gemakkie te doen
En Bep zegt dan van Wendy, dat Wendy een alcoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef humpty het volgende:
Bep stelt voor om de amaretto bij de koffie te doen
en Zoe schreeuwt ISAAC
Best wel lastig,ik vond Babs gisteren heel goed in de keuken.Jeff en Wendy mag ik ook graag naar kijken.quote:
Poederloeder...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Babette laat je niet zo belerend toespreken door die snotneus...
Ze mag toch haar grenzen aangeven? Vind dat niet zo verkeerd van haar Bab lult ook alles door, van ZOe aan Wendy van Wendy aan zoe en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Babette laat je niet zo belerend toespreken door die snotneus...
jaaa en hoe ze het zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef humpty het volgende:
Het is echt net een klein kind die Zoe...en weer is iets oneerlijk
Ik zie haar gezicht erbij als ik dit lees, ze trekt dan altijd zo verongelijkt gezichtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa en hoe ze het zegt
het is oneurlik
alles voor een tv moment en natuurlijk voor izaakquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
En allemaal door de FEBO geleverd
Zonder dat het ze wat kost
Alles voor Isaak
Dat, dus nu kun je wel zien waar de gunfactor zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Mijn God die hele obstakel run is duurder dan alle games van de FEBO bij elkaar
Vriendje van de FEBO.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
En allemaal door de FEBO geleverd
Zonder dat het ze wat kost
Alles voor Isaak
Ik snap nog niet waar ze al die meuk vandaan hebben, het lijkt me sterk dat ze effe een mailtje sturen met Hééj Febo we hebben 2 grote opblaasdingen nodig voor ons zelfverzonnen spelletjes , lever even snelquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Mijn God die hele obstakel run is duurder dan alle games van de FEBO bij elkaar
Ik vind het echt bizarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alles voor een tv moment en natuurlijk voor izaak
Pwohhhhquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
zowie: wendie is ook een lekkere mij voor de bus gooien!
Zo gedraagd ze zich ook een zeurend kind.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef humpty het volgende:
Babette mag van Zoe geen dingen over haar met iemand bespreken
Hij hoeft niet alles te weten van mij zegt Zoe
dan voel ik mij net een klein kind
Maar als (ik zal zijn naam niet noemen) iets wil.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar
Leuk voor ze hoor
Daar niet van
Maar ice wil wat en alle registers worden open getrokken.
nou dit gaan een aantal niet doen.. selectief groepje die er gebruik van maaktquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat, dus nu kun je wel zien waar de gunfactor zit.
Ik dacht net ook al, al dit voor 16 man???
Dat is zeker waar, maar ze wordt daarin ook gepamperd door Bab en Isaacquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo gedraagd ze zich ook een zeurend kind.
Hij die niet genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als (ik zal zijn naam niet noemen) iets wil.
Zeker van zijn eigen geld.netvals die fles Vodka voor Japquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar
Leuk voor ze hoor
Daar niet van
Maar ice wil wat en alle registers worden open getrokken.
Waarom mag die niet genoemd worden?quote:
Ja dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:37 schreef humpty het volgende:
Zou willen dat ze daar eens echt aan Zoe zouden vertellen
hoe ze over haar denken maar krijg het gevoel dat dat niet mag
Kind moet beschermd worden op de een of andere manier
Zie je toch wel vaker.. dat er ergens iemand in bescherming wordt genomenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:37 schreef humpty het volgende:
Zou willen dat ze daar eens echt aan Zoe zouden vertellen
hoe ze over haar denken maar krijg het gevoel dat dat niet mag
Kind moet beschermd worden op de een of andere manier
Hij had nog maar iets van 150quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zeker van zijn eigen geld.netvals die fles Vodka voor Jap
Wat een groot ding.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:38 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ik begrijp wel dat dit voor een paar man is, meer kunnen er niet bij in die tuin
staat vol![]()
Van je ‘vrienden’ moet je het hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
ahh daar is wendie bij de manager
![]()
maar die mag er niet in.. 3 op kantoor
en vriendelijk doen tegen wendie
En dat ze gisteren zei dat mensen niet mogen schreeuwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja vreselijk... en dat geblèr door die loods ...
Je moet zoe halenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ze gisteren zei dat mensen niet mogen schreeuwen.
De toon maakt de muziek.. tuurlijk mag ze iets zeggen maar het is de manier waarop...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mag toch haar grenzen aangeven? Vind dat niet zo verkeerd van haar Bab lult ook alles door, van ZOe aan Wendy van Wendy aan zoe en ga zo maar door
Babette is echt een slang daar
Zoe lult zelf alles van anderen doorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De toon maakt de muziek.. tuurlijk mag ze iets zeggen maar het is de manier waarop...
Paneermeel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Dat brood is veel te hard geroosterd... niet lekker... zo droog als...
Dat mag alleen zij natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ze gisteren zei dat mensen niet mogen schreeuwen.
Wordt je moeeee vanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:47 schreef 5thencounter het volgende:
Is het maar een 4-ManCircus? + 1 Lange Broekzakkijkertniet veel belangstelling van de rest
[ afbeelding ]
zag haar vanmorgen ook al zweet van haar voorhoofd vegen en toen ook aan de broodjes zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
gatverdamme sjennet zit net in haar oor.. maar die gaat zo weer met die hand aan het eten wat in de oven ligt..
Daarom ....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij had nog maar iets van 150
Dat kan nooit
Dit valt nog mee,meestal heeft ze jeuk aan haar kont.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
gatverdamme sjennet zit net in haar oor.. maar die gaat zo weer met die hand aan het eten wat in de oven ligt..
Het is waarschijnlijk hun laatste kans zo uit te pakken, de lamlenigheid zit al een beetje in, en met afnemende deelnemers de komende weken/maanden gaat dat niet meer lukkenquote:
Past nog maar net...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
de glijbaan staat![]()
zal wel voor zowie zijn
[ afbeelding ]
Oh ja.. hij heeft zijn dagelijkse bijdrage al gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft al komkommers en wortel gesneden.
Hij heeft inderdaad gewoon zijn taak gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ja.. hij heeft zijn dagelijkse bijdrage al gedaan
jaaa omdat ze er ook nephaar in heeftquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk altijd dat die haren van morrie smelten door de stijltang
Sneller dan de FEBOquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
ze zijn al bijna klaar.. alleen nog maar de vlaggen en banden
is ze nog snel gelukt allemaal
Wat is daar gek aan? Hij doet dat elke dag, het zwembad schoonhouden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
Erik is al begonnen met de obstacle..
hij haalt dode lichaampjes uit het water![]()
[ afbeelding ]
Ben er wel een beetje boel klaar meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Zoë weet het alle.aal niet want dat hebben "hun" gedaan
en ze vindt het managen zeer vermoeiend en niet leukquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje boel klaar mee
Zoe is nergens Verantwoordelijk voor
Zij heeft het niet gedaan
Of niet doorgedrukt
Waarom zit te er nog
omdat ze zo graag manager wilde zijn en ice haar gebruikt voor haar stemquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje boel klaar mee
Zoe is nergens Verantwoordelijk voor
Zij heeft het niet gedaan
Of niet doorgedrukt
Waarom zit te er nog
Maar ze doet ook niksquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en ze vindt het managen zeer vermoeiend en niet leuk
en roddelen.. heel veel roddelenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ze doet ook niks
Ja make uppen
En boodschappen opslaan
Ja.. dat vind ze zelf helemaal geweldigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
omdat ze zo graag manager wilde zijn en ice haar gebruikt voor haar stem
ze ligt geestelijk wel een heel aantal jaren achterquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja.. dat vind ze zelf helemaal geweldig
Icie dit icie dat
Ze is 22 geen 16
Ze kan zich ook volwassen gedragen
En eens echt wat gaan doen
Ipv iedereen alles laten doen
Nee gewoon stront verwendquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze ligt geestelijk wel een heel aantal jaren achter
Is toch nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
Erik is al begonnen met de obstacle..
hij haalt dode lichaampjes uit het water![]()
[ afbeelding ]
Daar hoort volgens mij water opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet niet of de verhuurder dat leuk gaat vinden..
[ afbeelding ]
beetje schimmel als aandenken aan JAAquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden natuurlijk, maar wel weer droog maken na afloop
die hele jurk is geen porum bij haar om over die haarband nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:31 schreef Monique___ het volgende:
kan iemand de commandant (sjennet) zeggen dat het geen porum is die cowboy laarzen onder haar zomerjurk
alles gekregen met dank aan de Febo....................quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Is dit een opdracht of hebben ze dit ding gehuurd bij de Febo?
Wat gisteren gemaakt is was gevaarlijk daarom hebben ze waarschijnlijk dit gegeven/geleend.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alles gekregen met dank aan de Febo....................
voor de obstacle run.. voor de fun
dat bouwwerk staat ook nog.. denk dat dat ook nog gebruikt gaat worden?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat gisteren gemaakt is was gevaarlijk daarom hebben ze waarschijnlijk dit gegeven/geleend.
er is geen plaats meer voor ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen dus geen officiële opdracht meer vandaag, dat moge duidelijk zijn.
Dadelijk gaat gewoon de zoemer 😂😂😂quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen dus geen officiële opdracht meer vandaag, dat moge duidelijk zijn.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dadelijk gaat gewoon de zoemer 😂😂😂
denk dat iemand door de zelfgebouwde obstacle wel gelimiteerd wordtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Een eliminatie lijkt mij voor vandaag heel passend
Dat lijkt me helemaal niet te gaan gebeuren meer, dan zou Zoe tot 2x toe een vrijstelling hebben. Dat is echt ridicuul.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Een eliminatie lijkt mij voor vandaag heel passend
Oh ja ! Dat mag niet gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet te gaan gebeuren meer, dan zou Zoe tot 2x toe een vrijstelling hebben. Dat is echt ridicuul.
Ik denk dat wij daar heel weinig over te zeggen hebbenquote:
Dat zou tegen hun regels in gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daar heel weinig over te zeggen hebben
Febo kan dit helemaal zelf bepalen hoeveel en wanneer ze eliminaties doen
ja en?quote:
Naar mijn weten hebben ze nog niets veranderd in hun regelboek aangaande eliminaties en vrijstellingen omtrent de manager van dienst op dat moment. Tot die tijd zal dat dan ook niet gebeuren.......quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
zij bepalen de regels en zijn gerechtigd om deze wanneer ze dat willen te veranderen.
Wat dat betreft lukt het ze aardig om nu een RLS neer te zetten zonder inbreng van buitenaf. Geen contact, maar ook geen stemmingen.
maar dat is geen garantie dat het niet zal gaan gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben ze nog niets veranderd in hun regelboek aangaande eliminaties en vrijstellingen omtrent de manager van dienst op dat moment. Tot die tijd zal dat dan ook niet gebeuren.......
Tot die tijd is het zoals het is, dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat is geen garantie dat het niet zal gaan gebeuren
voor hetzelfde geld grijpen ze de 100 dagen grens aan om een heel nieuw regelboek te introduceren. Geen immuniteit meer voor de manager, zou ook een optie kunnen zijn
Erik denkt: "Dat bepaal ik zelf wel.."quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
sjennet houdt een praatje![]()
en vertelt wat ze precies mogen eten
[ afbeelding ]
Dat zijn 2 Big Brother seizoenen bij elkaar, als BB de 100 dagen regel nog zou hebben.quote:
Bern Bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
pfff het fruit MOET met een klein lepeltje gegeten worden aldus de obersturmbannführer sjennet
Chagrijnige ouwe tang.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
sodeknetter ... ze mogen geen salade eten.. sjennet blaft dat ze eerst soep gaan eten 'he isaac'
Ja eens, het is lang niet meer dat grappige en kwieke vrouwtje uit NH meer. Erg zuur geworden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb het idee dat ze met de dag chagrijniger/ baziger wordt
Wel sneu dat Madame Sjanette nauwelijks tijd heeft voor haar eigen lunch ,,,quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
sodeknetter ... ze mogen geen salade eten.. sjennet blaft dat ze eerst soep gaan eten 'he isaac'
nou dat glaasje geprakt fruit lepelde ze snel naar binnen om op schema te blijven..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel sneu dat Madame Sjanette nauwelijks tijd heeft voor haar eigen lunch ,,,
[ afbeelding ]
Jahh.. strak schemaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou dat glaasje geprakt fruit lepelde ze snel naar binnen om op schema te blijven..
daarna vielen er een paar op de salade aan wat natuurlijk ook niet klopt met haar schema
Zeker wetenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mailtje gekregen ?
Dit kan nooit uit haar zelf komen..
vind de salade niet lekker uitzien met zo'n dot sausquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:10 schreef 5thencounter het volgende:
Stevig soepie, dat kunnen "een aantal" daar best wel gebruiken..![]()
[ afbeelding ]
Dat was toch zalmsalade?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vind de salade niet lekker uitzien met zo'n dot saus
Kartoffel.quote:
Nah ja, iets uitgezaktquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow.. is dat de zalm??![]()
dacht dat het een dot mayo was
Ah.. dit is iig wel een Mayobergquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zalm toch want Klotezooi en Jasper hadden iets anders
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah.. dit is iig wel een Mayoberg![]()
[ afbeelding ]
Dressing van sjennetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en lekker veel sla, komkommer, wortel. tomaat en een stukje ei.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er ligt toch gewoon een salade onder de dressing?quote:
Klotezooi?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zalm toch want Klotezooi en Jasper hadden iets anders
Wendy zei: nou ja dadelijk weer een biertje en dan is het weer goed.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:44 schreef Varen het volgende:
Wendy en Marciano roken en hebben het over Jef? Hij was goed opgestaan en zit nu weer ergens mee. En ze hebben het over hun kinderen.
Als het goed is 13:00. Maar tijd is vloeibaar daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:43 schreef Clasientje het volgende:
Obstacle Run leuk hoelaat begint het weet iemand dat?
En gelukkig is onder druk presteren ook echt haar dingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:50 schreef engine het volgende:
En weet niet waar en hoe maar ze lijkt het zelfs aardig te kennen
Ging over dit moment tijdens het eten. De opmerking van Marciano dat ie goed gegeten had viel kennelijk verkeerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:44 schreef Varen het volgende:
Wendy en Marciano roken en hebben het over Jef? Hij was goed opgestaan en zit nu weer ergens mee. En ze hebben het over hun kinderen.
ze heeft vanmorgen ook al wat geoefendquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:48 schreef engine het volgende:
Babbel aan het oefenen!!!! Het is echt waar
Niet meer dan normaal tochquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft vanmorgen ook al wat geoefend
Goed bezigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft vanmorgen ook al wat geoefend
Gister zei ze te gaan oefenen en kwam er uiteindelijk niks van terecht..quote:
quote:
wel grappig ' dit was de stilte coupe'quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over dit moment tijdens het eten. De opmerking van Marciano dat ie goed gegeten had viel kennelijk verkeerd.
Filmpje: https://streamable.com/b72lu0
Dankjewel🙂quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het goed is 13:00. Maar tijd is vloeibaar daar
1 ??quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Ik zie nu pas dat er een heel groot opblaasding in de tuin staatheeft Ice ook weer weten te regelen
Mijn moeder zei vroeger altijd, als je goed hebt gegeten kun je lappen kakken...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over dit moment tijdens het eten. De opmerking van Marciano dat ie goed gegeten had viel kennelijk verkeerd.
Filmpje: https://streamable.com/b72lu0
er staat meeeerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:08 schreef engine het volgende:
Ik zie nu pas dat er een heel groot opblaasding in de tuin staatheeft Ice ook weer weten te regelen
de bro's maakten gister al een grapje dat morrie niet onder de tafel zou passenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou Moraima zich ook verheugen op de run
Die lacht en wuift straks gewoon wat onderdelen van de run weg.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de bro's maakten gister al een grapje dat morrie niet onder de tafel zou passen
Zoals tiano hem toespreektquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger altijd, als je goed hebt gegeten kun je lappen kakken...
Ze heeft wel al een poging tot pijl en boog schieten gedaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die lacht en wuift straks gewoon wat onderdelen van de run weg.
ik zie alleen maar ingezoomde beelden dus niet goed te zien wat er nou eigenlijk staat.quote:
ah ik heb best wel wat foto's ervan hier gezet in de vorige cos.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
ik zie alleen maar ingezoomde beelden dus niet goed te zien wat er nou eigenlijk staat.
Ze heeft geen kraakbeen meer in haar ene schouderquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze heeft wel al een poging tot pijl en boog schieten gedaan.
En zoals bij alles wat ze 'moet' doen.. begon ze al te miepen over haar arm... alvorens ze ging schieten.
Ahhhh daarom begon ze te 'miepen' over haar linker schouder!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft geen kraakbeen meer in haar ene schouder
Vandaar dat ze die niet in een bepaalde houding kan houden![]()
Ze moet daar ook aan geopereerd worden
De FEBO ( ice) bepaalt hèquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Monique___ het volgende:
zo ice.. die kondigt even aan dat het 13 uur is
Dat is natuurlijk naar, maar dat miepen voor een opdracht of dat ze weer eens iets niet kan is natuurlijk geen uitzondering.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft geen kraakbeen meer in haar ene schouder
Vandaar dat ze die niet in een bepaalde houding kan houden![]()
Ze moet daar ook aan geopereerd worden
Maar het kan altijd veranderenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Monique___ het volgende:
zo ice.. die kondigt even aan dat het 13 uur is
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
ik zie alleen maar ingezoomde beelden dus niet goed te zien wat er nou eigenlijk staat.
ben even aan het denken: buiten staat iets van een glijbaan ding die komt uit in een soort zwembad ding waar ze water in hebben laten lopen en binnen dat grotere geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef engine het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |