Op hetzelfde moment dat je dat plaatste vielen Russen Rusland aan op Russisch grondgebied.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:04 schreef Elan het volgende:
Vraag me af of ze op enig moment niet gewoon te weinig mannen hebben om die oorlog te blijven volhouden omdat ze per saldo minder mannen beschikbaar hebben dan Rusland.
Tsja,quote:Op maandag 22 mei 2023 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag me af of ze op enig moment niet gewoon te weinig mannen hebben om die oorlog te blijven volhouden omdat ze per saldo minder mannen beschikbaar hebben dan Rusland.
Fac's?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Broken arrow, repeat, broken arrow.
Ik heb van @:achja begrepen dat de Russische luchtmacht dol is op hun equalevent van fac's dus hey..
Uit het beeld maak ik niet op dat het met een drone is gefilmdquote:Op maandag 22 mei 2023 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Apart filmpje, wie bestuurt de drone die de opname maakt? Ukraine of Rusland?
[ twitter ]
Forward air controllers. Sorry, ik gebruik zoveel Engels op een dag dat ik dat helaas ook in m'n Nederlands smeerquote:
Maakt dat ze dan ineens tot subsone wapens?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waar is de data dat die dingen ook werkelijk hypersonisch vlogen toen ze uit de lucht werden geschoten door patriots?
Geen drone. Dit filmpje maakt iemand vanuit een huis.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Apart filmpje, wie bestuurt de drone die de opname maakt? Ukraine of Rusland?
[ twitter ]
Ja, is zeker een standaard term (faccers) maar ik kon er niet uithalen dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:33 schreef Straatcommando. het volgende:
Forward air controllers. Sorry, ik gebruik zoveel Engels op een dag dat ik dat helaas ook in m'n Nederlands smeer
Heb ook geen idee of de klu die term zo hanteert. In ieder geval niet als fac, zoveel is duidelijk
Jij had het een tijdje terug over het feit dat vliegers van Rusland voornamelijk vanaf de grond aangestuurd worden en vrijwel geen enkele eigen inbreng hebben. Vandaar.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, is zeker een standaard term (faccers) maar ik kon er niet uithalen dat je dat bedoelde.
Max 3 dagenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Zouden ze nu Moskou in 3 dagen gaan veroveren?
De geit is gemolken, ik herhaal de geit is gemolken.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Broken arrow, repeat, broken arrow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |