Daar hadden ze het vanmorgen wel overquote:Op maandag 22 mei 2023 15:36 schreef engine het volgende:
Over het zwembaddoet Moraima ook mee morgen?
Isaac zijn evenement hequote:Op maandag 22 mei 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het kan dus wel![]()
selectief kunnen ze iets snel leveren
Zit het allemaal los op elkaar?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:42 schreef Monique___ het volgende:
bouwwerk houdt de 40 kilo van jappie wel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou hopen dat het dan goed blijft liggen die balk boven opquote:
of nietquote:Op maandag 22 mei 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat het dan goed blijft liggen die balk boven op
Met balken en al het zwembad inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter maar vast maken, of gaan ze dat nu doen?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaa
ruppi wilde het net proberen maar het hele bouwwerk schudde heen en weer....
ik mag het hopen anders gaat dat morgen niet goedquote:Op maandag 22 mei 2023 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter maar vast maken, of gaan ze dat nu doen?
Oh wie het langs kan blijven hangen..quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik mag het hopen anders gaat dat morgen niet goed
En Jeff slaat weer een maaltijd over..quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat de chili van Jeffrey opeten ( met toestemming) want hij vergaat van de honger
Hoe laat hebben ze lunch gehad?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat de chili van Jeffrey opeten ( met toestemming) want hij vergaat van de honger
Ze hebben er dus niet echt over nagedacht.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:57 schreef Verida het volgende:
ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar ik vind dit dus een heel gevaarlijk toestand worden, die obstacle run. Ik zie het ook niet iedereen doen, zeker niet Mora met haar kunstknieen. Maar ook de andere bewoners lopen best wel kans op flinke splinters en kneuzingen.
jeff net: ik heb het net het ontbijt van gister op ik hoef niksquote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat compenseert hij wel met bierquote:
Die kop van haar sprak boekdelenquote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
Erik noemt witte rijst nasi..
![]()
Hij had het verkeerde bakje opgewarmd. Die was van Eunice. Die was not amused.
hahaha lachenquote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Hij had het verkeerde bakje opgewarmd.Was van Eunice. Die was not amused.
in feite zegt hij daar niets raars mee. Het maleise woord voor gekookte witte rijst is nasi.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Hij had het verkeerde bakje opgewarmd.Was van Eunice. Die was not amused.
Laat Erik daar nou ooit op vakantie zijn geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
in feite zegt hij daar niets raars mee. Het maleise woord voor gekookte witte rijst is nasi.
oh dat zal.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
in feite zegt hij daar niets raars mee. Het maleise woord voor gekookte witte rijst is nasi.
geen idee, ik wet alleen dat hij het goed zegtquote:Op maandag 22 mei 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Laat Erik daar nou ooit op vakantie zijn geweest.
zag er wel uit als veeel sambalquote:Op maandag 22 mei 2023 16:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop nu dat Erik toch een beetje teveel sambal er op heeft gedaan.
![]()
Nasi is rijstquote:Op maandag 22 mei 2023 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oh dat zal.
Maar als mij nasi wordt beloofd verwacht ik geen droge witte rijst.
of plopt er een boob van haar leegquote:Op maandag 22 mei 2023 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel doet zéker niet mee, straks val ik een tand door me lip..
Dit zat ik dus ook te denken.Wat een hypocriet.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nasi is rijst
En nasi goreng gebakken rijst
Hij heeft wel gelijk inprincipe maar hij eet toch nooit nasi met chili con carne? En nu ineens wel en straks weer 2 borden warm eten?
quote:Op maandag 22 mei 2023 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaat aanmoedigen.. zodat ánderen een tand door hun lip kunnen vallen
Nu is het nog voor niksquote:Op maandag 22 mei 2023 16:18 schreef pingu66 het volgende:
Ik vind dat Erik meer en meer aan het vreten is ipv gewoon eten.
Eunice geïrriteerd, de chili met rundergehakt was van haarquote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
ja dit is duidelijk iets voor de bro's en niet voor de restquote:Op maandag 22 mei 2023 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
Ziet er naar uit dat dat "obstakel circuit" is gebouwd door precies die gassies die 'm ook runnen kunnen... irritant![]()
Net zo als spelletjes pushen die de verzinner het beste kent ..
Babbel had dat ook snel doorquote:Op maandag 22 mei 2023 16:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dit is duidelijk iets voor de bro's en niet voor de rest
had hij voordat hij in de loods kwam dan problemen met het kunnen betalen van zijn eten?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu is het nog voor niks![]()
snap dat niet hij zo dun nog is met al zijn geprop
ja dat is niks moois....quote:Op maandag 22 mei 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
Wat een lelijke schoenen heeft Wendy besteld zeg
erg he hoe iedereen er in zit te trekkenquote:
jawel.. wendie is er al mee aan de gangquote:Op maandag 22 mei 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
erg he hoe iedereen er in zit te trekken
O toch geen Föhn
Wel... Wendie laat haar KnoflookTomatensaus er voor staanquote:Op maandag 22 mei 2023 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
erg he hoe iedereen er in zit te trekken
O toch geen Föhn
Die gaat druk bezig zijn de komende dagen .... Zoe eerstquote:Op maandag 22 mei 2023 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel... Wendie laat haar KnoflookTomatensaus er voor staan
[ afbeelding ]
Blender werkt niet.. dumpen want dozen uitpakken had prioriteitquote:Op maandag 22 mei 2023 16:42 schreef Sestra666 het volgende:
Geen stroom in de keuken zei wendy dat nou?
Heeft er ook mee te maken dat ie al bijna een jaar relatief gezonde maaltijden naar binnen loopt te prakken. Dan zit je ook minder snel 'vol' omdat je iets totaal anders gewend bent en je lichaam blijft daar natuurlijk onbewust om vragen. Al die kettingrokers hebben ook met zulks (maar dan andersom) te dealen maar voor hen maakten ze een uitzondering waarna zij onbeperkt kunnen blijven bestellen. Zouden zij geen sigaretten meer hebben gekregen want x25 dan liepen ze chagrijnig rond.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu is het nog voor niks![]()
snap dat niet hij zo dun nog is met al zijn geprop
zo geweldig gezond waren die maaltijden niet in het begin, helemaal niet als je de hoeveelheid groenten en fruit bekijkt.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat ie al bijna een jaar relatief gezonde maaltijden naar binnen loopt te prakken. Dan zit je ook minder snel 'vol' omdat je iets totaal anders gewend bent en je lichaam blijft daar natuurlijk onbewust om vragen. Al die kettingrokers hebben ook met zulks (maar dan andersom) te dealen maar voor hen maakten ze een uitzondering waarna zij onbeperkt kunnen blijven bestellen. Zouden zij geen sigaretten meer hebben gekregen want x25 dan liepen ze chagrijnig rond.
Al zou je zeggen dat je maag er op een gegeven moment aan gaat wennen maar als je van geen ophouden weet en telkens bang bent om tekort te komen dan blijf je natuurlijk aan de gang. Is daarnaast ook niet iemand die bier drinkt of in die setting dus allerlei snacks kan inslaan. Als ie eenmaal weer z'n eigen prakkie moet klaarmaken dan zijn het magnetronmaaltijden, snoepwaar en een heleboel frisdrank. En dan is ie meteen ook weer binnen een paar maanden een kilo of tien zwaarder.
Heb ik al eens eerder benoemd maar toen werd dat meteen weggehoond want iedereen is gelijk dus evenveel voor allemaal. Sowieso kunnen ze daar totaal niet discussiëren of in groepsverband een gesprek voeren want het loopt altijd uit de hand.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar die is een verhaal wat al zo vaak voorbijgekomen is. het is eten is nu niet slecht, het is vaak luxe, uitgebreid klaargemaakt, maar het blijft bizar dat er voor iedereen precies hetzelfde wordt opgeschept, terwijl er echt bewoners zijn die hier teveel aan hebben of die hierdoor te kort komen.
'Ga jij maar epileren meid, dan houden wij ons bezig met elimineren...'quote:Op maandag 22 mei 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe zit weer iemand op de rug te epileren, dit keer is Rupert de gelukkige
Waarom valt "De rest" dan niet af.. er is met alle dikke reten Dames al bijna 9 maanden niets aan de hand , de "sport Brô's " ook niet .. het is dus iets zelf aangedaan , of eigen wensquote:Op maandag 22 mei 2023 17:06 schreef Verida het volgende:
zo g
[..]
zo geweldig gezond waren die maaltijden niet in het begin, helemaal niet als je de hoeveelheid groenten en fruit bekijkt.
En hij is niet bang om tekort te komen, heeft gewoon meer honger dan bijv Jappie of Jeff, maar krijgt wel hetzelfde op zijn bord. Geef dan gewoon wat meer aardappelen ofzo, of wat boterhammen extra. Het gaat helemaal niet om het vlees of het beleg, maar gewoon wat meer koolhydraten.
Maar dit is een verhaal wat al zo vaak voorbijgekomen is. het is eten is nu niet slecht, het is vaak luxe, uitgebreid klaargemaakt, maar het blijft bizar dat er voor iedereen precies hetzelfde wordt opgeschept, terwijl er echt bewoners zijn die hier teveel aan hebben of die hierdoor te kort komen.
Er zijn meerdere bewoners goed afgevallen, graatmager geworden zelfs, dan klopt er, in mijn ogen, gewoon iets niet met de hoeveelheid eten.
Het zit niet alleen in het eten, de 1 snoept meer dan de ander.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom valt "De rest" dan niet af.. er is met alle dikke reten Dames al bijna 9 maanden niets aan de hand , de "sport Brô's " ook niet .. het is dus iets zelf aangedaan , of eigen wens
Volgens mij zijn er wel meer afgevallen hoor, Babette zei van de week nog dat ze nu op haar minst woogquote:Op maandag 22 mei 2023 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom valt "De rest" dan niet af.. er is met alle dikke reten Dames al bijna 9 maanden niets aan de hand , de "sport Brô's " ook niet .. het is dus iets zelf aangedaan , of eigen wens
Die kans is er dus ook, de een drinkt meer dan de ander, rookt meer dan de ander.. maar van de 40 zijn er nog steeds 3 "Graatmagere" waarvan er maar één oeverloos blijft janken en mekkeren .. Erikquote:Op maandag 22 mei 2023 17:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zit niet alleen in het eten, de 1 snoept meer dan de ander.
Jeff eet nooit als je hem zo hoortquote:Op maandag 22 mei 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kans is er dus ook, de een drinkt meer dan de ander, rookt meer dan de ander.. maar van de 40 zijn er nog steeds 3 "Graatmagere" waarvan er maar één oeverloos blijft janken en mekkeren .. Erik
Sjeffie en Jappie doen het dus bewust en onbewust
Jah, en een oud spreekwoord zegt "een roker heeft niets nodig.." die voelt zich de hele dag voldaan... jaja maar wel 10x p/d nicotine nodigquote:Op maandag 22 mei 2023 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff eet nooit als je hem zo hoortdie neemt alleen vloeibaar brood
jappie en jeff zijn eveneens graatmager, en de rest eet gewoon heel veel tussendoor, 's avonds laat of bij het koken, zogenaamd "voorproeven"quote:Op maandag 22 mei 2023 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het morgen zoiets banaals gaat worden als "Elk goed uitgevoerde letter is ¤10 waard .."quote:Op maandag 22 mei 2023 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Zie nu voor het eerst Zoe oefenen, Mirth helpt haar met het dovenalfabet
Ze zegt net dat ze nu voor het eerst echt oefent en ze komt nog niet verder dan jquote:Op maandag 22 mei 2023 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het morgen zoiets banaals gaat worden als "Elk goed uitgevoerde letter is ¤10 waard .."![]()
¤260 te verdienen die ze deze week helemaal niet nodig hebben
Niet mee willen eten is een "eigen wens" of een "eigen wil" en dat doen Sjeffie en Jappie naar hartelust, of hun schildklier werkt niet goed, dan mogen ze naar K5quote:Op maandag 22 mei 2023 17:34 schreef Verida het volgende:
[..]
jappie en jeff zijn eveneens graatmager, en de rest eet gewoon heel veel tussendoor, 's avonds laat of bij het koken, zogenaamd "voorproeven"
ik begrijp overigens niet hoe je kunt zeggen dat het "zelf aangedaan " is of "eigen wens "
maar ja, het bekt natuurlijk lekker om hem vrek te noemen, veelvraat enz. En de febo doet daar natuurlijk ook gigantisch aan mee door hem altijd in beeld te brengen bij het eten.
Maar het blijft gewoon een heel bizarre situatie, vind ik.
En bij Jeff alcohol, heel veel alcoholquote:Op maandag 22 mei 2023 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, en een oud spreekwoord zegt "een roker heeft niets nodig.." die voelt zich de hele dag voldaan... jaja maar wel 10x p/d nicotine nodig
Nee de rijst. De chili was van Jeffquote:Op maandag 22 mei 2023 16:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Eunice geïrriteerd, de chili met rundergehakt was van haar
Nou ja, het gezeik over Arme Zielige Magere Sjeffie is intussen bijzonder irritant aan het worden..quote:Op maandag 22 mei 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En bij Jeff alcohol, heel veel alcohol
Je ziet wel vaker dat verslaafde zo mager zijn, zou dat het probleem zijn bij hem?
dat was ook waar jeff mee zit..quote:Op maandag 22 mei 2023 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het morgen zoiets banaals gaat worden als "Elk goed uitgevoerde letter is ¤10 waard .."![]()
¤260 te verdienen die ze deze week helemaal niet nodig hebben
Vind hem niet zielig omdat die zo mager is. Maar vind zijn gedrag wel zieligquote:Op maandag 22 mei 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, het gezeik over Arme Zielige Magere Sjeffie is intussen bijzonder irritant aan het worden..
ik had het over Erik, en begreep niet waar daar de eigen wens of eigen wil op sloegquote:Op maandag 22 mei 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet mee willen eten is een "eigen wens" of een "eigen wil" en dat doen Sjeffie en Jappie naar hartelust, of hun schildklier werkt niet goed, dan mogen ze naar K5
Ze hebben niets meer, alles is op en boodschappen tot vrijdagquote:Op maandag 22 mei 2023 17:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat was ook waar jeff mee zit..
ze hebben geld in overvloed![]()
alles om zowie de maand door te helpen
*verslaafde moet er nog bijquote:Op maandag 22 mei 2023 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, het gezeik over Arme Zielige Magere Sjeffie is intussen bijzonder irritant aan het worden..
Erik kan maar zo een snelle stofwisseling hebben.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had het over Erik, en begreep niet waar daar de eigen wens of eigen wil op sloeg
morgen is er toch feest.. daar is ook eten voorquote:Op maandag 22 mei 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben niets meer, alles is op en boodschappen tot vrijdag
Erik is een Vrek.. die conclusie vind ik nog steeds primaquote:Op maandag 22 mei 2023 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had het over Erik, en begreep niet waar daar de eigen wens of eigen wil op sloeg
Er is niet echt een feest meer morgenquote:Op maandag 22 mei 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
morgen is er toch feest.. daar is ook eten voor
Ze weten het daar allemaal, weten dat ze hun overgebleven eten bij hem kwijt kunnen, waarom dan niet gewoon een extra aardappel schillen of een extra schep rijst of een paar kale boterhammen extra. Ik begrijp dat dus gewoon niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik kan maar zo een snelle stofwisseling hebben.
Ik zie ook wel eens mensen bergen naar binnen stouwen en graat mager zijn en een ander heel weinig eten en dik zijn.
Nee feest gaat niet doorquote:Op maandag 22 mei 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow...quote:Op maandag 22 mei 2023 17:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee feest gaat niet doorde drank is wel besteld
Geen rekening met elkaar houden, alleen voor de sportende man is er wat extras aan troep.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze weten het daar allemaal, weten dat ze hun overgebleven eten bij hem kwijt kunnen, waarom dan niet gewoon een extra aardappel schillen of een extra schep rijst of een paar kale boterhammen extra. Ik begrijp dat dus gewoon niet.
Was niet de schuld van Zoë, Jeff blaasde alles af en toen wilde Marciano en Babs ook niet meer. Maar de drank was al besteld en kon niet meer terugquote:Op maandag 22 mei 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow...
gaat het feest nu weer niet door![]()
maar wel de drank houden![]()
Zoquote:Op maandag 22 mei 2023 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze nu voor het eerst echt oefent en ze komt nog niet verder dan j
En heel soepel is het nog niet.
Dus mss moet Zoe wel woorden uitbeelden aan de rest![]()
[ afbeelding ]
Heb je die ingevallen wangen van Bern gezien, die ik ook veel afgevallen sinds binnenkomst. Hij zei eerder dat hij 12 kg was afgevallen.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:34 schreef Verida het volgende:
[..]
jappie en jeff zijn eveneens graatmager, en de rest eet gewoon heel veel tussendoor, 's avonds laat of bij het koken, zogenaamd "voorproeven"
ik begrijp overigens niet hoe je kunt zeggen dat het "zelf aangedaan " is of "eigen wens "
maar ja, het bekt natuurlijk lekker om hem vrek te noemen, veelvraat enz. En de febo doet daar natuurlijk ook gigantisch aan mee door hem altijd in beeld te brengen bij het eten.
Maar het blijft gewoon een heel bizarre situatie, vind ik.
Nee allemaal gedoequote:Op maandag 22 mei 2023 17:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow...
gaat het feest nu weer niet door![]()
maar wel de drank houden![]()
Oh dat is niet leukquote:Op maandag 22 mei 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was niet de schuld van Zoë, Jeff blaasde alles af en toen wilde Marciano en Babs ook niet meer. Maar de drank was al besteld en kon niet meer terug
Zo dat is ook best veelquote:Op maandag 22 mei 2023 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb je die ingevallen wangen van Bern gezien, die ik ook veel afgevallen sinds binnenkomst. Hij zei eerder dat hij 12 kg was afgevallen.
Er moest een tekening ingeleverd worden en daar had Jeff geen zin in.quote:
Oh dat stuk heb ik dan gemist!quote:Op maandag 22 mei 2023 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er moest een tekening ingeleverd worden en daar had Jeff geen zin in.
Een heel gedoe geweest vanmorgen iedereen schoof een beetje de schuld op elkaar
En nu hebben ze dus niets voor morgen een drankje drinken met het proosten op nog 100 dagen meer zit er niet inquote:
Dat doet iedereen die kookt die dag, niets bijzonders.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy en Jeff druk bezig met eten maken voor de groep, en tussendoor gewoon de afwas doen ....![]()
dat wisten ze toch al dat dat niet mocht?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu hebben ze dus niets voor morgen een drankje drinken met het proosten op nog 100 dagen meer zit er niet in![]()
Jeff kreeg geen lasershow en geen rook. Dat schijnt ook een van de redenen geweest te zijn van zijn aktie van gisteren dat hij nooit iets kreeg
KLopt, maar dat zat hem van wat ik vanmorgen hoorde nog wel dwarsquote:Op maandag 22 mei 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat wisten ze toch al dat dat niet mocht?
was al eerder bekend
Nee hoor .....quote:Op maandag 22 mei 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
Dat doet iedereen die kookt die dag, niets bijzonders.
Wendy wilde een lasershow en rookquote:Op maandag 22 mei 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu hebben ze dus niets voor morgen een drankje drinken met het proosten op nog 100 dagen meer zit er niet in![]()
Jeff kreeg geen lasershow en geen rook. Dat schijnt ook een van de redenen geweest te zijn van zijn aktie van gisteren dat hij nooit iets kreeg
Jaquote:Op maandag 22 mei 2023 17:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat wisten ze toch al dat dat niet mocht?
was al eerder bekend
Ik zie altijd degene die koken de keuken opruimen.quote:
volgens babsie veel te veel eten...geen idee watquote:Op maandag 22 mei 2023 17:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dacht dat je in de VS zat, wat doe je hier.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opvalt hier, is dat veel mensen commentaar leveren zonder stream te kijken ....
Jup, en flink schrobben, ze lagen ook op elkaar gestapeld .. meer geen nood er zit nog ruim 8Ton in de Potquote:Op maandag 22 mei 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Koekenpannen met een schuursponsje schoonmaken
Oh jaaaaa hahahaquote:Op maandag 22 mei 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat je in de VS zat, wat doe je hier.
Over twee dagen, ben nog even hier .....quote:Op maandag 22 mei 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
Dacht dat je in de VS zat, wat doe je hier.
Dit is geen commentaar op de streams maar op de usersquote:Op maandag 22 mei 2023 18:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij opvalt hier, is dat veel mensen commentaar leveren zonder stream te kijken ....
Daar gaat het uiteindelijk ook omquote:Op maandag 22 mei 2023 18:00 schreef Monique___ het volgende:
ach hoe dan ook er is alcohol voor morgen![]()
Ze doen een Jannetjequote:Op maandag 22 mei 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Koekenpannen met een schuursponsje schoonmaken
Hier kan je wel iets terug lezen mocht het je boeienquote:Op maandag 22 mei 2023 18:00 schreef Monique___ het volgende:
ach hoe dan ook er is alcohol voor morgen![]()
quote:Op maandag 22 mei 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was denk ik dus mede de oorzaak dat hij gisteren zo gefrustreerd was
Geen lasershow en geen rook![]()
Maar hij heeft geluk er is alcohol zat
Vis schotel ( vis +courgette+tomatensaus+ kaas ) en rōstironddjesquote:Op maandag 22 mei 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
Eten ze nu allen die vis en verder niets er bij?
zij koken netjes...kunnen sommige anderen nog wat van lerenquote:Op maandag 22 mei 2023 17:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy en Jeff druk bezig met eten maken voor de groep, en tussendoor gewoon de afwas doen ....![]()
ah dank jequote:Op maandag 22 mei 2023 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier kan je wel iets terug lezen mocht het je boeien
pingu66 in JAA / [JAA COS #1747] Jeff aan het fietsen
[..]
iets van courgettes, volgens mij is die vis een ovenschotelquote:
Bizar, Bern woog bij het boksen in oktober 81,1 kg en de afgelopen opdracht in april 78,9 kg. Vind het bij hem ook totaal niet opvallen eigenlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:47 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Heb je die ingevallen wangen van Bern gezien, die ik ook veel afgevallen sinds binnenkomst. Hij zei eerder dat hij 12 kg was afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja zag het later en een zelfgemaakte rode saus erbij.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
iets van courgettes, volgens mij is die vis een ovenschotel
Verkeerde post , sorryquote:Op maandag 22 mei 2023 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
iets van courgettes, volgens mij is die vis een ovenschotel
Feest-Menu van Jasper Janet Sas en Bern.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens babsie veel te veel eten...geen idee wat
het riempje eraf kan haar ook niet meer reddenquote:Op maandag 22 mei 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Zoe ziet er niet uit met dat riempje om haar t-shirt
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar, Bern woog bij het boksen in oktober 81,1 kg en de afgelopen opdracht in april 78,9 kg. Vind het bij hem ook totaal niet opvallen eigenlijk.Da's toch ook maar 2,2 kg. Of ben ik nou gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
keer poepen en het is erafquote:Op maandag 22 mei 2023 18:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Da's toch ook maar 2,2 kg. Of ben ik nou gek
Het boksgala was in november?( als ik het goed heb??)quote:Op maandag 22 mei 2023 18:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Da's toch ook maar 2,2 kg. Of ben ik nou gek
Al weer een paar weken geleden toen hij naast Mirthe zat buiten aan een tafel vroeg Mirthe "laat je nu een wind"?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
Erik is een gassige man, a very gassy man volgens Rupert.
Hij liet een behoorlijke ruft buiten.
Er staat 10-10 bij het boksgala. Dat zou dan betekenen dat hij in krap 1,5 maand 10 kilo afgevallen zou zijn. Lijkt me tamelijk overdreven maar goed, daar is geen 'bewijs' van.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het boksgala was in november?( als ik het goed heb??)
Voor die tijd is hij behoorlijk afgevallen.
De eerste 2 maanden
Maar dat is eigenlijk iedereen
Behalve rupi en Ima
Bern zei toen wel zoietsquote:Op maandag 22 mei 2023 18:23 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Er staat 10-10 bij het boksgala. Dat zou dan betekenen dat hij in krap 1,5 maand 10 kilo afgevallen zou zijn. Lijkt me tamelijk overdreven maar goed, daar is geen 'bewijs' van.
Ja 10-10 boksgala, 12-04 weegopdracht. Toen zaten ze er 1,5 maand in. Lijkt me toch sterk dat ie die overige 10 kilo kwijt is geraakt in de 1,5 maand voor het boksgala..quote:Op maandag 22 mei 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het boksgala was in november?( als ik het goed heb??)
Voor die tijd is hij behoorlijk afgevallen.
De eerste 2 maanden
Maar dat is eigenlijk iedereen
Behalve rupi en Ima
Nou da's knap onbeschoft als je naast iemand zit.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Al weer een paar weken geleden toen hij naast Mirthe zat buiten aan een tafel vroeg Mirthe "laat je nu een wind"?
En Erik. Ja, sorry.
Mirthe. Nah we zitten buiten dan waait het wel weg
Toen dacht ik nog: nou Erik zit je eindelijk naast je droomvrouw zit je scheten te laten.
Ik denk het welquote:Op maandag 22 mei 2023 18:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja 10-10 boksgala, 12-04 weegopdracht. Toen zaten ze er 1,5 maand in. Lijkt me toch sterk dat ie die overige 10 kilo kwijt is geraakt in de 1,5 maand voor het boksgala..
hij laat best vaak scheten en boerenquote:Op maandag 22 mei 2023 18:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou da's knap onbeschoft als je naast iemand zit.
Maar nu liep hij buiten rond, en er was niet iemand erg dichtbij.
Hij had min of meer de pech dat Rupi het hoorde denk ik
Mja, wat ze zelf zeggen neem ik met een enorme korrel zout eigenlijk. Je kunt uiteraard wel goed zien dat Jeff veel is afgevallen, en destijds GJ ook wel inderdaad, al gingen die veel sporten wat ze daarvoor niet deden. Dat zie/zag ik Bern helemaal niet doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern zei toen wel zoiets
Weet dat Jeff en GJ rond die tijd 17 kilo waren afgevallen.
Toch die menu's maar eens erbij pakken dan.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Ze hebben de eerste maand niet veel gehad
DIe maken zeker kans maar ik denk Jeff ook of Babsquote:Op maandag 22 mei 2023 18:29 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik krijg steeds sterker het gevoel dat Isaac de winnaar gaat worden van dit programma. Marciano is ook een grote kanshebber. Ik denk toch wel dat één van deze twee 't gaat worden.
Samen eten is er inderdaad niet meer bij, ze eten in groepjes.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
Dat gelijktijdig aan tafel gaan is ook een lachertje, wat een groep.
Kikkererwten en waterquote:Op maandag 22 mei 2023 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch die menu's maar eens erbij pakken dan.
Merkwaardig wel, maar hij heeft wel meer van die dingen waar hij zich niet echt (meer) bewust van is.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij laat best vaak scheten en boeren
hij is dan ook gewend om alleen te wonen.. of hij denkt dat iedereen daar doof is en niet kan ruiken
wat is er nu weer merkwaardig aan scheten laten?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Merkwaardig wel, maar hij heeft wel meer van die dingen waar hij zich niet echt (meer) bewust van is.
En ook koud, want soms staat het eten al een lange tijd op tafel.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Samen eten is er inderdaad niet meer bij, ze eten in groepjes.
Het merkwaardige waar ik het over heb is dat hij het ook naast iemand doet.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is er nu weer merkwaardig aan scheten laten?
Ieder mens doet dat, meerdere malen per dag, en zoniet dan is je spijsvertering niet op orde of liggen je darmen stil.
Ach, we hebben er zelf ook wel eens last van toch.quote:
hij heeft gekooktquote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zit zielige graatmagere Sjeffie te eten? Is wel iets over voor die arme gratebak....
Komt door die microfoons die ze dragen die versterkt het geluidquote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb met name moeite met microfoons en etende mensen![]()
Geluid staat maar even uit hier
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb met name moeite met microfoons en etende mensen![]()
Geluid staat maar even uit hier
Ik vind eten zo vies om te zien. De reden voor mij om direct de streams uit te zetten.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, we hebben er zelf ook wel eens last van toch.
als je vaker kijkt weet je dan dat hij later eetquote:
Ja enorm, ben altijd blij als ze het eten, snoep, zoutjes of wat dan ook weer op hebben voor wat betreft het geluidquote:Op maandag 22 mei 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt door die microfoons die ze dragen die versterkt het geluid
jaja, natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je vaker kijkt weet je dan dat hij later eet
Ja da's dan even de beste oplossingquote:Op maandag 22 mei 2023 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik vind eten zo vies om te zien. De reden voor mij om direct de streams uit te zetten.
Dat is dan de enige optie als je het niet wil zienquote:Op maandag 22 mei 2023 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik vind eten zo vies om te zien. De reden voor mij om direct de streams uit te zetten.
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel is 2kg aangekomen...Eunie is ook vetter geworden... het Leven is Goed in de Loods
Is ook geen wonder als je ziet wat ze eten, laat tussen de middag eten, dat is vaak ook al voldoende voor een warme maaltijdquote:Op maandag 22 mei 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel is 2kg aangekomen...Eunie is ook vetter geworden... het Leven is Goed in de Loods
Ik heb niet vaak het idee dat ze genieten van wat ze eten.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Niet met zijn allen meer eten, maar ook het tempo (of de manier waarop) eten wordt weggewerkt van een aantal vind ik ook niet fraai.
Ja, ik snap ook niet waar het rare idee van twee keer een warme maaltijd vandaan komt? Mij maak je niet wijs dat ze dat van huis uit gewend zijn. Volgens mij is het vreten uit vervelingquote:Op maandag 22 mei 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook geen wonder als je ziet wat ze eten, laat tussen de middag eten, dat is vaak ook al voldoende voor een warme maaltijd
Jeff vindt eten niet belangrijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:42 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zit zielige graatmagere Sjeffie te eten? Is wel iets over voor die arme gratebak....
Dat snoep van van de week tikt ook aardig aanquote:Op maandag 22 mei 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook geen wonder als je ziet wat ze eten, laat tussen de middag eten, dat is vaak ook al voldoende voor een warme maaltijd
Het gaat erom om wat je eet. Volgens mij zijn dit röstirondjes met mayo. Na alle snoep, kapsalon van frikandellen, patat etc. Dus eigenlijk continu snelle koolhydraten en transvetten. Is het niet vreemd dat sommigen aan zullen komen en vooral diegenen zonder spieren.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waar het rare idee van twee keer een warme maaltijd vandaan komt? Mij maak je niet wijs dat ze dat van huis uit gewend zijn. Volgens mij is het vreten uit verveling
Ja, en ze zijn zoveel goedkoper uit met gewoon een boterham tussen de middag.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waar het rare idee van twee keer een warme maaltijd vandaan komt? Mij maak je niet wijs dat ze dat van huis uit gewend zijn. Volgens mij is het vreten uit verveling
Jeff zou ook heel goed kunnen aangezien het al 8 maanden om hem en zn buien draaitquote:Op maandag 22 mei 2023 18:29 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik krijg steeds sterker het gevoel dat Isaac de winnaar gaat worden van dit programma. Marciano is ook een grote kanshebber. Ik denk toch wel dat één van deze twee 't gaat worden.
Vloeibaar brood is belangrijkerquote:
Nee ik dus ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak het idee dat ze genieten van wat ze eten.
Niet iedereen is in die gelegenheidquote:Op maandag 22 mei 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je vaker kijkt weet je dan dat hij later eet
Het is best ondankbaar werk daar, vanavond hebben ze er inderdaad veel aandacht aan besteed en dan wordt het naar binnen geschoven alsof er amper iets van geproefd wordt.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet.
Zo jammer, want ook nu weer is er veel aandacht aan besteed.
Lijkt me toch fijner omdat even goed te proeven.
Zeker als je de kok niet bent kan je daar juist van genieten.
En iemand is ook niet verplicht om vaker te kijken toch?quote:
Beter bakken ze gewoon allemaal een ei ofzo en kun je gelijk investeren in allerlei extra voeding voor de rest van de dag/weekquote:Op maandag 22 mei 2023 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat niet echt een feest komenquote:Op maandag 22 mei 2023 18:53 schreef chufi het volgende:
Gaat vannacht om middernacht het 100 dagen feest beginnen?
Zonde en veel hebben ze daar toch niet te doen, neem lekker de tijd.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is best ondankbaar werk daar, vanavond hebben ze er inderdaad veel aandacht aan besteed en dan wordt het naar binnen geschoven alsof er amper iets van geproefd wordt.
We kunnen natuurlijk een verplicht minimum aantal uren gaan verplichten.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand is ook niet verplicht om vaker te kijken toch?
Komt geen echt feest.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:53 schreef chufi het volgende:
Gaat vannacht om middernacht het 100 dagen feest beginnen?
Ik vermoed dat het eten vaak ook al niet al te warm meer is.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zonde en veel hebben ze daar toch niet te doen, neem lekker de tijd.
Een soort klok systeemquote:Op maandag 22 mei 2023 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een verplicht minimum aantal uren gaan verplichten.
Maar nee
Oja, dat zal best bijdragen iddquote:Op maandag 22 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eten vaak ook al niet al te warm meer is.
Soms ligt een gedeelte van het eten al best lang op het bord voor het bij de mensen op tafel staat volgens mij.
Ze zaten er idd al voor 1 september in geloof ik ... of al 4 dagen voor de 1e streams en uitzendingquote:Op maandag 22 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt geen echt feest.
En vanmiddag hoorde ik iemand zeggen, dat ze niet eens precies weten wanneer die 100 dagen ingaan
Het verbaasd mij vaak dat niemand zegt dat het eten koud is.quote:
Een voordeel daarvan is dat ze hun mond niet brandenquote:Op maandag 22 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het eten vaak ook al niet al te warm meer is.
Soms ligt een gedeelte van het eten al best lang op het bord voor het bij de mensen op tafel staat volgens mij.
ALs je telt vanaf de 23ste tot het einde van augustus komt je precies op 100 dagen uitquote:Op maandag 22 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt geen echt feest.
En vanmiddag hoorde ik iemand zeggen, dat ze niet eens precies weten wanneer die 100 dagen ingaan
Maar het hapt wel veel sneller weg.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een voordeel daarvan is dat ze hun mond niet branden
Ik vind warm eten wat niet meer warm is niet echt lekker eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een voordeel daarvan is dat ze hun mond niet branden
Dan heb je nu alvast je eerste puntquote:
Om op die manier toch nog een beetje warm te kunnen eten, ik snap dat ook wel, het is zonde dat het zo koud wordt.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar het hapt wel veel sneller weg.
Althans ik herken dat wel.
Maf maar toch ga ik dan ook sneller eten
En dat klopte ook met het half jaar.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je telt vanaf de 23ste tot het einde van augustus komt je precies op 100 dagen uit
Babbel lag net in de tuin toch ook al te kanen?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh,, De Koks gaan eten![]()
[ afbeelding ]
Als het het laatste restje is is het niet zo erg, maar het moet goed warm opgediend worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind warm eten wat niet meer warm is niet echt lekker eerlijk gezegd.
En zelf opscheppen werkt daar ook niet is gebleken.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om op die manier toch nog een beetje warm te kunnen eten, ik snap dat ook wel, het is zonde dat het zo koud wordt.
Ja raar, die heeft nix mee gekooktquote:Op maandag 22 mei 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Babbel lag net in de tuin toch ook al te kanen?
En dan gaan ze er vanuit dat het 31 augustus stopt. En ik neem aan dat ze dat wel weten wanneer het stopt toch?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat klopte ook met het half jaar.
Nu je dit tikt, herinner ik me weer dat je dat toen ook aangaf.
Dus het valt idd terug te rekenen
Daar ga ik wel van uit, maar pfffff niets is daar zo zekerquote:Op maandag 22 mei 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan gaan ze er vanuit dat het 31 augustus stopt. En ik neem aan dat ze dat wel weten wanneer het stopt toch?
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:01 schreef Ebinas het volgende:
Ze hebben het over het krikken van jw in de hele kamer
ze weten zelf niet wanneer het stoptquote:Op maandag 22 mei 2023 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, maar pfffff niets is daar zo zeker
Is hij daarom met Eunice aan de haal gegaan?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die ouwe man
Komt ook omdat hij geen kinderen heeft
Zou kunnen, maar dat was niet hun insteek denk ikquote:Op maandag 22 mei 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij daarom met Eunice aan de haal gegaan?
Ik kreeg het even niet mee.
Het was inderdaad een bijzondere gebeurtenis jaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat was niet hun insteek denk ik![]()
Bep, Wen en Jeff hadden het er over dat het gewoon in de kamer deed met anderen om heen.
En dit waren wat losse quotes
was in de tv uitzending te zienquote:Op maandag 22 mei 2023 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat was niet hun insteek denk ik![]()
Bep, Wen en Jeff hadden het er over dat het gewoon in de kamer deed met anderen om heen.
En dit waren wat losse quotes
apart wel jaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:09 schreef Ebinas het volgende:
Eunice gaat iets eten.
Wendy, tig keer er zit kaas in.
Eunice schuift het wel een beetje eraf.
Wen: ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, vanmiddag ook al lang idd.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:11 schreef greysbones het volgende:
wat is dat nu
dat babs nu in een keer met eunice slijmt
of anders om
en sterke drankquote:Op maandag 22 mei 2023 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Veel frisdrank.
En bananen (morgen 2x fruit volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |