Ik lees nu hier al zeker 5 maanden dat Rusland echt elk moment verslagen kan worden dus misschien zouden er meer mensen kritisch moeten kijken als telkens het tegendeel blijkt op het strijdtoneel.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:56 schreef xpompompomx het volgende:
Ah, er is weer eens een "kritische" geest in ons midden.
De Russen?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:58 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze überhaupt kunnen volhouden daar...
Van Kiev in drie dagen naar een stad kleiner dan Almelo in meer dan een jaar. Het gaat geweldig met de Russische oorlogsinspanningen! Man man man.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lees nu hier al zeker 5 maanden dat Rusland echt elk moment verslagen kan worden dus misschien zouden er meer mensen kritisch moeten kijken als telkens het tegendeel blijkt op het strijdtoneel.
Haha snel iets anders er bij betrekken dan valt het niet zo op!!!quote:Op maandag 22 mei 2023 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Een .gifje van een kat.
Het niveau op FOK!
Nou ben benieuwd naar je zeer kritische posts. Ga je weer posten dat Oekraine behoort aan Rusland?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lees nu hier al zeker 5 maanden dat Rusland echt elk moment verslagen kan worden dus misschien zouden er meer mensen kritisch moeten kijken als telkens het tegendeel blijkt op het strijdtoneel.
Vreemd, ik niet. En ik lees hier al heel wat langer dan 5 maanden.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Het hoeft maar één keer mis te gaan natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Gerucht die ook al in wat andere TG kanalen werd gedeeld.
Stukje Psyops lijkt me.
Maarre....Oekraïne is nog niet met een tegenaanval begonnen. Dit zijn wat speldenprikjes. Baghmut hoeft natuurlijk niet als eerste worden bevrijd. Ze kunnen er ook omheen gaan. Er vertrekt nu weer een Russische brigade van het front om de Russische inval in Rusland te bevechten, dus daar ontstaat mogelijk een gaatje. Maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Bachmoet =/= Bachmoet.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)land-bachmoet-oorlog
desinformatie
Precies. Vergeet niet dat Telegram echt het meest gebruikte social media is voor de meeste Russen. EN met de enorme informatie shitshow die er nu is.... het hoeft idd maar 1x mis te gaan.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:02 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het hoeft maar één keer mis te gaan natuurlijk.
Haha, fantastisch dit.
Zo'n waarschuwing mogen ze in heel Rusland wel gevenquote:Op maandag 22 mei 2023 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Gerucht die ook al in wat andere TG kanalen werd gedeeld.
Stukje Psyops lijkt me.
Russen. Oekraïne gaat niet beginnen aan een veldtocht richting Moskou. Die weten hoe zoiets afloopt.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekrainers, wat het ook zijn, die daar aan het vechten zijn.
Volgens Zelensky zelf was de strijd om Bachmoet vooral symbolisch maar dat werkt dan twee kanten op lijkt me toch?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van Kiev in drie dagen naar een stad kleiner dan Almelo in meer dan een jaar. Het gaat geweldig met de Russische oorlogsinspanningen! Man man man.
Ik zie op andere platforms ook al bewegend beeld van de rijen auto's die uit Belgorod proberen te komen. Ik weet niet of het authentiek is, dus post het niet - maar de gedachte is vermakelijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies. Vergeet niet dat Telegram echt het meest gebruikte social media is voor de meeste Russen. EN met de enorme informatie shitshow die er nu is.... het hoeft idd maar 1x mis te gaan.
Bron?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lees nu hier al zeker 5 maanden dat Rusland echt elk moment verslagen kan worden
Nee. Dat gaat hem niet meer worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Zelensky zelf was de strijd om Bachmoet vooral symbolisch maar dat werkt dan twee kanten op lijkt me toch?
Vraag me af of ze op enig moment niet gewoon te weinig mannen hebben om die oorlog te blijven volhouden omdat ze per saldo minder mannen beschikbaar hebben dan Rusland.
Ligt er een beetje aan, eentje van een helikopter die veel voorbij kwam was van een week eerder bij Bryansk.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:05 schreef Momo het volgende:
Zie ook beelden voorbij komen van neergestorte helikopters en drones, geen idee of het echt is of dat mensen oude beelden recyclen.
quote:Op maandag 22 mei 2023 17:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Russen. Oekraïne gaat niet beginnen aan een veldtocht richting Moskou. Die weten hoe zoiets afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |