Lees mijn post.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat allemaal wat Jasper nu van de kar haalt?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Oo wat gezellig, ik zie glazen met suikerrandjes daar gaat natuurlijk een vreselijke borrel in.
Cava.quote:
Ja lijkt mij ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
ze staan in de keuken al het fruit te snijden voor in de glazen voor vanmiddag.. die banaan wordt toch zompig?
En dat voor alles wat misschien nog geen uurtje duurt zo jammer eigenlijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het bergen rotzooi binnenslepen lijkt niet te stoppen.. gaat het toch nog een Utopia worden
TV momentje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat voor alles wat misschien nog geen uurtje duurt zo jammer eigenlijk
En iedereen zal ook wel niet mee doen.
IN de keuken wordt ook druk gewerkt. Zelfs Bern gaat helpen in de keuken
Het lijkt me sterk al die moeite voor nog geen uurtje... ik hoop echt een paar uur..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat voor alles wat misschien nog geen uurtje duurt zo jammer eigenlijk
En iedereen zal ook wel niet mee doen.
IN de keuken wordt ook druk gewerkt. Zelfs Bern gaat helpen in de keuken
Raspen is ook echt heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
sjennet blaft met haar mond vol nog even wat bern moet doen en hoe
Nee fruitcoctail uit blikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Oo wat gezellig, ik zie glazen met suikerrandjes daar gaat natuurlijk een vreselijke borrel in.
COME ONNNquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:07 schreef Monique___ het volgende:
zwaar ding..
obstacle run om het op te zetten![]()
[ afbeelding ]
Hoop met je mee. Is altijd wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk al die moeite voor nog geen uurtje... ik hoop echt een paar uur..
Staat het geluid uit?quote:
quote:
Ik hou van dit soort dingen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop met je mee. Is altijd wel leuk om naar te kijken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:19 schreef FreshFruit het volgende:
Erik komt even controleren,handjes bij de knuppel.
Met 2 ballen.quote:
Awwwwwww nu is Eunice niet meer te zien in de kasquote:
hahaha jaaaaa zijn we daar mooi vanafquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:20 schreef danaqui het volgende:
[..]
Awwwwwww nu is Eunice niet meer te zien in de kas![]()
ze was net al niet zo blij aan haar gezicht te zien dat dat ding daar kwam te staan
Äaah geen aandachtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha jaaaaa zijn we daar mooi vanaf![]()
Jammer dat dit maar voor een dagje daar opstaat
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:23 schreef pingu66 het volgende:
Voor wanneer is dat eten? Het is pas 9.30 uur?
IK heb echt geen idee, er is wel een stelling geweest geloof ik, maar durf het niet 100% zeker te zeggen broquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
Is al die rotzooi gehuurd uit de Pot of is Febo zo gul geweest omdat ze allemaal zo braaf TV maken
Dacht ik al dat die kleine binnen moest en die grote buiten, vond dat ding wat binnen staat nu wel heel erg groot om daar neer te zettenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
genot dat ding van buiten moet naar binnen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dacht ik al dat die kleine binnen moest en die grote buiten, vond dat ding wat binnen staat nu wel heel erg groot om daar neer te zetten
Gewoon op tijd beginnenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:25 schreef humpty het volgende:
Sacha werkt ook al zo traag ...kan later wat worden als die bij elkaar blijven
Het zijn twee uiterstenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Gewoon op tijd beginnen
Ik heb overigens liever een wat langzaam werkend iemand in de keuken dan zo'n gooi en smijtwerk type als Janet.
Ze hebben daar toch alle tijd om het op hun gemakkie te doen
En Bep zegt dan van Wendy, dat Wendy een alcoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef humpty het volgende:
Bep stelt voor om de amaretto bij de koffie te doen
en Zoe schreeuwt ISAAC
Best wel lastig,ik vond Babs gisteren heel goed in de keuken.Jeff en Wendy mag ik ook graag naar kijken.quote:
Poederloeder...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Babette laat je niet zo belerend toespreken door die snotneus...
Ze mag toch haar grenzen aangeven? Vind dat niet zo verkeerd van haar Bab lult ook alles door, van ZOe aan Wendy van Wendy aan zoe en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Babette laat je niet zo belerend toespreken door die snotneus...
jaaa en hoe ze het zegtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef humpty het volgende:
Het is echt net een klein kind die Zoe...en weer is iets oneerlijk
Ik zie haar gezicht erbij als ik dit lees, ze trekt dan altijd zo verongelijkt gezichtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa en hoe ze het zegt
het is oneurlik
alles voor een tv moment en natuurlijk voor izaakquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
En allemaal door de FEBO geleverd
Zonder dat het ze wat kost
Alles voor Isaak
Dat, dus nu kun je wel zien waar de gunfactor zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Mijn God die hele obstakel run is duurder dan alle games van de FEBO bij elkaar
Vriendje van de FEBO.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
En allemaal door de FEBO geleverd
Zonder dat het ze wat kost
Alles voor Isaak
Ik snap nog niet waar ze al die meuk vandaan hebben, het lijkt me sterk dat ze effe een mailtje sturen met Hééj Febo we hebben 2 grote opblaasdingen nodig voor ons zelfverzonnen spelletjes , lever even snelquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
Mijn God die hele obstakel run is duurder dan alle games van de FEBO bij elkaar
Ik vind het echt bizarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alles voor een tv moment en natuurlijk voor izaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |