Met 39 man een stad van 300.000 inwoners (deels) laten evacuerenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Volgens de Russische media gaat het om 39 terroristen?Die 39 man hebben dan flink wat paniek veroorzaakt en terrein veroverd. Maakt dit het niet juist erger? Hoe kunnen ze ooit verkopen dat ze het niet eens kunnen opnemen tegen maar 39 man?
Duitsland wilt de Arrow 3 van Israel kopen maar de VS blokkeert dit al een lange tijd (en bij meer transacties in het verleden deden ze moeilijk) omdat ze natuurlijk liever willen dat Duitsland de overpriced Patriots koopt.quote:Assad points to the Patriot weapons system, a pillar of air defenses for the U.S., NATO, Ukraine and Taiwan. In 2015, Assad ordered a review and Army negotiators discovered Lockheed Martin and its subcontractor, Boeing, were grossly overcharging the Pentagon and U.S. allies by hundreds of millions of dollars for the Patriot's PAC-3 missiles.
russische 74e gemotoriseerde brigade zit/zat 6km ten noorden van Kremmina, en 15km ten zuiden van Svatove.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waar moet de 74e vandaan komen? Bakhmut of elders?
Ah, zo. Ground control interception idd. Maar dat zijn geen faccers meer gevechtsleiders (luchtverkeersleiders).quote:Op maandag 22 mei 2023 19:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij had het een tijdje terug over het feit dat vliegers van Rusland voornamelijk vanaf de grond aangestuurd worden en vrijwel geen enkele eigen inbreng hebben. Vandaar.
Ken deze niet. Zal hem eens kijken.quote:Niet zo lang geleden docu over vietnam gezien waar dit zijdelings voorbij kwam, incluis de broken arrow call.
Volgens mij Rusland, om het proberen te downplayen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef Korenfok het volgende:
Is het rusland die roept dat het 'maar' 39 man is (dus niks aan de hand, iedereen is de trouw aan Rusland, poetin is geweldig)?
Of komt het uit de oekraine koker dat 'maar' 39 man een hele zelfstandige regio op zij kop zet en Rusland in paniek schiet, van een beetje trollen?
Of is die 39 man gewoon bullshit?
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:16 schreef oheng het volgende:
Blijkt dat het russische leger óók het op 1 na beste leger is in rusland!
Jaquote:Op maandag 22 mei 2023 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij Rusland, om het proberen te downplayen.
Zou je denken?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
Dit ziet er wel heel erg nep uit
Zou het?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
Duidelijk een echt filmpje!!quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef BeriBeri het volgende:
[ twitter ]
Downplayen moet je pas doen als je de situatie onder controle hebt.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij Rusland, om het proberen te downplayen.
haha nee, het was echt een docu die ik ooit gedownload had, ik vind online ook alleen maar een handjevol afleveringen en die zijn in bagger kwaliteit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |