Wat was het dan?quote:Op zondag 21 mei 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Je was met net voor, maar mijn tt was mooier
ik moet nog bijkijken maar volgens mi wel veel gemist. Staan heel veel filmpjes in topicquote:Op zondag 21 mei 2023 22:12 schreef schizolientje het volgende:
vandaag geen tijd gehad maar niets gemist zie ik al. En Zoe zo maar niet in beeld, wel een wonder
Je hebt act #238.756 van Jeffrey gemistquote:Op zondag 21 mei 2023 22:12 schreef schizolientje het volgende:
vandaag geen tijd gehad maar niets gemist zie ik al. En Zoe zo maar niet in beeld, wel een wonder
poh dan haken er veel af denk ikquote:Op zondag 21 mei 2023 22:13 schreef Judiwi het volgende:
Nou je zou de laatste weken nog alleen naar Sasha en Bern moeten kijken. Nou slaapverwekkend beiden.
Nee ik heb het geschat en naar beneden afgerondquote:
ik hoorde het ook.,.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Als Sasha weer thuis is wil ze zo'n zelfde astronaut als Mirthe heeft.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.14.ProductTitlequote:Op zondag 21 mei 2023 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook.,.
maar wat is een astronaut?
dat lampje wat Mirthe heeft gekocht denk ikquote:Op zondag 21 mei 2023 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook.,.
Maar daar heeft ze die prijzenpot toch niet voor nodig?quote:Op zondag 21 mei 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Als Sasha weer thuis is wil ze zo'n zelfde astronaut als Mirthe heeft.
ohhhh thank youquote:Op zondag 21 mei 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.14.ProductTitle
Touw en blok, mag ze zichzelf omhoog sjorrenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:18 schreef Judiwi het volgende:
Traplift voor Moraima, als ze de trap op moet naar kantoor.![]()
ik zag het maar dat is een herhaling van zetten steedsquote:
De lamp die Mirthe laatst besteld heeft https://www.bol.com/nl/nl(...)2_74.79.ProductImagequote:Op zondag 21 mei 2023 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook.,.
Sorryquote:Op zondag 21 mei 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De lamp die Mirthe laatst besteld heeft https://www.bol.com/nl/nl(...)2_74.79.ProductImage
Het boeit me geeneens meerquote:Op zondag 21 mei 2023 22:20 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zag het maar dat is een herhaling van zetten steeds![]()
Misschien is dat wel wat er van de prijzenpot overblijft, Ī 30quote:Op zondag 21 mei 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze die prijzenpot toch niet voor nodig?
Vraag me sowieso af wat FEBO in petto heeft want voor een winnend staatslot heb je meer moeten doenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wat er van de prijzenpot overblijft, Ī 30
Ik vind het knap, na ruim 8 maanden zijn nog steeds al hun gesprekken ongemakkelijkquote:Op zondag 21 mei 2023 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
k luister nog even het conflict tussen bern en sas over het buiten slapen...
jezus
Je hebt daar stelletjes die je nooit ziet zoals Rupi/Ima en dus koppeltjes Bern/Sas die in het woordenboek staan bij saaiheidquote:Op zondag 21 mei 2023 22:23 schreef Judiwi het volgende:
Soms denk ik dat mijn stream vastloopt wanneer ik naar Sasha en Bern kijk. Maar is gewoon van saaiheid
ja ongemakkelijk... wow...quote:Op zondag 21 mei 2023 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het knap, na ruim 8 maanden zijn nog steeds al hun gesprekken ongemakkelijk
Sasha is alleen vermakelijk als ze een bui van Tourette heeftquote:Op zondag 21 mei 2023 22:26 schreef schizolientje het volgende:
Wat een naar mens is Sasha, nagemaakte
ik vraag me af of rupi en ima echt goede gesprekken hebben, dat zie je helaas nietquote:Op zondag 21 mei 2023 22:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt daar stelletjes die je nooit ziet zoals Rupi/Ima en dus koppeltjes Bern/Sas die in het woordenboek staan bij saaiheid
Het meest stabiele setje daarquote:Op zondag 21 mei 2023 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vraag me af of rupi en ima echt goede gesprekken hebben, dat zie je helaas niet
ze vinden elkaar wel leuk en lief want hebben zelden gedoe en je ziet veel affectie, dat vind ik leuk
Het woordje 'geen' is weggevallenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Kan me niet eens heugen dat die twee onderling gezeik hebben gehad
Zou niet eens met Mirthe in die hottub willen want naast dat al die onzinnige praat gaat ze aan je borsthaar beginnen plukkenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:29 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens Eric ging vanmiddag in de hottub omdat Mirthe zei ook te gaan. Hij was zelf gaan douchen lag klaar in de hottub. Ik heb wel gezien dat Mirthe het zwembad in ging, wilde niet met hem in de hottub. Hij het zwembad in. Toen terug hottub.
Vraag: is Mirthe toen ook in de hottub bij Eric gegaan, want ze wilde in de hottub na het zwemmen.
Is Satan weer toegetreden ja?quote:Op zondag 21 mei 2023 22:32 schreef schizolientje het volgende:
Echt luisteren doe ik zelden bij Sasha met wie dan ook maar ik vind het nu net of ze onder invloed is van iets
Ik kijk v vanmiddagquote:Op zondag 21 mei 2023 22:32 schreef schizolientje het volgende:
Echt luisteren doe ik zelden bij Sasha met wie dan ook maar ik vind het nu net of ze onder invloed is van iets
Ik heb imi überhaupt geen gesprek zien voeren deze 8 maandenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vraag me af of rupi en ima echt goede gesprekken hebben, dat zie je helaas niet
ze vinden elkaar wel leuk en lief want hebben zelden gedoe en je ziet veel affectie, dat vind ik leuk
ja weinig hequote:Op zondag 21 mei 2023 22:39 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik heb imi überhaupt geen gesprek zien voeren deze 8 maanden
Bedoelde niet Eunicequote:Op zondag 21 mei 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Waar is iedereen,,??
Babet, Wendy, Isaac, Marciano, Jeffrey etc.
geen idee, ik zie bern en sas tandenpoetsen en verder een clubje rummikub spelen..quote:Op zondag 21 mei 2023 22:42 schreef Judiwi het volgende:
Waar is iedereen,,??
Babet, Wendy, Isaac, Marciano, Jeffrey etc.
Terwijl hij de nacht dat ze 48 uur lang wakker moesten blijven hij wel veel heeft verteld over zijn leven. Maar is niet op stream geweest. Maar rupi vertelde dat de volgende dag en was er door geraakt.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja weinig he
zonde wel, eigenlijk weet ik weinig van hem
ergens ook wel knap hpe iemand er zo lang in kan blijven terwijl diegene amper een rol heeft
Feestje buiten de poort?quote:Op zondag 21 mei 2023 22:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
geen idee, ik zie bern en sas tandenpoetsen en verder een clubje rummikub spelen..
quote:Op zondag 21 mei 2023 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van je
Hmmm, morgen krijg ik het weer mss uit mijn strot.
WAT EEN WIJF....
Dat krijg je ervan als je je zo laat behandelen want enkel het zweepje en die bal ontbreken nogquote:Op zondag 21 mei 2023 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van je
Hmmm, morgen krijg ik het weer mss uit mijn strot.
WAT EEN WIJF....
Dit is toch niet normaal?quote:
En hij pikt het ook nog.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom moet ik zo hard lachen.
Het is bijna net zo'n erg antwoord als "oke"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
In het begin liepen ze juist vaak rondjes en ze hielp hem tijdens die waterbakquote:Op zondag 21 mei 2023 22:59 schreef Monique___ het volgende:
gesprekje mirthe en jeff
mirthe over haar gesprekje met eunice
jeff blijft al 9 maanden uit de buurt van eunice
Ik vind het top van Mirthe hoe goed ze deze situatie met Eunice door heeft.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
Top van Jeff dit even met Mirthe te bespreken.
Absoluut.Vanmiddag heel goed in het gesprek.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het top van Mirthe hoe goed ze deze situatie met Eunice door heeft.
Aan wie of wat? Ze doet alsof maar waar is ze nou eigenlijk zo overtuigd van? Wat doet ze voor beroep eigenlijk? Ze doet maar wat maar ze maakt het vooral zelf heel belangrijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon het idee dat Eunice als buitenlandse gewoon heel hard probeert om haar best te doen om zichzelf te bewijzen ....
Maar zo beïnvloedbaar als ze is loopt ze zo weer in een andere valquote:Op zondag 21 mei 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het top van Mirthe hoe goed ze deze situatie met Eunice door heeft.
ook waarquote:Op zondag 21 mei 2023 23:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar zo beïnvloedbaar als ze is loopt ze zo weer in een andere val
Jeff doet dit imo heel netjes.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dan doel ik in dit geval dus nog niet eens op Jeff
Dat zag ik in dit gesprek totaal niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ook hij heeft meerdere dubbele agenda's
Aan het feit dat ze hier mag wonen en een verblijfsvergunning heeft ... maar goed das slechts een hersenspinsel hier ...quote:Op zondag 21 mei 2023 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Aan wie of wat? Ze doet alsof maar waar is ze nou eigenlijk zo overtuigd van? Wat doet ze voor beroep eigenlijk? Ze doet maar wat maar ze maakt het vooral zelf heel belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit altijd een diepere laag onder als je goed luistertquote:Op zondag 21 mei 2023 23:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zag ik in dit gesprek totaal niet.
die zijn er in de loods ook dus wat is het verschilquote:Op zondag 21 mei 2023 23:14 schreef Monique___ het volgende:
lkkr tussen de muizen en ander ongedierte
buiten zal meer ongedierte zitten dan binnenquote:Op zondag 21 mei 2023 23:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
die zijn er in de loods ook dus wat is het verschil
dat ja ... muis Bern ligt alquote:Op zondag 21 mei 2023 23:15 schreef IkFok het volgende:
[..]
die zijn er in de loods ook dus wat is het verschil
mag niet van Zoequote:Op zondag 21 mei 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter neemt ze even een conjo van een sigaar
Waar is ie eigenlijk boos over?quote:Op zondag 21 mei 2023 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet dat ie ergens in blijft hangen ook
En regen/onweer kans vannacht.... Code Geelquote:Op zondag 21 mei 2023 23:19 schreef tonja het volgende:
Lekker buiten slapen met een luchtvochtigheid van 84%![]()
Het blijft telkens bij grootspraak want het lijkt wel alsof ie gehoord wil worden en daarna krabbelt ie weer terug en is het eruitquote:
yesss heerlijkquote:Op zondag 21 mei 2023 23:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En regen/onweer kans vannacht.... Code Geel![]()
"het is in en in en in triest"quote:
Hij is niet opgefokt. Hij is gewoon keihardquote:Op zondag 21 mei 2023 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij al uren te 'janken'Heerlijk dit!
Omdat het programma zwaar teleurstelt is dit het enige waar je je tenminste nog enigszins mee kunt 'vermaken'quote:Op zondag 21 mei 2023 23:23 schreef engine het volgende:
Jeff laat zich even zien als een grote kleuter. November is ook weer genoemd. Wat een zielig mannetje vandaag.
Mirthe herhaalde die woorden laatst zelfsquote:
Dat is het jaquote:Op zondag 21 mei 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
dat is het.... hij kan er niet tegen dat iemand iets voor hem bepaald..
ja en dan ook nog een 22 jarige...............quote:
Okay als jij het begrijpt. Ik heb geen idee waarom hij al de hele avond zo tekeer gaat.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en dan ook nog een 22 jarige...............
terwijl er geld is.. etc etc
maar zij bepaald...
dat is wat hem dwars zit
Zichzelf niet onder controle.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:29 schreef HappyCharly het volgende:
hoezo gaat Jeff van een goed gesprek met Mirtje door naar deze stemming?
gisteravond waren er een paar flesjes bier over... 7 of 8quote:Op zondag 21 mei 2023 23:28 schreef engine het volgende:
Is al uren aan het schelden en vloeken over wat?
Jeff heeft niet het meeste bij elkaar verdiend. Jeff heeft ook een paar keer goed gepresteerd zoals ook veel anderen. Het is echt een idioot om zo uren tekeer te gaan over bier. Iedere keer over bier. En maar schreeuwen en schelden....het is echt beschamend.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gisteravond waren er een paar flesjes bier over... 7 of 8
die heeft zowie ipv te laten liggen voor vandaag....... opgeruimd op kantoor
oftewel zoals jeff vanmiddag zei ; verstopt zeg maar op kantoor..
ipv mensen te laten opdrinken vandaag..
jeff is boos want: er is genoeg eten en snoep.. wat hij niet hoeft.. maar hij wil een biertje....
en heeft het meeste bij elkaar verdient....
@:engine dit van vanmiddag staan filmpjes van die had ik bekeken..
gaat hij ook zo te keer (lang.......) tegen brabbel en zowie
Hij heeft een offdayquote:Op zondag 21 mei 2023 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff heeft niet het meeste bij elkaar verdiend. Jeff heeft ook een paar keer goed gepresteerd zoals ook veel anderen. Het is echt een idioot om zo uren tekeer te gaan over bier. Iedere keer over bier. En maar schreeuwen en schelden....het is echt beschamend.
Mirthe kreeg daar een gele kaart voor. Die had een zeldzame offday die je zo een paar keer in je leven hebt. Jeff heeft het ongeveer wekelijks.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:34 schreef Kakadylo het volgende:
Overal waar een gesprek in de pijplijn ligt daar is Babbel want ze heeft nog net geen oortje in
Dat snap ik wel. Zodra iemand ademhaalt om wat te zeggen brult ie er alweer overheen.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
nu heeft zowie het hoogste woord.. bij jeff zei ze niet zooveel
'Je praat dom, dom ja, ik praat tegen een muur, je mag alles zeggen, dit slaat echt alles, heb veel meegemaakt maar dit...'quote:Op zondag 21 mei 2023 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Zodra iemand ademhaalt om wat te zeggen brult ie er alweer overheen.
Mirthe had het K woord gezegd..quote:Op zondag 21 mei 2023 23:34 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe kreeg daar een gele kaart voor. Die had een zeldzame offday die je zo een paar keer in je leven hebt. Jeff heeft het ongeveer wekelijks.
dat doet ie goedquote:Op zondag 21 mei 2023 23:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Zodra iemand ademhaalt om wat te zeggen brult ie er alweer overheen.
Dat is het wel zo'n beetje jaquote:Op zondag 21 mei 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je praat dom, dom ja, ik praat tegen een muur, je mag alles zeggen, dit slaat echt alles, heb veel meegemaakt maar dit...'
Ja dat bedoel ik. Het is erg scheef vergeleken met de honderden scheldwoorden die ik vandaag gehoord heb.quote:
Ja die mogen blijkbaar wel van de febo.........quote:Op zondag 21 mei 2023 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Het is erg scheef vergeleken met de honderden scheldwoorden die ik vandaag gehoord heb.
Dat geloof ik niet zo. Hij heeft het zichzelf al zo moeilijk gemaakt dat vanzelf iemand hem wel een keer eruit stemt.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja die mogen blijkbaar wel van de febo.........
zullen er alles aan doen om hem erin te houden
Dat verbaast me wel een beetje. Ik bedoel, voor mij als kijker smul ik van de ruzies en relletjes. Maar als je daar zit als groep zou ik die sfeer bederver er heel snel uit rotten.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Hij heeft het zichzelf al zo moeilijk gemaakt dat vanzelf iemand hem wel een keer eruit stemt.
Hij zorgt wel voor wat commotie daar.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Hij heeft het zichzelf al zo moeilijk gemaakt dat vanzelf iemand hem wel een keer eruit stemt.
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
De bierverstopper heeft opeens een moraal.
Dat verbaasd mij dus ook al maanden lang.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat verbaast me wel een beetje. Ik bedoel, voor mij als kijker smul ik van de ruzies en relletjes. Maar als je daar zit als groep zou ik die sfeer bederver er heel snel uit rotten.
Daar hebben ze het nu dus ook over.....quote:Op zondag 21 mei 2023 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij dus ook al maanden lang.
Ik zit met verbazing te luisteren.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie vindt dat ze op bepaalde dingen op jeff lijkt
ja het is ook anders gegaan vanmiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tiano.quote:
Dat van die deur heeft ze van Babs. Die riep dat vanmiddag dat ze dat expres deed.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja het is ook anders gegaan vanmiddag
maar dat ze zichzelf vergelijkt ook met jeff..
en dat de deur open mocht staan want iedereen mocht het horen?
gekke meid
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Onweer kruipt steeds dichterbij Lelystad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Onweer kruipt steeds dichterbij Lelystad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
De buitendeur denk ik dan? Want de binnendeur van K2 wilde Babs juist dicht hebben. Jeff zei toen nog dat ie schijt heeft of iedereen het wel of niet hoordequote:Op zondag 21 mei 2023 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat van die deur heeft ze van Babs. Die riep dat vanmiddag dat ze dat expres deed.
Kloptquote:Op zondag 21 mei 2023 23:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De buitendeur denk ik dan? Want de binnendeur van K2 wilde Babs juist dicht hebben. Jeff zei toen nog dat ie schijt heeft of iedereen het wel of niet hoorde
Een alpha dingetje inderdaad. sad..quote:Op zondag 21 mei 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
dit is het.. dat jeff zowie moet vragen voor een fles cola
Zou ook mijn eer te na zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:51 schreef Monique___ het volgende:
dit is het.. dat jeff zowie moet vragen voor een fles cola
Ik snap het ook wel. Maar het is nu eenmaal zo dat zij manager is. Dan kan je haar niet opzij schuiven omdat het een 22-jarige onbenul is. Regeltjesquote:
Dat kan dus wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar het is nu eenmaal zo dat zij manager is. Dan kan je haar niet opzij schuiven omdat het een 22-jarige onbenul is. Regeltjes
Maar het maakt hem allemaal niet uit.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:55 schreef engine het volgende:
Hij gaat nog steeds te keer![]()
Waarover ook alweer?
was het niet jeff die als manager stond te gillen "Als je wat wil hebben, moet je maar naar me toe komen " ?quote:Op zondag 21 mei 2023 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten al maanden aan de manager om bepaalde produkten vragen. Wat is nou het probleem.
En ze doet het echt helemaal niet beroerd.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. Maar het is nu eenmaal zo dat zij manager is. Dan kan je haar niet opzij schuiven omdat het een 22-jarige onbenul is. Regeltjes
Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht had van haar.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze doet het echt helemaal niet beroerd.
Het eigenlijke probleem is volgens mij dat Zoe gister het bier uit de koelkast heeft gehaald.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten al maanden aan de manager om bepaalde produkten vragen. Wat is nou het probleem.
Vooral dat hij een slachtoffer is. Iedereen krijgt alles, en Jeff eet eigenlijk bijna niks, maar krijgt ook niks.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:56 schreef engine het volgende:
Dat hij zelf niet doorheeft dat hij zich als een idioot gedraagt is best wel sneu.
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eigenlijke probleem is volgens mij dat Zoe gister het bier uit de koelkast heeft gehaald.
Dat is hem se probleemquote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral dat hij een slachtoffer is. Iedereen krijgt alles, en Jeff eet eigenlijk bijna niks, maar krijgt ook niks.
*stampvoet*
En hij kent het verschil tussen hun en zij niet
Nou, dan zou ook ook urenlang lopen janken stampvoeten en slachtoffer spelen.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het eigenlijke probleem is volgens mij dat Zoe gister het bier uit de koelkast heeft gehaald.
Het probleem is alleen niet dat ze niet te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
ipv de groep die er nu is te vertrouwen , aan hun over te laten..
als iedereen naar bed is alles gaan verstoppen is ook raar
En hij heeft gelijk in alles...quote:Op zondag 21 mei 2023 23:59 schreef engine het volgende:
Ik ben het grootste voorbeeld vanaf november toch?
Hij laat zich zo kennen vandaag. Ik kan er wel om lachenquote:Op zondag 21 mei 2023 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral dat hij een slachtoffer is. Iedereen krijgt alles, en Jeff eet eigenlijk bijna niks, maar krijgt ook niks.
*stampvoet*
En hij kent het verschil tussen hun en zij niet
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:01 schreef Monique___ het volgende:
jeff: komt er een hele tirade over vroeger gepest en zo'
Ik snapte vooral de smiley niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel over Zoe gaan, die heeft toch eens verteld dat ze is gepest vroeger?
Dat stukje wat ze eruit hebben geknipt (lees: streamswitch)quote:
Je moet echt gewoon gaan kijken, ze is echt wel bezig met haar managerschap.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:03 schreef Monique___ het volgende:
jeff: ze is druk met van alles maar eigenlijk helemaal niks
![]()
![]()
makeuppen en ice proberen te verleiden
En ze is geopereerd aan neus en mond en verder denk ik dat ze dus een verstandelijke beperking heeft ... en daarom wordt ze in bescherming genomen en soms toch ook getest denk ik ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
zal wel over Zoe gaan, die heeft toch eens verteld dat ze is gepest vroeger?
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze is geopereerd aan neus en mond en verder denk ik dat ze dus een verstandelijke beperking heeft ... en daarom wordt ze in bescherming genomen en soms toch ook getest denk ik ...
Exact zoals Jeff het deed.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef Monique___ het volgende:
he he kwartje valt bij jeff
zowie heeft een mooi praatje gehouden om manager te worden
ze wilde gecoacht worden als ze het mocht worden...
nu blijkt: ze doet haar eigen ding (met toestemming van brabbel)
De volgende manager kan de vinkentering krijgenquote:Op maandag 22 mei 2023 00:02 schreef mootie het volgende:
Zoe wil graag ook iets overhouden voor de volgende manager, dat vind ik een goed streven.
Dat wel,zit het lekker uit.En maak je niet zo druk.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff neemt 'jonkie' Zoe wel heel erg serieus want hij blijft er maar over doorgaan
Doe toch normaal… je denkt dat ze er een lvb-er inzetten?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze is geopereerd aan neus en mond en verder denk ik dat ze dus een verstandelijke beperking heeft ... en daarom wordt ze in bescherming genomen en soms toch ook getest denk ik ...
Verschil is dat Jeff zelf verantwoording nam voor besluiten die hij nam al dan niet na advies van anderen. Zoe laat anderen beslissingen voor haar nemen en gooit ze direct voor de bus als iemand haar vraagt waarom ze een besluit genomen heeft.quote:
Ja ! Waarom wordt dan alles door de rest voor haar gedaan ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe toch normaal… je denkt dat ze er een lvb-er inzetten?
Maar dat deed ie toch al?quote:
Nou… ik denk dat dat andere redenen voor zijn dan dat ze lvb is.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Waarom wordt dan alles door de rest voor haar gedaan ...
ik denk eerder dat hij er moeite mee heeft dat andere haar serieus nemen ,maar in zijn ogen ze er met de pet naar gooit en meer met zichzelf bezig is en een ander het meeste laat doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff neemt 'jonkie' Zoe wel heel erg serieus want hij blijft er maar over doorgaan
Of je hebt iets extra tijdens het feest.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:09 schreef Monique___ het volgende:
ja dat was het ook nog.. zoe wil het bewaren voor dinsdag terwijl er nog geld over is
daar ging het jeff ook om.. maak het dan gewoon op dit weekend
waarom?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:09 schreef Monique___ het volgende:
ja dat was het ook nog.. zoe wil het bewaren voor dinsdag terwijl er nog geld over is
daar ging het jeff ook om.. maak het dan gewoon op dit weekend
Zoe is gewoon een excuus voor Jeff om te zeveren.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij er moeite mee heeft dat andere haar serieus nemen ,maar in zijn ogen ze er met de pet naar gooit en meer met zichzelf bezig is en een ander het meeste laat doen.
Prima gesprek.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe is gewoon een excuus voor Jeff om te zeveren.
dat zal...maar ik zou mij ook rot ergeren aan haarquote:Op maandag 22 mei 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe is gewoon een excuus voor Jeff om te zeveren.
OK .. dat mag ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou… ik denk dat dat andere redenen voor zijn dan dat ze lvb is.
Proest.quote:
Betekentquote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
omg weet marciano niet wat het woord geagiteerd betekend
Nee.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
Ik denk dat hij ziet dat anderen doen alsof ze haar serieus nemen. Gesprekken die Babs en Isaac vorige week over Zoe hadden lieten duidelijk merken dat ook zij hun bedenkingen over Zoe hadden met haar gelieg en verdraaien van woorden.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij er moeite mee heeft dat andere haar serieus nemen ,maar in zijn ogen ze er met de pet naar gooit en meer met zichzelf bezig is en een ander het meeste laat doen.
Nee ik ook niet. Heb het volume behoorlijk omlaag gedaan...ik hoor bla bla bla en bla bla blaaaa!!quote:
Weet je ook wat het lievelingseten is van Babbel?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb het volume behoorlijk omlaag gedaan...ik hoor bla bla bla en bla bla blaaaa!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
In een gesprek luister je naar elkaar. Leef je je in.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb het volume behoorlijk omlaag gedaan...ik hoor bla bla bla en bla bla blaaaa!!
marcio snapt meer woorden niet!quote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef Monique___ het volgende:
jaaaa iedereen aan het huilen maken jeff
Oestersquote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je ook wat het lievelingseten is van Babs?
Jeff kan het wel maar heeft een probleem. Zoveel woede over niks.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
In een gesprek luister je naar elkaar. Leef je je in.
Jeff kan dat niet, nu in elk geval.
Misschien eens aan Zoe vragen ... moeilijk woordquote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
Neequote:Op maandag 22 mei 2023 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet Chinees ? Oosters op zn Maastrichgts
nou daar zit ze goed naast met haar mensenkennis...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
zowie is een pleaser zegt brabbel
ze wil de groep pleasen..
en ze kiest ervoor om daar gehoor aan te geven
Oneensquote:Op maandag 22 mei 2023 00:19 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nou daar zit ze goed naast met haar mensenkennis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |