Volgens mij niks, maar die vertrok ook op een heel ander moment.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat werd eigenlijk voor Ten Hag neergelegd?
Ajax krijgt twee miljoen euro van de Engelse grootmacht om het lopende contract van de coach af te kopen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgens mij niks, maar die vertrok ook op een heel ander moment.
3 miljoen pond voor 1 jaar meen ikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat werd eigenlijk voor Ten Hag neergelegd?
Kokcu is praktisch zeker mocht hij daarheen gaan, denk Geert ook wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:06 schreef Tarado het volgende:
Maar die heeft dat wel op een andere manier gecompenseerd, voor 160? miljoen 2 spelers gehaald dus daar zijn ook wel weer mogelijkheden voor Feyenoord met Slot.
Wat Ten Hag en ook ManU vorig seizoen hadden is dat de echt grote spelers niet wilden komen, dus die ging maar bekenden shoppen, nu ligt dat daar al weer wat beter maar Spurs zou nu met Slot in een soortgelijke situatie komen.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is dat Tottenham Hotspur nou "een club waar je geen nee tegen kunt zeggen"? Als Slot vertrouwen had in zijn eigen kwaliteiten dan plakte hij er nog een seizoen Feyenoord aan vast in de Champions League. Nu lijkt hij zich simpelweg zo snel mogelijk financieel onafhankelijk te willen spelen voordat zijn carrière in elkaar stort. Al met al ben ik hier behoorlijk boos over.
Tsja, zo sta ik er ook wel een beetje in eigenlijk. Behalve dan dat ik niet boos ben en het me werkelijk aan mijn reet zal roesten of hij blijft of niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is dat Tottenham Hotspur nou "een club waar je geen nee tegen kunt zeggen"? Als Slot vertrouwen had in zijn eigen kwaliteiten dan plakte hij er nog een seizoen Feyenoord aan vast in de Champions League. Nu lijkt hij zich simpelweg zo snel mogelijk financieel onafhankelijk te willen spelen voordat zijn carrière in elkaar stort. Al met al ben ik hier behoorlijk boos over.
Paar miljoen extra, trainen op het allerhoogste niveau ter wereld, elke wedstrijd niveautje Roma - Feyenoord minimaal, faciliteiten die 10/10 zijn, shoppen zonder beperkingen, wedstrijden tegen je grote voorbeeld Pep. Ik mis vast nog een paar zaken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:16 schreef Pistolero het volgende:
Ik snap de extreme aantrekkingskracht van de Premier League nooit zo. Maar ik ben dan ook niet zo geldbelust. Is die paar miljoen extra het nou echt allemaal waard? Met zijn salaris bij Feyenoord is hij ook gewoon al financieel onafhankelijk.
Handtas scoren bij Harrods?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar miljoen extra, trainen op het allerhoogste niveau ter wereld, elke wedstrijd niveautje Roma - Feyenoord minimaal, faciliteiten die 10/10 zijn, shoppen zonder beperkingen, wedstrijden tegen je grote voorbeeld Pep. Ik mis vast nog een paar zaken.
Nouja misschien op het topniveau PL niet onbeperkt maar in vergelijking met Feyenoord zeker.quote:
2 keer kampioen in 100 jaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
Mensen maken hier de Spurs wel heel klein ook, en hij kiest mocht hij gaan weer eens het perfecte instapmoment uit. Arend Martijn is niet achterlijk.
Simpelweg gewoon alleen al een avontuur in het buitenland. (Ik zou meteen gaan.)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:16 schreef Pistolero het volgende:
Ik snap de extreme aantrekkingskracht van de Premier League nooit zo. Maar ik ben dan ook niet zo geldbelust. Is die paar miljoen extra het nou echt allemaal waard? Met zijn salaris bij Feyenoord is hij ook gewoon al financieel onafhankelijk.
Zo werkt dat toch niet. Je gaat werken bij een van de grootste clubs in de PL. Daar kan Feyenoord op bijna geen enkel vlak tegenop.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ook kan hij al heel snel zijn volgende prijs pakken met de JC schaal.
Feyenoord is toch veel mooier dan Tottenham.
Slapende reus, ligt hem blijkbaar goed.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 keer kampioen in 100 jaar.
Topclub....
En niet 1x de cup met de grote oren gewonnenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 keer kampioen in 100 jaar.
Topclub....
Ook dat.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch niet. Je gaat werken bij een van de grootste clubs in de PL. Daar kan Feyenoord op bijna geen enkel vlak tegenop.
Dit snap ik ook niet helemaal. Waren er meer mensen dan Arne die hier blij van werden?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waarom is vorig jaar juli zijn contract verlengd? Voor Slot extra geld en voor Feyenoord een stukje zekerheid. En dan nu alsnog weg willen. Kun je eigenlijk niet maken. Als Real Madrid voor de deur staat dan kan iedereen daar nog wel begrip voor opbrengen denk ik maar een grijze middenmoter in de Premier League? Wat mij betreft vertrekt hij nu niet door de voordeur. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is krijgen we ook nog op zijn voorspraak de middelmatige Zerrouki in de maag gesplitst voor veel te veel geld.
Ik vind juist dat Feyenoord ook wel weer heel klein wordt gemaakt. Ja, no shit dat Tottenham veel rijker is en veel meer (financiele) mogelijkheden heeft. Maar het idee dat iedereen op deze trein zou springen en dat Slot gek is als hij het niet doet, daar ga ik niet echt in mee.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
Mensen maken hier de Spurs wel heel klein ook, en hij kiest mocht hij gaan weer eens het perfecte instapmoment uit. Arend Martijn is niet achterlijk.
De penningmeester van Twente.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet helemaal. Waren er meer mensen dan Arne die hier blij van werden?
Nouja ik had (bij handhaven) Leeds al een logische keuze gevonden. Al kan je dan echt discussiëren over of het wel zo'n stap vooruit is. Je hebt het hier qua mogelijkheden wel over één van de grotere clubs in de meest gewilde competitie ter wereld. Dat gat met de PL en de rest van de wereld wordt de komende jaren alleen maar groter ook.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Feyenoord ook wel weer heel klein wordt gemaakt. Ja, no shit dat Tottenham veel rijker is en veel meer (financiele) mogelijkheden heeft. Maar het idee dat iedereen op deze trein zou springen en dat Slot gek is als hij het niet doet, daar ga ik niet echt in mee.
En zo perfect vind ik dit instapmoment nou ook weer niet.
Elke PL club is een stap omhoog voor een eredivisietrainerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dat vele voorbij gaan aan het feit dat Arne Slot, niet zoveel bereikt in zijn spelerscarrière, ineens in de belangstelling staat van een van de grotere ploegen uit het trainerswalhalla van de wereld. Natuurlijk gaan je oren hier naar hangen. Het is geen Crystal Palace of Southampton wat even aanklopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |