Daar hadden ze het vanmorgen wel overquote:Op maandag 22 mei 2023 15:36 schreef engine het volgende:
Over het zwembaddoet Moraima ook mee morgen?
Isaac zijn evenement hequote:Op maandag 22 mei 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het kan dus wel![]()
selectief kunnen ze iets snel leveren
Zit het allemaal los op elkaar?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:42 schreef Monique___ het volgende:
bouwwerk houdt de 40 kilo van jappie wel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou hopen dat het dan goed blijft liggen die balk boven opquote:
of nietquote:Op maandag 22 mei 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hopen dat het dan goed blijft liggen die balk boven op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter maar vast maken, of gaan ze dat nu doen?quote:Op maandag 22 mei 2023 15:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaa
ruppi wilde het net proberen maar het hele bouwwerk schudde heen en weer....
ik mag het hopen anders gaat dat morgen niet goedquote:Op maandag 22 mei 2023 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter maar vast maken, of gaan ze dat nu doen?
Oh wie het langs kan blijven hangen..quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik mag het hopen anders gaat dat morgen niet goed
En Jeff slaat weer een maaltijd over..quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat de chili van Jeffrey opeten ( met toestemming) want hij vergaat van de honger
Hoe laat hebben ze lunch gehad?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Erik gaat de chili van Jeffrey opeten ( met toestemming) want hij vergaat van de honger
Ze hebben er dus niet echt over nagedacht.quote:Op maandag 22 mei 2023 15:57 schreef Verida het volgende:
ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar ik vind dit dus een heel gevaarlijk toestand worden, die obstacle run. Ik zie het ook niet iedereen doen, zeker niet Mora met haar kunstknieen. Maar ook de andere bewoners lopen best wel kans op flinke splinters en kneuzingen.
jeff net: ik heb het net het ontbijt van gister op ik hoef niksquote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat compenseert hij wel met bierquote:
Die kop van haar sprak boekdelenquote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
Erik noemt witte rijst nasi..
![]()
Hij had het verkeerde bakje opgewarmd. Die was van Eunice. Die was not amused.
hahaha lachenquote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Hij had het verkeerde bakje opgewarmd.Was van Eunice. Die was not amused.
in feite zegt hij daar niets raars mee. Het maleise woord voor gekookte witte rijst is nasi.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:04 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Hij had het verkeerde bakje opgewarmd.Was van Eunice. Die was not amused.
Laat Erik daar nou ooit op vakantie zijn geweest.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
in feite zegt hij daar niets raars mee. Het maleise woord voor gekookte witte rijst is nasi.
oh dat zal.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
in feite zegt hij daar niets raars mee. Het maleise woord voor gekookte witte rijst is nasi.
geen idee, ik wet alleen dat hij het goed zegtquote:Op maandag 22 mei 2023 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Laat Erik daar nou ooit op vakantie zijn geweest.
zag er wel uit als veeel sambalquote:Op maandag 22 mei 2023 16:12 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoop nu dat Erik toch een beetje teveel sambal er op heeft gedaan.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |