SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het risico topkandidaten over het hoofd te zien, zijn dit wat voorbeelden van mensen die succesvol zijn en eerder in deze topics genoemd zijn. Vroeger noemden we ook altijd nog Elize (die het in 2019 blijkbaar echt heeft geprobeerd), Eva Simons of dat harpmeisje van de Voice, maar die zijn ondertussen wel redelijk over the hill. Artiesten als Danny Vera, Suzan & Freek en Naaz hebben eerder aangegeven niet naar het ESF te willen.
Dit soort topics leent zich volgens sommigen ook uitermate goed voor geestigheid, dus probeer eens een ludieke opmerking van het kaliber "We moeten volgend jaar Zanger Rinus sturen", en misschien is dat wel precies de 250e keer dat die grap wordt gemaakt, en gaat u met de jubileumtrofee naar huis. Ook de Jostiband of Dries Roelvink in zijn gele zwembroek zijn bijzonder geinige voorbeelden. Lee Towers, voor de 12 punten uit Vilnius. Dat filmpje waarin Sieneke en Frans Bauer roepen mee te willen doen even opzoeken is ook altijd leuk. Normaal, omdat Kroatiė het dit jaar zo leuk deed, kan ook nog.
Maar bij voorkeur toch serieuze reacties. Roept u maar:
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?
Ik wil drie keer een harde nee zeggen, al heb ik geen idee wie Joost Klein is. Maar misschien juist daarom.quote:
Alsjeblieft niet. Anders stuur een nummer opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:36 schreef NailQueen het volgende:
Sander (43) en Jordy Huisman (39) van het dj-trio Kris Kross Amsterdam zeggen 'volmondig ja' als zij gevraagd zouden worden om namens Nederland mee te doen aan het Eurovisie Songfestival.
https://www.rtlboulevard.(...)a-tegen-songfestival
Oh oh..
Ach, de neefjes van Henny doen ook een boon in de potquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:36 schreef NailQueen het volgende:
Sander (43) en Jordy Huisman (39) van het dj-trio Kris Kross Amsterdam zeggen 'volmondig ja' als zij gevraagd zouden worden om namens Nederland mee te doen aan het Eurovisie Songfestival.
Oh oh..
Daar kan een kross doorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Gelukkig moet je altijd een origineel nummer instruren en valt Kris Kross Amsterdam daarmee meteen af!
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:36 schreef NailQueen het volgende:
Oh oh..
Dus ze vinden het gźnant om zelf iets in te sturen, maar willen wel gevraagd worden.quote:"Als we onszelf aanmelden zijn we gegeneerd, maar als ze ons vragen zijn we gecharmeerd. En dan gaan we ons uiterste best doen."
Wow, die hebben werkelijk waar nog nooit een originele noot op papier gezet. Alleen maar jat- en knipwerk met een commercieel sausje erover. En dan dit uit je strot krijgen. Wees niet bang knurften, we kunnen prima zonder jullie afgezaagde ongeļnspireerde prutcovers.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[..]
Dus ze vinden het gźnant om zelf iets in te sturen, maar willen wel gevraagd worden.
Werkelijk.
Dan moeten ze eerst toch wel eens met een nummer komen dat echt de moeite waard is. Want ik heb dat nog steeds niet van ze gehoord. Ondanks het feit dat veel mensen hier met ze weglopen, vind ik het allemaal niet erg opwindend.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil gewoon een artiest die vol voor de experience gaat en alle preparty's afloopt, de gunfactor opbouwt en een feestje is om te volgen. Ergens denk ik dat Son Mieux die boxen wel af kan vinken, een beetje onze eigen Joker Out
Son Mieux zou ik ook een leuke vinden. Di-rect of Chef'Special zie ik dit ook wel doen. (Tenminste als Chef'special dit serieus gaat aanpakken)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil gewoon een artiest die vol voor de experience gaat en alle preparty's afloopt, de gunfactor opbouwt en een feestje is om te volgen. Ergens denk ik dat Son Mieux die boxen wel af kan vinken, een beetje onze eigen Joker Out
Van mij mogen ze, een voordeel hebben ze welquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:14 schreef NailQueen het volgende:
Kris Kross mag van mij ook lekker thuis blijven.
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar bedoelen ze misschien genegeerd ipv gegeneerd?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[..]
Dus ze vinden het gźnant om zelf iets in te sturen, maar willen wel gevraagd worden.
Werkelijk.
Ja, ik vind het al geen voordeel als artiesten zich eigenlijk te groot voelen voor het songfestival of het een circus gaan noemen ofzo. Dat te groot voor het songfestival is ook gewoon paardenpoep. Rene Froger voelde zich ook te groot voor het songfestival, wel raar dat zooo groot iemand dan ongeveer laatste wordt. Liever iemand die gewoon leuk meedoet met de andere kandidaten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 08:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar bedoelen ze misschien genegeerd ipv gegeneerd?
Edit: had het hele artikel nog niet gelezen
Ze bedoelen idd gegeneerd![]()
OPBOKKEN.
Da's zo'n bullshit inderdaad. Je kunt er tegenwoordig juist een hele leuke Europese carriere mee opstarten. Als je al ziet welke acts er nu Europese optredens aankondigen in de diverse zalen dan is het vrijwel altijd een win-winsituatie, als je het maar met een plan aanpakt en een eigen smoel hebt als artiest.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het al geen voordeel als artiesten zich eigenlijk te groot voelen voor het songfestival of het een circus gaan noemen ofzo. Dat te groot voor het songfestival is ook gewoon paardenpoep. Rene Froger voelde zich ook te groot voor het songfestival, wel raar dat zooo groot iemand dan ongeveer laatste wordt. Liever iemand die gewoon leuk meedoet met de andere kandidaten.
Ik had wel verwacht dat hij bij de evaluatie te zitten, want zijn begeyvan Mia en Dion was not existedquote:Op woensdag 24 mei 2023 10:08 schreef RipCity het volgende:
Duncan Laurence niet betrokken bij songfestivalevaluatie AvroTros
https://www.ad.nl/show/du(...)e-avrotros~a11299e1/
Mag toch hopen dat ze nu niet gaan overcompenseren en gaan denken dat dit dan de oplossing is voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:36 schreef NailQueen het volgende:
Oh oh..
Ik denk dat de kans op een Nederlandse Käärijä eerder kleiner dan groter wordt als de Aran Bades en Domiens het voor het zeggen krijgen. Dan ga je eerder de kant op van Kris Kross Amsterdam inderdaad, lekker dansen! Gewoon vrolijk! Niet zo moeilijk doen!quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze nu niet gaan overcompenseren en gaan denken dat dit dan de oplossing is voor volgend jaar.
Ik bewonder haar positiviteit, maar nee. Jullie hadden nog best een redelijk nummer, maar de live uitvoering schoot echt te kort.quote:
We mogen extra hopen dat er meteen een goed nummer/goede artiest tussenzit, want anders vrees ik ervoor ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op een Nederlandse Käärijä eerder kleiner dan groter wordt als de Aran Bades en Domiens het voor het zeggen krijgen. Dan ga je eerder de kant op van Kris Kross Amsterdam inderdaad, lekker dansen! Gewoon vrolijk! Niet zo moeilijk doen!
Ze postte een keer een paar seconden van een nieuw nummer op haar story, toen Burning Daylight nog niet bekend was. Die paar seconden waren al veel beter dan waar ze uiteindelijk mee kwamen. Dus ik zeg: met dat nummer naar Eurovisie!quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jeetjenou gelukkig is ze haar zelfvertrouwen niet kwijt.
Shitshowgenotquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoor allerlei namen en ik vrees echt met grote vreze voor komend jaar…
Dat zou wel echt erg zijn, als we het na jaren 'snappen' ineens weer kwijtrakenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We moeten gewoon niet terug naar de 2005-2012 tijden, Guaan
Ik snap dat ze een revanche wil maar doe dat over een paar jaar. Ga eerst meer optreden en ervaring opdoen. Daarna zien we wel verder.quote:
Bij deze hebben ze zichzelf gediskwalificeerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk.
Iedereen die zich te groot voelt voor iets, is wat mij betreft AF.quote:Op woensdag 24 mei 2023 09:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het al geen voordeel als artiesten zich eigenlijk te groot voelen voor het songfestival of het een circus gaan noemen ofzo. Dat te groot voor het songfestival is ook gewoon paardenpoep. Rene Froger voelde zich ook te groot voor het songfestival, wel raar dat zooo groot iemand dan ongeveer laatste wordt. Liever iemand die gewoon leuk meedoet met de andere kandidaten.
Iets eigenzinnigs als S10, Jeangu of Douwe Bob gaan we vermoedelijk niet krijgen. Ze zullen totaal risicoloos te werk willen gaan. Ik denk dat we in het gunstigste geval kunnen hopen op bv. Karsu, al wordt dat misschien in het buitenland als een iets te schaamteloze manier gezien om de televote te overlevenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
We mogen extra hopen dat er meteen een goed nummer/goede artiest tussenzit, want anders vrees ik ervoor ja.
Die gasten zijn wat mij betreft niet eens aan de race begonnen met die inspiratieloze baggerjatmuziek die ze makenquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij deze hebben ze zichzelf gediskwalificeerd.
Ik blijf toch het gevoel houden dat ze niet bepaald goede sociale voelsprieten heeft om dit soort teksten nu de wereld in te slingeren. Er zijn een hoop fouten gemaakt door anderen, maar ook zij zelf heeft toch wel het nodige laten liggen samen met Dion, in ieder geval in de gunfactor en de zichtbaarheid.quote:
Je moet oppassen niet te veel te projecteren, maar het heeft er toch op zijn minst de schijn van dat Mia niet echt een sociale omgeving heeft die haar af en toe er op wijst dat wat ze doet niet allemaal even briljant is.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf toch het gevoel houden dat ze niet bepaald goede sociale voelsprieten heeft om dit soort teksten nu de wereld in te slingeren. Er zijn een hoop fouten gemaakt door anderen, maar ook zij zelf heeft toch wel het nodige laten liggen samen met Dion, in ieder geval in de gunfactor en de zichtbaarheid.
“Op zeker spelen” op de Edsilia 2007/Hind/3JS-manier, omdat uptempo en lekker in het gehoor liggend altijd wel redelijk scoortquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Iets eigenzinnigs als S10, Jeangu of Douwe Bob gaan we vermoedelijk niet krijgen. Ze zullen totaal risicoloos te werk willen gaan. Ik denk dat we in het gunstigste geval kunnen hopen op bv. Karsu, al wordt dat misschien in het buitenland als een iets te schaamteloze manier gezien om de televote te overleven
Ja, ik vrees ervoor dat ze gaan voor iets wat Nederland wil, maar dat in het buitenland dus totaal niet aanslaat. Een inzending als Daši Freyr of Käärijä, daar zou de Nederlandse goegemeente echt nooit voor kiezen. Maar juist zoiets is wat het Europese publiek, en dan met name de jongeren, wel graag ziet. Iets helemaal authentieks. En door de blamage van dit jaar is de kans dat ze voor zoiets obscuurs of vreemds gaan nu vrijwel nihil.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Op zeker spelen” op de Edsilia 2007/Hind/3JS-manier, omdat uptempo en lekker in het gehoor liggend altijd wel redelijk scoort
Iets lekker burgerlijk, wat zeker niet te gek moet zijn voor Gerda op de bank!quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik vrees ervoor dat ze gaan voor iets wat Nederland wil, maar dat in het buitenland dus totaal niet aanslaat. Een inzending als Daši Freyr of Käärijä, daar zou de Nederlandse goegemeente echt nooit voor kiezen. Maar juist zoiets is wat het Europese publiek, en dan met name de jongeren, wel graag ziet. Iets helemaal authentieks. En door de blamage van dit jaar is de kans dat ze voor zoiets obscuurs of vreemds gaan nu vrijwel nihil.
In dat geval kunnen ze echt het beste gaan voor Davina Michelle denk ik toch.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Iets lekker burgerlijk, wat zeker niet te gek moet zijn voor Gerda op de bank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |