Doe toch normaal… je denkt dat ze er een lvb-er inzetten?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze is geopereerd aan neus en mond en verder denk ik dat ze dus een verstandelijke beperking heeft ... en daarom wordt ze in bescherming genomen en soms toch ook getest denk ik ...
Verschil is dat Jeff zelf verantwoording nam voor besluiten die hij nam al dan niet na advies van anderen. Zoe laat anderen beslissingen voor haar nemen en gooit ze direct voor de bus als iemand haar vraagt waarom ze een besluit genomen heeft.quote:
Ja ! Waarom wordt dan alles door de rest voor haar gedaan ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe toch normaal… je denkt dat ze er een lvb-er inzetten?
Maar dat deed ie toch al?quote:
Nou… ik denk dat dat andere redenen voor zijn dan dat ze lvb is.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ! Waarom wordt dan alles door de rest voor haar gedaan ...
ik denk eerder dat hij er moeite mee heeft dat andere haar serieus nemen ,maar in zijn ogen ze er met de pet naar gooit en meer met zichzelf bezig is en een ander het meeste laat doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff neemt 'jonkie' Zoe wel heel erg serieus want hij blijft er maar over doorgaan
Of je hebt iets extra tijdens het feest.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:09 schreef Monique___ het volgende:
ja dat was het ook nog.. zoe wil het bewaren voor dinsdag terwijl er nog geld over is
daar ging het jeff ook om.. maak het dan gewoon op dit weekend
waarom?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:09 schreef Monique___ het volgende:
ja dat was het ook nog.. zoe wil het bewaren voor dinsdag terwijl er nog geld over is
daar ging het jeff ook om.. maak het dan gewoon op dit weekend
Zoe is gewoon een excuus voor Jeff om te zeveren.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij er moeite mee heeft dat andere haar serieus nemen ,maar in zijn ogen ze er met de pet naar gooit en meer met zichzelf bezig is en een ander het meeste laat doen.
Prima gesprek.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe is gewoon een excuus voor Jeff om te zeveren.
dat zal...maar ik zou mij ook rot ergeren aan haarquote:Op maandag 22 mei 2023 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoe is gewoon een excuus voor Jeff om te zeveren.
OK .. dat mag ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou… ik denk dat dat andere redenen voor zijn dan dat ze lvb is.
Proest.quote:
Betekentquote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
omg weet marciano niet wat het woord geagiteerd betekend
Nee.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
Ik denk dat hij ziet dat anderen doen alsof ze haar serieus nemen. Gesprekken die Babs en Isaac vorige week over Zoe hadden lieten duidelijk merken dat ook zij hun bedenkingen over Zoe hadden met haar gelieg en verdraaien van woorden.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:10 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij er moeite mee heeft dat andere haar serieus nemen ,maar in zijn ogen ze er met de pet naar gooit en meer met zichzelf bezig is en een ander het meeste laat doen.
Nee ik ook niet. Heb het volume behoorlijk omlaag gedaan...ik hoor bla bla bla en bla bla blaaaa!!quote:
Weet je ook wat het lievelingseten is van Babbel?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb het volume behoorlijk omlaag gedaan...ik hoor bla bla bla en bla bla blaaaa!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
In een gesprek luister je naar elkaar. Leef je je in.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Heb het volume behoorlijk omlaag gedaan...ik hoor bla bla bla en bla bla blaaaa!!
marcio snapt meer woorden niet!quote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef Monique___ het volgende:
jaaaa iedereen aan het huilen maken jeff
Oestersquote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je ook wat het lievelingseten is van Babs?
Jeff kan het wel maar heeft een probleem. Zoveel woede over niks.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
In een gesprek luister je naar elkaar. Leef je je in.
Jeff kan dat niet, nu in elk geval.
Misschien eens aan Zoe vragen ... moeilijk woordquote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef Monique___ het volgende:
Neequote:Op maandag 22 mei 2023 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet Chinees ? Oosters op zn Maastrichgts
nou daar zit ze goed naast met haar mensenkennis...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:18 schreef Monique___ het volgende:
zowie is een pleaser zegt brabbel
ze wil de groep pleasen..
en ze kiest ervoor om daar gehoor aan te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |