Daar hebben de Engelse commentatoren het ook al 2-3 uur over, dat het spannend zou gaan worden. Lijkt nu uiteindelijk precíes goed te gaan vallen voor ze ja, maar dan moet er wel wat bespaard worden (en moet het goed uitkomen met de vlag)quote:Op zondag 21 mei 2023 15:42 schreef Sabata het volgende:
Peter Reichert en Maro Engel waren aan het speculeren dat de Ferrari nog een tankstop ging maken. Lijkt erop dat ze dat níet doen, ging zonet de box voorbij
Zou wel een bijzonder verhaal zijn, ruim twee jaar na het overlijden van zijn vrouw, mede-eigenaar en teamgenote.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:47 schreef Sabata het volgende:
Eigenaar Klaus Abbelen heeft het even niet meer, trok, zich in een tent achter de box terug
Hij heeft wel wat weg van Jillert Anemaquote:Op zondag 21 mei 2023 15:47 schreef Sabata het volgende:
Eigenaar Klaus Abbelen heeft het even niet meer, trok, zich in een tent achter de box terug
Daar ging net zoveel in als tijdens de vorige stint. Ca 108 liter.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Sabata het volgende:
Rijdt weer door, ik vraag me af of ze de Audi truc geprobeerd hebben, tank bijna de hele race 75% vol, behalve bij de laatste stint
Het gat is ook nét te klein om nu een rustige ronde neer te zetten en hier de laatste ronde van te maken, want dan komt de BMW er voorbij...als het een halve minuut meer ofzo was geweest had Pittard hier de laatste ronde van kunnen maken.quote:
Qua uiterlijk misschien, maar is wel een stuk vriendelijker in de omgangquote:Op zondag 21 mei 2023 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Jillert Anema
Dat is ook niet zo lastigquote:Op zondag 21 mei 2023 15:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien, maar is wel een stuk vriendelijker in de omgang
Ik heb TT Isle of Man 3 een paar maanden terug kunnen testen in Milan bij Raceward, die is best ok als je hem op PS5 speelt. physics kunnen op beginner afgesteld en je kan 200 km weg verkennen voor je je aan time trials waagt.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil Nordschleife en Isle of Man's Snaefell Mountain Course altijd graag in zo'n spelletje doen, maar de spellen die voor mijn matige niveau een beetje leuk zijn hebben het niet en degenen die het wel hebben zijn vaak meer bedoeld voor (semi-)simracen ipv gewoon even een beetje arcade-achtig rijden met de pijltjestoetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |